Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.10.2024 în toate secţiunile

  1. Boon! Sa continuam povestea traseului: dupa 1200 km de autostrada parcursi, am "dormitat" o noapte la hotel, ne-am reincarcat bateriile, ne-am trezit FRESH si am pornit din nou la drum. Am hotarat sa alimentez si am constatat cu stupoare ca TOATE benzinariile ⛽ aveau self service, trebuia sa platesti inainte, DOAR CU CARDUL! (ok si daca aveam doar CASH, ce faceam? in fine, traim vremuri bune...) Multe benzinarii nu aveau decat pompe, fara magazin, fara nici un angajat, NIMIC! 🤬 Uneori ma simteam ca intr-un film SF apocaliptic. Am apreciat totusi ca dupa ce ieseai din fiecare benzinarie, erau indicatoare pe autostrada care iti "spuneau" cati km mai sunt de parcurs pana la urmatoarea benzinarie, inclusiv brandul aferent, exemplu, Shell 25 km, Esso 40 km, Jet 75 km etc. Am incercat sa platesc cu 2 carduri de debit (gen Revolut, banca virtuala) si nu a mers, amandoua cardurile respinse, tranzactie esuata desi am platit prin TOATA EUROPA cu ele si au functionat perfect! La benzinarie au fost refuzate. Initial n-am vrut sa abuzez de cardul de credit in strainatate pentru ca stiam ca are comisioane mari, insa avantajul este ca poti plati "imprumut" si restitui banii luna viitoare. Insa, surpriza: Benzinaria mi-a luat "garantie" 120 de euro, initial am crezut ca mi-a luat banii de 2 ori, pe langa cei 120 de euro pe care i-am platit pe combustibil. Ce sa mai zic? Am hotarat sa nu ma enervez, facusem plinul si vroiam sa ajung la destinatie. Mai aveam in jur de 600 km de parcurs: Aerul conditionat se simtea solicitat, temperatura exterioara indicata in bord era de 35 grade, desi in cateva zile urma sa intram in luna SEPTEMBRIE, insa Baloo plutea pe autostrada in continuare, fara efort, ca un YACHT, fara sa se simta deranjat de caldura. 😁 Am mai oprit sa mai facem cate o pauza de pisulica si cafea, nu pisulica in cafea 😄 + asaltat "boulangeria" frantuzeasca. Frate, astia au PAUL in benzinarii, ce sa zic, niste "boulangeii", TARE! ❤️ Se auzeau ventilatoarele radiatorului ca "gafaie" la maxim cand opream motorul, avea si ursul nevoie de cate o pauza, cald tare "Mon Cher"! 🥵 Dupa cateva ore eram deja in Sudul Frantei! Am ales un camping pe care l-am vazut ultima data cand am fost in vacanta, foarte aproape de plaja, 4 minute cu masina si 10 minute distanta de Portul Saint Tropez, mai exact in patria vinurilor rose, Ramatuelle. 🍷 Avand in vedere ca urma sa stam 10 zile, campingul era mult mai rentabil financiar, (150 de eur/noapte) o camera la hotel in perioada aleasa de noi costa intre 250-600 de euro/noapte si nici nu erau multe variante atat de aproape de plaja. Mai toate erau la peste 20 km de Saint Tropez. Ma uitasem de curiozitate la cateva case de inchiriat si costau si 10 000 euro pe saptamana! 😄 Cateva dotate cu 3 si 4 camere, e adevarat ca daca ai un grup de prieteni cu care sa imparti cheltuiala, merita, dar tot e foarte scump. Deh, Coasta de Azur! 😎 Cum e campingul de la plaja in Franta? Am bifat sa aiba parcare in primul rand, (domeniu privat in care accesul se facea cu cartela) fiecare "cosmelie" cu locul de parcare aferent, care includea un dormitor (in genul unei camere de hotel de 2-3 stele, nu era lux, insa era totul nou si curat) o baie, o mica incapere la intrare, o chicineta (bucatarioara) dotata cu tot ce ai nevoie pentru a-ti prepara micul dejun, (puteai sa si gatesti linistit, insa noi am folosit bucataria doar dimineata) frigider, aer conditionat, masina de spalat, fier de calcat, aparat de cafea, internet, televizor (satelit) si o mica terasa exterioara. Existau si casute mai mari cu 2 dormitoare pentru grupuri mai mari dar si spatiu pentru parcat rulote. Totul foarte organizat, acces usor, curat, umbra peste tot, liniste, inconjurat de pini si vita de vie, langa cea mai tare plaja din Saint Tropez, departe de trafic, galagie, stres si probleme cotidiene, exact ce am cautat! 