Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.10.2024 în toate secţiunile

  1. Bifam probabil ultimul eventiment auto din acest an, Dropdown editia 3, la Arena Nationala. A fost ceva de vis.
    3 points
  2. Da,a devenit un produs de “lux” , din pacate nu toti stam la casa ,lucram la birou sau ne permitem a2a,a3a…masina
    2 points
  3. Slautare tuturor. De 4 luni am intrat si eu in clubul VW cu un VW Golf 7.5 R Am cautat unul pe placul meu, dotari, varsta si km putini la un pret cat mai decent, mai mult de un an si jumatate iar dupa a 2- ajumatate a lunii mai l-am gasit - exact ce cautam si chiar mai mult decat am sperat avand dotari mai mute decat "bifasem" sa gasesc in pretul platit. Masina am luat-o de la o persoana privata din Germania care o scosese la vanzare dupa ce si-a cumparat un Mercedes V8 si a stat pe site-ul de vanzari doar o zi timp in care am negociat cu vanzotorul care la inceput a fost sceptic si nu prea a vrut sa mi-o vanda dar se pare ca modul cum am pus problema l-a convins sa imi vanda masina. Am trecut de la un Renault Megane 2 1.6 16V si 110 CP pe care l-am avut de nou 17 ani si care in general m-a dus fara probleme cam peste tot pe unde am avut nevoie. Trecerea de la 110 CP la 300 CP este fara cuvinte, ca sa nu mai spun ca masina este spectaculoasa din toate punctele de vedere, este foarte agresiva atunci cand acceleratia este la podea, sunetul motorului este grozav, se conduce foarte bine iar consumul masinii este mai mult dect decent avand in vedere ca are 300 CP. Cel mai bun consum a fost de 6,2% mers la o viteza de aproximativ 70-80km/h in afara orasului si cel mai mult 11,1% la viteze ce nu pot fi mentionate pe acest forum Masina este din iunie 2022 si avea la momentul achizitiei 35890km - acum are 41225km dupa 2 drumuri de Germania. Imi plac mult la ea farurule cu sistemul DLA fiind foarte usor de condus noaptea, modul de conducere selectiv cu 5 moduri de conducere, suspensii adaptive... o multime de dotari care fac modul de conducere foarte placut. Scaunele sunt foarte confortabile, pozitia la volan excelenta, iti confera senzatia de masina sigura, se comporta excelent in viraje ca sa nu mai zic de senzatia din depasiri, sistemul 4x4 se simte ca isi face treaba atunci cand trebuie, l-am simtit o data ca cuplat pe ud cand ama accelerat puternic avand viteza mica. Mi-a trebuit mai mult de 2 luni sa ma obisnuiesc cu ea, cu sunetul pe care il face cand accelerez, cu rulajul masinii - e greu de descris in cuvinte senzatia pe care o am atunci cand o conduc - o adevarata placere, parca fiecare deplasare e o mica sarbatoare pentru mine un fel de aventura. Oscilam la inceput intre Audi A4 All-Road varianta de 245 CP dar mi se pare ca iasa prea mult in evidenta (e o masina frumoasa), apoi Peugeot 508 GT de 225 CP si varianta de top VW Golf 7R care mi se pare o masina discreta si nu tradeaza prea mult faptul ca ar avea sub capota 300 CP. Tin sa multumesc pe aceasta cale colegului Dryone care m-a ghidat in procesul de achizitie si m-a sfatuit ca le sa ma uit si cam ce sa caut -- Multumes mult Dryone! --> trapa panoramica nu are "greierasi" nici la trecerea peste denivelari 😀. As putea sa spun ca e pe modul "silent" tot timpul. Am 2 Intrebari pentru cei care aveti si voi Golf R: 1. In aplicatie zice ca ar fi 2 porturi USB. Eu n-am gasit decat unul in consola de incarare wireless pentru telefon. Unde ar fi al 2-lea port USB? Ca eu nu l-am gasit nici acum dupa 4 luni si nici in torpdou nu este ca m-am uitat si acolo. Tind sa cred ca nu exista a 2-lea port USB. 2. La RAR nu au reusit sa gaseasca seria motorului si au scris in CIV "seria motorului nu poate fi citita - fara serie" -- la voi cum este? Lista de dotari: ACC DISTANCE CRUISE ADAPTIVE CRUISE CONTROL ACTIVE LIGHTING SYSTEM - High beam assistant, LED DRL, cornering lights BLIND SPOT Assistant Plus High beam assistant DYNAMIK LIGHT ASSIST (glare-free FL) FRONT ASSIST Fatigue detection EMERGENCY BRAKE ASSISTANT LANE KEEPING ASSISTANT Mobile phone preparation Bluetooth with FSE and induction charging for smartphones Front center armrest 2-zone automatic climate control AIR CARE Heated front seats Pedals in aluminum or stainless steel look TOP PACKAGE PROGRESSIVE STEERING 7-speed automatic transmission FRONT airbags KNEE airbag HEAD airbags HEAD airbags, rear. SIDE airbags, front Isofix TRAFFIC