Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.10.2024 în toate secţiunile

  1. Slautare tuturor. De 4 luni am intrat si eu in clubul VW cu un VW Golf 7.5 R Am cautat unul pe placul meu, dotari, varsta si km putini la un pret cat mai decent, mai mult de un an si jumatate iar dupa a 2- ajumatate a lunii mai l-am gasit - exact ce cautam si chiar mai mult decat am sperat avand dotari mai mute decat "bifasem" sa gasesc in pretul platit. Masina am luat-o de la o persoana privata din Germania care o scosese la vanzare dupa ce si-a cumparat un Mercedes V8 si a stat pe site-ul de vanzari doar o zi timp in care am negociat cu vanzotorul care la inceput a fost sceptic si nu prea a vrut sa mi-o vanda dar se pare ca modul cum am pus problema l-a convins sa imi vanda masina. Am trecut de la un Renault Megane 2 1.6 16V si 110 CP pe care l-am avut de nou 17 ani si care in general m-a dus fara probleme cam peste tot pe unde am avut nevoie. Trecerea de la 110 CP la 300 CP este fara cuvinte, ca sa nu mai spun ca masina este spectaculoasa din toate punctele de vedere, este foarte agresiva atunci cand acceleratia este la podea, sunetul motorului este grozav, se conduce foarte bine iar consumul masinii este mai mult dect decent avand in vedere ca are 300 CP. Cel mai bun consum a fost de 6,2% mers la o viteza de aproximativ 70-80km/h in afara orasului si cel mai mult 11,1% la viteze ce nu pot fi mentionate pe acest forum Masina este din iunie 2022 si avea la momentul achizitiei 35890km - acum are 41225km dupa 2 drumuri de Germania. Imi plac mult la ea farurule cu sistemul DLA fiind foarte usor de condus noaptea, modul de conducere selectiv cu 5 moduri de conducere, suspensii adaptive... o multime de dotari care fac modul de conducere foarte placut. Scaunele sunt foarte confortabile, pozitia la volan excelenta, iti confera senzatia de masina sigura, se comporta excelent in viraje ca sa nu mai zic de senzatia din depasiri, sistemul 4x4 se simte ca isi face treaba atunci cand trebuie, l-am simtit o data ca cuplat pe ud cand ama accelerat puternic avand viteza mica. Mi-a trebuit mai mult de 2 luni sa ma obisnuiesc cu ea, cu sunetul pe care il face cand accelerez, cu rulajul masinii - e greu de descris in cuvinte senzatia pe care o am atunci cand o conduc - o adevarata placere, parca fiecare deplasare e o mica sarbatoare pentru mine un fel de aventura. Oscilam la inceput intre Audi A4 All-Road varianta de 245 CP dar mi se pare ca iasa prea mult in evidenta (e o masina frumoasa), apoi Peugeot 508 GT de 225 CP si varianta de top VW Golf 7R care mi se pare o masina discreta si nu tradeaza prea mult faptul ca ar avea sub capota 300 CP. Tin sa multumesc pe aceasta cale colegului Dryone care m-a ghidat in procesul de achizitie si m-a sfatuit ca le sa ma uit si cam ce sa caut -- Multumes mult Dryone! --> trapa panoramica nu are "greierasi" nici la trecerea peste denivelari 😀. As putea sa spun ca e pe modul "silent" tot timpul. Am 2 Intrebari pentru cei care aveti si voi Golf R: 1. In aplicatie zice ca ar fi 2 porturi USB. Eu n-am gasit decat unul in consola de incarare wireless pentru telefon. Unde ar fi al 2-lea port USB? Ca eu nu l-am gasit nici acum dupa 4 luni si nici in torpdou nu este ca m-am uitat si acolo. Tind sa cred ca nu exista a 2-lea port USB. 2. La RAR nu au reusit sa gaseasca seria motorului si au scris in CIV "seria motorului nu poate fi citita - fara serie" -- la voi cum este? Lista de dotari: ACC DISTANCE CRUISE ADAPTIVE CRUISE CONTROL ACTIVE LIGHTING SYSTEM - High beam assistant, LED DRL, cornering lights BLIND SPOT Assistant Plus High beam assistant DYNAMIK LIGHT ASSIST (glare-free FL) FRONT