Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.10.2024 în toate secţiunile

  1. 20.000 de km si aproape un an de la achizitie! Din acest interval, am aproximativ 3000 de km de cand am facut softul stage 1 la masina. Acum caut sa mai amplific putin sunetul evacuarii. Ma gandeam sa-mi cumpar finala de TCR care din cate am inteles ar veni plug and play si care ar amplifica rezonabil sunetul. Cu ocazia acestui fapt am zis sa las masina la un detailing exterior si interior 🥳
    3 points
  2. Salut, și eu consider că mi-am luat țeapă alegând Tiguan VW. Porsche este singurul dealer care își permite să facă asta (noi proști, cumpărăm căcaturile lor de cazane, pe mulți bani)...cumperi mașină nouă, aștepți 5luni iar când vine, "supriza" nu merge aia, nici aia nici aia etc. Customer services și aftersale de CĂCAT..este ceva de SF (totul până le dai avans că după...ai impresia ca-s dușmani). Mai nou cazanu' ăsta mă avertizează ca să mă "închin cu rugăciune" că poate vrea poate nu, să pornească (adică pe lângă sistemele de siguranță, să am grijă că dacă nu merg zilnic suficient s-ar putea să rămân fără baterie 12V). Deci cine credeți voi că plătește platforma până la dealer...MASINA NOUĂ !!? Am fost la mai mulți dealeri, este plin de norocoși cu problema asta la ei... și cică " așa face toate" Păi băi japițelor de ce le mai vindeți!!! /dacă știam eu/ Treabă ține de 3 luni...de când am ajuns acasă cu ea! În altă ordine de idei, eu am făcut deja sesizare la ANPC, încurajez mai departe și pe ceilalți cu"Tigăile" model 3nou să facă la fel... Ăștia nu se învață minte odată... Mictionează pe toți... că cică oricum mașinile se vând singure, da fabricile se închid și bate1 vant de faliment...de ce oare!!! Dacă era invers, le convenea!!! (să plătim doar dacă vrem, dar să mergem cu ele și vedem noi dacă..) Ei îți vând un produs defect, iar clientu' rămâne cu problema...nu contează că mașina-i defectă și nu merge, garantia trece, timpul pierdut să stai cu roaga la programări peste săptămâni în cel mai bun caz iar dacă ai privilegiul să te accepte la garanție OH ooo...stai prietene că trebuie să lași mașină în service, cat credeți 1h... două...nu taticu' 2..3 saptamani- că e' grele" cu senzorii ăștia!!! Mașina la schimb, suflete*... cică îți recomandă ei un Rent bun...pe banii tai -normal. In concluzie, prost e cine dă, nu cine cere!! Abia aștept să o repare ăștia cât de cât...o vând și să scap de calvarul ăsta de a deține nemțeasca/uli!!! Sfatul zilei -> NU MAI CUMPĂRAȚI VAG că d'aia se șușu ăștia pe noi... ORICE DAR FĂRĂ WAG.
    2 points
  3. https://www.tiguan3forums.com/viewtopic.php?t=123 Update: - cică se ard 24 din 40 de module!!! -rezolvare: trebuie înlocuite (probabil dezasamblată mașina din "țâțâni") Mare grijă pentru cei care își doresc mașina asta! Sugestie, căutați în altă parte!
    1 point
  4. Salut, lucrezi la Porsche? Ideea era să aibă vizibilitate postarea mea!!!... dacă avea vre1ul kohones" și se plângea peste tot așa ca mine, nu-mi mai luam cazanu' ăsta, dar văd că și aici se procedează ca la dealeri (totul Zen ...treaba să meargă®) Urât> crede-mă oricine vede situația, o să aibă sentiment de cenzură.... Păcat, noi plimea* trebuie să ne ajutăm între noi nu să ascundem sub preș problemele (că asta este senzația)... D'aia suntem tratați ca fraierii prin serviceuri... și cu.. și cu Dar din păcate "ei" sunt și aici!!!... m-am convins acum!!! Mulțumesc pentru nimic (spor la prostit de posibili noi clienți Porsche N.V etc.)...o să încerc pe .com
    1 point
  5. Ai dreptate 100%. Tocmai am dus Golful la service pentru ca iar nu merge cum trebuie camera de marsarier. De data asta m-am dus la Porsche si nu la Autoclub. Asta pentru ca acum doi ani Autoclub m-au pus aproape doua luni pe drumuri saptamanal. Miercuri cei de la Porsche au desfacut hayonul sa verifice cablajele si imi trimit poze cu ghidaje rupte, cleme de prindere vai de ele, elemente de plastic rupte la reperele din stanga si dreapta lunetei, si niste pasla adaugata in zonele de contact cu caroseria ca sa nu zornaie dupa mine prin oras. Le-am trimis pozele celor de la Autoclub in speranta ca putem rezolva problema amiabil. Acum dau vina unii pe altii. E noaptea mintii. Cei de la Autoclub sustin ca ei respecta