Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.10.2024 în toate secţiunile
-
Boon, nu puteam sa sar peste vara asta fara sa ma bucur de putin soare, nu de alta, dar in UK ploua des, indiferent de anotimp, temperatura fiind in mare parte pana in 20 de grade, atat vara cat si iarna, nu ca ar conta, m-am obisnuit. 🙄 Personal apreciez ca nu exista canicula (max 30C cateva zile/an) si nici temperaturi negative, (foarte rar) si din acest motiv nu avem nevoie de cauciucuri de iarna. 🙃 In fiecare vara planuiesc o "escapada" impreuna cu sotia intr-un loc deosebit, neaparat la MARE! In ultimii 3 ani am vizitat insule din Italia (Sardinia) si Spania (Mallorca). Orasele mari turistice si partea de coasta le-am vizitat deja asa ca ne-am gandit sa "iesim in larg". 😊 Am facut multe vacante "la volan", prin toata Europa, bifand mai toate tarile importante si imi place varianta asta pentru ca ador sa conduc, te poti opri oriunde, iti poti face ruta asa cum vrei tu, nu exista limita la bagaje (un aspect pe care il iubeste sotia 😄) si poti vizita cat mai multe locuri. Exista si minusuri cand stai sa te gandesti la cate riscuri de expui, accidente, pene, oboseala, zile de concediu pierdute pe traseu, uzura masinii, combustibil, taxe de autostrazi, viniete, asigurari suplimentare + recovery, costuri extra, innoptat pe drum, parcare etc etc. 🙄 In ultimii ani am renuntat la masina personala in vacanta deoarece conduc zilnic intre 200-400 km cu masina de serviciu + vreo 60-100 km cu masina personala, asa ca sunt cam satul de condus si autostrazi. De obicei ne alegem un loc, zburam pana acolo si inchiriem o masina pentru a explora zona. Anul asta am decis sa il scoatem si pe "Baloo" in vacanta, probabil sa se justifice achizitia acestui "vapor". Sunt constient ca ne puteam face treaba si n-am fi avut nevoie de ceva mai mult decat un Golf, hai fie el GTI (ca sunt pasionat) dar daca tot am bifat un V6 TDI sub capota balenei, sa-l punem si la incercare, ZIC! 😉 Stiam la ce sa ma astept, Cayenne-ul avea acelasi motor sub capota si am sute de mii de km condusi pe autostrazile europene (la ora actuala calculasem ca am trecut de 1.2 milioane de km condusi in 20 de ani de permis (anul asta, deci cam 50 000 km/an medie) ) iar cu Baloo circulam zilnic pe autostrada dar pe distante limitate, jumatate de oradimineata pana o las pe sotie la munca, apoi spre locul meu de munca. (vreo 40 de km in total pe sens, apoi, la finalul programului, retur). Am tot dezbatut subiectul "vacanta" impreuna cu sotia, amandoi contribuind financiar la tot ce ne inconjoara, intr-un cuvant "VIATA" si am luat in calcul sa vizitam mai multe variante si tari. Distanta n-ar fi fost o problema pentru a ajunge in nici una din tarile Europene la bordul Phaetonului insa ne-am dorit sa fie o experienta deosebita fiind obisnuiti cu un anumit standard, asa ca dupa ce ne-am contrazis pe multe subiecte, fiecare avand de mentionat plusuri si minusuri, am ajuns la un numitor comun si ne-am hotarat ca putem bifa mai multe aspecte pe care le apreciem amandoi intr-o vacanta si anume: (in ordinea importantei si calitatii): PLAJE, MANCARE, SERVICII, CAZARE, intr-o tara deosebita si anume FRANTA! Mai exact Provence-Alpes-Côte d'Azur sau "pe romaneste" COASTA DE AZUR/Sudul Frantei, tocmai pentru ca am mai fost de 3 ori in urma cu cativa ani si stiam amandoi CAT DE TARE ESTE! ❤️ Stiam la ce sa ne asteptam si mergeam la sigur, n-aveam cum sa dam gres, mai ales ca am bifat toate locatiile importante, Monaco, Saint-Jean-Cap-Ferrat, Villefranche-Sur-Mer, Saint-Jean-Cap-Ferrat, Nisa, Sainte Maxime, Saint Tropez + Ramatuelle, fiecare zona fiind unica si avand un sarm aparte. Asa ca dupa ce sotia a reusit sa umple pana la refuz 5 trollere, 2 rucsace si vreo 5 sacose cu tot ce aveam nevoie (si ce nu aveam nevoie, din punctul meu de vedere, desi ea a zis ca "avem nevoie de toate" 😄) ne-am setat alarma la 3 dimineata sa ne trezeasca si la ora 4 ne-am pornit la drum intr-o vacanta ce urma sa tina 2 saptamani. Am prins si un rasarit superb pe autostrada. 