Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.10.2024 în toate secţiunile
-
Când te mănâncă în zambilă, te scarpini, nu? 😁 Ieri, duminică fiind, pe la 4 după amiaza, ce idee îmi veni? Nu ar fi bine să văd cum este husa de volan? Așa că am intrat în mașină și după câteva minute de poziționat am fost mulțumit cum se așează, dar îmi dădea de gândit cum sa o potrivesc bine la partea cu comenzile. Bun, ați zice că e suficient atât, că doar este tot timpul din lume. 🤣 Ei bine, nu pentru mine... Cum mă uitam eu la volan, zic ce ar fi să aduc ață și ac și să mă apuc de treabă, n-are cum să-mi ia mai mult de o oră și jumătate... Am început să aplic banda dublu adezivă cum văzusem pe YouTube și am așezat din nou husa pe volan, apoi am dezlipit hârtia de deasupra ca să se fixeze husa. M-am apucat de cusut cu partea stângă de jos, fiind una din părțile mai mici și după ceva timp am realizat că e mai ușor să cos, dacă scot volanul! Zis și făcut, mai ales că între timp se făcuse și frig. După alte câteva ore, de cusut, așezat, repoziționare, lipit, etc a ieșit cam așa Trecuseră doar vreo patru ore și jumătate 😁, cu vreo trei mai mult decât preconizasem inițial, dar eram mulțumit de rezultat. Așa că, deși era întuneric afară, am luat volanul și airbag-ul și m-am dus să le montez. Am potrivit volanul pe semne, am clipsat cablajul de la comenzi și cel de la airbag și ce a mai rămas de făcut, am clipsat și airbag-ul de volan. Dar stai, parcă era ceva lipsă... Daaaa, nu-i așa?! Nu strânsesem și șurubul. Trag ușor de volan, cu gândul să declipsez din nou airbag-ul și mă trezesc cu capacul spirei de airbag că rămâne prins pe volan și începe să iasă banda (de fapt 4 sunt). #$%@^&% tot felul de organe de reproducere au iesit din mine pentru următoarele secunde.... Am intins cu grijă cele 4 benzi și am declipsat airbag-ul, apoi am tras ușor de capacul spirei (cu o mână țineam volanul, cu una airbag-ul, cu alta spira și cu cealaltă lanterna, întrucât borna de la baterie era decuplata). Boink, scăp din mână capacul care se și răsucește, încercând și mai mult treaba. Din nou o pleiada de organe au ajuns la fața locului. Buuuuun... pauză un min pentru regrupare (așa se spune, când ceva nu îți iesă,cel mai bine e să iei o pauză). M-am dus și m-am spălat pe mâini, întrucât benzile au ceva unsoare. Am revenit în mașină, am luat spira, am analizat-o puțin, apoi am reușit să aliniez cele 4 benzi, pe care le-am învârtit și apoi cercetând cum intra la loc, am reușit să clipsez capacul cu corpul spirei. Am fost ușurat că nu am rupt nimic, am învârtit spira astfel încât să fie poziționată unde și cât trebuie (am învârtit stânga/dreapta ca să ii găsesc mijlocul), apoi am potrivit și volanul, am strâns șurubul de fixare, am pus la loc mufele cablajelor și apoi airbag-ul și m-am dus sa strâng la loc borna de la baterie. Am strâns-o, am intrat în mașină, am pus contactul și a apărut martorul în bord de eroare pe volan, așa că am pornit motorul, am învârtit maxim stânga și apoi maxim dreapta și s-a stins. Îmi place foarte mult cum se potrivesc nuanța albastră a cusăturilor cu luminile de la picioare și cu scaunele, iar acum s-a schimbat putin și priza pe volan și estica acestuia. As mai repeta experiența? Cu siguranță da, dar în NICI UN CAZ DUMINICĂ! Am și eu niște limite și gândindu-mă că și Dumnezeu s-a odihnit în a șaptea zi, cred că, de acum înainte, duminica o voi rezerva doar pentru odihnă sau cel mult spălat/aspirat în ceea ce privește capitolul mașini!5 points
-
3 points
-
Felicitari pentru implicare si devotament, si nu in ultimul rand pentru banii investiti, la acest punct multi se opresc.Cred ca investitiile nu se termina, doar momentan, 😉1 point
-
