Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.10.2024 în toate secţiunile
-
Am stat minute bune in fata paginii, pana sa scriu primele cuvinte, pentru ca, inca nu sunt convins ca nu e doar un vis… Un vis care a inceput undeva acum aproximativ 10 ani, intr-o zi de sambata, in Mall-ul din Baneasa, unde la cumparaturi fiind, am dat ochii prima oara pe viu cu un RS6 expus in magazin…si a fost dragoste la prima vedere. Era un C7, full black, cu cea mai nervoasa parte frontala pe care o vazusem vreodata la o masina, accentuata si de DRL-urile led superbe, ceva inca inovativ la vremea aia. Aripile late, jantele mari si garda la sol joasa nu faceau decat sa completeze imaginea de “mean machine” de la care pur si simplu nu imi puteam lua ochii. Insa, dupa 30 de minute de salivat, mi-am revenit la realitate, mi-am dat seama ca de la Passatul B7 care urma sa ne duca inapoi acasa, e drum lung pana la asa ceva, iar costul prohibitiv al unui RS6 e prea mare ca sa mi-l pot permite vreodata. Incet, incet, anii au trecut, veniturile s-au mai rotunjit treptat astfel incat am schimbat in timp Passatul B7 cu Tiguanul R-line si ulterior Tiguanul cu RSQ3-ul actual (care pentru cine a urmarit topicul ei, stie ca nu a fost neaparat o masina mult visata ci mai degraba ceva ce s-a potrivit la momentul ala, in locul unui Tiguan R, ce avea o durata de asteptare mult prea mare prin prisma deficitului de anumite componente in industria auto). Si am zis ca gata, asta e apogeul, cel putin pentru ceva ICE, tinand cont de limitarile tot mai stricte pe partea de emisii, invadarea pietei de electrice samd. Ne intoarcem un pic la 2019, cand s-a lansat generatia actuala de RS6, C8-ul. Cand am vazut primele filmulete de prezentare, tot ce simtisem acum 10 ani pe viu, s-a resimitit si mai intens. Practic, au luat ceva superb, si l-au facut aproape perfect, in ochii mei. Acelasi stance nervos, dar cu jocuri de lumini pe DRL, forme usor mai patratoase, jante mai mari si mai frumoase, tehnologie gramada la interior… I’ll take two, please! Dar vai, numarul ala din 6 cifre de la sfarsitul prezentarii reprezinta pretul? Atunci lasati, ca am niste treaba acum, dar revin eu. Si se face Ianuarie 2024, intru din nou sa confirgurez un RS6 pe site-ul Audi, cum am tot facut o data la cateva luni in ultimii ani (si cum probabil facem mai toti din cand in cand, cu masina pe care ne-o dorim) doar ca de data asta, intru un pic si in oferta de pret, la sfarsit si ma joc cu simulatorul de leasing. Cumva, tot facand calcule, se infiripa o speranta. Dar cum gasesti curaj sa te duci si sa ii spui sotiei ca trebuie sa vindem S3-ul ei, de doar 1 an si cateva luni, sa mai adaugam si de la economii si abia sa dam avansul pentru o masina de care, practic, nu ai nevoie, dar o vrei mai mult decat orice. Eventual….i-am zis mai in gluma asa, ce mi-a trecut prin cap, doar ca n-am primit un raspuns. A fost de ajuns o privire ca sa stiu ca nu e cazul sa mai insist, pe moment. Si mai trec cateva saptamani, ne gasim intr-o seara la o discutie mai serioasa, isi aminteste cu cine s-a maritat si stiind ca nu o sa renunt la idee prea curand, ne-am pus amandoi pe calcule si cumva, cu un pic de efort ne-am dat seama ca am avea bani de avans-ul considerabil iar apoi rata de leasing ar fi una pe care ne-o putem permite. Music to my ears, in cateva zile S3-ul era la vanzare si deja ma vedeam dand comanda asap. Dar in ciuda faptului ca masina era absolut impecabila, infoliata, cu doar 7000 Km in bord, tinuta in garaj etc….telefonul nu suna. Si n-a