🌞 Obiectivul meu a fost sa il urcam pe Baloo pe feribotul de la ora 11 din Portul Dover pentru a traversa ENGLISH CHANNEL (Canalul Manecii), spre Calais, asa ca mi-am luat o marja de 2 ore intarziere, mai ales ca urma sa traversam jumatate din M25, centura Londrei, care are in total 188 km. (deci, vreo 100 km de trafic HORROR la ora de varf) Am avut noroc si desi a fost FOARTE AGLOMERAT in jur de ora 8, chiar si cu 4 benzi pe sens a fost FULL de masini, densitatea populatiei isi spune cuvantul+cei care tranzitau acea portiune, pot spune ca am traversat Londra foarte repede. Inca o data, infrastructura isi face treaba! Deh, nu platim taxe degeaba in UK! Din acest punct de vedere cel putin! 🤪 Calatoria pana in port ar fi trebuit sa dureze in jur de 5 ore fara oprire. (aproximativ 500 km) Cu 2 opriri de pipi si cafea am ajuns in port la ora 9:20. Era destul de aglomerat dar am trecut glont prin vama, politistii s-au uitat la numerele de UK si ne-au facut semn sa trecem, francezii s-au uitat 5 secunde in pasapoarte, ne-au intrebat unde mergem, le-am raspuns ca in vacanta in Franta si ne-au urat "Bon Voyage!". Urmatorul checkpoint a fost pentru check-inul pe feribot, din vama erau indicatoare iluminate pentru fiecare companie de feribot cu banda aferenta (vreo 4 variante). M-am incadrat pentru Irish Ferries, am stat cateva minute la coada, am ajuns la "toneta" unde am inmanat din nou pasapoartele si telefonul pentru a arata rezervarea de pe mail (care era la ora 11, noi am ajuns la 9:30). Spre surprinderea mea, ne-a dat voie sa urcam pe feribotul de la ora 10. Exista feriboturi care traverseaza canalul din ora in ora. Eu ma asteptam sa ma traga intr-o parcare si sa imi zica sa astept pana la 11. Din fericire oamenii sunt foarte organizati si daca ajungi mai repede, ai libera trecere. Daca intarzi si ajungi mai tarziu, exista posibilitatea sa te suprataxeze. Dar cam atat. Foarte organizati! M-am stresat degeaba. L-am urcat pe Baloo pe feribotul imens care avea vreo 3 etaje de parcare, interiorul arata ca un MALL, restaurant, magazine, etc etc. Cele pe care am calatorit in Grecia mi s-au parut micute pe langa astea. Avea un etaj de parcare dedicat doar pentru tiruri si autobuze, unul pentru VAN-uri si rulote si unul pentru turisme/suvuri. Foarte tare! Aveai posibiliatea sa stai si in interior pe canapele/fotolii foarte confortabile cat si afara, loc special amenajat, internet gratuit etc. Calatoria a durat 1 ora si 30 min. Lejer! Un prilej foarte ok sa te odihnesti pentru restul calatoriei si sa savurezi inca o cafea! ☕ Atasez cateva poze de pe drum, vad zilnic sute de supercaruri si masini deosebite dar n-am timp sa le fac poze, dar ma bucur ca am reusit sa suprind niste raritati din punctul meu de vedere: PASSAT R36 Variant (ca tot e forum VAG ) si un Aston Martin DB6 Mk2 Volante. Va las un Sneak Peek din primii 500 km, inca 4000 KM si terminam calatoria. Va urma! Enjoy!4 points
-
3 points
-
