Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.10.2024 în toate secţiunile
-
Și gata, după ultimele pregătiri, am predat-o beneficiarului! I-am schimbat covorașele de cauciuc cu unele noi, întrucât cele vechi erau rupte. Am băgat în portbagaj un set de covorașe textile pentru vară și un set de jante pe 17", ce vor fi echipate cu anvelope de iarnă. Apoi am aspirat și spălat întreaga flotă Două au întrat sub acoperiș, una a plecat la București. O mică recapitulare a lucrurilor făcute si celor de făcut: Făcute: • retrofit senzori parcare față • retrofit cameră mers înapoi • retrofit goarnă alarmă • montat lumini ambientale RGB • înlocuit becuri xenon cu led-uri • înlocuit becuri interior cu led-uri • înlocuit lumini picioare cu led-uri verzi (50%, urmând și cele de pe spate) • înlocuit becuri lumini de zi cu led-uri (urmează să le schimb și pe acestea) • înlocuit becuri poziții cu led-uri • înlocuit becuri portbagaj cu led-uri (urmează să schimb modulele cu totul cu unele pe led) • înlocuit RCD Bolero cu RCD360 PRO • înlocuit covorasele iarnă/vară • montat camera supraveghere față și spate 70mai • înlocuit mânerele interioare ale portierelor • înlocuit semnalizări oglinzi cu cele dinamice • înlocuit modulele lumini sub oglinzi cu unele cu led • înlocuit acoperitori pedalier cu cele din inox • înlocuit rulment și pivot stânga față (urmează și flanșa amortizorului și/sau bieletele antiruliu pe față) • antifonat pasaje roți față și spate • revopsit tavan De făcut: • înlocuit anvelopele de vară (sunt achiziționate) • montat anvelope de iarnă (urmează să fie achiziționate) • înlocuit becurile de la proiectoare cu led-uri • înlocuit becurile de semnalizare față cu led-uri • ITP - nu sunt probleme tehnice • volan in 3 spițe (destul de probabil) • înlocuit modulele de lumini uși cu unele pe led • înlocuit burduful de la cablaj șofer • înlocuit balamalele de la ușa șoferului Probabil și altele, vom vedea ce ne rezervă viitorul! 😁 Săptămâna faină tuturor!3 points
-
Boon! Sa continuam povestea traseului: dupa 1200 km de autostrada parcursi, am "dormitat" o noapte la hotel, ne-am reincarcat bateriile, ne-am trezit FRESH si am pornit din nou la drum. Am hotarat sa alimentez si am constatat cu stupoare ca TOATE benzinariile ⛽ aveau self service, trebuia sa platesti inainte, DOAR CU CARDUL! (ok si daca aveam doar CASH, ce faceam? in fine, traim vremuri bune...) Multe benzinarii nu aveau decat pompe, fara magazin, fara nici un angajat, NIMIC! 🤬 Uneori ma simteam ca intr-un film SF apocaliptic. Am apreciat totusi ca dupa ce ieseai din fiecare benzinarie, erau indicatoare pe autostrada care iti "spuneau" cati km mai sunt de parcurs pana la urmatoarea benzinarie, inclusiv brandul aferent, exemplu, Shell 25 km, Esso 40 km, Jet 75 km etc. Am incercat sa platesc cu 2 carduri de debit (gen Revolut, banca virtuala) si nu a mers, amandoua cardurile respinse, tranzactie esuata desi am platit prin TOATA EUROPA cu ele si au functionat perfect! La benzinarie au fost refuzate. Initial n-am vrut sa abuzez de cardul de credit in strainatate pentru ca stiam ca are comisioane mari, insa avantajul este ca poti plati "imprumut" si restitui banii luna viitoare. Insa, surpriza: Benzinaria mi-a luat "garantie" 120 de euro, initial am crezut ca mi-a luat banii de 2 ori, pe langa cei 120 de euro pe care i-am platit pe combustibil. Ce sa mai zic? Am hotarat sa nu ma enervez, facusem plinul si vroiam sa ajung la destinatie. Mai aveam in jur de 600 km de parcurs: Aerul conditionat se simtea solicitat, temperatura exterioara indicata in bord era de 35 grade, desi in cateva zile urma sa intram in luna SEPTEMBRIE, insa Baloo plutea pe autostrada in continuare, fara efort, ca un YACHT, fara sa se simta deranjat de caldura. 