Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.10.2024 în toate secţiunile
-
A saptea mașină ce urmează la prezentare și-a/i-am cumpărat-o băiatul(ui) meu. Este vorba de o Skoda Superb 2 Elegance, 2.0TDI 170CP, an de fabricație 2010.12 (2011 în carte) și având 198.700 km reali. N-am reușit prea multe sa ii fac, decât câteva comenzi, întrucât sunt prins cu activități la muncă. Mașină a beneficiat de atenție și servisari la timp, am luat-o de la un coleg. A avut un accident pe partea stângă, totul fiind înlocuit pe asigurare (aripa stânga față, bară față, far stanga, rulment și amortizor). În urma remontării sau a accidentului, după spusele celor de la service, cablajul senzorului de pe plăcută s-a întrerupt și apare din când în când eroare în bord. Nu a mai înlocui și setul de plăcuțe întrucât abia fuseseră schimbate înainte de accident, așa că până se vor uza si vor fi schimbate, va rămâne această eroare în bord. Mai există o eroare de bec ars pe luminile de zi și pe becurile de la numărul de înmatriculare pe care le-am comandat și le voi schimba în curând. Sunt montate leduri, probabil non canbus și le stinge calculatorul. Mânerele de la interior au inceput sa se cojeasca, cum era si la Golf-ul gri, așa ca am comandat 4 mânere pentru înlocuire. Mi-a mai aparut o eroare pe una din roți. Nu are senzori de presiune pe jante, dar are celălalt sistem, după ce le-m umflat și am apăsat p buton, a dispărut. Mașina are roți de vară pe 17" și de iarnă pe 16" și cred că, în cel mai bun caz voi merge pe 17" și pe setul de iarnă. Nu voi mări la 18" setul de vară întrucât talonul anvelopei de 225x40 mi se pare prea mic pentru greutatea, mărimea mașinii și drumurile patriei. Ca dotări are destul de multe, și este foarte posibil să nu le fi descoperit pe toate: •parbriz încălzit •scaune față încălzite, cu reglaj electric și memorii •climatizare față și spate •senzori ploaie și lumină •faruri cu xenon •spălătoare de far •senzori parcare spate cu afisaj pe RCD •oglinzi retrovizoare pliabile încălzite și heliomate •Lumini la picioare •puddle lights în oglinzi •lumini în uși (exit door lights) •cruise control •keyless go •sistem monitorizare presiune pneuri Am comandat și primit deja un RCD360PRO cu iluminare verde și urmează ca la schimbare să îi trag și cabluri pentru subwoofer în portbagaj, chiar dacă va fi montat mai târziu. Ce mai urmează: - schimbarea becurilor halogen la interior cu led - înlocuirea becurilor de la număr cu led - retrofit senzori de parcare față - lumini ambientale portiere - cameră mers înapoi integrată în mânerul de deschidere al portbagajului - camere față-spate pentru supraveghere trafic - un set de presuri textile pentru vară - înlocuire mânere uzate - și altele.1 point
-
Vezi pe diagrame, de cat este. Găsești și pe Google, cauta fuse box. Vezi dacă nu cumva este cea de 5A de lângă....pusa aiurea, în slot gol1 point
-
1 point
-
De 2 ani nu am mai postat nimic in acest topic dar nici nu am prea avut ce. Update'ul e ca saptamana trecuta a intrat in posesia altcuiva. A fost o masina extrardinara. In aproape 6 ani, cat am tinut-o, am schimbat doar bateria, placutele de frana pe spate si normal uleiul si filtrele in fiecare an. Dar altceva ... nimic nimic. Am luat-o la 60.000km si a plecat cu aproape 117.000km. Mai jos e inlocuitorul care va ajunge acasa luna viitoare. Sper sa fie la fel de "solid" cum a fost si fratele mai mare. Topicul se poate inchide!1 point
-
Încă puțin timp liber și m-am mai apropiat cu lucrurile de făcut. Cel mai ușor a fost să înlocuiesc pedalele cu cele cu ornament inox Apoi dacă tot am scos plastice am zis să trag si cablurile pentru camerele de filmat traficul Am identificat o siguranță pe contact și am testat Apoi am legat adaptorul si am intins cablurile prin plafon și ornamente până am ajuns în spate. Am optat pentru aceeași cameră pe care o am pe Tiguan și pe Golf, 70mai S500s Dash Pro Plus pentru față iar pentru spate 70mai MiDrive RC06. Din păcate am reușit să ciufulesc folia care vine aplicată pe parbriz și a trebuit să comand alta, întrucât nu mai stătea lipită. Așa că mai aștept puțin cu camerele... Apoi am schimbat înălțătoarele de la capacul motorului mânerele de la uși (se potrivesc cam 90% față de cele originale au niște piciorușe in plus, care nu intra nicăieri) Rama pentru RCD360 PRO s-a potrivit foarte ok cu excepția găuri unde intra indicatorul airbag-ului. Am tăiat cu cuterul puțin din indicator, apoi cu gluegun-ul l-am asigurat că nu iese la o împingere accidentală. Ziua următoare am zis sa schimb puddle lights (luminile de sub oglinzi) și semnalizările din oglinzi. Am crezut că in 30-40 min rezolv, doar că inginerii de la Skoda au zis că n-ar fi o idee rea că ultimul șurub de la semnalizare să fie băgat în spatele puddle lights, pe care dacă vrei să le scoți mai ai încă 2 suruburi de scos. Asa că am scos toate șuruburile și le-am înlocuit până la urmă, cu multă grijă să nu rup cleme sau fire. De asemenea marginea de la puddle lights lovea în suportii indicatorului de semnalizare asa că le-am topit cu ajutorul ciocanului de lipit. Văzând cât de complicat a fost am facut pe oglinda din stânga un DIY pentru a fi în ajutorul celor care ar vrea să repete operațiunea și pe care îl găsiți, ca de obicei, pe canalul meu. A durat mai mult decât preconizasem, cam 2 ore și jumătate dar rezultatul final e mai mult decât ok.1 point