SIGN RECOGNITION Electric windows front and rear. Rear seat back can be folded down in two parts BUSINESS PREMIUM package PERFORMANCE package Driving lights switch automatically Dynamic headlight range control, with dynamic cornering lights Differential lock Otto particle filter (OPF) Airbag deactivation switch PANORAMIC SUNROOF DISCOVER PRO NAVIGATION SYSTEM LM rims 19" PRETORIA gray MULTI-COLOR ACTIVE INFO DISPLAY OUT OF PARK ASSIST Pedestrian detection PDC front and rear Digital radio reception DAB Voice control USB sockets 2x ALL WHEEL DRIVE Brake calipers painted black, multifunction leather steering wheel and shift paddles A-mirror is electrically foldable, heated and adjustable with passenger lowering Automatically dimming interior mirror KEYLESS ACCES - Keyless central locking CARBON decorative inlays Roof rails black Darkened windows from the B-pillar LED taillights Headlight cleaning Ambient lighting rain sensor Tire pressure control Driving profile selection EU6 DG exhaust concept Start stop system with recuperation ABS - ESP Alarm system Electronic stability program ESP with trailer stabilization LEATHER EQUIPMENT Nappa/Carbon with top sports seats at the front LED HEADLIGHTS with cornering lights and LED daytime running lights TOP SPORT SEATS Si poze atasate
    1 point
  4. Total de acord...pe Golf 7R am pus de curiozitate PS5 si sunt mai silentioase, confortabile, insa mi se par foarte moi. Ca si performanta sunt clar inferioare PS4S pe care le-am inlocuit, fiind vechi de 7 ani.
    1 point
  5. Unde am ramas cu "povestea"? 🤔 Ah😛, am traversat Canalul Manecii, am "coborat" de pe feribot si dupa 2 giratorii am iesit pe autostrada. N-am asteptat nicaieri, tot traficul s-a dispersat in 5 minute, infrastructura NENE si la "franceJi" cu J! 😁 Temperatura indicata in bord a crescut exponential cu distanta, de la 13 grade acasa, pe malul Englezesc, la Dover erau vreo 17 grade, am "dat cu nasul" in 33 de grade pe malul Francez dupa nici 100 km parcursi. Incepeam sa inteleg ce inseamna anotimpul VARA! 😄 Intotdeauna mi-a placut sa verific ruta traseului din timp, sa pun la punct masina cu tot ce are nevoie, revizie, verificat nivel fluide, luat extra 1 litru ulei+lichid de parbriz, verificat presiune anvelope, inclusiv roata de rezerva, facut plinul de motorina cu o zi inainte, bifat asigurari de recovery UK+Franta (asistenta rutiera), viniete etc si sa incerc sa minimalizez riscul unei calatorii cat se poate de mult. Niciodata nu am plecat pe graba, de bagaje se ocupa sotia de fiecare data si nu mi-am batut capul, imi iau marja de intarziere in caz ca trebuie sa ajung la timp undeva, in cazul de fata feribotul, care s-a dovedit ca nu necesita un stres neaparat, but better be safe than sorry. Parcurgand multe trasee lungi la viata mea, niciodata nu mi-a placut sa fac toata distanta dintr-o bucata, desi am condus alta data si peste 2200 de km o data, am ajuns la destinatie RUPT si am hotarat sa nu mai experimentez asa ceva. De regula, intotdeauna m-am oprit seara undeva, sa ma odihnesc si am impartit distanta in 2 etape. De regula caut un hotel ok, care sa aiba urmatoarele facilitati: (in ordinea importantei) *PARCARE *Acces usor la autostrada *Pat Mare *Restaurant (daca este disponibil, daca nu, sa fie macar intro zona in care poti merge pe jos, aproape, sa "sorbi o bere si o saorma" micul dejun pentru a 2-a zi ar fi de asemenea apreciat, sa nu pleci la drum cu burta goala. *WIFI (sa nu trebuiasca sa iti consumi datele mobile, pentru 3 GB de net roaming "englezesti" am platit vreo 20 de euro+20 de euro sotia) Am filtrat toate aspectele astea "de bun simt" zic eu, de regula pe Hotels.com sau Booking si am gasit un hotel nou (construit recent) la Tecuci! Pardon, la Dijon, vorba aia, bancu' cu mustaru'! 😄 Am ajuns la ultimul "checkpoint" in jur de ora 6 (ora Frantei) dupa vreo 14 ore pe autostrazi (1200 km) + 2 ore feribot si cateva opriri. Cam 2 treimi din distanta era parcursa, exact cum mi-am propus. 