Și gata, am finalizat lucrarea,o pot preda beneficiarei să se bucure de ea. Am scos ventilatorul de la interior, l-am suflat de praf și l-am gresat că scârțâia uneori la trepte mici de viteză. Apoi am montat si reglat camera pentru supraveghere trafic de pe lunetă. I-am pus din nou led-uri la proiectoarele de ceață, după ce mi-am dat seama că erorile erau din codare. La final, am aspirat-o și am spălat-o rapid, plus o sesiune mică foto și de mâine imi iau inapoi Tiguanul. 😁 Totul funcționează corect, nu mai sunt zgomote, mai rămâne doar subwoofer-ul de montat și motorină de plimbat Broski!1 point
-
poti incerca cu unul din site-urile de aici sa faci comparatie intre ce ai pe Golf 8 si ce ti-a ramas de la Golf7 https://www.willtheyfit.com/index.php?width=225&aspect=45&diameter=17&wheelwidth=7.5&offset=46&width2=205&aspect2=55&wheel_size=16&wheel_width=6.5&offset2=34 https://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=205-55-16X6.5ET48&fcl=50mm&wcl=30mm&scl=50mm&sr=0mm1 point
-
Slautare tuturor. De 4 luni am intrat si eu in clubul VW cu un VW Golf 7.5 R Am cautat unul pe placul meu, dotari, varsta si km putini la un pret cat mai decent, mai mult de un an si jumatate iar dupa a 2- ajumatate a lunii mai l-am gasit - exact ce cautam si chiar mai mult decat am sperat avand dotari mai mute decat "bifasem" sa gasesc in pretul platit. Masina am luat-o de la o persoana privata din Germania care o scosese la vanzare dupa ce si-a cumparat un Mercedes V8 si a stat pe site-ul de vanzari doar o zi timp in care am negociat cu vanzotorul care la inceput a fost sceptic si nu prea a vrut sa mi-o vanda dar se pare ca modul cum am pus problema l-a convins sa imi vanda masina. Am trecut de la un Renault Megane 2 1.6 16V si 110 CP pe care l-am avut de nou 17 ani si care in general m-a dus fara probleme cam peste tot pe unde am avut nevoie. Trecerea de la 110 CP la 300 CP este fara cuvinte, ca sa nu mai spun ca masina este spectaculoasa din toate punctele de vedere, este foarte agresiva atunci cand acceleratia este la podea, sunetul motorului este grozav, se conduce foarte bine iar consumul masinii este mai mult dect decent avand in vedere ca are 300 CP. Cel mai bun consum a fost de 6,2% mers la o viteza de aproximativ 70-80km/h in afara orasului si cel mai mult 11,1% la viteze ce nu pot fi mentionate pe acest forum Masina este din iunie 2022 si avea la momentul achizitiei 35890km - acum are 41225km dupa 2 drumuri de Germania. Imi plac mult la ea farurule cu sistemul DLA fiind foarte usor de condus noaptea, modul de conducere selectiv cu 5 moduri de conducere, suspensii adaptive... o multime de dotari care fac modul de conducere foarte placut. Scaunele sunt foarte confortabile, pozitia la volan excelenta, iti confera senzatia de masina sigura, se comporta excelent in viraje ca sa nu mai zic de senzatia din depasiri, sistemul 4x4 se simte ca isi face treaba atunci cand trebuie, l-am simtit o data ca cuplat pe ud cand ama accelerat puternic avand viteza mica. Mi-a trebuit mai mult de 2 luni sa ma obisnuiesc cu ea, cu sunetul pe care il face cand accelerez, cu rulajul masinii - e greu de descris in cuvinte senzatia pe care o am atunci cand o conduc - o adevarata placere, parca fiecare deplasare e o mica sarbatoare pentru mine un fel de aventura. Oscilam la inceput intre Audi A4 All-Road varianta de 245 CP dar mi se pare ca iasa prea mult in evidenta (e o masina frumoasa), apoi Peugeot 508 GT de 225 CP si varianta de top VW Golf 7R care mi se pare o masina discreta si nu tradeaza prea mult faptul ca ar avea sub capota 300 CP. Tin sa multumesc pe aceasta cale colegului Dryone care m-a ghidat in procesul de achizitie si m-a sfatuit ca le sa ma uit si cam ce sa caut -- Multumes mult Dryone! --> trapa panoramica nu are "greierasi" nici la trecerea peste denivelari 😀. As putea sa spun ca e pe modul "silent" tot timpul. Am 2 Intrebari pentru cei care aveti si voi Golf R: 1. In aplicatie zice ca ar fi 2 porturi USB. Eu n-am gasit decat unul in consola de incarare wireless pentru telefon. Unde ar fi al 2-lea port USB? Ca eu nu l-am gasit nici acum dupa 4 luni si nici in torpdou nu este ca m-am uitat si acolo. Tind sa cred ca nu exista a 2-lea port USB. 2. La RAR nu au reusit sa