Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.10.2024 în toate secţiunile

  1. Eu am facut comparatia ID3 cu Golf 1.5 tsi. Nu comparasem cuplul, ci pretul unor modele echivalente ca putere, 170 vs 150 CP. Totusi, cum vad ca tii sa demonstrezi o superioritate neta a electricei, 310 Nm nu e e enorm fata de 250 Nm cat are cuplu 1.5 TSI. Daca imi pui iar melodia cu cuplul de la zero rotatii pe minut, poti sa sari peste etapa asta, am auzit de multe ori versurile. Nu toti visam doar sa plecam rapid de la semafor, sau sa acceleram in linie dreapta. Mai vrem ca masina sa franeze bine, sa stea bine in curbe. Am ales doar argumente obiective, care sunt importante pentru mine, asa cum am zis, Daca aleg sa fiu subiectiv, ID3 pare ca are designul proiectat de portarul celor de la VW, iar materialele plastice parca provin din tomberoane reciclate. Iar eu ma enervez si daca sta cineva in benzinarie mai mult de cateva minute ca sa achite carburantul,nu suport sa pierd zeci de minute cu incarcarea, in situatia fericita cand as gasi libera statia. Nu o sa ma conving singur ca oricum trebuia sa beau 3 cafele si sa ma pish de 2 ori cat stau blocat langa statia de incarcare.
    5 points
  2. Eu gandesc de multe ori, si zic o data O fi calculat cineva cata poluare se face prin producerea panourilor voltaice? Dar prin reciclarea lor? Intratul des la standuri nu polueaza? Producerea de energie e poluanta sau nu? Anvelopele care se uzeaza mai repede la electrice, nu e poluare? mai ales de la pornitul in tromba de la semmafor, cu cuplul acela imens pus ” la pamant” instantaneu? Un concediu cu electrica , la care poate ai doua=trei zile in plus de cazare fortata, nu i poluare? Prostata aia fortata sa faca pipi cat se incarca electrica, nu i poluare? Atatea cafele si mancare nu va fac rau? Eu cred ca poluarea ar trebui redusa in primul rand din altceva, sa i punem pe romani sa si faca faina, salata, rosiile, sa i obligam si sa eliminam sutele de tiruri care vin in tara cu aceste produse, si care genereaza poluare. Sa folosim transport combinat, auto cale ferata, cu hub-uri de marfa, sa nu intersectam marfurile de acelasi fel pe parcurs, etc, etc M am intors zilele trecute dintr un concediu cu termica, si ultima zi, pana acasa, am fost nevoit sa fac 1250 de km( printr o intamplare nefericita, distanta de 950 a devenit 1250, nu detaliez) Plecat la 8,39, ora Ungariei, ajuns la 0,30 ora Romaniei, si am facut de 3 ori pipi, la 11.00( ca tot oprisem, la 16.30, ca a vrut sotia, si zic hai si eu, la 21.00 ca a trebuit. Opriri alte trei, pentru alimentare, una de 5 minute, la unguri si una de 15 minute la Oradea, pentru plin si cafea, si una de 30 minute pentru masa. Cu o electrica imi trebuiau doua zile
    4 points
  3. Am început pe topicul Superb-ului, să vă spun ce încăpătoare este și cum am băgat în el scaune și banchete și anvelope. De anvelope v-am spus deja că au echipat jantele pentru vară și că o prind foarte bine pe Broski. Scaunele si bancheta erau tot pentru Broski. Am găsit un interior cu încălzire, am făcut vorbele, l-am văzut și apoi luat. Are aripioarele albastre așa că merge și mai bine cu tema albastră la interior. Singura problemă a fost că erau murdare, deși statusera intr-o magazie, dar acest lucru nu constituie un dezavantaj. 😁 A doua zi după ce am ajuns cu ele acasă, le-am aspirat și spălat, după care le-am lăsat la uscat. După uscare a venit bineînțeles momentul montării lor: înainte După Înainte După Vin bine, așa-i? 😍 Seară m-am jucat puțin cu pozele: cu plafoniera aprinsă Cu plafoniera stinsă și poziții pornite A mai durat puțin până a ajuns la @Mihai.Nechifor care a făcut și legăturile electrice și acum avem și încălzire in scaune funcțională. I-am schimbat și ștergătoarele de pe față si cel de pe spate, întrucât cele vechi erau uzate, mergând pe Bosch. Sper ca săptămâna viitoare să rezolv și egr-ul și ce bucșe mai trebuie schimbate ca să fiu 100% mulțumit și eu și posesoarea lui Broski. 😁
    4 points
