Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.10.2024 în toate secţiunile

  1. Bă' băieț.... N-am mai apucat sa scriu nimic. Si nici nu s-au intamplat prea multe. Decat ca avem haion nou, vopsit. cu 5 straturi de lac peste. Si camera de mers inapoi integrata in manerul de deschidere. si becuri de iluminare numar noi.... si luneta noua. Mda, a papat ceva banuti haionul asta asadar sper sa reziste pt urmatorii 20 ani. 1. Dupa ce l-am luat de la vopsit... l-am dus la Pilkington sa ii puna luneta. Apoi... montajul propriu zis pe masina. Pe care l-am facut singur si mi-a iesit. Ochii. Bine, a iesit si haionul si... asa arata un Golf 4 Variant Cabrio Siiiii.... asa a iesit: Asa arata 5 straturi de lac: Detalii: Si ...alte poze... In rest, cutia merge bine si e totul ok deocamdata. Drumuri bune!
    4 points
  2. modulul e 12000 lei, un flacon cu pasta termoconductoare ce se pune sub modul e 900 lei, un flacon cu ceara vreo 500, alt tub de sealant 400 si tot asa,
    3 points
  3. Boon, nu puteam sa sar peste vara asta fara sa ma bucur de putin soare, nu de alta, dar in UK ploua des, indiferent de anotimp, temperatura fiind in mare parte pana in 20 de grade, atat vara cat si iarna, nu ca ar conta, m-am obisnuit. 🙄 Personal apreciez ca nu exista canicula (max 30C cateva zile/an) si nici temperaturi negative, (foarte rar) si din acest motiv nu avem nevoie de cauciucuri de iarna. 🙃 In fiecare vara planuiesc o "escapada" impreuna cu sotia intr-un loc deosebit, neaparat la MARE! In ultimii 3 ani am vizitat insule din Italia (Sardinia) si Spania (Mallorca). Orasele mari turistice si partea de coasta le-am vizitat deja asa ca ne-am gandit sa "iesim in larg". 😊 Am facut multe vacante "la volan", prin toata Europa, bifand mai toate tarile importante si imi place varianta asta pentru ca ador sa conduc, te poti opri oriunde, iti poti face ruta asa cum vrei tu, nu exista limita la bagaje (un aspect pe care il iubeste sotia 😄) si poti vizita cat mai multe locuri. Exista si minusuri cand stai sa te gandesti la cate riscuri de expui, accidente, pene, oboseala, zile de concediu pierdute pe traseu, uzura masinii, combustibil, taxe de autostrazi, viniete, asigurari suplimentare + recovery, costuri extra, innoptat pe drum, parcare etc etc. 🙄 In ultimii ani am renuntat la masina personala in vacanta deoarece conduc zilnic intre 200-400 km cu masina de serviciu + vreo 60-100 km cu masina personala, asa ca sunt cam satul de condus si autostrazi. De obicei ne alegem un loc, zburam pana acolo si inchiriem o masina pentru a explora zona. Anul asta am decis sa il scoatem si pe "Baloo" in vacanta, probabil sa se justifice achizitia acestui "vapor". Sunt constient ca ne puteam face treaba si n-am fi avut nevoie de ceva mai mult decat un Golf, hai fie el GTI (ca sunt pasionat) dar daca tot am bifat un V6 TDI sub capota balenei, sa-l punem si la incercare, ZIC! 😉 Stiam la ce sa ma astept, Cayenne-ul avea acelasi motor sub capota si am sute de mii de km condusi pe autostrazile europene (la ora actuala calculasem ca am trecut de 1.2 milioane de km condusi in 20 de ani de permis (anul asta, deci cam 50 000 km/an medie) ) iar cu Baloo circulam zilnic pe autostrada dar pe distante limitate, jumatate de oradimineata pana o las pe sotie la munca, apoi spre locul meu de munca. (vreo 40 de km in total pe sens, apoi, la finalul programului, retur). Am tot dezbatut subiectul "vacanta" impreuna cu sotia, amandoi contribuind financiar la tot ce ne