standardele si procedurile si de vina sunt Porsche, Porsche zic ca nu ei le-au rupt si nu au cum sa faca obiectul garantiei. Ce-i drept acele piese nu au cum sa arate in asa hal dupa singura demontare facuta la Porsche. De fraier am picat eu, clientul. Au comandat reperele, urmeaza sa fie inlocuite, iar apoi banii vad eu de la cine ii recuperez. Probabil si la mine va fi tot cu ajutorul ANPC...asta daca reusesc. Lantul producator -> importator -> dealer -> client e in asa fel facut incat respunderea sa se piarda pe drum iar noi sa picam de fraieri. As indrazni sa spun ca situatia e similara pe oriunde in lume si tot ce te poti face e sa te rogi sa nu ai probleme cu masina. Pentru ca garantia are valoare aproape egala cu 0. Imi cer scuze de rant-ul offtopic dar efectiv simt si eu ca explodez 🤬
    1 point
  6. Pretul a fost 81000 de euro. Am facut acest efort, doar pentru a'mi indeplini un vis. Nu as fi dat banii astia pe nicio alta masina. Si daca nu aveam eu nebunia asta cu brandul Porsche, probabil m'as fi oprit la un XC60 2022-2023 PHEV pe la 50k euro. Am condus asa ceva si mi'a placut foarte mult, dar venind de pe un S90, parca shimbam Iphone 14 cu Iphone 15, prea erau toate la fel (scaune, volan, pozitie de condus)
    1 point
  7. continui sa postezi ad hominem, si offtopic... Cand postezi un consum de la o hibrida si spui "si cu asta am incheiat subiectul", pe urma ne expui pagini intregi despre ce vezi tu in trafic la masinile cu numar de B, cred ca e de datoria mea sa atrag atentia ca sint informatii false si offtopic. Culmea e ca tot tu ai spus "moderatorii dorm"... si tot nu s-a intamplat nimic... Eu am mentionat la fiecare postare aproape ca nu sint perfecte electricele, si ca putem trage concluzia ca "nu merita" daca asta ajuta, sa nu mai vedem atatea frustrari varsate in toate modurile, mergand pana la afirmatii de genul "pe ploaie sint mai multe electrice", "electricele nu ies din oras" ca mai apoi imediat mai jos "m-au depasit 2 electrice ca fulgerul"... Si apoi o dam pe clasicul "am glumit, nu ai tu simtul umorului" Superb. Hai sa scriem si ontopic si fara atatea atacuri la persoana, nu vrei tu? Fa-te ca nu stii cine iti scrie, si raspunde strict ontopic, fara sa ma tot nominalizezi atata! Ia vezi, poti? Cand cumperi o electrica, scoti din circulatie o fumigena. Problema e alta, si eu la Passatul Euro5 aveam tevile de evacuare curate, dar nu puteam sta in spatele tevii mult timp, mai ales la regenerari. Daca incepem sa discutam partea asta cu aerul curat, clar electricele au un mare avantaj aici. In carte scrie 1794/1830 In orice caz, din toate masinile care le-am avut, si cu soft de putere facut, si fara, tot ID3 ul se simte cea mai rapida de departe
    1 point
  8. Daca cauti pe net/ebay, gasesti cu tot cu cablaj. Daca nu, ti-l faci singur cu urmatoarele: Pentru usile fata: 3G0 947 411 (LED Door warning light red/white) - 2 buc 1J0 971 972 (2 pin black connector housing with directional clip) - dar sa fii atent sa verifici inainte plus cu minus deoarece mufa intra intr-un singur sens (sau folosesti 1H0 972 702 A care merge in ambele sensuri) - 2 buc 000 979 009 E (A05 wire set) - cu mentiunea ca GTI/GTD/GTE/R nu au nevoie pentru ca au praguri iluminate - 1 buc 000 979 019 E (A05 wire set) - 2 buc + 4m of 0.5mm2 auto wire (2m o culoare si 2m alta culoare) Astea pentru setul fata. Inmultesti cu 2 daca vrei fata+spate Pin1 din mufa 1J0 971 972 -> Pin5 (brown - "GND") din mufa mare a calculatorului de usa Pin2 din mufa 1J0 971 972 -> Pin16 (purple) din mufa mare a calculatorului de usa Pentru usile spate: Pin1 din mufa 1J0 971 972 -> Pin2 (brown - "GND") din mufa motorasului de geam Pin2 din mufa 1J0 971 972 -> Pin5 din switch-ul usii (verifica inainte, aici s-ar putea sa gresesc) Codari VCDS: [42-Door Elec, Driver] si [52-Door Elec, Pass] [Coding -07] -> [Long Coding] -> Byte 1 -> Bit 2 (Door exit/warning light installed) P.S: Mufa lampii nu are loc si loveste in fata de usa si ai 2 variante (o sugerez pe prima, ca sa nu renunti la mufe): - modifici forma (se deformeaza la cald) si ii faci loc in spate - sau decupezi - renunti la mufe si tai si mufa lampii (atentie la pini) si te legi direct la pini
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!