ASSIST Fatigue detection EMERGENCY BRAKE ASSISTANT LANE KEEPING ASSISTANT Mobile phone preparation Bluetooth with FSE and induction charging for smartphones Front center armrest 2-zone automatic climate control AIR CARE Heated front seats Pedals in aluminum or stainless steel look TOP PACKAGE PROGRESSIVE STEERING 7-speed automatic transmission FRONT airbags KNEE airbag HEAD airbags HEAD airbags, rear. SIDE airbags, front Isofix TRAFFIC SIGN RECOGNITION Electric windows front and rear. Rear seat back can be folded down in two parts BUSINESS PREMIUM package PERFORMANCE package Driving lights switch automatically Dynamic headlight range control, with dynamic cornering lights Differential lock Otto particle filter (OPF) Airbag deactivation switch PANORAMIC SUNROOF DISCOVER PRO NAVIGATION SYSTEM LM rims 19" PRETORIA gray MULTI-COLOR ACTIVE INFO DISPLAY OUT OF PARK ASSIST Pedestrian detection PDC front and rear Digital radio reception DAB Voice control USB sockets 2x ALL WHEEL DRIVE Brake calipers painted black, multifunction leather steering wheel and shift paddles A-mirror is electrically foldable, heated and adjustable with passenger lowering Automatically dimming interior mirror KEYLESS ACCES - Keyless central locking CARBON decorative inlays Roof rails black Darkened windows from the B-pillar LED taillights Headlight cleaning Ambient lighting rain sensor Tire pressure control Driving profile selection EU6 DG exhaust concept Start stop system with recuperation ABS - ESP Alarm system Electronic stability program ESP with trailer stabilization LEATHER EQUIPMENT Nappa/Carbon with top sports seats at the front LED HEADLIGHTS with cornering lights and LED daytime running lights TOP SPORT SEATS Si poze atasate
    3 points
  2. Va salut si bine v'am regasit pe forum! Nu prea am mai fost activ pe aici, desi inca avem masina sotiei, un E-Golf care isi face treaba cu brio prin oras si imprejurimi. Totusi, am considerat ca noua achizitie a familiei, masina din titlu, merita o prezentare. Inca de mic, de cand erau gumele Turbo, eu am fost fascinat de marca Porsche. Nu Ferrari, nu Lamborghini, Maserati si ce alte supercaruri se mai gaseau la acele cauciucuri, ci Porsche. Fast forward aproximativ 20 de ani mai tarziu, atunci cand m'am angajat la primul job serios, mi'am propus ca pana la 30 de ani sa am un salariu foarte bun, din care sa imi permit un Porsche 911 (nu neaparat nou 😁). Cand am ajuns la varsta respectiva, nu s'a mai pus problema de asa ceva pentru ca s'a nascut primul copil si deja trebuia masina de familie. Inca un fast forward pana in luna iunie a anului curent, cand intr'o noapte am visat ca mi'am vandut cele 2 masini si mi'am achizitionat un Porsche Taycan. Ala a fost triggerul 😁. Initial, am luat'o ca pe o gluma, ca pe un vis frumos, dar la fel ca in Inception, filmul cu Leo DiCaprio, mi'a incoltit totusi ideea in minte. "Cum ar fi daca?" Usor usor am inceput sa caut din ce in ce mai fervent pe mobile.de exemplare de Taycan pe la diferite Porsche Zentrum. La mijlocul lui august, am gasit in final un Taycan 4S ce bifa toate punctele de pe lista, mi'am facut calcule peste calcule si am zis ca asta e momentul, asa ca am dat 5000 de euro avans. Numai ca trebuia sa astept aproximativ 3 saptamani pentru ca dealerul sa rezolve un recall legat de niste conducte la partea de franare. Zis si facut, m'am inarmat cu rabdare asteptand un semn din partea lor, sa imi iau bilet de avion. Dar totusi, in titlu e vorba de un Cayenne, nu? Ei bine, pe masura ce zilele treceau, familia ma tot batea la cap ca sunt nebun sa trec 100% pe electric. Discutia decisiva am avut'o cu fiul meu de 5 ani, care mi'a