@acidone77Sa stii ca la Londra chiar se poarta trening, in special de rusi, albanezi si ceceni, 😄 e drept ca isi "asorteaza" de multe ori o geaca de piele peste, sa nu se vada armele, acu' fie vorba intre noi, "baietii" se dau jos din G-uri si S-uri AMG. Ii iertam, fiecare dupa posibilitati! 😄 Nu stiu cat se mai poarta trening in Romania, probabil ca doar Puya, Serghei Mizil si EU mai purtam, CSF, sunt mai de "moda veche" si intotdeauna mi-a placut genul asta de tinuta lejera, elastica, mai ales cand plec la drum lung. Nu imi place sa ma "stranga" sau sa ma jeneze nimic, mai ales ca asemenea lui Baloo 🐻 si eu sunt supraponderal. A fost si "friguleanu" afara, pe feribot, deci mi-a prins bine! 🙂 O sa tin cont sa imi pun cravata data viitoare cand mai plec la drum lung si postez poze cu mine pe forum. 😄 @tavitaraIn UK majoritatea "plebei" britanice se imbraca execrabil, vad femei care se dau jos din Range Rover la magazin, cu un catel in brate, in halat si slapi, nemachiate si cu parul valvoi, se vede ca s-au trezit la ora 12 si n-au nici un job. Daca te duci la outlet este coada pe 3 randuri la CROCSi, acele incaltari de "guma". In acelasi timp, "englezoii" care se respecta sunt SUPER MEGA eleganti. Sa nu uitam de filmele cu James Bond, Kingsmen, Downtown Abbey simbolurile elegantei, va recomand si filmele lui Guy Ritchie, elita inca se imbraca asa si chiar sunt multi! Exista foarte multe magazine care fac costume la comanda si de obicei se sta la coada 3-4 luni pana iti vine comanda. Sunt foarte cautate si GROAZNIC de scumpe! Cei mai eleganti din UK (dupa parerea mea) sunt cei din elitele indiene! Am vazut o gramada de indieni cu turban in cap si niste costume pe care nu le-am vazut decat in filme, incaltati din Harrods, btw, daca vizitati magazinul vreodata o sa vedeti plin de indieni si arabi care nu fac doar "window shopping", multi dintre ei asteptati de soferi cu ROLLS. Incredibil! E adevarat ca "invart" industria farmaceutica la nivel mondial si au bani de n-au ce sa faca cu ei, insa multi au super stil! Apreciez acest aspect! Cred ca a fost prima data cand am intors capul dupa niste barbati, 😆 n-am mai vazut atata eleganta niciunde! Si pot spune ca am vazut o mare parte din lumea asta, nu doar Europa. Dupa ce vezi niste baieti de genu' asta prin Mayfair, ai impresia ca la Monaco e "sarakie". 😉 Nasul meu este croitorul Casei Regale in Romania si se ocupa de tinutele multor oameni importanti, inclusiv de cele ale Printului Albert de Monaco, dar o sa il dau ca exemplu pe Becali, alt client de al lui, care isi comanda stofa pentru costume din Anglia. Ma gandesc ca isi permite sa isi comande de oriunde de pe glob, insa cica "aia englezeasca" e cea mai de calitate. Lana de Vicuña este procurata tot prin atelierele din Marea Britanie, o "capra" cu o blana "foarte speciala" care traieste prin America de Sud, se foloseste cica doar "parul" de pe piept, jur! 😄 Daca aveti chef sa aflati mai multe, cautati pe internet! Un costum depaseste 25-30 mii de euro. Mi-a facut si mie niste costume pe comanda pentru anumite evenimente (nu asa scumpe ca ale lui Becali 😆) insa eu tot in TRENING ma simt cel mai bine! 😎 Asta sunt eu! Imi asum. 🤪2 points
-
https://hotnews.ro/piata-neagra-a-panourilor-fotovoltaice-unii-prosumatori-modifica-setarile-invertoarelor-pentru-a-nu-mai-fi-deconectati-de-la-retea-18103902 points
-