😁 Am mai oprit sa mai facem cate o pauza de pisulica si cafea, nu pisulica in cafea 😄 + asaltat "boulangeria" frantuzeasca. Frate, astia au PAUL in benzinarii, ce sa zic, niste "boulangeii", TARE! ❤️ Se auzeau ventilatoarele radiatorului ca "gafaie" la maxim cand opream motorul, avea si ursul nevoie de cate o pauza, cald tare "Mon Cher"! 🥵 Dupa cateva ore eram deja in Sudul Frantei! Am ales un camping pe care l-am vazut ultima data cand am fost in vacanta, foarte aproape de plaja, 4 minute cu masina si 10 minute distanta de Portul Saint Tropez, mai exact in patria vinurilor rose, Ramatuelle. 🍷 Avand in vedere ca urma sa stam 10 zile, campingul era mult mai rentabil financiar, (150 de eur/noapte) o camera la hotel in perioada aleasa de noi costa intre 250-600 de euro/noapte si nici nu erau multe variante atat de aproape de plaja. Mai toate erau la peste 20 km de Saint Tropez. Ma uitasem de curiozitate la cateva case de inchiriat si costau si 10 000 euro pe saptamana! 😄 Cateva dotate cu 3 si 4 camere, e adevarat ca daca ai un grup de prieteni cu care sa imparti cheltuiala, merita, dar tot e foarte scump. Deh, Coasta de Azur! 😎 Cum e campingul de la plaja in Franta? Am bifat sa aiba parcare in primul rand, (domeniu privat in care accesul se facea cu cartela) fiecare "cosmelie" cu locul de parcare aferent, care includea un dormitor (in genul unei camere de hotel de 2-3 stele, nu era lux, insa era totul nou si curat) o baie, o mica incapere la intrare, o chicineta (bucatarioara) dotata cu tot ce ai nevoie pentru a-ti prepara micul dejun, (puteai sa si gatesti linistit, insa noi am folosit bucataria doar dimineata) frigider, aer conditionat, masina de spalat, fier de calcat, aparat de cafea, internet, televizor (satelit) si o mica terasa exterioara. Existau si casute mai mari cu 2 dormitoare pentru grupuri mai mari dar si spatiu pentru parcat rulote. Totul foarte organizat, acces usor, curat, umbra peste tot, liniste, inconjurat de pini si vita de vie, langa cea mai tare plaja din Saint Tropez, departe de trafic, galagie, stres si probleme cotidiene, exact ce am cautat! 🥰 A urmat operatiunea descarcatul bagajelor, in portbagaj am bagat 4 trollere+1 geanta mare de voiaj, 2 scaune pliabile si 2 umbrele de plaja si o geanta textila frigorifica. Volumul de 500 de litri si-a facut treaba, luand in considerare ca sub bagaje mai e o roata de rezerva completa, cric, cateva scule si in peretii laterali, 2 baterii si un tablou de sigurante! Bineinteles ca am mai completat si in spate cu bagaje, sacose, rucsacuri, etc, nu ma intrebati, nevastamea stie ce a pus in toate! 🤨 Toate bagajele astea au intrat in portbagajul unui SEDAN! What? 😊 Am resetat KM cand am plecat de acasa: Boon, am lasat bagajele si am fugit repede sa-i dau un jet dupa "urechi" lui Baloo,🐻 ca era prafuit si plin de muste pe bot, dupa cat a alergat: In timp ce sotioara despacheta bagajele si facea "ordine" prin "rulota" eu m-am pus sa "afum" "Pinii de Alep" cu "neshte trabuce" si m-am hidratat cu un Rose 🍷 produs de viile din spatele campingului, un domeniu foarte apreciat de localnici si nu numai, pe cateva acorduri "Ploiestene" ale lui Nea' Nelu', Mniezo sa-l ierte! 😌 Va urma, stay tuned! 🤗3 points