spus, citez: "Tati, nu e bine sa stam cu 2 electrice. Trebuie macar una si pe benzina, tati" 🤣 Asa ca nu am avut de ales, si a trebuit sa il ascult. Drept urmare, m'am reorientat si am inceput sa caut Cayenne Hybrid, nedorind sa renunt de tot la partea electrica. Am zis ca daca gasesc un Cayenne pana ma anunta cei din Germania ca au rezolvat recallul, e un semn . Pana la urma, prin colaborare cu Porsche Pipera, am castigat la un pret foarte bun acest exemplar, comercializat direct de fabrica Porsche ca Werkswagen. Masina este aprilie 2023, si are 22000 de km. Licitatia a fost castigata pe 5 septembrie, masina a ajuns in tara pe 18 septembrie, dar au mai durat pana ieri toate formalitatile. Si la Taycan, si la Cayenne, pusesem pe lista 3 optiuni ca must have: Suspensia adaptiva, Porsche Innodrive si farurile Matrix. De la dealer si de pe forumurile de afara, am inteles totusi ca e aproape imposibil de gasit un exemplar 2022 sau 2023 cu Matrix, din cauza razboiului din Ucraina. Cica era acolo o fabrica ce producea farurile, sau cel putin niste componente pentru ele si a durat mult si bine pana au pus pe picioare o alternativa. Alta optiune pe care nu am pus mare pret, dar acum mi'as fi dorit'o este sistemul de sunet Bose, pentru ca cel standard de pe masina este efectiv mediocru. Aseara am crezut initial ca e stricat. Va las aici cateva poze cu masina curtea dealerului si lista cu toate dotarile.
    2 points
  3. O observatie interesanta: La momentul asta, cu 2 copii de 5 respectiv 2 ani, luam mai putine bagaje atunci cand plecam la bunici pentru un weekend, decat atunci cand era doar doi adulti + primul copil nou nascut Consum de oras. Dus copiii la gradinita apoi inca niste treburi prin oras si acasa. Mers in mod Hybrid Auto 100%. Pe full electric e ok pe stradute, in zone aglomerate, dar am si o portiune de centura si acolo e prea lenta.
    2 points
  4. Asta conteaza, cum am scris? Cred ca e clar cand plec de pe loc (plecare normala, temperaturile la 90 grade la motor), in treapta 1, pana schimba in treapta 2, masina nu pleaca lin/fluid, ci in trepte/suturi/sacada pana sa apuce sa schimbe in a 2-a pe la vreo 2500-3000rpm. Si se tot aud si niste sunete de click. E mai bine asa?
    2 points
  5. 20.000 de km si aproape un an de la achizitie! Din acest interval, am aproximativ 3000 de km de cand am facut softul stage 1 la masina. Acum caut sa mai amplific putin sunetul evacuarii. Ma gandeam sa-mi cumpar finala de TCR care din cate am inteles ar veni plug and play si care ar amplifica rezonabil sunetul. Cu ocazia acestui fapt am zis sa las masina la un detailing exterior si interior 🥳
    2 points
  6. Am descoperit și rezolvat zgomotul de tobă spartă, pentru că nu era spartă, ci doar colierele rupte și țeava căzută. După inlocuire cu unul nou, avem sunet normal din nou. Totodată am cumpărat si inlocuit si oglinda de pe dreapta întrucât nu se dezaburea dimineața. Continuăm cu turnat dragoste în această mașină! 😁
    2 points
  7. A saptea mașină ce urmează la prezentare și-a/i-am cumpărat-o băiatul(ui) meu. Este vorba de o Skoda Superb 2 Elegance, 2.0TDI 170CP, an de fabricație 2010.12 (2011 în carte) și având 198.700 km reali. N-am reușit prea multe sa ii fac, decât câteva comenzi, întrucât sunt prins cu activități la muncă. Mașină a beneficiat de atenție și servisari la timp, am luat-o de la un coleg. A avut un accident pe partea stângă, totul fiind înlocuit pe asigurare (aripa stânga față, bară față, far stanga, rulment și amortizor). În urma remontării sau a accidentului, după spusele celor de la service, cablajul senzorului de pe plăcută s-a întrerupt și apare din când în când