Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.10.2024 în toate secţiunile

  1. @acidone77Sa stii ca la Londra chiar se poarta trening, in special de rusi, albanezi si ceceni, 😄 e drept ca isi "asorteaza" de multe ori o geaca de piele peste, sa nu se vada armele, acu' fie vorba intre noi, "baietii" se dau jos din G-uri si S-uri AMG. Ii iertam, fiecare dupa posibilitati! 😄 Nu stiu cat se mai poarta trening in Romania, probabil ca doar Puya, Serghei Mizil si EU mai purtam, CSF, sunt mai de "moda veche" si intotdeauna mi-a placut genul asta de tinuta lejera, elastica, mai ales cand plec la drum lung. Nu imi place sa ma "stranga" sau sa ma jeneze nimic, mai ales ca asemenea lui Baloo 🐻 si eu sunt supraponderal. A fost si "friguleanu" afara, pe feribot, deci mi-a prins bine! 🙂 O sa tin cont sa imi pun cravata data viitoare cand mai plec la drum lung si postez poze cu mine pe forum. 😄 @tavitaraIn UK majoritatea "plebei" britanice se imbraca execrabil, vad femei care se dau jos din Range Rover la magazin, cu un catel in brate, in halat si slapi, nemachiate si cu parul valvoi, se vede ca s-au trezit la ora 12 si n-au nici un job. Daca te duci la outlet este coada pe 3 randuri la CROCSi, acele incaltari de "guma". In acelasi timp, "englezoii" care se respecta sunt SUPER MEGA eleganti. Sa nu uitam de filmele cu James Bond, Kingsmen, Downtown Abbey simbolurile elegantei, va recomand si filmele lui Guy Ritchie, elita inca se imbraca asa si chiar sunt multi! Exista foarte multe magazine care fac costume la comanda si de obicei se sta la coada 3-4 luni pana iti vine comanda. Sunt foarte cautate si GROAZNIC de scumpe! Cei mai eleganti din UK (dupa parerea mea) sunt cei din elitele indiene! Am vazut o gramada de indieni cu turban in cap si niste costume pe care nu le-am vazut decat in filme, incaltati din Harrods, btw, daca vizitati magazinul vreodata o sa vedeti plin de indieni si arabi care nu fac doar "window shopping", multi dintre ei asteptati de soferi cu ROLLS. Incredibil! E adevarat ca "invart" industria farmaceutica la nivel mondial si au bani de n-au ce sa faca cu ei, insa multi au super stil! Apreciez acest aspect! Cred ca a fost prima data cand am intors capul dupa niste barbati, 😆 n-am mai vazut atata eleganta niciunde! Si pot spune ca am vazut o mare parte din lumea asta, nu doar Europa. Dupa ce vezi niste baieti de genu' asta prin Mayfair, ai impresia ca la Monaco e "sarakie". 😉 Nasul meu este croitorul Casei Regale in Romania si se ocupa de tinutele multor oameni importanti, inclusiv de cele ale Printului Albert de Monaco, dar o sa il dau ca exemplu pe Becali, alt client de al lui, care isi comanda stofa pentru costume din Anglia. Ma gandesc ca isi permite sa isi comande de oriunde de pe glob, insa cica "aia englezeasca" e cea mai de calitate. Lana de Vicuña este procurata tot prin atelierele din Marea Britanie, o "capra" cu o blana "foarte speciala" care traieste prin America de Sud, se foloseste cica doar "parul" de pe piept, jur! 😄 Daca aveti chef sa aflati mai multe, cautati pe internet! Un costum depaseste 25-30 mii de euro. Mi-a facut si mie niste costume pe comanda pentru anumite evenimente (nu asa scumpe ca ale lui Becali 😆) insa eu tot in TRENING ma simt cel mai bine! 😎 Asta sunt eu! Imi asum. 🤪
    3 points
  2. Vom vedea. Exista si povestea de la extrema cealalta : model 3 2024 ,Bacau - Bucuresti ,la Buzau a trebuit sa caute statie de incarcare ca sa ajunga la Bucuresti ,desi la plecare din Bacau autonomia zicea ca ajunge la destinatie . Omul venea de pe o termica 3.0 V6 benzina ,acum model 3 urmeaza sa intre la vanzare
    2 points
  3. Daca instalatia nu a stat desfacuta, adica la demontarea compresorului s-au pus capace imediat pe conducte nu este nevoie de filtru uscator. Altfel filtrul nu este scump. O-ringurile, daca pe instalatie nu s-a umblat nu este nevoie de schimbat. Pe compresorul nou vin o-ringuri noi. De obicei o-ringurile se strica la montaj, nu in functionare. Asa ca mare grija, se pot ciupi la montaj. Acestea se ung inainte de montaj cu acelasi ulei pag 46. Conectorii se introduc in mufe cu grija la garnituri. Totul se face pe cat posibil repede a.i. aerul atmosferic sa intre cat mai putin in instalatie. Compresorul nou are capace cauciucate, iar la interior azot cu putin peste presiunea atmosferica.