Încă puțin timp liber și m-am mai apropiat cu lucrurile de făcut. Cel mai ușor a fost să înlocuiesc pedalele cu cele cu ornament inox Apoi dacă tot am scos plastice am zis să trag si cablurile pentru camerele de filmat traficul Am identificat o siguranță pe contact și am testat Apoi am legat adaptorul si am intins cablurile prin plafon și ornamente până am ajuns în spate. Am optat pentru aceeași cameră pe care o am pe Tiguan și pe Golf, 70mai S500s Dash Pro Plus pentru față iar pentru spate 70mai MiDrive RC06. Din păcate am reușit să ciufulesc folia care vine aplicată pe parbriz și a trebuit să comand alta, întrucât nu mai stătea lipită. Așa că mai aștept puțin cu camerele... Apoi am schimbat înălțătoarele de la capacul motorului mânerele de la uși (se potrivesc cam 90% față de cele originale au niște piciorușe in plus, care nu intra nicăieri) Rama pentru RCD360 PRO s-a potrivit foarte ok cu excepția găuri unde intra indicatorul airbag-ului. Am tăiat cu cuterul puțin din indicator, apoi cu gluegun-ul l-am asigurat că nu iese la o împingere accidentală. Ziua următoare am zis sa schimb puddle lights (luminile de sub oglinzi) și semnalizările din oglinzi. Am crezut că in 30-40 min rezolv, doar că inginerii de la Skoda au zis că n-ar fi o idee rea că ultimul șurub de la semnalizare să fie băgat în spatele puddle lights, pe care dacă vrei să le scoți mai ai încă 2 suruburi de scos. Asa că am scos toate șuruburile și le-am înlocuit până la urmă, cu multă grijă să nu rup cleme sau fire. De asemenea marginea de la puddle lights lovea în suportii indicatorului de semnalizare asa că le-am topit cu ajutorul ciocanului de lipit. Văzând cât de complicat a fost am facut pe oglinda din stânga un DIY pentru a fi în ajutorul celor care ar vrea să repete operațiunea și pe care îl găsiți, ca de obicei, pe canalul meu. A durat mai mult decât preconizasem, cam 2 ore și jumătate dar rezultatul final e mai mult decât ok.2 points
-
2 points
-
Bă' băieț.... N-am mai apucat sa scriu nimic. Si nici nu s-au intamplat prea multe. Decat ca avem haion nou, vopsit. cu 5 straturi de lac peste. Si camera de mers inapoi integrata in manerul de deschidere. si becuri de iluminare numar noi.... si luneta noua. Mda, a papat ceva banuti haionul asta asadar sper sa reziste pt urmatorii 20 ani. 1. Dupa ce l-am luat de la vopsit... l-am dus la Pilkington sa ii puna luneta. Apoi... montajul propriu zis pe masina. Pe care l-am facut singur si mi-a iesit. Ochii. Bine, a iesit si haionul si... asa arata un Golf 4 Variant Cabrio Siiiii.... asa a iesit: Asa arata 5 straturi de lac: Detalii: Si ...alte poze... In rest, cutia merge bine si e totul ok deocamdata. Drumuri bune!2 points
-
Slautare tuturor. De 4 luni am intrat si eu in clubul VW cu un VW Golf 7.5 R Am cautat unul pe placul meu, dotari, varsta si km putini la un pret cat mai decent, mai mult de un an si jumatate iar dupa a 2- ajumatate a lunii mai l-am gasit - exact ce cautam si chiar mai mult decat am sperat avand dotari mai mute decat "bifasem" sa gasesc in pretul platit. Masina am luat-o de la o persoana privata din Germania care o scosese la vanzare dupa ce si-a cumparat un Mercedes V8 si a stat pe site-ul de vanzari doar o zi timp in care am negociat cu vanzotorul care la inceput a fost sceptic si nu prea a vrut sa mi-o vanda dar se pare ca modul cum am pus problema l-a convins sa imi vanda masina. Am trecut de la un Renault Megane 2 1.6 16V si 110 CP pe care l-am avut de nou 17 ani si care in general m-a dus fara probleme cam peste tot pe unde am avut nevoie. Trecerea de la 110 CP la 300 CP este fara cuvinte, ca sa nu mai spun ca masina este spectaculoasa din toate punctele de vedere, este foarte agresiva atunci cand acceleratia este la podea, sunetul motorului este grozav, se conduce foarte bine iar consumul masinii este mai mult dect decent