Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.10.2024 în toate secţiunile

  1. Unde am ramas cu "povestea"? 🤔 Ah😛, am traversat Canalul Manecii, am "coborat" de pe feribot si dupa 2 giratorii am iesit pe autostrada. N-am asteptat nicaieri, tot traficul s-a dispersat in 5 minute, infrastructura NENE si la "franceJi" cu J! 😁 Temperatura indicata in bord a crescut exponential cu distanta, de la 13 grade acasa, pe malul Englezesc, la Dover erau vreo 17 grade, am "dat cu nasul" in 33 de grade pe malul Francez dupa nici 100 km parcursi. Incepeam sa inteleg ce inseamna anotimpul VARA! 😄 Intotdeauna mi-a placut sa verific ruta traseului din timp, sa pun la punct masina cu tot ce are nevoie, revizie, verificat nivel fluide, luat extra 1 litru ulei+lichid de parbriz, verificat presiune anvelope, inclusiv roata de rezerva, facut plinul de motorina cu o zi inainte, bifat asigurari de recovery UK+Franta (asistenta rutiera), viniete etc si sa incerc sa minimalizez riscul unei calatorii cat se poate de mult. Niciodata nu am plecat pe graba, de bagaje se ocupa sotia de fiecare data si nu mi-am batut capul, imi iau marja de intarziere in caz ca trebuie sa ajung la timp undeva, in cazul de fata feribotul, care s-a dovedit ca nu necesita un stres neaparat, but better be safe than sorry. Parcurgand multe trasee lungi la viata mea, niciodata nu mi-a placut sa fac toata distanta dintr-o bucata, desi am condus alta data si peste 2200 de km o data, am ajuns la destinatie RUPT si am hotarat sa nu mai experimentez asa ceva. De regula, intotdeauna m-am oprit seara undeva, sa ma odihnesc si am impartit distanta in 2 etape. De regula caut un hotel ok, care sa aiba urmatoarele facilitati: (in ordinea importantei) *PARCARE *Acces usor la autostrada *Pat Mare *Restaurant (daca este disponibil, daca nu, sa fie macar intro zona in care poti merge pe jos, aproape, sa "sorbi o bere si o saorma" micul dejun pentru a 2-a zi ar fi de asemenea apreciat, sa nu pleci la drum cu burta goala. *WIFI (sa nu trebuiasca sa iti consumi datele mobile, pentru 3 GB de net roaming "englezesti" am platit vreo 20 de euro+20 de euro sotia) Am filtrat toate aspectele astea "de bun simt" zic eu, de regula pe Hotels.com sau Booking si am gasit un hotel nou (construit recent) la Tecuci! Pardon, la Dijon, vorba aia, bancu' cu mustaru'! 😄 Am ajuns la ultimul "checkpoint" in jur de ora 6 (ora Frantei) dupa vreo 14 ore pe autostrazi (1200 km) + 2 ore feribot si cateva opriri. Cam 2 treimi din distanta era parcursa, exact cum mi-am propus. 😉 Masina asta te "plimba" aproape ca un AIRBUS, ai impresia ca zbori, inghite KM de autostrada ca si cand n-ar insemna nimic. "Pluteste" pe autostrazi, cu pilotul automat setat intre 120 km/h-140 km/h si ai impresia ca stai pe loc. Depaseste cu cea mai mare usurinta, cuplul este prezent de fiecare data cand ai nevoie, V6-le toarce frumos desi este insesizabil la cat de antifonata este masina, trebuie sa urmaresti acele ceasurilor din bord pentru a vedea ce viteza si turatie ai, de asemenea schimbatul treptelor il sesizezi tot din miscarea (variatia) turometrului, nu se transmite nici o vibratie, nici o smucitura, NIMIC! Esti la volanul unui vapor care nu stie altceva decat sa te duca inainte in MEGA CONFORT si SIGURANTA! Suspensia masinii este magica si te face sa intelegi ce inseamna confortul unui "BENTLEY" ❤️! Am "prins" si RADIO SALAM, un radio "frantuzesc" (am atasat o poza) cu muzica "balcanica". 