eroare în bord. Nu a mai înlocui și setul de plăcuțe întrucât abia fuseseră schimbate înainte de accident, așa că până se vor uza si vor fi schimbate, va rămâne această eroare în bord. Mai există o eroare de bec ars pe luminile de zi și pe becurile de la numărul de înmatriculare pe care le-am comandat și le voi schimba în curând. Sunt montate leduri, probabil non canbus și le stinge calculatorul. Mânerele de la interior au inceput sa se cojeasca, cum era si la Golf-ul gri, așa ca am comandat 4 mânere pentru înlocuire. Mi-a mai aparut o eroare pe una din roți. Nu are senzori de presiune pe jante, dar are celălalt sistem, după ce le-m umflat și am apăsat p buton, a dispărut. Mașina are roți de vară pe 17" și de iarnă pe 16" și cred că, în cel mai bun caz voi merge pe 17" și pe setul de iarnă. Nu voi mări la 18" setul de vară întrucât talonul anvelopei de 225x40 mi se pare prea mic pentru greutatea, mărimea mașinii și drumurile patriei. Ca dotări are destul de multe, și este foarte posibil să nu le fi descoperit pe toate: •parbriz încălzit •scaune față încălzite, cu reglaj electric și memorii •climatizare față și spate •senzori ploaie și lumină •faruri cu xenon •spălătoare de far •senzori parcare spate cu afisaj pe RCD •oglinzi retrovizoare pliabile încălzite și heliomate •Lumini la picioare •puddle lights în oglinzi •lumini în uși (exit door lights) •cruise control •keyless go •sistem monitorizare presiune pneuri Am comandat și primit deja un RCD360PRO cu iluminare verde și urmează ca la schimbare să îi trag și cabluri pentru subwoofer în portbagaj, chiar dacă va fi montat mai târziu. Ce mai urmează: - schimbarea becurilor halogen la interior cu led - înlocuirea becurilor de la număr cu led - retrofit senzori de parcare față - lumini ambientale portiere - cameră mers înapoi integrată în mânerul de deschidere al portbagajului - camere față-spate pentru supraveghere trafic - un set de presuri textile pentru vară - înlocuire mânere uzate - și altele.
    1 point
  8. Da, nu merge activat CC ul asa ușor. Se face numai cu achiziționarea codului de la producător, pt resoftarea online a modulelor - ase se activează cc ul. Tot asa, component protection pt can gateway, swap, fec, etc. Procedurile se fac numai cu acces online odis
    1 point
  9. Ahahaha!!! Casco cat e? 5%? @Luciosudepinde de nevasta
    1 point
  10. O "ciudățenie" în configuratorul Skoda, dar și în lista de prețuri. În echiparea Selection, variantele 4x4 pot fi configurate cu pachet de drumuri grele doar pentru varianta sedan, nu și pentru Combi 🤔 Deși în alte state (Germania, Cehia, Slovacia etc.), această configurare este posibilă pentru ambele variante de caroserie. Oare celor de la PIA le e teamă că un Combi 4x4 cu PDG canibalizează SUV-urile mărcii?
    1 point
  11. Cred ca pentru un copil trebuie duba,nu? Macan S este putin mai spatios decat Tiguanul nou, doar cu 2 cm, mai jos. Ok e mai ingramadit inauntru putin, dar daca asta e prea mic pt familie cu un copil... Scuze de off topic, Tudy. oricum, in ceva timp, tot la Cayenne sau Panamera, ma uit, Macan e doar electric acu, nu ce trebuie. Consum foarte bun pe hybrid
    1 point
  12. Fain , o sa imi iau si eu una sa merg de la firma acasa si invers , ca e distanta foarte mica , 2 blocuri
    1 point
  13. Pai si praful de pe bord cui il lasi?
    1 point
  14. Sistemul ar trebui sa fie facil chiar si pentru ei ,ca maine/poimanie o sa se conduca singure
    1 point
  15. Posibil ,nu am simtit nici o diferenta . Frana e senzationala ,chiar prea sensibila . La dispozitivul respectiv nu merge atasat bidon mai mic de 5L . Daca o sa dea semne de “oboseala” o sa pun OE ,Porsche .