-
Mi-am dorit sa explorez putin coasta Mediteranei din imprejurimi. Stiam la modul teoretic ca la vreo 5 km se afla Cap Taillat, care ascunde o plaja speciala, desemnata a fi una din cele mai tari plaje de pe Coasta de Azur, mai salbatica, ce-i drept, unde apa este de un turquoise unic! Plaja se numeste Plage De Briande. zona este mai greu accesibila, insa deosebit de frumoasa! Pentru a ajunge acolo pe uscat ai nevoie de aproape 2 ore PE JOS, la modul "hiking" pe o zona deluroasa, stancoasa, pe niste trasee de pamant si praf, nu se poate ajunge cu masina, desi "sufera baba la frumusete", am vazut destui turisti care s-au incumetat sa plece, la pas in explorare, insa n-aveam chef de asa ceva la peste 30 de grade. Am vrut sa o bifez de pe lista ca sa pot sta linistit dupa aceea la Pampelonne, renumita plaja de langa Saint Tropez, frecventata de vedete, politicieni si milionari, usor accesibila, "la botul calului" ca sa ma exprim academic. (4 minute cu masina distanta de cazare, cu parcarea langa plaja) Ok, dar cum ajungem la Plage De Briande pe apa? Era o varianta sa inchiriez o barcuta din Saint Tropez, 100 de euro/ora + 10 euro/ora parcarea masinii in port. Era la vreo 25 km distanta (pe apa). Eu imi doream sa stau "toata ziua" la plaja, minim 6-7 ore, ceea ce financiar parca nu se justifica pentru o zi de plaja. DA, FRATE, m-am ZGARCIT! 😄 Ok, ce alte variante mai avem? Am descoperit un centru care inchiria CAIACE! Nu sunt foarte fit si nu fac miscare prea des, insa mi-a suras ideea unei "aventuri" pe mare. Nevastamea nu stie sa inoate si mi-a zis ca sunt nebun insa si-a asumat cand m-a luat de barbat, am intrebat-o - "Ce avem de pierdut?" Ea mi-a raspuns natural ca VIETILE!!!! Ma rog, avea dreptate, dar traim doar O DATA si oricum murim toti la un moment dat! 😄 Distanta nu era foarte mare, vreo 5 KM de vaslit paralel cu malul. (in jur de jumatate de ora din spusele baiatului de la inchirieri). I-am dat 50 de euro pentru caiac pentru toata ziua, la ora 10 l-am luat in primire si ne-a spus sa ne intoarcem pana in ora 7 daca putem, pentru ca inchide. Ne-a facut "briefingul" in 30 de secunde, adevarul e ca nici nu prea ai ce mare lucru sa explici: Da-i la vasle, BOSS si mergi inainte! OK, am inteles! 😄 Ne-am luat umbrelele de plaja🏖️, prosoapele, geanta frigorifica textila umpluta cu "bericioaice"🍺, fructe,🍍 🍌🍑"rontzaneli", le-am pus in interiorul caiacului, ne-am "tras" vestele de salvare pe noi si... HERE GOES NOTHING! 😄 Am vaslit amandoi la modul "relanti" pe o apa linistita (ca in piscina) printre ambarcatiuni (yachturi cu 3 etaje "parcate" de-a lungul coastei), "fundul" apei se vedea si la 20 de metri, atat de limpede era apa! Am vazut pesti 🐟 de toate culorile, vreo 2 erau cat caiacul, am vazut si caracatite🐙, sotiei i s-a facut frica si tot zicea sa ne intoarcem insa eu i-am raspuns sa nu se mai uite in apa, problem solved! 😄 Taci si vasleste! 