Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.10.2024 în toate secţiunile

  1. @albertMi l-a "inrosit" nevastamea! 👊 @halamadridAjungem si la vinuri, stai cuminte! 😘 Am avut timp in cele 2 saptamani de vacanta sa tot experimentez, plus ca le-am "devastat" viile de mult, fiind al 3-lea concediu in Sudul Frantei! La Paris+zona Burgundy si Provence am mai fost, au vinuri bune, va trebui sa ma crezi pe cuvant! 😄 Am postat vacante din Franta pe forumul BMW cu multi ani inainte. 🤪 Cu vinul trebuie sa ai rabdare, nu imi place sa il indoi cu apa, iar cand iti e sete, venit "de pe drum" la 32 de grade, 3 beri "intra ca in nisip", vorba unui tovaras! 🍺 merge bine si cu mustarul lor celebru! Pacat ca nu faceau mici, doar piept de rata, asta e, m-am conformat! Nu le-am combinat, insa o alta "vorba" spune ca "vin dupa bere e placere, bere dupa vin e un chin!" 😄
    2 points
  2. Bifam probabil ultimul eventiment auto din acest an, Dropdown editia 3, la Arena Nationala. A fost ceva de vis.
    2 points
  3. Degeaba-i ai, daca nu-s instant... vorba aia
    1 point
  4. Asta chiar nu o inteleg . Daca nu mergi pe circuit sau cu proetenii la liniute cuplu ala nu prea are valoare in traficul din RO. Am aproape 600nm si in 2 ani nu am reusit sa-i vad .
    1 point
  5. Eu nu cunosc pe nimeni in bula mea care sa isi fi cumparat. Am 2 colegi de liceu care si-au luat electrice. Chiar nu imi amintesc de nimeni sa isi fi luat o masina cu motor de 3 litri. As zice ca sint chiar f rare, si nu le vad ca o alternativa economic viabila. Daca vorbim de costuri, nu putem zice ca un 3.0 e economic din niciun punct de vedere. Ca sentiment pe drum, clar prefer electrica, multi zic ca dupa ce mergi cu electricele cu cuplul lor instant, nu prea te mai poti intoarce la termice cu intarzieri, vibratii, zgomote. Evident in final tot pachetul financiar conteaza, deciziile le luam cu buzunarul in final. Dar daca discutam de fun, de senzatii la volan, pt mine clar electricele castiga detasat. Iti pun un zambet pe fata la orice drum. Pana ti se intampla sa nu ai unde sa incarci si sa fie furtuna afara, atunci nu e fun, dar asta se intampla rar si in general se evita cu planificare inainte
    1 point
  6. De cand nu se mai poarta o categorie de haine ? n-am auzit niciodata e ca si cum ai spune ca nu stiam ca se mai poarta gecile sau blugii
    1 point
  7. Unde am ramas cu "povestea"? 🤔 Ah😛, am traversat Canalul Manecii, am "coborat" de pe feribot si dupa 2 giratorii am iesit pe autostrada. N-am asteptat nicaieri, tot traficul s-a dispersat in 5 minute, infrastructura NENE si la "franceJi" cu J! 😁 Temperatura indicata in bord a crescut exponential cu distanta, de la 13 grade acasa, pe malul Englezesc, la Dover erau vreo 17 grade, am "dat cu nasul" in 33 de grade pe malul Francez dupa nici 100 km parcursi. Incepeam sa inteleg ce inseamna anotimpul VARA! 😄 Intotdeauna mi-a placut sa verific ruta traseului din timp, sa pun la punct masina cu tot ce are nevoie, revizie, verificat nivel fluide, luat extra 1 litru ulei+lichid de parbriz, verificat presiune anvelope, inclusiv roata de rezerva, facut plinul de motorina cu o zi inainte, bifat asigurari de recovery UK+Franta (asistenta rutiera), viniete etc si sa incerc sa minimalizez riscul unei calatorii cat se poate de mult. Niciodata nu am plecat pe graba, de bagaje se ocupa sotia de fiecare data si nu mi-am batut capul, imi iau marja de intarziere in caz ca trebuie sa ajung la timp undeva, in cazul de fata feribotul, care s-a dovedit ca nu necesita un stres neaparat, but better be safe than sorry. Parcurgand multe trasee lungi la viata mea, niciodata nu mi-a placut sa fac toata distanta dintr-o bucata, desi am condus alta data si peste 2200 de km o data, am ajuns la destinatie RUPT si am hotarat sa nu mai experimentez asa ceva. De regula, intotdeauna