    1 point
  16. Inlocuit ulei MTF,toate piesele OE. Uleiul destul de uzat. 4L sunt suficienti. Producatorul zice : "No change required ,Lifetime filling" Initial filling 4.1 L Inlocuit lichid frana,era foarte curat. Acum toate lichidele sunt fresh.
    1 point
  17. @Emy DM-am gândit că diferența era destul de mică, având în vedere că îmi doresc sa merg măcar 100.000km cu acestea. Între timp am făcut și ITP-ul, ultimul la 2 ani, fără nici o problemă, ocazie cu care am mai spălat-o și eu. După ce termin Golful, o sa fac schimb cu fiică-mea, că acum merge cu Tiguanul. 😁
    1 point
  18. Ok , inteleg ca oamenii obisnuiti care vor sa tina masina 10 ani , vor merge cu ele crapate dupa ce se duce garantia Si cum sa nu ne plangem ? Cand dai minim 20k pe o masina iti asumi timpul pierdut sa schimbi mereu farurile in garantie sau timpul + costurile aferente dupa garantie ? Mie personal mi se pare bataie de joc Asta se intampla si la Superb , Kodiaq , masini mai scumpe ? Sunt chiar curios , e tipic Skoda sau asa au ajuns toate brandurile medii sa ofere calitate clientilor ? Sau e din cauza ca in general cele care patesc asta sunt masini de firma care sar ca iepurii prin gropi , ptr ca nu le pasa celor care le conduc ? Poate mi se pare doar mie dar in ziua de azi banii se castiga cu mai mult stres decat acum 10 ani si cei care ofera produse noi ( in orice domeniu , masini , case , tv , tot ) par a-si bate joc de acest aspect
    1 point
  19. Inlocuit bujii. Am dat jos Beru VW si am pus Beru. Vaselina anti-seize si stranse la 12NM
    1 point
  20. Primul schimb la mine ,nu stiam care va fi “surpriza”,am zis ca mai bine mai devreme decat prea tarziu. Acum stiu ca tine lejer 60.000
    1 point
  21. Partea a doua A cincea zi ne-am propus sa ajungem la Lagonisi beach. O dată ajunși acolo, e adevărat cam târziu pe la 10⁰⁰, am descoperit că toată plaja aproape e înconjurată cu gard, inclusiv parcarea. Citisem ceva, dar ne-a confirmat și panoul de la întrare și cel care încasa: 15€ de persoana întrarea. Și trebuia plătit perechea de șezlonguri, adică ar fi trebuit să dăm 90€ ca să parcăm și să avem șezlonguri. După care, spuneau cei care fuseseră, vin aia să faci și consumație, că nu te lasă cu altceva de afară. Așa că am spus pas și am ocolit împrejmuirea, pe un drum ce îmi aducea aminte de drumurile prin ogoare, cu praf si denivelări mari. După puțin timp am ajuns pe un delusor, unde cu toată garda mare și chinurile mele am reușit să mă cațăr undeva să parchez. Aproape toate locurile de lăsat mașina pline. I-am trimis pe copii în recunoaștere și au spus că nu mai este loc pe plajă de pus șezlonguri... Am scăpat ceva înjurături și mi-am adus aminte de zicala "la pomul lăudat...". După o mică reorganizare, am plecat spre Latoura beach, o plajă mică, apa cristal, umbrele cu stuf la liber, nisip în apă nu pietricele... Seara am mers in Psakoudia la La piazza, unde am mâncat o pizza delicioasă. A sasea zi, cea de dinaintea plecării, ne-am petrecut-o tot la plaja Latoura, lenevind cât de mult s-a putut și bucurandu-ne de apa caldă, fără valuri. De altfel, vremea a fost perfectă tot sejurul. Seara am cumpărat ulei de măsline, suveniruri și cadouri și am făcut planul de plecare. Duminică dimineață, după ce am servit masa, ne-am luat la revedere de la gazdă, am urcat bagajele în mașină și am plecat în jur de ora 9¹⁰, pe de o parte din cauza experienței negstive a drumului dus, dar și a necesității de a