🥰 A urmat operatiunea descarcatul bagajelor, in portbagaj am bagat 4 trollere+1 geanta mare de voiaj, 2 scaune pliabile si 2 umbrele de plaja si o geanta textila frigorifica. Volumul de 500 de litri si-a facut treaba, luand in considerare ca sub bagaje mai e o roata de rezerva completa, cric, cateva scule si in peretii laterali, 2 baterii si un tablou de sigurante! Bineinteles ca am mai completat si in spate cu bagaje, sacose, rucsacuri, etc, nu ma intrebati, nevastamea stie ce a pus in toate! 🤨 Toate bagajele astea au intrat in portbagajul unui SEDAN! What? 😊 Am resetat KM cand am plecat de acasa: Boon, am lasat bagajele si am fugit repede sa-i dau un jet dupa "urechi" lui Baloo,🐻 ca era prafuit si plin de muste pe bot, dupa cat a alergat: In timp ce sotioara despacheta bagajele si facea "ordine" prin "rulota" eu m-am pus sa "afum" "Pinii de Alep" cu "neshte trabuce" si m-am hidratat cu un Rose 🍷 produs de viile din spatele campingului, un domeniu foarte apreciat de localnici si nu numai, pe cateva acorduri "Ploiestene" ale lui Nea' Nelu', Mniezo sa-l ierte! 😌 Va urma, stay tuned! 🤗
    3 points
  2. Golf 1.6 Bluemotion? E poza de ieri. Am ajuns azi la pompa dupa vreo 1045 de km.
    2 points
  3. Am tras tare să predau beneficiarului și această mașină. La mecanic am schimbat rulmentul pe stânga față (care nu fusese schimbat, deși așa apare pe factură) și pivotul de pe stânga. Nu am scăpat total de un zgomot așa că, data viitoare voi schimba flanșa amortizorului și bieletele antiruliu, chiar dacă bielete par tari. Când am comandat ledurile verzi am luat doar 2, m-am păcălit necitind cu atenție anunțul, lotul fiind de 2 bucăți și un alt preț pentru comenzi peste 10 bucăți, eu fiind obișnuit cu loturi de 10. 😁 Așa că pe spate le voi monta tot data viitoare. Îmi place mult cum se vede cu tema verde de la Skoda. Au venit rândul becurilor de plafoniere să fie înlocuite cu leduri, diferența fiind foarte mare. Cam așa arată rezultatul De asemenea am schimbat si becurilor din portbagaj, din păcate nu mai aveam leduri ca la plafoniere, dar am decis sa cumpăr lampi cu led, care sunt mult mai luminoase decat orice led. Le voi înlocui tot data viitoare. Apoi am inlocuit becurile xenon D1S cu leduri. Este aceeași marcă pe care o folosesc la Tiguan (D3S) și la Golf (D2S), am mers tot pe 4300k exact ca și la celelalte. Parputin diferite în poza, unul ducându-se mai spre 5000k, dar cu ochiul liber nu este vizibilă diferența. In schimb este o diferență de cam 25% in plus față de becurile cu xenon la intensitatea luminii in față, luminarea șoselei fiind foarte bună. Nu mai zic de faza lungă, care pe lângă xenon antrenează și becul cu halogen (așa a venit mașina, nu știu dacă e normal la Skoda Superb dar nici nu imi bat capul, faza lungă o sa fie folosită foarte rar) Mai am de schimbat becurile de la parasolare și cel din torpedou, de care am uitat. 😁 Am încheiat cu pregătirea și întinerirea jantelor pentru iarnă. Cele care vor merge pe Skoda sunt fostele mele jante de iarnă, Boston 17", cărora le-am îndepărtat lacul exfoliat sau sărit cu 320-2800 și la sfârșit le-am dat 3 mâini de lac pentru protecție. Nu le-am făcut integral din lipsă de timp, probabil la primăvara sau vară, în măsura chefului și disponibilității le pot lua încă o dată la făcut. În schimb, Atlanta 16" pentru Golfuleț, le-am făcut integral, cu filer, vopsea și lac, atât pe interior cât și pe exterior. Am folosit și puțin kit unde erau mai adânci zgârieturile, dar sunt și zone unde mi-au scăpat când le-am dat kit acum 5-6 săptămâni și nu am mai avut răbdare acum. Vor fi jante de iarnă și am vrut o întinerire, nu să iasă perfect. De asemenea am îmbrăcat cheile cu huse și le-am luat și brelocuri, pentru un mic "personal touch" +5cp 😁 Mai urmează o curățenie duminică, interior și exterior și de luni mașina va circula prin București/Popești-Leordeni! Nu se încheie capitolul aici, chiar dacă schimb utilizatorul, o să mai postez ce mai urmează. Pentru că vă mai urma cu siguranță! 😁
