Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.10.2024 în toate secţiunile
-
Am fost la montaj folii și am aflat că pe față nu pot pune decât folie transparenta, întrucât se depășește cea legală de 70%, așa că am montat doar spate, Llumar cu transparenta 5%. Broski a ajuns după aceea, la mecanic, pentru o revizie mai aprofundata, ocazie cu care am scăpat de zgomotele trenului de rulare și eroare din bord. Am schimbat bucșele mici de la brațe, optând pentru Meyle HD, amortizoarele față cu tot cu flanșe și protecții - am mers pe Kayaba datorită unei diferențe cam mari față de Sachs. Cu aceste schimbări, mașina se simte închegată și nu mai are zgomote de caroserie la trecerea peste denivelări. Apoi am schimbat EGR-ul existent, produs de Nissens, care fusese curățat de proprietarul anterior, dar care dădea eroare de în permanenta. Nu am avut decât o dată, niște simptome ciudate, tremurat, lipsă putere, consum ridicat, dar care au dispărut după ștergerea erorii. În schimb după câteva zeci de km, a apărut aceeasi eroare în bord. L-am înlocuit cu unul de la Valeo, chiar dacă e mai scump și sper că s-au încheiat problemele pe partea asta. Totodată a fost găsită și remediata o problemă la furtunul care duce la stergatorul spate din pompă și care era spart. După ce am schimbat ștergătoarele, încercând să dau lichid pe lunetă, mi- fost atrasă atenția de un tip, că am o scurgere sub mașină. N-am avut timp să investighez atunci, dar am văzut că venea din zona vasului pentru lichid și m-am gândit că ori a sărit pompa din garnitura ori furtunul. Acum am rezolvat și asta. Am lăsat Balena gri și am luat-o pe Broski acasă, mai trebuie puțină curățenie, să îi montez și camera spate pentru trafic și să o predau fiică-mii! 😁3 points
-
266.500, alta revizie cu ocazia careia s-au schimbat: ulei si filtre, role fata, curea si fulie vilbrochen, 1 set de covorase pe gri si 1 set cauciucuri Michelin 255/40/R19 PS5. Nu am putut sa ma obisnuiesc cu jantele pe 17, imi place mai mult sportivitatea celor pe 19, iar inainte aveam niste Pirelli cu care se simteau mai dure, probabil si DOT-ul 2018 isi spunea cuvantul, Michelin sunt destul de moi, ma asteptam sa fie culmea rigiditatii dar nu. Iar acolo unde simteam un damb, o groapa cu cele de 19, se simte la fel si pe cele de 17 deci nu-si aveau rostul.2 points
-
Să nu ziceți ca la asta albă nu îi mai fac nimic 😁 Azi am schimbat si ultimele becuri cu halogen pe care le mai aveam, cele de pe lămpile spate, care deși sunt led, semnalizarea avea bec halogen. Aveți mai jos rezultatul schimbării, pentru 15$ arată foarte bine, sunt canbus, nu am erori în bord.1 point
-
1 point
-
Primele lămpi de înlocuire cu LED de la OSRAM omologate stradal în România – disponibile în variantele H1, H4, H7 și W5W Sursa1 point
-
@starfx Am întrebat dealerul azi legat de Remote Park Assit și am primit următorul răspuns: “Masinile care se vor produce incepand cu saptamana de productie 48/2024 pot fi echipate cu Remote Park Assist. Nu am primit vreo informatie ca aceasta functie va putea fi activata ulterior.” Probabil vom afla mai multe info tot de pe forumurile din străinătate.1 point
-
NU< unul este pentru terminal 15 si celalalt pentru terminal 75.1 point
-
Comportamentul descris e normal -ridicare/ coborare, nu e nimic bizar.1 point
-
1 point
-
Am avut asa multă treaba toată săptămâna încât nu m-am putut atinge de mașină aproape deloc (nici de scris aici nu am gasit timp). Ideea mea de a termina totul în maxim o săptămâna nu s-a mai materializat. Singurul lucru pozitiv a fost că au continuat să vină piesele comandate. De Rusalii având liber, am scos plafonul. Cu această ocazie am vrut să împușc 2 iepuri: să repar/înlocuiesc cablajul și să antifonez tavanul. Am descoperit o bătaie de joc la cablaj, niște lipituri, improvizații, o mufă lipsă... cel care a retapițat plafonul și-a bătut joc , l-a făcut la fel de "bine" cum l-am făcut eu pe cel de Golf 5, iar în plus a stricat și instalația electrică. Am mers la un centru de dezmembrări auto și am luat un cablaj sh, de pe o mașină cu volan pe dreapta. Două lucruri am descoperit referitor la cablaj: unul ar fi că diferă modul cum VW îndoaie cablajul la capete în funcție de poziția volanului și mi-a dat ceva bătaie de cap repoziționarea acestuia și al doilea lucru o să-l spun mai târziu. După