sunat mai bine de doua luni, pana intr-o zi, cand si-a gasit un nou proprietar, in persoana colegului RazvR. Deja se facuse Iunie, pana am facut toate formalitatile la reprezentanta si s-a plasat comanda, estimarea a venit pentru Decembrie 2024, deci undeva la 6 luni+, un termen dureros de lung si oricine a asteptat o masina, stie cat de grele sunt lunile astea. Primele doua saptamani, a fost cel mai rau as zice, mi se parea ca nu trece timpul deloc! Masina era ultimul lucru la care ma gandeam si primul cu care ma trezeam in minte. Ulterior, au mai aparut altele, ba acasa, ba pe la munca si m-au mai distras un pic. Pe la inceputul lui Septembrie, am ajuns la Porsche Pipera pentru revizia RSQ3-ului si desi imi propusesem initial sa nu intreb nimic pana mai spre Noiembrie, nu mi-am putut stapani curiozitatea si am aflat ca productia se devansase cu mai bine de o luna si ca urma sa se fabrice in prima jumatate a lui Octombrie. Brusc, ma trezesc cu un zambet larg pe fata… Realizez imediat ca n-am roti de iarna cumparate. Intru repede pe site-ul din DE, de unde am luat jantele OE atat pentru RSQ3 cat si S3, la preturi mai mult decat bune si incep sa caut pentru RS6. Gasesc cateva anunturi, nu multe, si intru in discutii cu unul dintre vanzatori. Foarte amabil, mi-a trimis poze extra la solicitarea mea, jantele erau imopecabile fara urme, mi-a oferit toate detaliile, etc asa ca dupa ceva negocieri i-am transferat banii, ca intotdeauna, prin Paypal, la astfel de tranzactii. Si incep sa astept jantele, o zi, doua..o saptamana, doua, vanzatorul insista ca sunt pe drum. Cand ii cer AWB-ul, stai ca a sters mail-ul din greseala, stai ca il mai cauta si revine… hmm, evident ceva nu era in regula; nimic nu decurgea conform asteptarilor sau ca in cazul celorlalte doua comenzi. Asa ca am deschis ticket la Paypal si in doua saptamani mi-am recuperate banii complet de la ei, vanzatorul ne mai dand niciun semn nici catre mine, nici catre ei. Stiam ca nu pot pierde banii, pentru ca achitasem o taxa mica de Buyer’s Protection catre Paypal, doar ca m-a intarziat aproape o luna toata distractia asta si m-a lasat efectiv fara optiuni, cu doua saptamani inainte sa vina masina. Noroc ca, fix in perioada asta sunt discount-uri semnificative la roti OE cu anvelope de iarna, la reprezentanta (le-am luat cu 4500 EUR reducere vs pretul de catalog, iesind doar cu cateva sute de EUR mai scump decat ce as fi luat din DE + cauciucurile aferente) Daca era oferta asta de la inceput, nici nu ma mai complicam cred, dar nah.. Anyway, hai ca m-am lungit cu scrisul, si nici macar n-am intrat in subiect. Mai completez pe parcurs. Asadar, masina este un RS6 Performance in culoare Daytona Grey cu pachet optic negru. Motorizare 4L V8 Mild-Hybrid – 630 CP / 850 Nm, quattro permanent, cutie Tiptronic cu 8 viteze Cum e de asteptat la o masina in echipare de top, are foarte multe dotari in standard dintre care as evidentia: - All-wheel steering - Bang and Olufsen Premium 3D Sound - Climatizare confort cu 4 zone - Geamuri cu protectie Acustica - Quattro cu diferential sport - Suspensie adaptiva pe aer RS Ca optionale, am pus mai tot ce am considerat necesar ( a banii dati, sa regret ca n-am bifat vreo optiune, ar fi trist): - 6Y6Y – Culoare Gri Daytona Perlat - AR – Tapiterie Negru/Cusaturi Rosu Express - 7J3 – Audi virtual Cockpit Plus - 6FJ – Carcase oglinzi exterioare negre - PC7 – Etriere frana vopsite in culoarea rosie - PXF – Faruri Matrix LED HD, inclusiv Audi Laserlight - QL5 – Geamuri fumurii – Privacy Glass - 53G – Jante aliaj usor, 5 spite V trapez 22’, design gri titan mat, polisate / 10.5J x 22 / anvelope 285/30 R22 - 7K3 – Monitorizare directa presiune anvelope - UE8 – Mufe USB pentru incarcare in spate - PCC – Pachet asistenta Tour: Adaptive cruise assist, Emergency Assist, Adaptive cruise control, speed limiter, efficiency assist, swerve assist, turn assist - PA6 – Pachet optic negru - 4ZP – Pachet optic negru Plus - PCV – Pachet park assist plus: Park assist plus, park assist & parking control plus, camera video 360° - 4A4 – Scaune fata si spate incalzite - PEH – Scaune fata sport tip RS cu ventilatie, piele Valcona perforata cu cusaturi hexagonale - 3GN – Set fixare bagaje - PCH - Side assist, pre sense rear: include exit warning, rear cross traffic assist - 0P6 – Sistem de evacuare sport RS - GZ2 – Soft close Ca plan imediat, masina e programata deja peste o saptamana la PPF, ceramic exterior-interior si folie pe display-uri, asa ca pana atunci nu va vedea drumuri extraurbane. Din pacate, momentan am doar cele cateva poze atasate, facute la livrare in seara asta. O sa revin pe parcurs cu altele, dar acum atat s-a putut. Am apucat sa fac doar vreo 25 Km cu ea in seara asta, mers batraneste bineinteles, pentru ca ne tinem de rodaj ca la carte in primii 2000 Km. Motorul si evacuarea se aud minunat si la cele +/- 2000 Rpm cu care s-a mers, mi-e greu sa imi imaginez cum se aude spre redline. Suspensia este wow, se comporta foarte bine pe drumurile din Bucuresti in ciuda jantelor foarte mari. Interiorul e unul familiar, foarte asemanator cu cel de la S3 si RSQ3, dar cu un plus considerabil pe partea de materiale folosite, si pe alocuri un plus la design. Cred ca mai sunt multe de spus, dar mai detaliez in timp, pe masura ce le mai descopar, etc. E deja si tarziu la momentul in care scriu si oboseala isi spune cuvantul, asa ca o sa inchei aici. (Scuze de eventuale typos). Le multumesc celor care au avut rabdare pana la sfarsit!25 points
-
Mersi de urari! Apreciez si glumele in aceeasi masura 😅. Planeta e salvata, de sistemul mild-hybrid..NOT! Am dat o fuga pana in Politehnica mai devreme, asa ca revin cu niste poze si pe lumina. Nimic artistic, dar macar se vede utilajul mai bine. Extrem de misto grafica 3D oferita de camerele 360, f usor de parcat in ciuda dimensiunilor.6 points
-
Mi-am dorit sa explorez putin coasta Mediteranei din imprejurimi. Stiam la modul teoretic ca la vreo 5 km se afla Cap Taillat, care ascunde o plaja speciala, desemnata a fi una din cele mai tari plaje de pe Coasta de Azur, mai salbatica, ce-i drept, unde apa este de un turquoise unic! Plaja se numeste Plage De Briande. zona este mai greu accesibila, insa deosebit de frumoasa! Pentru a ajunge acolo pe uscat ai nevoie de aproape 2 ore PE JOS, la modul "hiking" pe o zona deluroasa, stancoasa, pe niste trasee de pamant si praf, nu se poate ajunge cu masina, desi "sufera baba la frumusete", am vazut destui turisti care s-au incumetat sa plece, la pas in explorare, insa n-aveam chef de asa ceva la peste 30 de grade. Am vrut sa o bifez de pe lista ca sa pot sta linistit dupa aceea la Pampelonne, renumita plaja de langa Saint Tropez, frecventata de vedete, politicieni si milionari, usor accesibila, "la botul calului" ca sa ma exprim academic. (4 minute cu masina distanta de cazare, cu parcarea langa plaja) Ok, dar cum ajungem la Plage De Briande pe apa? Era o varianta sa inchiriez o barcuta din Saint Tropez, 100 de euro/ora + 10 euro/ora parcarea masinii in port. Era la vreo 25 km distanta (pe apa). Eu imi doream sa stau "toata ziua" la plaja, minim 6-7 ore, ceea ce financiar parca nu se justifica pentru o zi de plaja. DA, FRATE, m-am ZGARCIT! 