avand in vedere ca are 300 CP. Cel mai bun consum a fost de 6,2% mers la o viteza de aproximativ 70-80km/h in afara orasului si cel mai mult 11,1% la viteze ce nu pot fi mentionate pe acest forum Masina este din iunie 2022 si avea la momentul achizitiei 35890km - acum are 41225km dupa 2 drumuri de Germania. Imi plac mult la ea farurule cu sistemul DLA fiind foarte usor de condus noaptea, modul de conducere selectiv cu 5 moduri de conducere, suspensii adaptive... o multime de dotari care fac modul de conducere foarte placut. Scaunele sunt foarte confortabile, pozitia la volan excelenta, iti confera senzatia de masina sigura, se comporta excelent in viraje ca sa nu mai zic de senzatia din depasiri, sistemul 4x4 se simte ca isi face treaba atunci cand trebuie, l-am simtit o data ca cuplat pe ud cand ama accelerat puternic avand viteza mica. Mi-a trebuit mai mult de 2 luni sa ma obisnuiesc cu ea, cu sunetul pe care il face cand accelerez, cu rulajul masinii - e greu de descris in cuvinte senzatia pe care o am atunci cand o conduc - o adevarata placere, parca fiecare deplasare e o mica sarbatoare pentru mine un fel de aventura. Oscilam la inceput intre Audi A4 All-Road varianta de 245 CP dar mi se pare ca iasa prea mult in evidenta (e o masina frumoasa), apoi Peugeot 508 GT de 225 CP si varianta de top VW Golf 7R care mi se pare o masina discreta si nu tradeaza prea mult faptul ca ar avea sub capota 300 CP. Tin sa multumesc pe aceasta cale colegului Dryone care m-a ghidat in procesul de achizitie si m-a sfatuit ca le sa ma uit si cam ce sa caut -- Multumes mult Dryone! --> trapa panoramica nu are "greierasi" nici la trecerea peste denivelari 😀. As putea sa spun ca e pe modul "silent" tot timpul. Am 2 Intrebari pentru cei care aveti si voi Golf R: 1. In aplicatie zice ca ar fi 2 porturi USB. Eu n-am gasit decat unul in consola de incarare wireless pentru telefon. Unde ar fi al 2-lea port USB? Ca eu nu l-am gasit nici acum dupa 4 luni si nici in torpdou nu este ca m-am uitat si acolo. Tind sa cred ca nu exista a 2-lea port USB. 2. La RAR nu au reusit sa gaseasca seria motorului si au scris in CIV "seria motorului nu poate fi citita - fara serie" -- la voi cum este? Lista de dotari: ACC DISTANCE CRUISE ADAPTIVE CRUISE CONTROL ACTIVE LIGHTING SYSTEM - High beam assistant, LED DRL, cornering lights BLIND SPOT Assistant Plus High beam assistant DYNAMIK LIGHT ASSIST (glare-free FL) FRONT ASSIST Fatigue detection EMERGENCY BRAKE ASSISTANT LANE KEEPING ASSISTANT Mobile phone preparation Bluetooth with FSE and induction charging for smartphones Front center armrest 2-zone automatic climate control AIR CARE Heated front seats Pedals in aluminum or stainless steel look TOP PACKAGE PROGRESSIVE STEERING 7-speed automatic transmission FRONT airbags KNEE airbag HEAD airbags HEAD airbags, rear. SIDE airbags, front Isofix TRAFFIC SIGN RECOGNITION Electric windows front and rear. Rear seat back can be folded down in two parts BUSINESS PREMIUM package PERFORMANCE package Driving lights switch automatically Dynamic headlight range control, with dynamic cornering lights Differential lock Otto particle filter (OPF) Airbag deactivation switch PANORAMIC SUNROOF DISCOVER PRO NAVIGATION SYSTEM LM rims 19" PRETORIA gray MULTI-COLOR ACTIVE INFO DISPLAY OUT OF PARK ASSIST Pedestrian detection PDC front and rear Digital radio reception DAB Voice control USB sockets 2x ALL WHEEL DRIVE Brake calipers painted black, multifunction leather steering wheel and shift paddles A-mirror is electrically foldable, heated and adjustable