😄 Cireasa de pe tort e ca am reusit sa parcurg 1200 km cu un plin, avand inca 200 de KM RANGE! CE? Am ajuns la hotel, ne-am cazat, am primit exact ce am cautat, conditii si servicii foarte bune, am tras o baie in piscina, 2 beri pe terasa si 1 la cina. (de acolo am ochiul rosu, nu de la oboseala 😄) Am atasat o poza! 😂 Ne-am uitat un pic la Louis De Funes si ne-am pus la nani, iar dimineata, dupa un mic dejun copios, niste patiserie frantuzeasca, croissante si cafea, ne-am pornit din nou la drum inspre Sudul Frantei! P.S. : A se observa ca "m-am lepadat" de trening. Nu de alta, dar erau 32 grade! 😄 Stay tuned for the next chapter! 🙂
    5 points
  2. Ochiul roș de la pantalonii gri din fundal! 😜
    3 points
  3. Sa bei bere in Burgundia, asta inseamna sa fii mafiot.😀
    2 points
  4. Chiar nu inteleg de ce atata incrancenare. Ce vreti sa dovediti? Fiecare sa si asume ce si cumpara, cu pachetul + sau - de rigoare. Personal, nu am fost convins pana acum de necesitatea unei full electrice. Hibrid da, o sa fie urmatoarea masina. Rentabilitatea... este in familia fiecaruia, nu mai faceti teste ideale, sunt total irelevante...in viata reala, nu exista si nu vor exista, ever! Vedeti ca v ati uitat interesele... ps. trebuie sa lasam ceva in urma noastra, ceva bun, folositor, existential. Aici trebuie sa fim foarte atenti. Sa fim chibzuiti in exploatarea resurselor. De la cei mari, pana la cei mici. Ne am inmultit, ne am inrait, si uitam esentialul...viata poate fi mult mai simpla. Nimic nu se compara cu un mers pe bicicleta, am uitat bucuriile marunte, nu ne mai ajung 500Hp, ce sa zic, poate asta meritam....
    2 points
  5. Pentru cei interesați, datele tehnice de la Skoda Superb. Date tehnice Skoda Superb.pdf LE: Nu înțeleg de ce nu pot vizualiza/descărca fișierul din broswerul de pe laptop (Chrome, Bing). Pe telefon (Android), conținutul este vizibil.
    1 point
  6. Bifam probabil ultimul eventiment auto din acest an, Dropdown editia 3, la Arena Nationala. A fost ceva de vis.
    1 point
  7. Si totusi Roma nu a fost construita intr-o zi.. Maine se face un televot cu donatie pentru ....x motiv. Tu ce faci ? Nu donezi pentru ca "de ce sa dau eu?, daca nu dau toti cunoscutii mei, e clar!, nu se va realiza nimic, nu va dona lumea, nici nu se vor strange banii, nu are rost!". Nu donezi pentru ca pur si simplu nu vrei / nu te intereseaza. Donezi daca vrei / te preocupa. La fel si cu electricele: iti iei daca vrei, altfel nu iti iei. Dar sa zici ca nu iti iei pentru ca nu imi iau eu si deci, nu are rost,...asta e...🤡 Eu nu sunt cu electricele, chiar deloc! Dar faptul ca Europa vrea si restul continentelor nu (lucru adevarat si drept urmare loveste puternic Europa dpdv economic), asta nu inseamna ca nimeni nu trebuie sa faca nimic.
    1 point
  8. Avioane, vapoare, utilaje grele, etc... dar planeta se salveaza doar prin Europa care adopta schizofrenic isteria in masa a electricelor. Au totusi un avantaj, ca in oras, cat de cat, cred ca se va putea simti un aer mai decent, ne mai avand toata poluarea sub nas. Asta in ideea in care TOATE mijloacele de acces sa fie la fel: dube, autobuze, camioane, etc ( you get the point ). Ca degeaba va luati electrice daca vine Dorel cu o duba de 30 de ani, sparta, rupta, coapta, cu poluare cat 1000 de ICE-uri EURO6, dar cu ITP-ul la zi, tot nu rezolva mare lucru.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!