😄 Ok, ce alte variante mai avem? Am descoperit un centru care inchiria CAIACE! Nu sunt foarte fit si nu fac miscare prea des, insa mi-a suras ideea unei "aventuri" pe mare. Nevastamea nu stie sa inoate si mi-a zis ca sunt nebun insa si-a asumat cand m-a luat de barbat, am intrebat-o - "Ce avem de pierdut?" Ea mi-a raspuns natural ca VIETILE!!!! Ma rog, avea dreptate, dar traim doar O DATA si oricum murim toti la un moment dat! 😄 Distanta nu era foarte mare, vreo 5 KM de vaslit paralel cu malul. (in jur de jumatate de ora din spusele baiatului de la inchirieri). I-am dat 50 de euro pentru caiac pentru toata ziua, la ora 10 l-am luat in primire si ne-a spus sa ne intoarcem pana in ora 7 daca putem, pentru ca inchide. Ne-a facut "briefingul" in 30 de secunde, adevarul e ca nici nu prea ai ce mare lucru sa explici: Da-i la vasle, BOSS si mergi inainte! OK, am inteles! 😄 Ne-am luat umbrelele de plaja🏖️, prosoapele, geanta frigorifica textila umpluta cu "bericioaice"🍺, fructe,🍍 🍌🍑"rontzaneli", le-am pus in interiorul caiacului, ne-am "tras" vestele de salvare pe noi si... HERE GOES NOTHING! 😄 Am vaslit amandoi la modul "relanti" pe o apa linistita (ca in piscina) printre ambarcatiuni (yachturi cu 3 etaje "parcate" de-a lungul coastei), "fundul" apei se vedea si la 20 de metri, atat de limpede era apa! Am vazut pesti 🐟 de toate culorile, vreo 2 erau cat caiacul, am vazut si caracatite🐙, sotiei i s-a facut frica si tot zicea sa ne intoarcem insa eu i-am raspuns sa nu se mai uite in apa, problem solved! 😄 Taci si vasleste! 😄 Am ajuns la Cap Taillat dupa vreo 20 de minute (acea formatiune stancoasa imensa) insa pentru a ajunge la plaja dorita de mine trebuia sa traversam o alta mica plaja, ca sa nu fie nevoie sa ocolim acea formatiune stancoasa mare! O poza si de la sol cu plaja traversata: Experienta traseului si frumusetea locului nu poate fi tradusa in cuvinte insa incerc sa atasez niste poze ca sa va faceti o idee: Am rugat-o pe sotioara sa se urce pe stanci sa imi faca niste poze artistice, ce-i drept e ca mi-am auzit niste vorbe dupa, insa eu zic ca au meritat: Plaja a fost mai tare decat ma asteptam: M-am sacrificat sa stau toata ziua sub umbrela, sa golesc geanta frigorifica de bericioaice si sa planific urmatoarele zile de "chin" butonand telefonul! Ce sa vezi, era semnal FULL! Am reusit sa avem parte de o zi intreaga petrecuta la o plaja la care se ajungea doar cu barca sau cu yacht, dupa caz, dar am reusit si noi, la buget redus: La intoarcere m-am incumetat sa aleg varianta mai "lunga" ocolind Cap Taillat (formatiunea stancoasa) pentru a nu fi nevoiti sa traversam din nou acea plaja: da-te jos din caiac, taraste caiacul pana pe malul celalalt, urca-te din nou in caiac, etc etc. Experienta a fost pe masura, peisaje de vis care nu pot fi exprimate in cuvinte, pana la urma si sotiei i-a disparut frica pe care o avea la inceput la "bordul" caiacului si a recunoscut ca am trait niste momente de poveste, chiar ma miram ca am vazut sute de masini pe autostrada cu caiace montate pe plafon, stiu unii ce stiu: Va urma!5 points
-
In loc sa-ti iei si tu un ID3 care are cuplu instant... of Doamne... Nu prea te intereseaza sa salvezi planeta sa inteleg... Faina cotetu, nu prea is ia lumea, oare is bune, fiabile? Spor la invartit rotile alea de 22... giiizas... mie si 21 si s-au parut overkill pt Romania...4 points
-
2 points
-