😄 Am ajuns la Cap Taillat dupa vreo 20 de minute (acea formatiune stancoasa imensa) insa pentru a ajunge la plaja dorita de mine trebuia sa traversam o alta mica plaja, ca sa nu fie nevoie sa ocolim acea formatiune stancoasa mare! O poza si de la sol cu plaja traversata: Experienta traseului si frumusetea locului nu poate fi tradusa in cuvinte insa incerc sa atasez niste poze ca sa va faceti o idee: Am rugat-o pe sotioara sa se urce pe stanci sa imi faca niste poze artistice, ce-i drept e ca mi-am auzit niste vorbe dupa, insa eu zic ca au meritat: Plaja a fost mai tare decat ma asteptam: M-am sacrificat sa stau toata ziua sub umbrela, sa golesc geanta frigorifica de bericioaice si sa planific urmatoarele zile de "chin" butonand telefonul! Ce sa vezi, era semnal FULL! Am reusit sa avem parte de o zi intreaga petrecuta la o plaja la care se ajungea doar cu barca sau cu yacht, dupa caz, dar am reusit si noi, la buget redus: La intoarcere m-am incumetat sa aleg varianta mai "lunga" ocolind Cap Taillat (formatiunea stancoasa) pentru a nu fi nevoiti sa traversam din nou acea plaja: da-te jos din caiac, taraste caiacul pana pe malul celalalt, urca-te din nou in caiac, etc etc. Experienta a fost pe masura, peisaje de vis care nu pot fi exprimate in cuvinte, pana la urma si sotiei i-a disparut frica pe care o avea la inceput la "bordul" caiacului si a recunoscut ca am trait niste momente de poveste, chiar ma miram ca am vazut sute de masini pe autostrada cu caiace montate pe plafon, stiu unii ce stiu: Va urma!1 point
-
@andrei_221 dada, asa e! Le-am dublat practic si prin cele din oglinda. Este mai accentuata culoarea rosie dad in nici un caz deranjanta. Trimurile fiind si lucioase, arata interesant noaptea1 point
-
Încă un mic upgrade la Superb: plafoniera neagra de w8. Desi eu am vopsit-o pe a mea cand am retapitat plafonul, butoanele le-am lăsat albe deoarece nu aveam cum sa le vopsesc și sa pastrez si pictogramele. (Pentru cei ce nu știu, Superb 1 vine standard cu plafoniera de w8, indiferent de echipare) Probabil printre ultimele retrofituri de la interior. Am bifat cam tot ce îmi doream de pe lista.1 point
-
Am tras tare să predau beneficiarului și această mașină. La mecanic am schimbat rulmentul pe stânga față (care nu fusese schimbat, deși așa apare pe factură) și pivotul de pe stânga. Nu am scăpat total de un zgomot așa că, data viitoare voi schimba flanșa amortizorului și bieletele antiruliu, chiar dacă bielete par tari. Când am comandat ledurile verzi am luat doar 2, m-am păcălit necitind cu atenție anunțul, lotul fiind de 2 bucăți și un alt preț pentru comenzi peste 10 bucăți, eu fiind obișnuit cu loturi de 10. 😁 Așa că pe spate le voi monta tot data viitoare. Îmi place mult cum se vede cu tema verde de la Skoda. Au venit rândul becurilor de plafoniere să fie înlocuite cu leduri, diferența fiind foarte mare. Cam așa arată rezultatul De asemenea am schimbat si becurilor din portbagaj, din păcate nu mai aveam leduri ca la plafoniere, dar am decis sa cumpăr lampi cu led, care sunt mult mai luminoase decat orice led. Le voi înlocui tot data viitoare. Apoi am inlocuit becurile xenon D1S cu leduri. Este aceeași marcă pe care o folosesc la Tiguan (D3S) și la Golf (D2S), am mers tot pe 4300k exact ca și la celelalte. Parputin diferite în poza, unul ducându-se mai spre 5000k, dar cu ochiul liber nu este vizibilă diferența. In schimb este o diferență de cam 25% in plus față de becurile cu xenon la intensitatea luminii in față, luminarea șoselei fiind foarte bună. Nu mai zic de faza lungă, care pe lângă xenon antrenează și becul cu halogen (așa a venit mașina, nu știu dacă e normal la Skoda Superb dar nici nu imi bat capul, faza lungă o sa fie folosită foarte rar) Mai am de schimbat becurile de la parasolare și cel din torpedou, de care am uitat. 