gaseasca seria motorului si au scris in CIV "seria motorului nu poate fi citita - fara serie" -- la voi cum este? Lista de dotari: ACC DISTANCE CRUISE ADAPTIVE CRUISE CONTROL ACTIVE LIGHTING SYSTEM - High beam assistant, LED DRL, cornering lights BLIND SPOT Assistant Plus High beam assistant DYNAMIK LIGHT ASSIST (glare-free FL) FRONT ASSIST Fatigue detection EMERGENCY BRAKE ASSISTANT LANE KEEPING ASSISTANT Mobile phone preparation Bluetooth with FSE and induction charging for smartphones Front center armrest 2-zone automatic climate control AIR CARE Heated front seats Pedals in aluminum or stainless steel look TOP PACKAGE PROGRESSIVE STEERING 7-speed automatic transmission FRONT airbags KNEE airbag HEAD airbags HEAD airbags, rear. SIDE airbags, front Isofix TRAFFIC SIGN RECOGNITION Electric windows front and rear. Rear seat back can be folded down in two parts BUSINESS PREMIUM package PERFORMANCE package Driving lights switch automatically Dynamic headlight range control, with dynamic cornering lights Differential lock Otto particle filter (OPF) Airbag deactivation switch PANORAMIC SUNROOF DISCOVER PRO NAVIGATION SYSTEM LM rims 19" PRETORIA gray MULTI-COLOR ACTIVE INFO DISPLAY OUT OF PARK ASSIST Pedestrian detection PDC front and rear Digital radio reception DAB Voice control USB sockets 2x ALL WHEEL DRIVE Brake calipers painted black, multifunction leather steering wheel and shift paddles A-mirror is electrically foldable, heated and adjustable with passenger lowering Automatically dimming interior mirror KEYLESS ACCES - Keyless central locking CARBON decorative inlays Roof rails black Darkened windows from the B-pillar LED taillights Headlight cleaning Ambient lighting rain sensor Tire pressure control Driving profile selection EU6 DG exhaust concept Start stop system with recuperation ABS - ESP Alarm system Electronic stability program ESP with trailer stabilization LEATHER EQUIPMENT Nappa/Carbon with top sports seats at the front LED HEADLIGHTS with cornering lights and LED daytime running lights TOP SPORT SEATS Si poze atasate1 point
-
1 point
-
Bai, masina o folosesc in mediu rural cu iesiri pe DN si o repar cu un VCDS si ajutorul unui baiat de pe aici, nimic fancy.A picat sonda lambda pana in DPF, schimbata cu una BOSCH, si acum vreo luna am gasit umezeala pe covoras in dreapta fata, am turnat pe acolo pe la trapa si am descoperit ca erau infundate, aici se face si o servisare anuala pe care am neglijat-o dar am reusit pana la urma sa le desfund cu aer comprimat dupa multe incercari cu fire, cabluri... Nu pot sa recomand acele covorase, sunt doar o copie dupa cele originale pe care inca le am si le voi folosi ca rezerva. In rest, ulei la vreo 6000km sau mai putin, toate fluidele schimbate...nu se aude distributia la rece...pentru varsta si km ei, sunt multumit. Aveam niste dubii pe la injectoare cand am luat tester-ul, un injector arata 0.9 in anumite momente dar dupa o tura cu ceva accelerari, si-a revenit, cred ca se datoreaza si faptului ca nu prea trec de 2000rpm cu masina asta si viteza de deplasare scazuta, bine, a trecut mai bine de un an si am valori ok, maxim 0.5, ele nu prezinta scurgeri pe acolo si nici zgomote de garnitura de foc. E o masina comfortabila si in acelasi timp, stresant de condus, ca si sofer, ii simti greutatea dar si deconectarea de asfalt, iti reaminteste des ca ai aproape 2,5t desi pe drum drept, mai ales cu jantele astea, sau cand plec de la semafor asa virat, cand parcurgi o intersectie si o calci putin, simt ca pluteste efectiv, de parca leviteaza si nu simte denivelarile, nu stiu, e ca o barca pe apa, genu ala de efect, felul in care absoarbe asfaltul. E relaxanta rau, duritatea sasiului si calitatea asamblarii interiorului reduce mult din sunetele de plastice de interior, acele trosnituri cand treci peste denivelari sau iei viraje, aici nu se aud mai nimic. Taica-miu spune ca atunci cand ies in autostrada sau acelerari mai lungi, ca e similar cu decolarea avionului sau vorba unuia de pe alt forum, cu masina asta zici ca s-a asfaltat recent. Si mai detin un Passat de vreo 10 ani si cand am vrut sa mai iau o masina in plus sau un inlocuitor al Passat-ului, am vrut sa fie net superior, iar versiunile astea de Golf, Passat si ce mai poti sa-ti iei, nu-si justificau pretul pentru mine, am vrut ceva pe perne, scaune incalzite, xenoane, sistem audio dedicat, Phaetonul le are pe toate si e doar ``un passat mai mare``😅. 1130 lei RCA facuta luna asta pe 1 an, eu zic ca e ok.1 point