Foarte fain arata break pe culoarea asta Aduce aminte de masinuta de fier a copilariei , jucaria suprema Pacat ca trebuie sa mergi prin Bucuresti , nu cred ca vede prea mult banda 1 Sa va poarte sanatosi peste tot2 points
-
Pai daca vw vinde masini de lux cu materiale de dacie, isi merita soarta. Foarte bine ca isi rup gatul! Inainte sa sariti cu comentarii, zilele trecute i a sosit Tiguanul unui prieten, pe care l-am analizat din bara in bara.1 point
-
Incet incet o sa cumpere BYD grupul VAG si scapa si nemtii de probleme1 point
-
1 point
-
Foarte frumoasa povestea, felicitări! Masina e pur și simplu geniala. Sa ai parte de ea!1 point
-
1 point
-
🤯🥶🤯🥶🤯🥶 FE LI CI TARI! Upgradeul asta e de scos palaria. Km multi si zambete mii iti doresc!1 point
-
Sa o stapanesti sanatos iti zic si aici Cata. O surpriza placuta si un salt mare de la s3, mai mare decat de la octavia la kodiaq 😂1 point
-
https://hotnews.ro/acesta-este-planul-volkswagen-vrea-sa-inchida-cel-putin-trei-uzine-din-germania-si-sa-dea-afara-zeci-de-mii-de-angajati-18224311 point
-
Și gata, după ultimele pregătiri, am predat-o beneficiarului! I-am schimbat covorașele de cauciuc cu unele noi, întrucât cele vechi erau rupte. Am băgat în portbagaj un set de covorașe textile pentru vară și un set de jante pe 17", ce vor fi echipate cu anvelope de iarnă. Apoi am aspirat și spălat întreaga flotă Două au întrat sub acoperiș, una a plecat la București. O mică recapitulare a lucrurilor făcute si celor de făcut: Făcute: • retrofit senzori parcare față • retrofit cameră mers înapoi • retrofit goarnă alarmă • montat lumini ambientale RGB • înlocuit becuri xenon cu led-uri • înlocuit becuri interior cu led-uri • înlocuit lumini picioare cu led-uri verzi (50%, urmând și cele de pe spate) • înlocuit becuri lumini de zi cu led-uri (urmează să le schimb și pe acestea) • înlocuit becuri poziții cu led-uri • înlocuit becuri portbagaj cu led-uri (urmează să schimb modulele cu totul cu unele pe led) • înlocuit RCD Bolero cu RCD360 PRO • înlocuit covorasele iarnă/vară • montat camera supraveghere față și spate 70mai • înlocuit mânerele interioare ale portierelor • înlocuit semnalizări oglinzi cu cele dinamice • înlocuit modulele lumini sub oglinzi cu unele cu led • înlocuit acoperitori pedalier cu cele din inox • înlocuit rulment și pivot stânga față (urmează și flanșa amortizorului și/sau bieletele antiruliu pe față) • antifonat pasaje roți față și spate • revopsit tavan De făcut: • înlocuit anvelopele de vară (sunt achiziționate) • montat anvelope de iarnă (urmează să fie achiziționate) • înlocuit becurile de la proiectoare cu led-uri • înlocuit becurile de semnalizare față cu led-uri • ITP - nu sunt probleme tehnice • volan in 3 spițe (destul de probabil) • înlocuit modulele de lumini uși cu unele pe led • înlocuit burduful de la cablaj șofer • înlocuit balamalele de la ușa șoferului Probabil și altele, vom vedea ce ne rezervă viitorul! 😁 Săptămâna faină tuturor!1 point
-
Salut, Golf 8 Style, 2020, 1.5 Tsi luat de la reprezentanta Germania, Full CASCO la Allianz 2600 lei/an, RCA-ul cu decontare directa tot la ei m-a ajuns 1100. Deci in total 3700 lei/an, la o valoare asigurata de 20.000 Euro1 point
-