😁 Am încheiat cu pregătirea și întinerirea jantelor pentru iarnă. Cele care vor merge pe Skoda sunt fostele mele jante de iarnă, Boston 17", cărora le-am îndepărtat lacul exfoliat sau sărit cu 320-2800 și la sfârșit le-am dat 3 mâini de lac pentru protecție. Nu le-am făcut integral din lipsă de timp, probabil la primăvara sau vară, în măsura chefului și disponibilității le pot lua încă o dată la făcut. În schimb, Atlanta 16" pentru Golfuleț, le-am făcut integral, cu filer, vopsea și lac, atât pe interior cât și pe exterior. Am folosit și puțin kit unde erau mai adânci zgârieturile, dar sunt și zone unde mi-au scăpat când le-am dat kit acum 5-6 săptămâni și nu am mai avut răbdare acum. Vor fi jante de iarnă și am vrut o întinerire, nu să iasă perfect. De asemenea am îmbrăcat cheile cu huse și le-am luat și brelocuri, pentru un mic "personal touch" +5cp 😁 Mai urmează o curățenie duminică, interior și exterior și de luni mașina va circula prin București/Popești-Leordeni! Nu se încheie capitolul aici, chiar dacă schimb utilizatorul, o să mai postez ce mai urmează. Pentru că vă mai urma cu siguranță! 😁1 point
-
Si ca sa mai eliminam tensiunile Am visat mereu de mic Cand nu aveam mai nimic Sa-mi gasesc si eu un loc Sa pot sa ma mut la bloc Acum am crescut nitel Cam cat boul , din vitel Si-uite asa , peste noapte Am ajuns sa am de toate Garsoniera , la parter LED Tv si frigider La geam , sa-l pazesc de hoti Un BMW antic cu volan si roti Stau la meci pe canapea Este super viata mea Cand mai rod si un covrig Uit ca inca stau in frig Ma uit pe geam si miros pe-un carton parfum de nisa Dau muzica mai tare sa n-aud vecinii cum se ... Aproape atipesc privind cum cad frunzele agale Si brusc ma trece un fior din cap pana-n picioare Am vazut la tv o reclama Si abia acum bag de seama Stiu ce imi mai lipseste in viata ! O masina electrica sa ma duca la piata Iau telefonul si calculez si brusc ma entuziasmez Pot sa imi scot priza pe geam Si merg ca pe gratis cel putin un an Ma duc sa testez o Dacia Spring Si ma simt ca pocnit in ring Vreau sa intru sa ma sui la volan Dar am burta prea mare si loc nu am Morala Asa e in viata , nu faci tot ce vrei Daca esti prea gras , iti iei ID.31 point
-
In configuratorul ceh a apărut varianta de echipare Sportline si motorizarea 2.0 TSI 204 CP.1 point
-
"Tacanit la rece pana accelerezi o data mai brusc"... pe langa injector/injectoare, poate fi si de la "Fuel Metering Valve" de pe pompa de inalte (unde exista). Poate exista in interiorul ei un prag mic de uzura de care trece doar la accelerare mai brusca. Pozitia valvei este "dedusa" de ECU doar prin valoarea "PWM" aplicata la borne, in realitate nu stie cat se deschide mecanic. Intr-adevar, sunt cazuri putine, dar merita verificat si asta in ultima instanta cand suntem siguri ca injectoarele sunt in regula.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00