inconjoara, intr-un cuvant "VIATA" si am luat in calcul sa vizitam mai multe variante si tari. Distanta n-ar fi fost o problema pentru a ajunge in nici una din tarile Europene la bordul Phaetonului insa ne-am dorit sa fie o experienta deosebita fiind obisnuiti cu un anumit standard, asa ca dupa ce ne-am contrazis pe multe subiecte, fiecare avand de mentionat plusuri si minusuri, am ajuns la un numitor comun si ne-am hotarat ca putem bifa mai multe aspecte pe care le apreciem amandoi intr-o vacanta si anume: (in ordinea importantei si calitatii): PLAJE, MANCARE, SERVICII, CAZARE, intr-o tara deosebita si anume FRANTA! Mai exact Provence-Alpes-Côte d'Azur sau "pe romaneste" COASTA DE AZUR/Sudul Frantei, tocmai pentru ca am mai fost de 3 ori in urma cu cativa ani si stiam amandoi CAT DE TARE ESTE! ❤️ Stiam la ce sa ne asteptam si mergeam la sigur, n-aveam cum sa dam gres, mai ales ca am bifat toate locatiile importante, Monaco, Saint-Jean-Cap-Ferrat, Villefranche-Sur-Mer, Saint-Jean-Cap-Ferrat, Nisa, Sainte Maxime, Saint Tropez + Ramatuelle, fiecare zona fiind unica si avand un sarm aparte. Asa ca dupa ce sotia a reusit sa umple pana la refuz 5 trollere, 2 rucsace si vreo 5 sacose cu tot ce aveam nevoie (si ce nu aveam nevoie, din punctul meu de vedere, desi ea a zis ca "avem nevoie de toate" 😄) ne-am setat alarma la 3 dimineata sa ne trezeasca si la ora 4 ne-am pornit la drum intr-o vacanta ce urma sa tina 2 saptamani. Am prins si un rasarit superb pe autostrada. 🌞 Obiectivul meu a fost sa il urcam pe Baloo pe feribotul de la ora 11 din Portul Dover pentru a traversa ENGLISH CHANNEL (Canalul Manecii), spre Calais, asa ca mi-am luat o marja de 2 ore intarziere, mai ales ca urma sa traversam jumatate din M25, centura Londrei, care are in total 188 km. (deci, vreo 100 km de trafic HORROR la ora de varf) Am avut noroc si desi a fost FOARTE AGLOMERAT in jur de ora 8, chiar si cu 4 benzi pe sens a fost FULL de masini, densitatea populatiei isi spune cuvantul+cei care tranzitau acea portiune, pot spune ca am traversat Londra foarte repede. Inca o data, infrastructura isi face treaba! Deh, nu platim taxe degeaba in UK! Din acest punct de vedere cel putin! 🤪 Calatoria pana in port ar fi trebuit sa dureze in jur de 5 ore fara oprire. (aproximativ 500 km) Cu 2 opriri de pipi si cafea am ajuns in port la ora 9:20. Era destul de aglomerat dar am trecut glont prin vama, politistii s-au uitat la numerele de UK si ne-au facut semn sa trecem, francezii s-au uitat 5 secunde in pasapoarte, ne-au intrebat unde mergem, le-am raspuns ca in vacanta in Franta si ne-au urat "Bon Voyage!". Urmatorul checkpoint a fost pentru check-inul pe feribot, din vama erau indicatoare iluminate pentru fiecare companie de feribot cu banda aferenta (vreo 4 variante). M-am incadrat pentru Irish Ferries, am stat cateva minute la coada, am ajuns la "toneta" unde am inmanat din nou pasapoartele si telefonul pentru a arata rezervarea de pe mail (care era la ora 11, noi am ajuns la 9:30). Spre surprinderea mea, ne-a dat voie sa urcam pe feribotul de la ora 10. Exista feriboturi care traverseaza canalul din ora in ora. Eu ma asteptam sa ma traga intr-o parcare si sa imi zica sa astept pana la 11. Din fericire oamenii sunt foarte organizati si daca ajungi mai repede, ai libera trecere. Daca intarzi si ajungi mai tarziu, exista posibilitatea sa te suprataxeze. Dar cam atat. Foarte organizati! M-am stresat degeaba. L-am urcat pe Baloo pe feribotul imens care avea