Boon! Sa continuam povestea traseului: dupa 1200 km de autostrada parcursi, am "dormitat" o noapte la hotel, ne-am reincarcat bateriile, ne-am trezit FRESH si am pornit din nou la drum. Am hotarat sa alimentez si am constatat cu stupoare ca TOATE benzinariile ⛽ aveau self service, trebuia sa platesti inainte, DOAR CU CARDUL! (ok si daca aveam doar CASH, ce faceam? in fine, traim vremuri bune...) Multe benzinarii nu aveau decat pompe, fara magazin, fara nici un angajat, NIMIC! 🤬 Uneori ma simteam ca intr-un film SF apocaliptic. Am apreciat totusi ca dupa ce ieseai din fiecare benzinarie, erau indicatoare pe autostrada care iti "spuneau" cati km mai sunt de parcurs pana la urmatoarea benzinarie, inclusiv brandul aferent, exemplu, Shell 25 km, Esso 40 km, Jet 75 km etc. Am incercat sa platesc cu 2 carduri de debit (gen Revolut, banca virtuala) si nu a mers, amandoua cardurile respinse, tranzactie esuata desi am platit prin TOATA EUROPA cu ele si au functionat perfect! La benzinarie au fost refuzate. Initial n-am vrut sa abuzez de cardul de credit in strainatate pentru ca stiam ca are comisioane mari, insa avantajul este ca poti plati "imprumut" si restitui banii luna viitoare. Insa, surpriza: Benzinaria mi-a luat "garantie" 120 de euro, initial am crezut ca mi-a luat banii de 2 ori, pe langa cei 120 de euro pe care i-am platit pe combustibil. Ce sa mai zic? Am hotarat sa nu ma enervez, facusem plinul si vroiam sa ajung la destinatie. Mai aveam in jur de 600 km de parcurs: Aerul conditionat se simtea solicitat, temperatura exterioara indicata in bord era de 35 grade, desi in cateva zile urma sa intram in luna SEPTEMBRIE, insa Baloo plutea pe autostrada in continuare, fara efort, ca un YACHT, fara sa se simta deranjat de caldura. 😁 Am mai oprit sa mai facem cate o pauza de pisulica si cafea, nu pisulica in cafea 😄 + asaltat "boulangeria" frantuzeasca. Frate, astia au PAUL in benzinarii, ce sa zic, niste "boulangeii", TARE! ❤️ Se auzeau ventilatoarele radiatorului ca "gafaie" la maxim cand opream motorul, avea si ursul nevoie de cate o pauza, cald tare "Mon Cher"! 🥵 Dupa cateva ore eram deja in Sudul Frantei! Am ales un camping pe care l-am vazut ultima data cand am fost in vacanta, foarte aproape de plaja, 4 minute cu masina si 10 minute distanta de Portul Saint Tropez, mai exact in patria vinurilor rose, Ramatuelle. 🍷 Avand in vedere ca urma sa stam 10 zile, campingul era mult mai rentabil financiar, (150 de eur/noapte) o camera la hotel in perioada aleasa de noi costa intre 250-600 de euro/noapte si nici nu erau multe variante atat de aproape de plaja. Mai toate erau la peste 20 km de Saint Tropez. Ma uitasem de curiozitate la cateva case de inchiriat si costau si 10 000 euro pe saptamana! 😄 Cateva dotate cu 3 si 4 camere, e adevarat ca daca ai un grup de prieteni cu care sa imparti cheltuiala, merita, dar tot e foarte scump. Deh, Coasta de Azur! 😎 Cum e campingul de la plaja in Franta? Am bifat sa aiba parcare in primul rand, (domeniu privat in care accesul se facea cu cartela) fiecare "cosmelie" cu locul de parcare aferent, care includea un dormitor (in genul unei camere de hotel de 2-3 stele, nu era lux, insa era totul nou si curat) o baie, o mica incapere la intrare, o chicineta (bucatarioara) dotata cu tot ce ai nevoie pentru a-ti prepara micul dejun, (puteai sa si gatesti linistit, insa noi am folosit bucataria doar dimineata) frigider, aer conditionat, masina de spalat, fier de calcat, aparat de cafea, internet, televizor (satelit) si o mica terasa exterioara. Existau si casute mai mari cu 2 dormitoare pentru grupuri mai mari dar si spatiu pentru parcat rulote. Totul foarte organizat, acces usor, curat, umbra peste tot, liniste, inconjurat de pini si vita de vie, langa cea mai tare plaja din Saint Tropez, departe de trafic, galagie, stres si probleme cotidiene, exact ce am cautat! 