ajunge devreme în țară, întrucât luni copiii începeau serviciul. La vama Kulata, am stat aproape 20 minute, apoi am făcut plinul la OMV și ne-am continuat drumul. La ieșirea de pe autostradă semnalizata de Waze, aveam și ceva viteză recunosc, nici nu am fost foarte atent, dar nici nu m-au lăsat să mă încadrez doua mașini de România... așa că am mers înainte încă câțiva km, cu gândul că poate ne dă Waze vreun drum de întoarcere. Din păcate nu a fost așa, iar drumul ales de Waze și urmat de mine, a fost unul județean cred, extrem de prost, valurit și efectiv plin de găuri,ziceai ca a fost bombardat. Drumul de la iesirea de pe A2 - Peshterna - Toros - Dermantsi - Sadoveds - Krushovitsa - reintrarea pe E83 a fost efectiv un coșmar, nu știu cum de nu se revoltă bulgarii care trăiesc acolo... nu voi uita prea curând cei 65 km de găuri. După ce am reintrat pe E83, la Yasen, înainte de Plevnen, drumul a fost ok până la Ruse. În Ruse coadă cu mult înainte de giratoriu spre vamă, cred că vreo 2km. Când ne-am apropiat de giratoriu, am văzut că traficul era dirijat de un polițist bulgar. Tot acolo am văzut mai mulți români "ocolind" coadă pe un drum dpre dreapta, care ieșea cumva înainte de giratoriu și strecurandu-se cu sărut mâna în fața camioanelor de pe banda 1, în timp ce noi, restul proștilor stăteam și așteptam, că nu se mai mișcau coloanele de mașini. Cu această ocazie le urez multă... ce vreți voi să le urați. La taxa de pod, debandada totală pe cele 5 ghișee deschise 7-8 cozi, care reveneau la 5 cu sprijinul celor care ii lăsau. La ora 17.45 totul a înghețat la ghișeul unde asteptam noi, deși pe celelalte se mișcau încă. Am pus semnal și am vrut să schimb coada, dar ghiciți ce: un alt român, m-a blocat efectiv și mi-a făcut semn că nu mă lasă. Un mare bravo distinsului apărător al dreptății cu Skoda Octavia 2 cu nr de București. Așa că în loc să trecem în 2 minute, am mai stat încă 25, până s-a făcut schimbul de tură. Apoi am trecut podul destul de repede, iar la vamă la noi nu sm stat mai mult de 10 minute. O dată intrați în țară, am regăsit cetățenii "lipiți"de banda 2 sau pe cei care îți vin în spate și îți pun semnal stânga sau iti dau flash, deși ai 130km/h și nu ai loc să revii pe banda 1. După ce am lăsat copiii la București, am plecat spre Galați bucurandu-ma de cei 104 km de autostradă și de restul drumului european/național până acasă. Cifrele de la finalul călătoriei cum v-am obișnuit După cele 13 ore am ajuns acasă. Drumul a fost mai scurt și datorită acelui drum județean din Bulgaria, ca timp să zicem că pierdusem cam 15 minute acolo, dar le-am "recuperat" pe traseu, dar și pauzelor mai scurte si mai puține, precum și vitezei mai mari de deplasare din cauza vizibilității diurne crescute față de mersul noaptea. Consumul total pe cei 2312.1 km parcurși a fost de 167.4 litri de motorină, adică 7.24l/100km, foarte apropiat de cel indicat de computerul de bord, o valoare mulțumitoare ținând cont că am fost 5 persoane adulte, bagaj mult, AC permanent și viteză destul de mare datorită mulților km de autostradă. Ca o concluzie, mi-am propus să plecăm la greci ori cu o oprire în Bulgaria, ori să circulam doar ziua, întrucât a fost foarte obositor pentru toată lumea drumul la dus noaptea. Weekend fain tuturor! @Doomynu pot decât să vă urez drumuri bune și vreme frumoasă!
    1 point
  22. ce e jerky? smooth? Naibii, uitam limba romana
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!