  4. Pretul a fost 81000 de euro. Am facut acest efort, doar pentru a'mi indeplini un vis. Nu as fi dat banii astia pe nicio alta masina. Si daca nu aveam eu nebunia asta cu brandul Porsche, probabil m'as fi oprit la un XC60 2022-2023 PHEV pe la 50k euro. Am condus asa ceva si mi'a placut foarte mult, dar venind de pe un S90, parca shimbam Iphone 14 cu Iphone 15, prea erau toate la fel (scaune, volan, pozitie de condus)
    3 points
  5. In camera la Leu cand eram student aveam doua afise mari " pauzele lungi si dese , cheia marilor succese " " decat mult si fara rost , mai bine putin si prost " Ar trebuie puse in toate statiile de incarcare EV pentru ridicarea moralului
    3 points
  6. Va salut si bine v'am regasit pe forum! Nu prea am mai fost activ pe aici, desi inca avem masina sotiei, un E-Golf care isi face treaba cu brio prin oras si imprejurimi. Totusi, am considerat ca noua achizitie a familiei, masina din titlu, merita o prezentare. Inca de mic, de cand erau gumele Turbo, eu am fost fascinat de marca Porsche. Nu Ferrari, nu Lamborghini, Maserati si ce alte supercaruri se mai gaseau la acele cauciucuri, ci Porsche. Fast forward aproximativ 20 de ani mai tarziu, atunci cand m'am angajat la primul job serios, mi'am propus ca pana la 30 de ani sa am un salariu foarte bun, din care sa imi permit un Porsche 911 (nu neaparat nou 😁). Cand am ajuns la varsta respectiva, nu s'a mai pus problema de asa ceva pentru ca s'a nascut primul copil si deja trebuia masina de familie. Inca un fast forward pana in luna iunie a anului curent, cand intr'o noapte am visat ca mi'am vandut cele 2 masini si mi'am achizitionat un Porsche Taycan. Ala a fost triggerul 😁. Initial, am luat'o ca pe o gluma, ca pe un vis frumos, dar la fel ca in Inception, filmul cu Leo DiCaprio, mi'a incoltit totusi ideea in minte. "Cum ar fi daca?" Usor usor am inceput sa caut din ce in ce mai fervent pe mobile.de exemplare de Taycan pe la diferite Porsche Zentrum. La mijlocul lui august, am gasit in final un Taycan 4S ce bifa toate punctele de pe lista, mi'am facut calcule peste calcule si am zis ca asta e momentul, asa ca am dat 5000 de euro avans. Numai ca trebuia sa astept aproximativ 3 saptamani pentru ca dealerul sa rezolve un recall legat de niste conducte la partea de franare. Zis si facut, m'am inarmat cu rabdare asteptand un semn din partea lor, sa imi iau bilet de avion. Dar totusi, in titlu e vorba de un Cayenne, nu? Ei bine, pe masura ce zilele treceau, familia ma tot batea la cap ca sunt nebun sa trec 100% pe electric. Discutia decisiva am avut'o cu fiul meu de 5 ani, care mi'a spus, citez: "Tati, nu e bine sa stam cu 2 electrice. Trebuie macar una si pe benzina, tati" 🤣 Asa ca nu am avut de ales, si a trebuit sa il ascult. Drept urmare, m'am reorientat si am inceput sa caut Cayenne Hybrid, nedorind sa renunt de tot la partea electrica. Am zis ca daca gasesc un Cayenne pana ma anunta cei din Germania ca au rezolvat recallul, e un semn . Pana la urma, prin colaborare cu Porsche Pipera, am castigat la un pret foarte bun acest exemplar, comercializat direct de fabrica Porsche ca Werkswagen. Masina este aprilie 2023, si are 22000 de km. Licitatia a fost castigata pe 5 septembrie, masina a ajuns in tara pe 18 septembrie, dar au mai durat pana ieri toate formalitatile. Si la Taycan, si la Cayenne, pusesem pe lista 3 optiuni ca must have: Suspensia adaptiva, Porsche Innodrive si farurile Matrix. De la dealer si de pe forumurile de afara, am inteles totusi ca e aproape imposibil de gasit un exemplar 2022 sau 2023 cu Matrix, din cauza razboiului din Ucraina. Cica era acolo o fabrica ce producea farurile, sau cel putin niste componente pentru ele si a durat mult si bine pana au pus pe picioare o alternativa. Alta optiune pe care nu am pus mare pret, dar acum mi'as fi dorit'o este sistemul de sunet Bose, pentru ca cel standard de pe masina este efectiv mediocru. Aseara am crezut initial ca e stricat. Va las aici cateva poze cu masina curtea dealerului si lista cu toate dotarile.