    1 point
  4. De regula fac probleme in zona balamalei portbagajului. Modulul este in portbagaj,dreapta sub capitonaj.
    1 point
  5. Cablaj video intrerupt intre camera si modulul camerei.
    1 point
  6. Cumva cumva trebuie sa-si acopere costurile cu gaura neagra data de productia de la zero a gamelor electrice... c-est la vie...
    1 point
  7. Peste 500€ la echiparea de bază, nasol. Prețul oricum era sus. 🤕 E un model căutat și mă gândesc că vor să mărească marja de profit sau sunt și ceva motive legate de criza actuală Volkswagen.
    1 point
  8. Evident că voi faceți ce doriți și cum vreți pe banii voștri. Eu mi-am exprimat o părere vizavi de produsele de origine și aspectul lor pe mașină. În octombrie anul trecut mi-am luat și eu jante de aliaj, model Velorum 16" negre, de la Skoda, jante cu tot cu anvelope de iarnă Continental, pe care am dat 4600 lei, la ofertă. Aveau și de tablă, dar am preferat de aliaj și de origine. Jantele de tablă, folosite cu preponderență iarna, nu au precum jantele de aliaj acel căpăcel cu embelema mărcii pe centru, căpăcel care protejează de rugină piulițele de la planetare, rugină provocată de la apa de pe carosabil, și utilizate fără capace, care nu știu cât protejează și ele (mă refer la cele care acoperă janta), vor favoriza apariția ruginei în zona de care am vorbit. Plus că jantele de tablă, oricât le-ai proteja, ruginesc și ele la rândul lor destul de repede. 4600 lei am dat pe alte jante, Lyra, tot negre, pe 17"(cele cu care a venit mașina nu mi-au plăcut, dar n-am avut de undeva alege la configurare), tot la oferă, dar DOAR jantele. Le-am preferat pe cele de origine pentru că fabrica are producătorii ei cu care are contract și acei producători trebuie să respecte specificațiile cerute de Skoda. Jantele after market sunt frumoase, unele, însă de la o poștă de vede că nu-s de acolo. Repet, sunt oferte în catalogul online al reprezentanțelor (doar cea din militari are magazin online unde găsiți oferte și multe produse), și merită văzut. Dar, din nou spun, e doar o simplă părere personală, nu un indemn la a cumpăra sau a nu cumpăra ceva.
    1 point
  9. Multumesc ! Ați fost foarte expliciți !
    1 point
  10. Nu faci nimic preventiv "din spray"! Poti sa urmaresti (cu VAGDpf, OBD11 sau alta aplicatie) incarcarea filtrului pentru a te asigura ca atunci cand porneste regenerarea nu opresti motorul. Contaminarea motorinei cu ulei este de la regenerarile multe si dese oprite (adica a inceput regenerarea, iar pentruc a tu mergi preponderent in oras vei opri regenerarea. Ulterior se reincearca regenerarea si tot asa). Ce poti sa faci preventiv este sa schimbi uleiul des, sa mergi cu masina si la drumuri mai lungi si sa ai motorul functional ca sa nu se colmateze DPF inutil din alte cauze.
    1 point
  11. Ai dreptate ! Azi dimineața am verfivat și presiunea diferentială a scăzut la 5. In prostia mea mă găndeam să fac regenerări din spray pentru a rări regenerările din Ecu care, contaminează uleiul cu motorină. Să ințeleg că spray ul este doar pentru cazuri fortuite, nu poate fi folosit preventiv ?