vreo 3 etaje de parcare, interiorul arata ca un MALL, restaurant, magazine, etc etc. Cele pe care am calatorit in Grecia mi s-au parut micute pe langa astea. Avea un etaj de parcare dedicat doar pentru tiruri si autobuze, unul pentru VAN-uri si rulote si unul pentru turisme/suvuri. Foarte tare! Aveai posibiliatea sa stai si in interior pe canapele/fotolii foarte confortabile cat si afara, loc special amenajat, internet gratuit etc. Calatoria a durat 1 ora si 30 min. Lejer! Un prilej foarte ok sa te odihnesti pentru restul calatoriei si sa savurezi inca o cafea! ☕ Atasez cateva poze de pe drum, vad zilnic sute de supercaruri si masini deosebite dar n-am timp sa le fac poze, dar ma bucur ca am reusit sa suprind niste raritati din punctul meu de vedere: PASSAT R36 Variant (ca tot e forum VAG ) si un Aston Martin DB6 Mk2 Volante. Va las un Sneak Peek din primii 500 km, inca 4000 KM si terminam calatoria. Va urma! Enjoy!
    2 points
  4. Nu mi se pare ca a facut nimic ciudat, oricum realitatea e ca toate plasticele din Octavia scartaie la atingere dar asta nu inseamna neaparat ca fac zgomot in mers. Eu oricum am umplut cam peste tot cu banda textila sa nu mai scartie ca era enervant. Singurul loc fierbinte a ramas cotiera, nu reusesc nicicum sa o fac sa taca. Cat despre autolatest e un ciobanila cu articole de propaganda, nu urmaresc asa ceva.
    2 points
  5. 2 points
  6. Intreb, fara iz sau ideea de flame: e un motiv anume pentru care te excluzi din formularea de mai sus? Personal nu vreau ca copiii mei sa creasca intr-o lume controlata in exces, pe care noi am permis-o. Cat priveste poluarea, daca ei vor alege sa vada si cu mintea nu doar cu ochii, vor descoperi ca exista viata dincolo de marile aglomerari urbane, viata poate mai calitativa, mai frumoasa si clar mai linistita. Eu am plecat din București pentru ca nu am mai suportat aglomeratia. Am renuntat prin asta la eventualele oportunitati si/sau la alte chestii care tin de placerile personale insa consider ca per total am iesit mai castigat. Da, dimineata imi beau cafeaua in padure, cu picioarele pe iarba uda. Inca am NATURA pe langa mine, iar asta devine rapid un lux. Ultimii 4 ani mi-au deschis ochii in ceea ce priveste controlul maselor dar si prostia umana. Ambele sunt fara limite si exploatate inspre profit si asimilare de putere. Si nimeni nu e imun la niciuna, depinde doar momentul in care te prinde... Nimic, dar absolut niciun lucru care NU este validat de trecerea timpului si asimilat natural de societate NU este benefic!
    2 points
  7. Si EV-urile ,ca motorul diesel ,nu au fost si nu sunt inventate in interesul cetatenilor sau in favoarea mediului ,ci in interesele guvernelor si a unor companii.
    2 points
  8. Eu vad ca individul trage, bate, zgarie și fiecare intelege ce vrea. Daca sugestia este ca materialele sunt de calitate slab asta este cu certitudine fals.
    1 point
  9. Bine de stiut Luni am schimbat si eu parbrizul pe Casco, la Midocar. Factura catre Allianz: dAcat 4200 lei + 600 lei partea mea de fransiza
    1 point
  10. Oricum azi daca ai electrica esti legat de reprezentanta , nu te poti duce la x sau y ca habar nu au ce si cum inca
    1 point
  11. Pastreaza-l ,se anunta vremuri dificile
    1 point
  12. 6.48 % cu Golful meu pe ultimii 167974 km . Deci, eu as recupera "investitia" in...100 ani? Ah stai. Ca nu poluez in oras. dar bate vantul si aduce noxele de la CET sau de la gropile de gunoi / vreo fabrica si tot pute.