-
1 point
-
@haronu am avut mașini cu cutie automată. Am condus un Opel Kadet, un Golf 5 și un Audi A4 cu cutie automată, mi s-au părut ok, dar nu am rămas impresionat foarte tare în raport cu mașinile cu manuală. Am auzit la 2 prieteni că i-a costat destul de mult reparația cutiilor (la un A6 2011 ~ 10.000 lei, etc) iar la un Golf 6 erau cam 1.000€ ambreiajele. Back on topic. Am făcut un drum până la București, destul de "vioi", în care am testat ceea ce am avut în gând. Mașina este foarte stabilă, îți dă o senzație de siguranță, că se "lipește" de asfalt. Comparativ, Tiguanul "plutește" mult n-ai bine peste denivelări și gropi. Puterea celor 170cp, împing foarte ușor masa masinii, chiar și atunci când am încărcat-o la întoarcere, cu un rand de scaune și banchete și un set de anvelope. Am primit aprobarea și pentru a face resoftarea Tiguanului cu această ocazie! 🤣 Înainte de a pleca, am inlocuit Bolero-ul cu RCD360 PRO. Am uitat să comand și rama, așa că momentan rămâne mai "dezgolit". 😁 Comunicarea prin Bluetooth este foarte bună, posturile radio se prind bine, se mișcă rapid, iar lumină este ok, 99% din ceea ce este oe original. Consumul mi s-a părut surprinzător, în condiții în care am mers tare și la dus și la întors,la dus am avut bagaje, iar la întors am avut ceva greutate, iar prin scoaterea poliței și rabatarea banchetei s-a creat un spațiu foarte încăpător. De asemenea foarte utilă, mi s-a părut, deschiderea dublă a hayonului. Ce urmează: încă aștept chestii comandate, probabil antifonare pasaje roți și revopsire etriere, identificarea și remedierea erorilor (lumini număr înmatriculare și daylight dreapta), o vizită de verificare la mecanic și probabil și altele.1 point
-
După ceva mai mult de 2 săptămâni, am reușit printre picături să termin Golful. Am terminat spălatul pasajelor roților, apoi am curățat etrierii cu periile de sârmă Apoi am mascat tot ce nu îmi doream să fie acoperit cu insonorizant. După uscare am acoperit cu insonorizant, în 2 straturi date conform instrucțiunilor Am lăsat puțin să se usuce, după care am scos banda și pungile de plastic, am degresat etrierii și am vopsit în 2 straturi cu vopsea gri LA7W, urmate de 2 mâini de lac. La capacul de la motor, am scos suporții vechi întrucât 2 erau rupți și i-am înlocuit cu varianta ceva mai înaltă,pe care am folosit-o și la Tiguan. Apoi am scos plasticul de sub ștergătoare pentru a ajunge la suportul de deasupra ventilatorului, pe care l-am înlocuit cu carcasa cu cele 2 filtre, cum am pus și la Tiguan și la Golful 5 albastru. V-am spus că am renunțat total la cele 2 bucăți de burete de la VW? La ambele aripi am scos bureții respectivi, care rămân în permanenta uzi și murdari și cred ca este una din cauzele pentru care pragurile și aripile față ruginesc. Apoi mi-am adus că nu adusesem semnal de la difuzoare pentru adaptorul high low. Așa că, cu ajutorul unei sârme,am tras cablurile pe sub mocheta, apoi prin tunelul central până în spatele RCD-ului. Apoi prin pragul din dreapta le-am adus în portbagaj. Am continuat cu prinderea tuturor plasticelor din interior și portbagaj. M-am chinuit puțin, dar un final s-au potrivit toate. Am asezat și covorașul de plastic din portbagaj si polițele. scaunele față si banchetele spate si am mai tras un aspirat rapid. Totodată am montat ornamentele de la praguri, pe care mai trebuie să le curăț de adezivul foliilor de protecție. A urmat un spălat rapid si masina era gata de condus. În poza asta se văd și roțile de vară. Am cumpărat și montat anvelope noi, Kumho 205 55 16, indici B / B / 70db și DOT 1124. Noile jante ii stau foarte bine Golfulețului. Am plecat cu fiică-mea prin oraș, pentru a o ajuta la exersat parcări. După ce am executat o serie de manevre de parcare și ne-am plimbat prin oraș, mașina a început să vibreze la anumite turații și să se audă mai puternic,ca și cum ar fi fost fisurata evacuarea. Am presupus ca este egr-ul, pe care urmează să-l înlocuiesc. Scotea și fum mult la accelerării mai bruște și aveam și martorul motor aprins în bord. I-am zis fiică-mii să meargă cu Tiguanul până îi rezolv Golfulețul, așa că mai durează puțin predarea cadoului... To be continued!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cam 4-5L/100 din acea medie sunt din cauza evacuarii si efectului auz-inima-talpa Si mie mi se par unele design-uri ale audi a fi inca de foarte mare actualitate si ca arata inca enorm de bine, personal ce nu imi place la A5 (S/RS) este interiorul, pare rupt din A6 2007 si invechit tare, dar asta-s doar eu..1 point
-
1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00