    1 point
  12. @albinaru Presiunea diferentiala este mare inainte de o regenerare pentru ca... filtrul e incarcat si de aia porneste regenerarea 😉 Verifica cat ai presiunea dupa regenerare.
    1 point
  13. Boon, nu puteam sa sar peste vara asta fara sa ma bucur de putin soare, nu de alta, dar in UK ploua des, indiferent de anotimp, temperatura fiind in mare parte pana in 20 de grade, atat vara cat si iarna, nu ca ar conta, m-am obisnuit. 🙄 Personal apreciez ca nu exista canicula (max 30C cateva zile/an) si nici temperaturi negative, (foarte rar) si din acest motiv nu avem nevoie de cauciucuri de iarna. 🙃 In fiecare vara planuiesc o "escapada" impreuna cu sotia intr-un loc deosebit, neaparat la MARE! In ultimii 3 ani am vizitat insule din Italia (Sardinia) si Spania (Mallorca). Orasele mari turistice si partea de coasta le-am vizitat deja asa ca ne-am gandit sa "iesim in larg". 😊 Am facut multe vacante "la volan", prin toata Europa, bifand mai toate tarile importante si imi place varianta asta pentru ca ador sa conduc, te poti opri oriunde, iti poti face ruta asa cum vrei tu, nu exista limita la bagaje (un aspect pe care il iubeste sotia 😄) si poti vizita cat mai multe locuri. Exista si minusuri cand stai sa te gandesti la cate riscuri de expui, accidente, pene, oboseala, zile de concediu pierdute pe traseu, uzura masinii, combustibil, taxe de autostrazi, viniete, asigurari suplimentare + recovery, costuri extra, innoptat pe drum, parcare etc etc. 🙄 In ultimii ani am renuntat la masina personala in vacanta deoarece conduc zilnic intre 200-400 km cu masina de serviciu + vreo 60-100 km cu masina personala, asa ca sunt cam satul de condus si autostrazi. De obicei ne alegem un loc, zburam pana acolo si inchiriem o masina pentru a explora zona. Anul asta am decis sa il scoatem si pe "Baloo" in vacanta, probabil sa se justifice achizitia acestui "vapor". Sunt constient ca ne puteam face treaba si n-am fi avut nevoie de ceva mai mult decat un Golf, hai fie el GTI (ca sunt pasionat) dar daca tot am bifat un V6 TDI sub capota balenei, sa-l punem si la incercare, ZIC! 😉 Stiam la ce sa ma astept, Cayenne-ul avea acelasi motor sub capota si am sute de mii de km condusi pe autostrazile europene (la ora actuala calculasem ca am trecut de 1.2 milioane de km condusi in 20 de ani de permis (anul asta, deci cam 50 000 km/an medie) ) iar cu Baloo circulam zilnic pe autostrada dar pe distante limitate, jumatate de oradimineata pana o las pe sotie la munca, apoi spre locul meu de munca. (vreo 40 de km in total pe sens, apoi, la finalul programului, retur). Am tot dezbatut subiectul "vacanta" impreuna cu sotia, amandoi contribuind financiar la tot ce ne inconjoara, intr-un cuvant "VIATA" si am luat in calcul sa vizitam mai multe variante si tari. Distanta n-ar fi fost o problema pentru a ajunge in nici una din tarile Europene la bordul Phaetonului insa ne-am dorit sa fie o experienta deosebita fiind obisnuiti cu un anumit standard, asa ca dupa ce ne-am contrazis pe multe subiecte, fiecare avand de mentionat plusuri si minusuri, am ajuns la un numitor comun si ne-am hotarat ca putem bifa mai multe aspecte pe care le apreciem amandoi intr-o vacanta si anume: (in ordinea importantei si calitatii): PLAJE, MANCARE, SERVICII, CAZARE, intr-o tara deosebita si anume FRANTA! Mai exact Provence-Alpes-Côte d'Azur sau "pe romaneste" COASTA DE AZUR/Sudul Frantei, tocmai pentru ca am mai fost de 3 ori in urma cu cativa ani si stiam amandoi CAT DE TARE ESTE! ❤️ Stiam la ce sa ne asteptam si mergeam la sigur, n-aveam cum sa dam gres, mai