-
Helou, Nu stiu cum sa incept dar here goes nothing : dupa lungi framantari sufletesti si nopti petrecute pe internetz incercand sa imi dau seama ce masina s-ar preta cel mai bine stilului meu de viata si planurilor viitoare am ajuns la concluzia ca un Subaru Outback Wilderness s-ar potrivii de minune dar cum intregul proces de achizitie , import si omologare individuala parea prea anevoios m-am multumit cu next best thing adica un Passat Alltrack 2.0 TSI GPF. Presupun ca trebuie sa descriu si un pic partea mecanica : Sub capota se afla un ea888 gen3 acompaniat de un is38 si un filtru cu particule o cutie automata cu 7 rapoarte ( sper dq500 dar cel mai probabil este un dq381 ) precum si un sistem de tractiune integrala de tip haldex gen5 . Tot acest pachet a fost asamblat in 2019 si pana in momentul cand a intrat in posesia mea a parcurs 66k pe drumurile din germanica . Dotari : Sincer nu stiu numele "pachetelor de optiuni" si nici nu as vrea sa folosesc expresia "full fara piele" asa ca o sa incerc sa enumar dotarile ce le-am descoperit pana acum : 2 pedale - una face masina sa mearga mai tare una sa mearga mai incet - great success Una bucata volan plin de butoane plus 2 pe spatele lui care ca prin magie face ca sa creasca sau sa scada zgomotul din habitaclu 3 ecrane, cu mentiunea ca unul e jucaus tare si ba apare ba dispare la apasarea unui buton Prajitor de chelie Scaun sofer fara happy end , ca altfel incearca sa faca ceva acolo la lombar Pachet soacra - e mai atenta decat tine sa pastrezi distanta regulamentara , daca mergi intre benzi , daca ai ceva in unghiul mort ( sincer sper sa si puna frana ) Pachet prietena - daca are loc face si o parcare laterala cat de cat decenta ACC - asta a fost cam una dintre cerinte Priza de 220v Planuri viitoare : 0. Protectii metalice motor/cutie si haldex 1. Haldex controller - Papa needs that 4x4 lock 2. Lift kit - Asta daca ajung sa o pun pe burta pe undeva 3. Baie de ulei din metal - fooo vw si responsabilitatea fata de mediu prin folosirea de mult plastic reciclat Multumesc.1 point
-
Pentru posesorii de Golf 8.5 cu display infotaiment de 12,9" va recomand o folie de protectie , mata sau lucioasa (eu personal am mers pe mat) Singurul minus ptr unii ar putea fi diferentele de marime intre 1 si 5mm de jur imprejur. Am atasat si cateva poze cu aspectul dupa aplicare. La inceput a avut cateva bule dar dupa cateva zile au disparut https://duragon.ro/folie-volkswagen-golf-7-2012-2015.html?gad_source=5&gclid=EAIaIQobChMIzLqm6duXiQMV6CdoCB0ADSXXEAEYASABEgJnnPD_BwE1 point
-
Pentru cei care vor sa rasfoiasca si manualul digital pot accesa link-ul si sa introduca seria de sasiu https://www.volkswagen.co.uk/en/owners-and-services/my-car/manuals.html1 point
-
Revin cu cateva impresii la 2 saptamani de cand am ridicat masina: In primul rand, tot ce tine de partea tehnica e la superlativ. In schimb, partea de software e la pamant, comparativ cu ce te'ai astepta de la o masina ce costa atat. Mai lucrez si in IT si am ochiul format, asa ca e cu atat mai rau Pana acum, am avut de 2 ori eroare la senzorul child lock pe usile spate, o data s'a blocat volumul pe partea audio si am rezolvat prin deconectarea si reconectarea telefonului la masina, si inca o data s'a blocat cu totul interfata media in sensul ca nu pornea deloc, aparea doar "Porsche pe ecran". In alta ordine de idei, in momentul in care merg pe electric, masina e decuplata de tot din