@Muale la accidentul mentionat in primul post, remediat pe asigurarea rca la un service cu nume nu vreun garaj din cartier, au fost schimbate bara față (cod producător, nu OEM), un singur amortizor (?!), farul stânga (suspectez un alt producător, întrucât nu are inscriptia cu Superb pe el), rulment roată, carenaj stânga față aftermarket și care e și reparat dubios cu holzsuruburi).
Plăcuțele de frână pe partea stângă nu au fost schimbate, pentru că erau noi (deși aveau firul de la martor uzură rupt) întrucât au spus că sunt "consumabile".
Ușa șoferului a fost schimbata, probabil cu una sh întrucât balamalele au uzură mare și o să le inlocuiesc in viitor. Tot atunci, service-ul a "optat" în a nu schimba burduful cu clema rupta - știm cu toții că înseamnă muncă de scos pinii, inlocuit burduful și repus pinii) si au pus o bandă adezivă și un mastic, care evident că nu țin. O să comand un burduf și pentru această operațiune.
A fost un joc între asigurător și service, în sensul că aia de la asigurări au tras în jos suma iar ceilalți au maximizat profitul. Și unii și alții niște măgari, care profita de naivitatea sau necunoașterea oamenilor și de buna credință a celor din urmă.
În fine, vinerea trecută, am reușit să o urc pe capre, să îi scot roțile si carenajele și cam atât că venise noatea
Sâmbăta am spălat încă o dată carenajele, pasajele roților- pe care le-am spălat cu perie și pensula și detergent și apoi încă o spălare cu Supermafrasol, o clătire și o uscare cu foenul.
Am mascat tot ce nu voiam să ating și am dat antifonul spray
După 2-3 straturi am fost mulțumit de rezultatul obținut.
Între timp carenajele spate au stat la soare la uscat
Am vopsit și etrierii, curățați și degresati în prealabil, tot cu gri (vopsit la pensula în 2 straturi și apoi încă 3 de lac)
După ce am facut o pauză cât s-au uscat toate bine, am remontat carenajele și rotile si am coborât mașina de pe capre, dar nu înainte de a scoate bureții de la aripi
și de a face o mică probă cu Boston-urile de pe Tiguan.
Printre picături, fiindcă uitasem să fac operațiunea înainte de montare, am mascat fața și apoi am vopsit senzorii montați de @Mihai.Nechifor pe bara față. 😁
Acum parcarea se va face mult mai ușor atât cu fața cât si cu spatele și datorită camerei pentru mers înapoi montată tot de Mihai.
Apoi am lipit noua folie comandata și am montat camera frontală pe parbriz și am testat conexiunea și cu cea de pe spate.
De luni i-am dus-o din nou pentru montarea luminilor ambientale și goarnei de la alarmă, iar azi după serviciu am trecut și am luat-o de la el.
Kitul a fost cumpărat de pe Aliexpres cu aproximativ 40$, cuprinzând 6 baghete (una pentru fiecare ușa și 2 pentru bord) și 5 module (4 pentru uși și unul care permite conectarea cu Bluetooth și cu celelalte module). Cu ajutorul unei aplicații se poate alege culoarea sau modalitate de lucru/start. Am făcut un clip, dar camera telefonului nu surprinde foarte bine culorile, care in realitate sunt mai vii.