    1 point
  4. Te doare? Nu imi pune mie cuvinte in gura te rog! E suficient ca faci trolling, flame si offtopic aproape continuu. Sporul de putere nu a adus o crestere de consum, talpa a crescut consumul. Si asta am si zis, dar daca nu intelegi, nu e vina mea! Eu conduc o masina de 450cp (unii zic 515), si obtin consumurile de mai sus din poza, mergand "sportiv". Cu termica nu puteam face asta, mersul sportiv costa mult, si la intretinere, si la consum. Te asigur ca daca ai avea o electrica cu cuplu instant de la 0 turatii, l-ai simti. Evident ca e de prost gust sa turezi masina la semafor aiurea ca sa pleci mai tare, la termice clar e aiurea acest aspect, mai ales in orase. Cu electrica insa e cu totul altceva, te asigur. Nu vreau insa sa vad ca are toata lumea asa ceva. Dupa ce ai postat atatea poze cu care te-ai plans de consum, spui ca cei care cauta masini cu consum mic sint amarati?? Sa stii ca toate jignirile si atacurile astea nu zic nimic decat despre tine, esti constient de asta, da? Te detasezi de la mare distanta din pluton si cand te gandesti ca fix mai sus trageati voi concluzia ca benzinara e masina cea mai cea... Si ca nu ar conta cuplul, dar trecem peste. Trecand peste disputa asta fara sens, sint si aspecte pozitive de raportat:
    1 point
  5. Încă, câteva poze de la car meet-ul organizat de Rodrag. Fiind membru din staff nu prea m-am ocupat de ea. Dar am expus-o și eu acolo, sa fie. Cam asta e forma finala. Important e ca am curatat si pus grilele inapoi + grila noua.
    1 point
  6. Buuuuuuuuun, din nou saptamana viitoare a devenit luna viitoare. M-am obisnuit cu treaba asta. Partea buna e ca am reusit sa incalt jantele, si sa le pun pe masina. Am avut o mica problema la o perna pe care am remidiat-o. Am rezolvat si pompa de apa secundara care functioneaza perfect acum. Inca 2 chestii off the list. Las si cateva poze in noul setup: Ultima poza e cu nivelul cu care circul de obicei. Jantele fiind foarte usoare, se simte si directia o idee mai usoara. Franele se vad mult mai bine acum, mai ales cele de pe spate. BBS-urile vechi au intrat la vanzare. Daca nu se vand, le voi reconditiona si le voi pastra ca si al 2-lea set. Unii poate observati, inca nu am grilele din bara. Am reusit sa comand complet noi grila centrala + grila stanga. Din pacate grila dreapta efectiv nu o gasesc nicarier. Nu o mai duce nimeni. Daca stiti voi cineva care m-ar putea ajuta in directia asta, as aprecia mult. Am si grilele vechi, dar cea din dreapta e putin decupata de la traseul vechi de intercooler. Nu e decupata tare dar la masina asta, totul trebuie sa fie impecabil E putin trist ca deja nu mai gasesti piese pentru ele. Daca nu mai gasesti grile pentru bara, o zona care e destul de expusa la incidente, ce sa mai zic de lucrurile marunte? Pe langa asta, am mai luat multe chichite. Plafoniere spate originale negre. Chit ca si ale mele sunt vopsite, alea originale au si iconitele de on / off / on when door open, pe ele. Ceasurile inca asteapta, suport ochelari OE pe care trebuie sa il curat si vopsesc. Inca un set de grile manere noi originale (erau la pret bun), cleme usa prag (pragurile ce sunt pe usa au niste cleme ce as vrea sa le schimb ca sunt subrede - din nou, aceste cleme nu le-am gasit nicaieri, noroc cu ebay si traiasca B5.5) Am mai cumparat si un set de magneti foarte puternici pentru numar. Am pregatit numarul cu banda de protectie in spate sa nu stricam vopseaua + magnetii. Mai am de dat bara jos si sa pun magnetii in spatele ei. Clima e urmatoarea prioritate, identificat de ce nu mai merge / ce s-a intamplat si reparat.
    1 point
  7. Potiuni magice ….daca nu fac nimic fac mai mult rau .
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!