🥰 A urmat operatiunea descarcatul bagajelor, in portbagaj am bagat 4 trollere+1 geanta mare de voiaj, 2 scaune pliabile si 2 umbrele de plaja si o geanta textila frigorifica. Volumul de 500 de litri si-a facut treaba, luand in considerare ca sub bagaje mai e o roata de rezerva completa, cric, cateva scule si in peretii laterali, 2 baterii si un tablou de sigurante! Bineinteles ca am mai completat si in spate cu bagaje, sacose, rucsacuri, etc, nu ma intrebati, nevastamea stie ce a pus in toate! 🤨 Toate bagajele astea au intrat in portbagajul unui SEDAN! What? 😊 Am resetat KM cand am plecat de acasa: Boon, am lasat bagajele si am fugit repede sa-i dau un jet dupa "urechi" lui Baloo,🐻 ca era prafuit si plin de muste pe bot, dupa cat a alergat: In timp ce sotioara despacheta bagajele si facea "ordine" prin "rulota" eu m-am pus sa "afum" "Pinii de Alep" cu "neshte trabuce" si m-am hidratat cu un Rose 🍷 produs de viile din spatele campingului, un domeniu foarte apreciat de localnici si nu numai, pe cateva acorduri "Ploiestene" ale lui Nea' Nelu', Mniezo sa-l ierte! 😌 Va urma, stay tuned! 🤗1 point
-
Eu am platit casco 880€ pe an la valoare asigurata de 27500€, iar RCAul a fost gratis datorita faptului ca am platit pe tot anul. Masina este noua cu credit auto, nu leasing1 point
-
Încă un mic upgrade la Superb: plafoniera neagra de w8. Desi eu am vopsit-o pe a mea cand am retapitat plafonul, butoanele le-am lăsat albe deoarece nu aveam cum sa le vopsesc și sa pastrez si pictogramele. (Pentru cei ce nu știu, Superb 1 vine standard cu plafoniera de w8, indiferent de echipare) Probabil printre ultimele retrofituri de la interior. Am bifat cam tot ce îmi doream de pe lista.1 point
-
Si ca sa mai eliminam tensiunile Am visat mereu de mic Cand nu aveam mai nimic Sa-mi gasesc si eu un loc Sa pot sa ma mut la bloc Acum am crescut nitel Cam cat boul , din vitel Si-uite asa , peste noapte Am ajuns sa am de toate Garsoniera , la parter LED Tv si frigider La geam , sa-l pazesc de hoti Un BMW antic cu volan si roti Stau la meci pe canapea Este super viata mea Cand mai rod si un covrig Uit ca inca stau in frig Ma uit pe geam si miros pe-un carton parfum de nisa Dau muzica mai tare sa n-aud vecinii cum se ... Aproape atipesc privind cum cad frunzele agale Si brusc ma trece un fior din cap pana-n picioare Am vazut la tv o reclama Si abia acum bag de seama Stiu ce imi mai lipseste in viata ! O masina electrica sa ma duca la piata Iau telefonul si calculez si brusc ma entuziasmez Pot sa imi scot priza pe geam Si merg ca pe gratis cel putin un an Ma duc sa testez o Dacia Spring Si ma simt ca pocnit in ring Vreau sa intru sa ma sui la volan Dar am burta prea mare si loc nu am Morala Asa e in viata , nu faci tot ce vrei Daca esti prea gras , iti iei ID.31 point
-
Și gata, am finalizat lucrarea,o pot preda beneficiarei să se bucure de ea. Am scos ventilatorul de la interior, l-am suflat de praf și l-am gresat că scârțâia uneori la trepte mici de viteză. Apoi am montat si reglat camera pentru supraveghere trafic de pe lunetă. I-am pus din nou led-uri la proiectoarele de ceață, după ce mi-am dat seama că erorile erau din codare. La final, am aspirat-o și am spălat-o rapid, plus o sesiune mică foto și de mâine imi iau inapoi Tiguanul. 😁 Totul funcționează corect, nu mai sunt zgomote, mai rămâne doar subwoofer-ul de montat și motorină de plimbat Broski!1 point
-
@Xander99 Aici gasesti toata geometria caroseriei : https://cargeometry.org/porsche/95-porsche-macan-95b-2014-2020-body-dimensions.html0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00