ales ca am bifat toate locatiile importante, Monaco, Saint-Jean-Cap-Ferrat, Villefranche-Sur-Mer, Saint-Jean-Cap-Ferrat, Nisa, Sainte Maxime, Saint Tropez + Ramatuelle, fiecare zona fiind unica si avand un sarm aparte. Asa ca dupa ce sotia a reusit sa umple pana la refuz 5 trollere, 2 rucsace si vreo 5 sacose cu tot ce aveam nevoie (si ce nu aveam nevoie, din punctul meu de vedere, desi ea a zis ca "avem nevoie de toate" 😄) ne-am setat alarma la 3 dimineata sa ne trezeasca si la ora 4 ne-am pornit la drum intr-o vacanta ce urma sa tina 2 saptamani. Am prins si un rasarit superb pe autostrada. 🌞 Obiectivul meu a fost sa il urcam pe Baloo pe feribotul de la ora 11 din Portul Dover pentru a traversa ENGLISH CHANNEL (Canalul Manecii), spre Calais, asa ca mi-am luat o marja de 2 ore intarziere, mai ales ca urma sa traversam jumatate din M25, centura Londrei, care are in total 188 km. (deci, vreo 100 km de trafic HORROR la ora de varf) Am avut noroc si desi a fost FOARTE AGLOMERAT in jur de ora 8, chiar si cu 4 benzi pe sens a fost FULL de masini, densitatea populatiei isi spune cuvantul+cei care tranzitau acea portiune, pot spune ca am traversat Londra foarte repede. Inca o data, infrastructura isi face treaba! Deh, nu platim taxe degeaba in UK! Din acest punct de vedere cel putin! 🤪 Calatoria pana in port ar fi trebuit sa dureze in jur de 5 ore fara oprire. (aproximativ 500 km) Cu 2 opriri de pipi si cafea am ajuns in port la ora 9:20. Era destul de aglomerat dar am trecut glont prin vama, politistii s-au uitat la numerele de UK si ne-au facut semn sa trecem, francezii s-au uitat 5 secunde in pasapoarte, ne-au intrebat unde mergem, le-am raspuns ca in vacanta in Franta si ne-au urat "Bon Voyage!". Urmatorul checkpoint a fost pentru check-inul pe feribot, din vama erau indicatoare iluminate pentru fiecare companie de feribot cu banda aferenta (vreo 4 variante). M-am incadrat pentru Irish Ferries, am stat cateva minute la coada, am ajuns la "toneta" unde am inmanat din nou pasapoartele si telefonul pentru a arata rezervarea de pe mail (care era la ora 11, noi am ajuns la 9:30). Spre surprinderea mea, ne-a dat voie sa urcam pe feribotul de la ora 10. Exista feriboturi care traverseaza canalul din ora in ora. Eu ma asteptam sa ma traga intr-o parcare si sa imi zica sa astept pana la 11. Din fericire oamenii sunt foarte organizati si daca ajungi mai repede, ai libera trecere. Daca intarzi si ajungi mai tarziu, exista posibilitatea sa te suprataxeze. Dar cam atat. Foarte organizati! M-am stresat degeaba. L-am urcat pe Baloo pe feribotul imens care avea vreo 3 etaje de parcare, interiorul arata ca un MALL, restaurant, magazine, etc etc. Cele pe care am calatorit in Grecia mi s-au parut micute pe langa astea. Avea un etaj de parcare dedicat doar pentru tiruri si autobuze, unul pentru VAN-uri si rulote si unul pentru turisme/suvuri. Foarte tare! Aveai posibiliatea sa stai si in interior pe canapele/fotolii foarte confortabile cat si afara, loc special amenajat, internet gratuit etc. Calatoria a durat 1 ora si 30 min. Lejer! Un prilej foarte ok sa te odihnesti pentru restul calatoriei si sa savurezi inca o cafea! ☕ Atasez cateva poze de pe drum, vad zilnic sute de supercaruri si masini deosebite dar n-am timp sa le fac poze, dar ma bucur ca am reusit sa suprind niste raritati din punctul meu de vedere: PASSAT R36 Variant (ca tot e forum VAG ) si un Aston Martin DB6 Mk2 Volante. Va las un Sneak Peek din primii 500 km, inca 4000 KM si terminam calatoria. Va urma! Enjoy!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!