😉 Masina asta te "plimba" aproape ca un AIRBUS, ai impresia ca zbori, inghite KM de autostrada ca si cand n-ar insemna nimic. "Pluteste" pe autostrazi, cu pilotul automat setat intre 120 km/h-140 km/h si ai impresia ca stai pe loc. Depaseste cu cea mai mare usurinta, cuplul este prezent de fiecare data cand ai nevoie, V6-le toarce frumos desi este insesizabil la cat de antifonata este masina, trebuie sa urmaresti acele ceasurilor din bord pentru a vedea ce viteza si turatie ai, de asemenea schimbatul treptelor il sesizezi tot din miscarea (variatia) turometrului, nu se transmite nici o vibratie, nici o smucitura, NIMIC! Esti la volanul unui vapor care nu stie altceva decat sa te duca inainte in MEGA CONFORT si SIGURANTA! Suspensia masinii este magica si te face sa intelegi ce inseamna confortul unui "BENTLEY" ❤️! Am "prins" si RADIO SALAM, un radio "frantuzesc" (am atasat o poza) cu muzica "balcanica". 😄 Cireasa de pe tort e ca am reusit sa parcurg 1200 km cu un plin, avand inca 200 de KM RANGE! CE? Am ajuns la hotel, ne-am cazat, am primit exact ce am cautat, conditii si servicii foarte bune, am tras o baie in piscina, 2 beri pe terasa si 1 la cina. (de acolo am ochiul rosu, nu de la oboseala 😄) Am atasat o poza! 😂 Ne-am uitat un pic la Louis De Funes si ne-am pus la nani, iar dimineata, dupa un mic dejun copios, niste patiserie frantuzeasca, croissante si cafea, ne-am pornit din nou la drum inspre Sudul Frantei! P.S. : A se observa ca "m-am lepadat" de trening. Nu de alta, dar erau 32 grade! 😄 Stay tuned for the next chapter! 🙂
    1 point
  6. Km multi si revizii putine (uzura interna generala)
    1 point
  7. Asta : https://www.pro-detailing.ro/manusa-microfibre-spalare-auto-lupus-premium-wash-mitt.html?search=MANUSA
    1 point
  8. In acest timp am facut si un concediu pana in Croatia, 2500km. A fost chiar o bucurie, zero probleme. Am tot mers cu ea, chiar imi place. In primavara i-am pus si anvelope noi, Michelin PS4S, de care sunt multumit...Nu s-a stricat nimic la ea, insa recent am vazut putin ulei scurs la simeringul planetarei din stanga spate, pe care deja il am, impreuna cu ulei pt diferential, si urmeaza curand sa rezolv problema. Saptamana trecuta i-am pus si folie PPF transparenta, sa ii protejez vopseaua de zgarieturi fine...si cam atat. Incerc sa ma bucur de ea si sa nu privesc spre un 991. Cred ca inca mai vreau portia de ceva clasic Porsche.
    1 point
  9. Ptr ca ne place ca nu e totusi asa bun ceea ce de fapt nu ne permitem
    1 point
  10. Produsul perfect ,un vis…devenit cosmar financiar pentru unii propietari si companii . Era prea frumos ca sa fie adevarat (subventie 10.000 €,statii cu incarcari gratuite…)
    1 point
  11. Salutare, M-am interesat la un dealer daca stie cand va aparea si motorul 2.0 tsi de 204 cp. Mi-a spus ca probabil in decembrie va putea fi comandat. Este posibil sa dau si eu o comanda cu acel motor. Mi se pare foarte potrivit, eu fiind fan benzina. A mai comandat/primit cineva masina? Sau ati facut drive test cu ea? Cum vi se pare? Stiti cumva daca varianta sportline vine standard cu o suspensie diferita decat varianta clasica, adica mai intarita? -nu ma refer la optionalul din configurator. Mulțumesc frumos!
    1 point
  12. Bă' băieț.... N-am mai apucat sa scriu nimic. Si nici nu s-au intamplat prea multe. Decat ca avem haion nou, vopsit. cu 5 straturi de lac peste. Si camera de mers inapoi integrata in manerul de deschidere. si becuri de iluminare numar noi.... si luneta noua. Mda, a papat ceva banuti haionul asta asadar sper sa reziste pt urmatorii 20 ani. 1. Dupa ce l-am luat de la vopsit... l-am dus la Pilkington sa ii puna luneta. Apoi... montajul propriu zis pe masina. Pe care l-am facut singur si mi-a iesit. Ochii. Bine, a iesit si haionul si... asa arata un Golf 4 Variant Cabrio Siiiii.... asa a iesit: Asa arata 5 straturi de lac: Detalii: Si ...alte poze... In rest, cutia merge bine si e totul ok deocamdata. Drumuri bune!
    1 point
  13. În urma unei solicitări pe care am adresat-o ieri PIA, a fost modificat cu celeritate configuratorul, fiind acum disponibilă configurarea Skoda Superb Combi 4x4 și cu pachetul de drumuri grele 👍 Opțiune utilă pentru cei care regretă faptul că Scout nu a mai intrat în fabricație.
    1 point
  14. Bună ziua! Dețin un vw passat 1.6 benzina din 2001. De ceva vreme am următoarea problema. Dau la automat, însă nu pornește. Am verificat fisele bujiile și am constatata ca acestea nu primesc curent. Am făcut o constatare mi-a apărut probleme la închiderea centralizata, la senzorii de la uși, și la sonda lambda. Uneori dacă aștept 10 15 minute pornește la sfert de cheie. Nu am martori în bord aprinși
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!