    2 points
  7. Am descoperit și rezolvat zgomotul de tobă spartă, pentru că nu era spartă, ci doar colierele rupte și țeava căzută. După inlocuire cu unul nou, avem sunet normal din nou. Totodată am cumpărat si inlocuit si oglinda de pe dreapta întrucât nu se dezaburea dimineața. Continuăm cu turnat dragoste în această mașină! 😁
    2 points
  8. Ca o mica paranteza, m'am uitat si la Touareg hybrid, mi'a placut ideea, doar ca pe la 50k gaseam doar 2021. @cristi511, nu am achitat cash masina. Am dat un avans frumusel, nu 15%, calculat in asa fel incat sa fiu confortabil cu rata lunara pe termen lung. Pe deasupra, leasingul e pe 6 ani, fiind masina atat de noua. Sa vedem cum evolueaza lucrurile, sper sa il pot inchide mai repede, ca ma cam doare sufletul sa platesc si in anul 5-6 aceeasi suma la casco la fel ca in anul 1. De asemenea, e o promotie la Porsche Leasing in perioada asta, cu dobanda fixa 5.19% pe toata durata contractului. Iar tot ce incasez e in Euro, deci nu ma deranjeaza daca creste cursul.
    2 points
  9. Salut, lucrezi la Porsche? Ideea era să aibă vizibilitate postarea mea!!!... dacă avea vre1ul kohones" și se plângea peste tot așa ca mine, nu-mi mai luam cazanu' ăsta, dar văd că și aici se procedează ca la dealeri (totul Zen ...treaba să meargă®) Urât> crede-mă oricine vede situația, o să aibă sentiment de cenzură.... Păcat, noi plimea* trebuie să ne ajutăm între noi nu să ascundem sub preș problemele (că asta este senzația)... D'aia suntem tratați ca fraierii prin serviceuri... și cu.. și cu Dar din păcate "ei" sunt și aici!!!... m-am convins acum!!! Mulțumesc pentru nimic (spor la prostit de posibili noi clienți Porsche N.V etc.)...o să încerc pe .com
    1 point
  10. @dan_ionutSuper! Intradevar, multe consumabile se deterioreaza si in functie de orele de functionare, vechime si cel mai important modul de exploatare, nu doar de KM. O masina rulata excesiv in oras de exemplu va avea de suferit mai mult decat o masina exploatata in regim extraurban. Acum tu n-ai schimbat nimic la a ta, dar n-ai de unde sa stii ce o fi schimbat proprietarul anterior. Nu trebuie sa te iei doar dupa ce e trecut in cartea de service. E posibil sa aiba interventii si fara sa fie trecute pe undeva. La mine in 100 000 km pe fata franele sunt noi pentru ca au fost schimbate de proprietarul anterior, insa pe spate masina avea franele originale si am vrut sa le schimb pentru a sta linistit la urmatoarea inspectie tehnica. (uzate cam 70%, mai "mergeau" dar placutele erau MUCI, aproape de minim) A mai fost schimbat EGR-ul si fluidele. In rest masina nu are interventii notabile, de care sa stiu eu, doar revizii anuale. Facturile pe care le detin sunt doar pentru service anual si verificari tehnice. Curelele si rolele inca arata impecabil, parerea mea e ca nu au fost schimbate niciodata, ce-i drept si km sunt putini. Parerea mea este ca daca masina ta are 200 000 km, franele au fost deja schimbate. In Romania la masinile precedente schimbam placutele la maxim 30 000 km (2 ani) iar discurile pe la 60 000 km, ce-i drept utilizam mult masinile in oras. 