viteza iar motorul electric nu stie sa puna frana ca la masinile pur electrice (modul B). Asta probabil se va traduce in placute de frana schimbate destul de des. In alta alta ordine de idei, am incercat sa dau comanda pe Teile pentru acel dock, dar mi'au zis ca nu mai au pe stoc la pretul ala. Cand mi'au dat pretul nou, surpriza, era acelasi ca in magazinul online Porsche. Am gasit un dock in US, pe Ebay. Acum nu ma pricep eu prea bine, dar apare acolo ca livrarea ar costa 40$, pe langa cei 400$ pe care ii vrea vanzatorul. Astept sa se termine licitatia si sa vad ce se intampla. La urma urmei, e mai mult un moft, sa arate frumos. Daca nu, ii gasesc eu o cutie metalica ceva in care sa pun mini statia, care oricum e si ea cu protectie la ploaie.1 point
-
cum as putea eu cadea in extreme cand am detinut alte 20 de masini la viata mea... sau 40, cine mai stie cate... Asta e si problema, ca detinatorii de electrice au toti cu ce compara, in schimb invers nu e valabil, isi dau cu parerea f multi care nu au pus piciorul niciodata intr-o electrica. Daca ma uit acum pe geam vad parcarea, absolut nicio masina cu motor mare. In rest sint de toate, mai putine electrice, doar ale mele, ce-i drept, dar nici masini cu motor mare nu vad decat f rar. De ce ar fi, eu personal nu as lua, 2.0 diesel sau benzina sint suficiente, sint variante de 200cp nemodificate (stock) eu zic ca vad cuplul ala zilnic. La o masina termica, intr-adevar, nu prea il vezi decat cu eforturi, turatii, launch control, zgomot eu am acel consum afisat mai sus in poza atasata cu acest mers mai "sportiv". Am si prieteni care tin masinile pe Eco (sau Chill cum ii zice la Tesla). Eu nu am tinut nicio masina pe Eco. Sport si sanatate, nu exagerez, dar nici nu ma feresc sa folosesc ce am platit pana la urma... Am platit si la termica spor de putere, dar il simteam scump la consum, insa m-am bucurat si de ala cat de cat. Nu se pune problema de liniute, nu sint genul, doar cate un fun nevinovat, si cu tractiunea spate de la ID3 e chiar super fun. e cat de poate de adevarat, din greseala sau desi ai vrut sa fii sarcastic, ai zis un mare adevar! culmea... asa ti-a iesit1 point
-
In oras doar cocalarii pleaca de la semafor ca la curse , mai ales cand fac stanga si taie calea celui din fata ferind la limita pietonul care are verde dar ... Uiti ca poti fi primul la un semafor pe centura la Calimanesti si cand se pune verde pleci instant Senzatia e unica iar daca scapa teferi cersetorii din zona e lux Naspa e faptul ca colegul nostru tot a insistat pe cuplul asta si a devenit deja de luat in gluma ( puteti pune virgula ) Cel mai important e ca topicul a depasit 100 de pagini si asta trebuie sarbatorit La 100 de pagini nimeni nu are timp de pierdut sa citeasca asa ca tot ce s-a spus pe o pagina se va repeta pe alte zeci Pana se ajunge la 200 de pagini si tot asa ... Pe aici pe la mine la tara e cam o electrica la 2-3 diesel 3.0 , dar asta ptr ca sunt accesibile second astea cu motor de 3.0 .. pana incepe anul si tre' sa platesti impozitul1 point
-
1 point
-
Electrica e un ''one trick pony''. Daca vorbim de 0-60km/h atunci, da, o astfel de electrica e surprinzator de rapida. Uite, noi avem si electrica si Diesel si benzine. E mult mai usor sa faci comparatii cand ai toate variantele. Eviti sa cazi in extreme.1 point
-
1 point
-
Ptr ca ne place ca nu e totusi asa bun ceea ce de fapt nu ne permitem1 point
-
Toate Vreau sa ii schimb toate fluidele pe partea de transmisie. Nu stiu daca nu gasesc dar pana acum ori nu mai raspund ori inventeaza proceduri / nu cunosc procedura. In apararea lor .. cred ca de cele mai multe ori am vb cu reprezentantii de vanzarea care sunt sigur ca sunt paraleli , dar ma astept ( poate prosteste) ca in momentul cand vine cate unu' cu gargauni sa iti intrebi mecanicul sef ba cum se face aia , sa iti notezi si apoi sa vii cu un raspuns. Mda .. poate ma astept la prea multe 😐1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00