Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.10.2024 în toate secţiunile

  1. Ai detinut 40 de masini dar simteai scump la consum sporul de putere , bine ca ai reusit sa te bucuri de el cat de cat Am si eu un prieten mai amarat care a schimbat 30 de masini pana a gasit una care consuma putin Te doare mintea ... Nu vad unde am zis eu asa ceva La un SUV de 2 tone cuplul conteaza , de aia e musai diesel Nu e folosit in oras la semafor , e folosit sa miste masina fara efort
    2 points
  2. @Muale la accidentul mentionat in primul post, remediat pe asigurarea rca la un service cu nume nu vreun garaj din cartier, au fost schimbate bara față (cod producător, nu OEM), un singur amortizor (?!), farul stânga (suspectez un alt producător, întrucât nu are inscriptia cu Superb pe el), rulment roată, carenaj stânga față aftermarket și care e și reparat dubios cu holzsuruburi). Plăcuțele de frână pe partea stângă nu au fost schimbate, pentru că erau noi (deși aveau firul de la martor uzură rupt) întrucât au spus că sunt "consumabile". Ușa șoferului a fost schimbata, probabil cu una sh întrucât balamalele au uzură mare și o să le inlocuiesc in viitor. Tot atunci, service-ul a "optat" în a nu schimba burduful cu clema rupta - știm cu toții că înseamnă muncă de scos pinii, inlocuit burduful și repus pinii) si au pus o bandă adezivă și un mastic, care evident că nu țin. O să comand un burduf și pentru această operațiune. A fost un joc între asigurător și service, în sensul că aia de la asigurări au tras în jos suma iar ceilalți au maximizat profitul. Și unii și alții niște măgari, care profita de naivitatea sau necunoașterea oamenilor și de buna credință a celor din urmă. În fine, vinerea trecută, am reușit să o urc pe capre, să îi scot roțile si carenajele și cam atât că venise noatea Sâmbăta am spălat încă o dată carenajele, pasajele roților- pe care le-am spălat cu perie și pensula și detergent și apoi încă o spălare cu Supermafrasol, o clătire și o uscare cu foenul. Am mascat tot ce nu voiam să ating și am dat antifonul spray După 2-3 straturi am fost mulțumit de rezultatul obținut. Între timp carenajele spate au stat la soare la uscat Am vopsit și etrierii, curățați și degresati în prealabil, tot cu gri (vopsit la pensula în 2 straturi și apoi încă 3 de lac) După ce am facut o pauză cât s-au uscat toate bine, am remontat carenajele și rotile si am coborât mașina de pe capre, dar nu înainte de a scoate bureții de la aripi și de a face o mică probă cu Boston-urile de pe Tiguan. Printre picături, fiindcă uitasem să fac operațiunea înainte de montare, am mascat fața și apoi am vopsit senzorii montați de @Mihai.Nechifor pe bara față. 😁 Acum parcarea se va face mult mai ușor atât cu fața cât si cu spatele și datorită camerei pentru mers înapoi montată tot de Mihai. Apoi am lipit noua folie comandata și am montat camera frontală pe parbriz și am testat conexiunea și cu cea de pe spate. De luni i-am dus-o din nou pentru montarea luminilor ambientale și goarnei de la alarmă, iar azi după serviciu am trecut și am luat-o de la el. Kitul a fost cumpărat de pe Aliexpres cu aproximativ 40$, cuprinzând 6 baghete (una pentru fiecare ușa și 2 pentru bord) și 5 module (4 pentru uși și unul care permite conectarea cu Bluetooth și cu celelalte module). Cu ajutorul unei aplicații se poate alege culoarea sau modalitate de lucru/start. Am făcut un clip, dar camera telefonului nu surprinde foarte bine culorile, care in realitate sunt mai vii.
    2 points
  3. Termicele nu au doar cuplu si atat ,au multe alte avantaje care cantaresc mult in alegerea unei masini. Clar ,nu stai in RO . La Bacau la fiecare 2-3 min dai de Q8,X6 ,GLE ….modele noi ,majoritatea diesel .