with passenger lowering Automatically dimming interior mirror KEYLESS ACCES - Keyless central locking CARBON decorative inlays Roof rails black Darkened windows from the B-pillar LED taillights Headlight cleaning Ambient lighting rain sensor Tire pressure control Driving profile selection EU6 DG exhaust concept Start stop system with recuperation ABS - ESP Alarm system Electronic stability program ESP with trailer stabilization LEATHER EQUIPMENT Nappa/Carbon with top sports seats at the front LED HEADLIGHTS with cornering lights and LED daytime running lights TOP SPORT SEATS Si poze atasate1 point
-
Am primit manual de utilizare, dar are descrieri generale ale funcțiilor, nu la obiect. Sau nu suficient de explicite. Multe informații și explicații de care ai avea nevoie nu găsești, ci doar textul că "următoarele teme pot fi găsite numai în versiunea digitală a manualului de utilizare". Ori... Manualul îl găsești în aplicația skoda conect, dar și acolo sunt lucruri care nu îți sunt clare. Oricum, din ce în ce mai complicate că MENU și îți crează stres. Bingăne una, clikăie alta, se aprinde una, licăre altă, cere utilizatori 1, 2, 3... etc.1 point
-
Eu nu inteleg , nu se mai dau la masinile noi manuale de utilizare complete ? Nu ar trebui sa scrie acolo absolut TOT pentru TOATE dotarile existente pe acel model ? E foarte trist , asa este , macar daca ar fi doar in inustria auto ...sa vezi cum e sa cumperi de noi casa / apartament de 100-200k si peste un an sa incepi sa schimbi tevi si sa repari pereti1 point
-
Yoy , haha , pai ce are treningul ? In UK oricum daca te uiti cum se imbraca toti ... nimenui nu-i pasa , merg prin Londra in slapi cu picioarele goale iarna Numai noi aici suntem fashionisti rau , numai haine de firma de pe Temu1 point
-
Pana si masinile premium scartaie in draci. M-am suit recent intr-un GLE modelul nou, masina de 2 ani, vreo 40k km la bord... scartaiau toate plasticele din bord de 10 ori mai rau ca la Octavia. Iar referitor la cotiera, gama VAG are probleme la capitolul asta, plasticul ala ordinar scartaie si la A4 Allroad si la Q7 nou. La modele pre-2019/2020 n-am prea vazut probleme de genul... Foarte trist ce se intampla in industria auto.1 point
-
Nu mi se pare ca a facut nimic ciudat, oricum realitatea e ca toate plasticele din Octavia scartaie la atingere dar asta nu inseamna neaparat ca fac zgomot in mers. Eu oricum am umplut cam peste tot cu banda textila sa nu mai scartie ca era enervant. Singurul loc fierbinte a ramas cotiera, nu reusesc nicicum sa o fac sa taca. Cat despre autolatest e un ciobanila cu articole de propaganda, nu urmaresc asa ceva.1 point
-
Unii exagerează. Am tras și eu de niște chestii prin mașina mea și nu face așa. Sunt închegate și fixate bine. Nu zic că are materiale premium (vezi mocheta de care am pomenit), dar nici să exagerăm.1 point
-
Am unul original, demontabil, in stare impecabila, care doar asteapta sa fie urcat sus, dar nu am avut timp de dat jos barile si montat. Ii vine si lui randul1 point
-
Nuuuu, sa nu vad jante negre! urasc cum arata. Sper sa am timp la iarna sa le reconditionez complet pe astea (Borbet Exor). La oglinzi...nu stiu, dar nu ma incanta ideea de a le avea negre. Nu inca.1 point
-