scoaterea celui vechi și poziționarea cablajului nou am lipit polimerul/buretele/spuma gros de 1 cm pe spatele plafonului. Apoi am iesit afară la scos cartonul/spuma ce vine din fabrică. Spre deosebire de Golf-ul 5, partea din spate a tavanului a flambat mai mult la dezlipit, de parca tabla e mai subțire sau poate e tăiată diferit, desi nu cred ca sunt diferențe majore între G6 și G5. Am curățat foarte bine și am degresat tabla și am trecut la aplicarea primului strat de STP GB. Foliile am preferat să le pun cât mai întregi, pentru o rigidizare mai bună, chiar dacă dimensiunile sunt mari (75×47cm) și a fost destul de greu la dezlipit hârtia de pe spate și poziționat cu doar două mâini, iar la final arăta cam așa A urmat cel de-al doilea strat, din spuma 6mm cu foita de aluminiu și cel de-al treilea cu polimerul/buretele/spuma de 1 cm. Și cu asta am încheiat ziua. Din păcate a doua zi am găsit atârnat stratul al doilea având lipit stratul al treilea încă, ceea ce m-a dus cu gândul că, cei de la www.autocomenzi.ro de unde am cumpărat izolantul negru și cel cu foita de aluminiu, au păstrat în condiții improprii sau poate era foarte vechi materialul cu aluminiu. În plus, unele semne de întrebare mi le-am pus când am văzut că foita de aluminiu se desprindea în unele locuri dar am sperat că adăugând și stratul trei va remedia și problema aceasta. 2mp de material cu aluminiu și 2mp de polimerul/buretele/spuma gros de 1 cm aruncate la gunoi, plus bani, muncă și timp pierdut... asta din cauza politicii de rahat a unor magazine, de a reduce pierderile vânzând chiar și materiale depreciate.1 point
-
@rudiRUDprima dată a fost la Golf-ul 5, iar a doua la Tiguan Este foarte mult de muncă la demontat și montat toate elementele și există riscul să strici ceva. Cred că asta îi dezarmează pe cei mai mulți. A doua parte în care există mult de muncă, este tăiatul și lipitul insonorizantului. Ca și costuri, nu cred că sunt mari, dar alții poate gândesc că de banii ăștia pun motorină și plec la mare/munte. După ce am făcut Golful 5, am zis că nu mai fac încă o dată asta. Apoi 9 zile am băgat la Tiguan (cam 8-10 ore zilnic) dar eram în concediu. Acum sunt condiționat și de vopsit și de serviciu și alte lucruri familiale și lucrez pe apucate. Sper că până intra la vopsit să rămână doar ușile de făcut, la interior. Mai este de demontat plafonul, care i-a timp de asemenea și de tras o grămadă de fire pentru diversele retrofituri. Deocamdată punctez doar 2 zile a câte 10-11 ore la capitolul manopera! 😁 Referitor la partea de "plăcere", așa este, chiar îmi place. Ma relaxez la cap cu muncă asta, chiar dacă după aia am diverse dureri de mușchi sau articulații! 😁 Nevastă-mea nu e de aceeași părere cu mine, ea îmi spune că puteam face retrofituri fără să desfac (iar) toată mașina!1 point
-
Baterie 5%... Apa din aspirator arata cam așa după clătirea scaunelor și banchetei spate. Am spălat și aspiratorul și l-am pus la uscat. După cum am spus am trecut la curățarea plasticelor (și față și verso) apoi le-am sters și le-am pregătit pentru mâine lăsându-le să se usuce bine până mâine. Apoi am curățat mocheta foarte bine și am spălat-o cu pompa cu presiune. Până mâine rămâne la uscat, deși ma îndoiesc ca nu va fi nevoie și mâine de soare. Ultima forțare a fost să curățat caroseria. Mâine ii voi da și plafonul jos, voi degresa încă o data tot si începem operațiunea lipirea! 😁1 point
-
Deci mai exista oameni anormali ( ca mine ) care aleg confortul in detrimentul aspectului1 point
-
Salut! In ceea ce priveste infiltratiile de apa, sunt cel putin doua probleme care pot sa apara la plafonul panoramic, din cate am observat: Se pierde etanseitatea dintre furtunele de cauciuc si "mustiucul" acestora, dar se rezolva cu silicon Se infunda furtunele, dar se rezolva cu o suflanta cu aer comprimat1 point
-
Nu are nici o legatura cu SOH navigatia. Dar, din experienta, chinezariile astea pot fi problematice - eu am renuntat la cea pe care am pus-o pe Golf exact din cauza asta. Proba poti face cu ampermetru legat la borna de minus (si cu deconectarea switchului de la alarma de la capota ca sa creada ca e inchisa) sau cel mai simplu - scoti mufele sau sigurantele de la chinezarie si vezi daca se tine mai bine incarcata, dupa cateva zile.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00