🙂 La ultima inspectie tehnica am avut trecute in advisory cele 2 bucse de pe fata, adica sa fie tinute sub observatie. Cand o sa fie necesar sa le schimb, voi inlocui toata articulatia fata, toate bratele si "bucsareala", kitul complet. Si mie imi place cum se face trecerea de la faza scurta la faza lunga, cumva "analogic", totul legat de masina asta mi se pare analogic, fin, mega calitativ, toate butoanele pe care apesi, toate materielele pe care le atingi, toate usitele care se deschid incet dupa ce apesi pe ele, par facute cu o atentie sporita, nimic nu e lasat la voia intamplarii, inclusiv luminile ambientale care se sting ca la teatru, tot pachetul asta ofera o experienta sublima de masina construita cu mega atentie la detalii. Lumea nu a cumparato pentru ca nu concepea sa dea peste 50 000 euro pe un VW. Acum platesc 75 000 euro pe un ID7 si nu li se mai pare scump. GEEZ! Traim vremuri frumoase! 😄 Cel mai misto e cand pornesti masina si farurile isi fac ciclul acela stanga/dreapta sus/jos, intotdeauna mi-a placut acest aspect, l-am apreciat si la GTI si la Cayenne! Deh, tot VAG! 🤪
    1 point
  11. 19.2 ..... ati inteles gresit , 14 e cel real , Spring e mic copil Dacia Spring, desemnată cea mai eficientă mașină electrică din Europa: Care este consumul mediu raportat Dacia Spring a obținut valori de consum care coboară la 16,2 kWh/100 km, în testele la rece și la cald, cu niveluri mai ridicate pentru autostradă, respectiv 23 kWh/100 km, dar și la temperaturi scăzute, când a consumat 22,5 kWh/100 km. Care este consumul mediu raportat Consumul mediu a fost de 18,5 kWh/100 km, cu o autonomie medie calculată la 180 km, mult mai mică față de valoarea de 230 km anunțată de producător. În situația cea mai nefavorabilă, Spring a beneficiat de o autonomie de 141 km, din cauza consumului de 23 kWh.
    1 point
  12. Aici scriind copilul ala mic, acum are 300 de mii masina si merge foarte bine ❤️
    1 point
  13. Salut, și eu consider că mi-am luat țeapă alegând Tiguan VW. Porsche este singurul dealer care își permite să facă asta (noi proști, cumpărăm căcaturile lor de cazane, pe mulți bani)...cumperi mașină nouă, aștepți 5luni iar când vine, "supriza" nu merge aia, nici aia nici aia etc. Customer services și aftersale de CĂCAT..este ceva de SF (totul până le dai avans că după...ai impresia ca-s dușmani). Mai nou cazanu' ăsta mă avertizează ca să mă "închin cu rugăciune" că poate vrea poate nu, să pornească (adică pe lângă sistemele de siguranță, să am grijă că dacă nu merg zilnic suficient s-ar putea să rămân fără baterie 12V). Deci cine credeți voi că plătește platforma până la dealer...MASINA NOUĂ !!? Am fost la mai mulți dealeri, este plin de norocoși cu problema asta la ei... și cică " așa face toate" Păi băi japițelor de ce le mai vindeți!!! /dacă știam eu/ Treabă ține de 3 luni...de când am ajuns acasă cu ea! În altă ordine de idei, eu am făcut deja sesizare la ANPC, încurajez mai departe și pe ceilalți cu"Tigăile" model 3nou să facă la fel... Ăștia nu se învață minte odată... Mictionează pe toți... că cică oricum mașinile se vând singure, da fabricile se închid și bate1 vant de faliment...de ce oare!!! Dacă era invers, le convenea!!! (să plătim doar dacă vrem, dar să mergem cu ele și vedem noi dacă..) Ei îți vând un produs defect, iar clientu' rămâne cu problema...nu contează că mașina-i defectă și nu merge, garantia trece, timpul pierdut să stai cu roaga la programări peste săptămâni în cel mai bun caz iar dacă ai privilegiul să te accepte la garanție OH ooo...stai prietene că trebuie să lași mașină în service, cat credeți 1h... două...nu taticu' 2..3 saptamani- că e' grele" cu senzorii ăștia!!! Mașina la schimb, suflete*... cică îți recomandă ei un Rent bun...pe banii tai -normal. In concluzie, prost e cine dă, nu cine cere!! Abia aștept să o repare ăștia cât de cât...o vând și să scap de calvarul ăsta de a deține nemțeasca/uli!!! Sfatul zilei -> NU MAI CUMPĂRAȚI VAG că d'aia se șușu ăștia pe noi... ORICE DAR FĂRĂ WAG.