m-am oprit seara undeva, sa ma odihnesc si am impartit distanta in 2 etape. De regula caut un hotel ok, care sa aiba urmatoarele facilitati: (in ordinea importantei) *PARCARE *Acces usor la autostrada *Pat Mare *Restaurant (daca este disponibil, daca nu, sa fie macar intro zona in care poti merge pe jos, aproape, sa "sorbi o bere si o saorma" micul dejun pentru a 2-a zi ar fi de asemenea apreciat, sa nu pleci la drum cu burta goala. *WIFI (sa nu trebuiasca sa iti consumi datele mobile, pentru 3 GB de net roaming "englezesti" am platit vreo 20 de euro+20 de euro sotia) Am filtrat toate aspectele astea "de bun simt" zic eu, de regula pe Hotels.com sau Booking si am gasit un hotel nou (construit recent) la Tecuci! Pardon, la Dijon, vorba aia, bancu' cu mustaru'! 😄 Am ajuns la ultimul "checkpoint" in jur de ora 6 (ora Frantei) dupa vreo 14 ore pe autostrazi (1200 km) + 2 ore feribot si cateva opriri. Cam 2 treimi din distanta era parcursa, exact cum mi-am propus. 😉 Masina asta te "plimba" aproape ca un AIRBUS, ai impresia ca zbori, inghite KM de autostrada ca si cand n-ar insemna nimic. "Pluteste" pe autostrazi, cu pilotul automat setat intre 120 km/h-140 km/h si ai impresia ca stai pe loc. Depaseste cu cea mai mare usurinta, cuplul este prezent de fiecare data cand ai nevoie, V6-le toarce frumos desi este insesizabil la cat de antifonata este masina, trebuie sa urmaresti acele ceasurilor din bord pentru a vedea ce viteza si turatie ai, de asemenea schimbatul treptelor il sesizezi tot din miscarea (variatia) turometrului, nu se transmite nici o vibratie, nici o smucitura, NIMIC! Esti la volanul unui vapor care nu stie altceva decat sa te duca inainte in MEGA CONFORT si SIGURANTA! Suspensia masinii este magica si te face sa intelegi ce inseamna confortul unui "BENTLEY" ❤️! Am "prins" si RADIO SALAM, un radio "frantuzesc" (am atasat o poza) cu muzica "balcanica". 😄 Cireasa de pe tort e ca am reusit sa parcurg 1200 km cu un plin, avand inca 200 de KM RANGE! CE? Am ajuns la hotel, ne-am cazat, am primit exact ce am cautat, conditii si servicii foarte bune, am tras o baie in piscina, 2 beri pe terasa si 1 la cina. (de acolo am ochiul rosu, nu de la oboseala 😄) Am atasat o poza! 😂 Ne-am uitat un pic la Louis De Funes si ne-am pus la nani, iar dimineata, dupa un mic dejun copios, niste patiserie frantuzeasca, croissante si cafea, ne-am pornit din nou la drum inspre Sudul Frantei! P.S. : A se observa ca "m-am lepadat" de trening. Nu de alta, dar erau 32 grade! 😄 Stay tuned for the next chapter! 🙂
    1 point
  8. Km multi si revizii putine (uzura interna generala)
    1 point
  9. Vom vedea. Exista si povestea de la extrema cealalta : model 3 2024 ,Bacau - Bucuresti ,la Buzau a trebuit sa caute statie de incarcare ca sa ajunga la Bucuresti ,desi la plecare din Bacau autonomia zicea ca ajunge la destinatie . Omul venea de pe o termica 3.0 V6 benzina ,acum model 3 urmeaza sa intre la vanzare
    1 point
  10. Cayman-ul este senzational, absolut fenomenal, pe viraje, directie, stabilitate samd insa nu am mers decat cu varianta noua de top si nu stiu sa il compar cu unul 'normal''. Confirm parerea proasta fata de reprezentanta. Asa e cand nu ai concurenta.
    1 point
  11. Dieselul o sa-ti dea batai de cap daca circuli doar in oras, mai ales ca o sa fie o masina sh. Daca nu vrei neaparat look-ul GTI-ului sau al GTD-ului poti lua un golf pe benzina, 1.4/1.5tsi 150cp si ii faci un stage 1. Ca putere o sa fie aproape de un GTD si n-o sa ai batai de cap cu dpf-ul iar consumul o sa fie mai mic ca la GTI. Cutiile de pe motoarele mai mari sunt mai fiabile in oras pentru ca au ambreiaje umede in cazul in care vrei automata. Nici GTD-ul, nici 1.4/1.5tsi tunat nu se compara cu GTI-ul, deci daca ti-l permiti, go for it!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!