    1 point
  13. Dimineata am vazut in in trafic ciudatenia asta din poza. De curiozitate am cautat sa vad ce si cum, am gasit: KUBA CITY 3000W 72V 58Ah autonomie 90 km viteza 25 km/h 3 pasageri fara permis. 30.000 lei~ 6.000 de euro Eu m-as teme sa merg cu asa ceva prin Iasi, unde domneste tot mai mult legea junglei, cand fiecare isi face loc in trafic cu japca. Dar, e o alternativa, macar gasesti loc de parcare mai usor. In italia vazusem peste tot ceva asemanator, Citroen Ami, dar eu am pe peste 1.85 m si nu cred ca pot sa incap in ea. Ciudatenia din poze pare mai inalta.
    1 point
  14. 1 point
  15. Sigur ca nu ,asta e doar un minus care se adauga la celelalte . Si e un minus penibil pentru nivelul la care e tehnologia acum.
    1 point
  16. @detinator incerc sa tin tonul jovial, ironic, amuzant. Altfel, grija la limbaj ca nu ne tragem de sireturi. Parerea mea, umila si lipsita de substanta, asa cum sustii fara sa ne cunoastem, este ca toata lumea din universul asta fortat al electrificarii urmareste sa castige ceva de pe urma altcuiva. Partea de chargere, ca biznis, asa cum o vad eu, are cateva mari probleme in a fi sustenabila si profitabila pe termen mediu si lung: - avansul tehnologic al bateriilor. Practic, in 10 ani autonomia bateriilor este x4 si inca suntem la inceput. O sa devina inutil sa ai statii de incarcare din 200 in 200 de km; - pretul energiei. Din momentul in care se vor scoate subventiile si plafonarile, va deveni cel putin la fel de scump sa "faci plinul" cu electroni, daca nu chiar mai scump decat in cazul unei ICE; - rata de "acceptare" a EV-urilor in piata. In lipsa subventionarii masive din banii TUTUROR, nici dracu nu cumpara o masina electrica; - orice BP facut chiar si cu AI iti va spune ca e important sa tii cont de nevoile clientului. Pai in cazul de fata, tocmai citatul tau de mai sus confirma ce spun; Taria cu care sustii ev-urile, doar pentru ca de 4 ani tie iti merge bine, si inversunarea cu care ni se impinge in fata EV-ul ca salvare a planetei nu face decat sa confirme caracterul fortat al intregii scheme. Daca e nevoie, ma duc pe balcon si iti fac o poza care face nu cat 1000 de cuvinte, ci cat o intreaga lucrare "stiintifica" despre cum EV-urile si mai ales PC-urile (personal cars) vor salva Planeta si pe noi odata cu ea. Adica, in termeni simpli, am o parcare in care sunt in orice moment al unui interval de 24h, peste 500 de tiruri....si niste trenuri. si zeci de utilaje industriale care functioneaza pe dinozauri lichizi. Daca tehnologia era eficienta cu adevarat si rentabila dpdv economic, toate companiile mari se aliniau si se grabeau sa o adopte, insemnand un plus la profitabilitate si un minus la cheltuielile operationale. Mai eco/green/eficient sau cum vrei tu sa ii spui este ca fiecare dintre noi sa planteze niste copaci, niste plante, orice e verde .
    1 point
  17. Daca ai incercat procedura de calibrare de pe grup si nu a mers, sau daca atunci cand actionezi butoanele de pe scaun nu se aude vre un motoras, desfaci capacul din spate la scaun si verifici firele la motorase, eu aveam in pin rupt la o mufa... Capacul din spatele scaunului se desface intai dinspre laterale, apoi partea de sus si partea de jos are 2 picioruse din plastic ce intra intr-un locaș, din acest motiv tragi capacul in sus. Gasesti tutoriale cu scaune de A8, A6 ca sunt la fel in mare parte.
    1 point
  18. Tare mult imi place cum arata "fundul" asta, mai ales dupa montarea arcurilor. Urmeaza pe viitor sa ii schimb tipsurile.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!