    1 point
  14. Cu cat mai mare masina cu atat mai mare tableta Cu ceva dotari cam la atat se ajunge Da , iti sare in ochi prima data lungimea masinii Nu imi place interiorul , cel putin la ce am vazut eu era negru gri dar nu arata premium deloc , boring Poate pe alte culori arata altfel Fata ptr mine asa si asa , nu e genul meu , spatele e ok , portbagaj OK , televizorul prea mare Prea putine butoane , prea multe meniuri , pana si la geam se selecteaza butoanele fata spate cu alt buton ... e masina , trebuie condusa cu ochii la drum cu cu ochii in meniuri Cam lunga si cam scumpa , dar na , asta e
    1 point
  15. Citez aceste minunate exprimari, elegante si colegiale, superb! Orice electrice are un cuplu ENORM de la 0 ROTATII pe minut! Da, este enorm comparat cu cuplul unei termice la aceasi turatie. Dupa ce se rade si se amuza si se ironizeaza ca la ce iti trebuie atatia cai putere, acum aflam ca ai o masina care ar face si Tesla sa planga... Macar sintem de acord ca electricele au cuplu livrat calumea. Sa vezi cum e la Tesla cu 4x4 cand apas pedala si pleaca, fara sa scartaie rotile, stie sa il puna la pamant cum trebuie... Bine, poti dezactiva anumite sisteme, dar in viata de zi cu zi nu ma intereseaza asta. Si aici e si marea si reala discutie, cum se simte masina in viata de zi cu zi. Pot si cu o termica sa ii fac tot felul de modificari sa am multi cai si cuplu, si sa urmaresc sa fie uleiul din cutie si motor la anumite temperaturi, si sa ma pregatesc turand motorul la semafor. Si apois a schimb uleiul la max 10.000km (unii am vazut ca schimba la 8000) ca merg "tare". Dar cu electrica pot sa plec fara niciun efort mai sportiv de pe loc... sper ca macar aici sintem de acord. toti discuta aici de ID3? fii serios, e un topic despre electrice in general. Eu am mentionat ID3ul ca asta il detin, dar si Tesla... nu te pacali singur ca toti vor sa discute doar despre ID3. Am dat 36000 pe Tesla Y 4x4 Long Range, deci nu stiu daca e chiar un avion la alt pret. Acceleration Boost costa 2000 euro extra, dar l-am luat gratis pe puncte. Cred ca trebuie sa fiti un pic mai calmi si sa ascultati si opiniile de la oameni care AU aceste masini. Voi care nu le aveti va intreceti in ironii si atacuri la adresa tocmai a alora care le detin... nu cumva riscati sa nu ajunga la voi informatiile din experienta celor care le au de ani de zile? Da. Da. Daca cineva isi imagineaza ca se dau trenduri la nivel mondial fara niciun calcul, si ca e singurul care s-a gandit sa calculeze, se inseala.