Sa stii ca da, asa e. Un pic prea zgomotoase. Dar si pt ca au anumite uzuri, in special la axa cu came ceea ce le face mai zgomotoase decat deobicei. Deocamdata ramane asa (1.9TDI AJM, EURO3), si chiar am in plan sa pun chiulasa reconditionata complet (o am deja) axa noua, simeringuri, supape noi, ghid supape, cuzineti noi, garnituri inj noi, suruburi noi, galerie cu flow mai bun (toate sunt deja "pe stock" acasa). Caut o turbina de ARL pt upgrade de putere si trecere la EDC16 (torque based ECU) pe care vom pune si softul. Doresc sa ajung undeva la un 170-180 CP. Vedem ce iese. Apoi daca nu iese ce trebuie, trebuie sa scap de seria motor de pe CIV si apoi o sa pot pune un CR de 2.0 pe masina si aia e. Sau macar un PD gen 2, desi, ca si fiabilitate sunt "bulletproof" 1.9 tdi. Daaaaar... vedem. Am luat si 2 seturi de faruri cu Xenon OE... Unul pt mine si unul pt fratele meu. Trebuie reconditionate si am de gand sa ma apuc de ele DUPA ce termin cu casa si ma mut. Deocamdata, alte prioritati. Pot sa astepte farurile. Miercurea viitoare merg la o firma sa pun din nou folie pe luneta si apoi ma pot apuca de pus toate plasticele inapoi pe haion.1 point
-
1 point
-
Si totusi Roma nu a fost construita intr-o zi.. Maine se face un televot cu donatie pentru ....x motiv. Tu ce faci ? Nu donezi pentru ca "de ce sa dau eu?, daca nu dau toti cunoscutii mei, e clar!, nu se va realiza nimic, nu va dona lumea, nici nu se vor strange banii, nu are rost!". Nu donezi pentru ca pur si simplu nu vrei / nu te intereseaza. Donezi daca vrei / te preocupa. La fel si cu electricele: iti iei daca vrei, altfel nu iti iei. Dar sa zici ca nu iti iei pentru ca nu imi iau eu si deci, nu are rost,...asta e...🤡 Eu nu sunt cu electricele, chiar deloc! Dar faptul ca Europa vrea si restul continentelor nu (lucru adevarat si drept urmare loveste puternic Europa dpdv economic), asta nu inseamna ca nimeni nu trebuie sa faca nimic.1 point
-
Avioane, vapoare, utilaje grele, etc... dar planeta se salveaza doar prin Europa care adopta schizofrenic isteria in masa a electricelor. Au totusi un avantaj, ca in oras, cat de cat, cred ca se va putea simti un aer mai decent, ne mai avand toata poluarea sub nas. Asta in ideea in care TOATE mijloacele de acces sa fie la fel: dube, autobuze, camioane, etc ( you get the point ). Ca degeaba va luati electrice daca vine Dorel cu o duba de 30 de ani, sparta, rupta, coapta, cu poluare cat 1000 de ICE-uri EURO6, dar cu ITP-ul la zi, tot nu rezolva mare lucru.1 point
-
Nu sunt rau , era gluma relativ la consumul mic al bolidului , asa sunt eu mai glumet sa ma mai relaxez cand fac pauza de la munca si citesc pe aici Mie imi place masina si putine imi plac in ziua de azi Eu nu mi-o permit si nu am nicio treaba cu asta , la descrierea profilului am o vorba de-a mea care ma defineste = le doresc tuturor numai bine => daca la toti le merge bine , si mie imi merge bine => daca la toti le merge bine si mie imi merge prost inseamna ca sunt prost => QED Ma bucur ptr colegul nostru care a reusit sa isi indeplineasca visul si il inteleg La alt nivel si eu am facut la fel , mereu mi-a placut 7P inca din 2011 cand l-am vazut prima data , am reusit sa il iau la peste 200k de abia in 2018 , dar l-am luat doar ptr ca il vroiam , in rest nimic nu justifica ptr mine masina asta ( costuri intretinere corecta si marime ) No , back to work , sa aveti o seara faina1 point
-
1 point
-
20.000 de km si aproape un an de la achizitie! Din acest interval, am aproximativ 3000 de km de cand am facut softul stage 1 la masina. Acum caut sa mai amplific putin sunetul evacuarii. Ma gandeam sa-mi cumpar finala de TCR care din cate am inteles ar veni plug and play si care ar amplifica rezonabil sunetul. Cu ocazia acestui fapt am zis sa las masina la un detailing exterior si interior 🥳1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00