    1 point
  4. Va salut, Skoda Octavia 3 FL 2.0,150 cp Va rog un service serios pt schimb ulei si filtru,pe care le am. De obicei mergeam la Avia dar azi m-au lăsat fără cuvinte,440 ron manopera,cu piesele mele. Au luat-o razna! Multumesc
    1 point
  5. Degeaba-i ai, daca nu-s instant... vorba aia
    1 point
  6. Unde am ramas cu "povestea"? 🤔 Ah😛, am traversat Canalul Manecii, am "coborat" de pe feribot si dupa 2 giratorii am iesit pe autostrada. N-am asteptat nicaieri, tot traficul s-a dispersat in 5 minute, infrastructura NENE si la "franceJi" cu J! 😁 Temperatura indicata in bord a crescut exponential cu distanta, de la 13 grade acasa, pe malul Englezesc, la Dover erau vreo 17 grade, am "dat cu nasul" in 33 de grade pe malul Francez dupa nici 100 km parcursi. Incepeam sa inteleg ce inseamna anotimpul VARA! 😄 Intotdeauna mi-a placut sa verific ruta traseului din timp, sa pun la punct masina cu tot ce are nevoie, revizie, verificat nivel fluide, luat extra 1 litru ulei+lichid de parbriz, verificat presiune anvelope, inclusiv roata de rezerva, facut plinul de motorina cu o zi inainte, bifat asigurari de recovery UK+Franta (asistenta rutiera), viniete etc si sa incerc sa minimalizez riscul unei calatorii cat se poate de mult. Niciodata nu am plecat pe graba, de bagaje se ocupa sotia de fiecare data si nu mi-am batut capul, imi iau marja de intarziere in caz ca trebuie sa ajung la timp undeva, in cazul de fata feribotul, care s-a dovedit ca nu necesita un stres neaparat, but better be safe than sorry. Parcurgand multe trasee lungi la viata mea, niciodata nu mi-a placut sa fac toata distanta dintr-o bucata, desi am condus alta data si peste 2200 de km o data, am ajuns la destinatie RUPT si am hotarat sa nu mai experimentez asa ceva. De regula, intotdeauna m-am oprit seara undeva, sa ma odihnesc si am impartit distanta in 2 etape. De regula caut un hotel ok, care sa aiba urmatoarele facilitati: (in ordinea importantei) *PARCARE *Acces usor la autostrada *Pat Mare *Restaurant (daca este disponibil, daca nu, sa fie macar intro zona in care poti merge pe jos, aproape, sa "sorbi o bere si o saorma" micul dejun pentru a 2-a zi ar fi de asemenea apreciat, sa nu pleci la drum cu burta goala. *WIFI (sa nu trebuiasca sa iti consumi datele mobile, pentru 3 GB de net roaming "englezesti" am platit vreo 20 de euro+20 de euro sotia) Am filtrat toate aspectele astea "de bun simt" zic eu, de regula pe Hotels.com sau Booking si am gasit un hotel nou (construit recent) la Tecuci! Pardon, la Dijon, vorba aia, bancu' cu mustaru'! 😄 Am ajuns la ultimul "checkpoint" in jur de ora 6 (ora Frantei) dupa vreo 14 ore pe autostrazi (1200 km) + 2 ore feribot si cateva opriri. Cam 2 treimi din distanta era parcursa, exact cum mi-am propus. 😉 Masina asta te "plimba" aproape ca un AIRBUS, ai impresia ca zbori, inghite KM de autostrada ca si cand n-ar insemna nimic. "Pluteste" pe autostrazi, cu pilotul automat setat intre 120 km/h-140 km/h si ai impresia ca stai pe loc. Depaseste cu cea mai mare usurinta, cuplul este prezent de fiecare data cand ai nevoie, V6-le toarce frumos desi este insesizabil la cat de antifonata este masina, trebuie sa urmaresti acele ceasurilor din bord pentru a vedea ce viteza si turatie ai, de asemenea schimbatul treptelor il sesizezi tot din miscarea (variatia) turometrului, nu se transmite nici o vibratie, nici o smucitura, NIMIC! Esti la volanul unui vapor care nu stie altceva decat sa te duca inainte in MEGA CONFORT si SIGURANTA! Suspensia masinii este magica si te face sa intelegi ce inseamna confortul unui "BENTLEY" ❤️! Am "prins" si RADIO SALAM, un radio "frantuzesc" (am atasat o poza) cu muzica "balcanica". 😄 Cireasa de pe tort e ca am reusit sa parcurg 1200 km cu un plin, avand inca 200 de KM RANGE! CE? Am ajuns la hotel, ne-am cazat, am primit exact ce am cautat, conditii si servicii foarte bune, am tras o baie in piscina, 2 beri pe terasa si 1 la cina. (de acolo am ochiul rosu, nu de la oboseala 😄) Am atasat o poza! 😂 Ne-am uitat un pic la Louis De Funes si ne-am pus la nani, iar dimineata, dupa un mic dejun copios, niste patiserie frantuzeasca, croissante si cafea, ne-am pornit din nou la drum inspre Sudul Frantei! P.S. : A se observa ca "m-am lepadat" de trening. Nu de alta, dar erau 32 grade! 😄 Stay tuned for the next chapter! 🙂
    1 point
  7. modulul e 12000 lei, un flacon cu pasta termoconductoare ce se pune sub modul e 900 lei, un flacon cu ceara vreo 500, alt tub de sealant 400 si tot asa,
    1 point
  8. CE am aflat este ca demontatea si montarea bateriei, si inlocuirea unui modul cu egalizarea acestuia, (fara pretul modulului), dar include toate materialele de etansare, curatare, testul de presiune (si aici intra schimbarea tuturor suruburilor ) este in jur de 6000 lei.
    1 point
  9. Indragesc masina asta de ani de zile, mi se intind ochii dupa ea cand o vad pe strada si nu cred ca am citit o descriere care sa i se potriveasca mai tare decat ce ai scris tu in niciun review auto. M-am uitat cu mult drag la prezentarea lui Vlad Micusenescu a Phaeton-ului si parca dupa ce il asculti pe Vlad privesti altfel masina atunci cand o vezi in trafic. @corad0felicitari pt alegerea facuta, masina este superba din toate punctele de vedere! Daca imi permiti o opinie titlul topic-ului nu ii face cinste, este un model exclusivist si overengineered care merita un titlu care sa o reprezinte.
    1 point
  10. In cazul asta poti sa pui baterie clasica, nu e nevoie de EFB sai AGM Deci oricare din cele doua iti face cu ochiul si mai depinde si de pretul la care o gasesti...tu alegi
    0 points
  11. Inlocuirea servomotoarelor defecte
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!