    1 point
  16. Pare ca mai uiti versurile (ca sa te citez, nu imi place tipul asta de limbaj, dar ce putem face, daca asta e incurajat pe aici de absolut toti...) Asculta mai des. Superioritatea asta este evidenta. Cuplul de la 0 turatii al electricelor e indiscutabil o superioritate, chiar nu inteleg cum ajungem sa dezbatem pana si asta.. si da, 310nm e mult peste 250 aia de la benzina, care ii obtii destul de sus in turatii si daca nimeresti treapta de viteza potrivita, am avut destule DSG uri si stiu cat dureaza pana retrogradeaza, ma enerva la culme intarzierea aia la acceleratii aici sint de acord... dupa luna martie pot sa apara complicatii mari pe piata. cuplul chiar este instant. Pare ca esti ironic, dar chiar asa este. Pleci primul de la semafor? Corect, avand cuplu instant. Dar iar pari ironic. Asta a fost mentionat doar pt ca tot voi ati fost f ironici si acizi (e o intrecere de ironii pe aici, nesanctionate) spunand ca electricele si citez exact "incurca circulatia", "nu sint folosite ca o masina normala"... atunci am mentionat ca le folosesc ca masini normale, ba chiar plec fara efort primul de la semafor. Daca imi poti spune ce am gresit aici... Legat de costuri intretinere, da, pt multi electrica a venit cu 0 costuri de intretinere, eu de 4 ani detin exclusiv electrice, si am avut costuri cu intretinerea 0 in afara reviziei unice de 570ron in 4 ani. Sigur, putem argumenta ca fiind masini noi, in garantie, nu e chiar corect. Si nu contest asta. Dar la capitolul placute si discuri de ex, efectiv nu exista uzura nici la 100.000km. Insa inteleg argumentul tau la modul general, de ce nu cresc vanzarile in mod ametitor?
    1 point
  17. @Crs.Vag, Cu OBD11 au fost activate pe masina din semnatura, doar ca pe FL este putin mai complicat din pricina SFD2 Unlock.
    1 point
  18. Constatare amanuntita la motor. Consum ulei/antigel,defectiuni,distributie pusa gresit….toate astea incarca dpf-ul rapid
    1 point
  19. Chiar daca au elemente in comun diferentele sunt destul de mari.
    1 point
  20. Bun, deci concluzia este aceea pe care o stiam de mult: mergi pe distante lungi si extraurban iti iei Diesel, mergi pe distante scurte preponderent in oras iti iei benzina. Nu respecti asta vei vedea ce se intampla, cel mai probabil costuri mari si diverse probleme pe la motor si in jurul lui. Exceptiile confirma regula. Corect?
    1 point
  21. E o placere sa vezi o masina noua care nu are infipta o tableta pe bord Arata excelent , eleganta , simpla plus ca e .. masina Sa aveti drumuri bune cu ea
    1 point
  22. Cand o sa ai SCR la alea si potentialele probleme care decurg din asta, mai discutam... "La firma..." unde cheltuielile de exploatare/intretinere nu-s din buzunarul PF. Ia incearca o cautare online si vezi cate necazuri au fost cu sistemul adBlue. Cum am scris mai sus - am avut motorul respectiv, este excelent la drum lung, l-am dat ca sa nu-mi bat joc de el in urban. (si ca sa nu-mi bat joc de mediul urban cu un diesel - dar asta e alta discutie si un motiv pentru care unii rad de mine) Corect! Si-apoi le vedem prin Bucuresti cu totul scos de pe evacuare - cand ai cate-o masina din asta de 3-5-7 ani in fata si nu poti respira in masina.
    1 point
  23. Am montat un compresor nou pentru AC, o idee mai mare si cu 3 trepte de putere pentru morisca. Reuseste sa raceasca mult mai rapid acum.
    1 point
  24. Nu-l am pe lista de prioritati, plus ca trebuie gasit echilibrul intre cat sa mai investesc in ea vs sa pun deoparte pentru urmatoarea. N-are sens s-o fac Bentley cand tot ieftinache se va vinde la peste 200.000 km peste vreun an doi. De aia am renuntat si la scaunele cu alcantara, ca era cat pe ce sa iau la un moment dat.
    1 point
  25. @dj.martzian Nu face frână de motor în situația dată, sau nu mereu. Cel puțin asta am sesizat până acum. Face și frână de motor că decelerează brusc de zici că frânează, dar sincer să fiu ea știe de ce și pentru ce. Când îmi cere să iau piciorul de pe accelerație îmi apare în bord o pictogramă care reprezintă un sens giratoriu sau o intersecție, dar NU mereu decelerează vizibil, adică de parcă ar frâna. Până acum am condus doar manuale și nu cunosc comportamentul DSG, cu atât mai mult mHEV, și din acest motiv mă măi bag în seamă pe aici. Dacă merg încet, schimbă jos, iar dacă simte că vreau mai repede, schimbă în 3 mii și ceva de la a treia în sus.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!