Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.10.2024 în toate secţiunile

  1. Va salut si bine v'am regasit pe forum! Nu prea am mai fost activ pe aici, desi inca avem masina sotiei, un E-Golf care isi face treaba cu brio prin oras si imprejurimi. Totusi, am considerat ca noua achizitie a familiei, masina din titlu, merita o prezentare. Inca de mic, de cand erau gumele Turbo, eu am fost fascinat de marca Porsche. Nu Ferrari, nu Lamborghini, Maserati si ce alte supercaruri se mai gaseau la acele cauciucuri, ci Porsche. Fast forward aproximativ 20 de ani mai tarziu, atunci cand m'am angajat la primul job serios, mi'am propus ca pana la 30 de ani sa am un salariu foarte bun, din care sa imi permit un Porsche 911 (nu neaparat nou 😁). Cand am ajuns la varsta respectiva, nu s'a mai pus problema de asa ceva pentru ca s'a nascut primul copil si deja trebuia masina de familie. Inca un fast forward pana in luna iunie a anului curent, cand intr'o noapte am visat ca mi'am vandut cele 2 masini si mi'am achizitionat un Porsche Taycan. Ala a fost triggerul 😁. Initial, am luat'o ca pe o gluma, ca pe un vis frumos, dar la fel ca in Inception, filmul cu Leo DiCaprio, mi'a incoltit totusi ideea in minte. "Cum ar fi daca?" Usor usor am inceput sa caut din ce in ce mai fervent pe mobile.de exemplare de Taycan pe la diferite Porsche Zentrum. La mijlocul lui august, am gasit in final un Taycan 4S ce bifa toate punctele de pe lista, mi'am facut calcule peste calcule si am zis ca asta e momentul, asa ca am dat 5000 de euro avans. Numai ca trebuia sa astept aproximativ 3 saptamani pentru ca dealerul sa rezolve un recall legat de niste conducte la partea de franare. Zis si facut, m'am inarmat cu rabdare asteptand un semn din partea lor, sa imi iau bilet de avion. Dar totusi, in titlu e vorba de un Cayenne, nu? Ei bine, pe masura ce zilele treceau, familia ma tot batea la cap ca sunt nebun sa trec 100% pe electric. Discutia decisiva am avut'o cu fiul meu de 5 ani, care mi'a spus, citez: "Tati, nu e bine sa stam cu 2 electrice. Trebuie macar una si pe benzina, tati" 🤣 Asa ca nu am avut de ales, si a trebuit sa il ascult. Drept urmare, m'am reorientat si am inceput sa caut Cayenne Hybrid, nedorind sa renunt de tot la partea electrica. Am zis ca daca gasesc un Cayenne pana ma anunta cei din Germania ca au rezolvat recallul, e un semn . Pana la urma, prin colaborare cu Porsche Pipera, am castigat la un pret foarte bun acest exemplar, comercializat direct de fabrica Porsche ca Werkswagen. Masina este aprilie 2023, si are 22000 de km. Licitatia a fost castigata pe 5 septembrie, masina a ajuns in tara pe 18 septembrie, dar au mai durat pana ieri toate formalitatile. Si la Taycan, si la Cayenne, pusesem pe lista 3 optiuni ca must have: Suspensia adaptiva, Porsche Innodrive si farurile Matrix. De la dealer si de pe forumurile de afara, am inteles totusi ca e aproape imposibil de gasit un exemplar 2022 sau 2023 cu Matrix, din cauza razboiului din Ucraina. Cica era acolo o fabrica ce producea farurile, sau cel putin niste componente pentru ele si a durat mult si bine pana au pus pe picioare o alternativa. Alta optiune pe care nu am pus mare pret, dar acum mi'as fi dorit'o este sistemul de sunet Bose, pentru ca cel standard de pe masina este efectiv mediocru. Aseara am crezut initial ca e stricat. Va las aici cateva poze cu masina curtea dealerului si lista cu toate dotarile.
    6 points
  2. După ceva mai mult de 2 săptămâni, am reușit printre picături să termin Golful. Am terminat spălatul pasajelor roților, apoi am curățat etrierii cu periile de sârmă Apoi am mascat tot ce nu îmi doream să fie acoperit cu insonorizant. După uscare am acoperit cu insonorizant, în 2 straturi date conform instrucțiunilor Am lăsat puțin să se usuce, după care am scos banda și pungile de plastic, am degresat etrierii și am vopsit în 2 straturi cu vopsea gri LA7W, urmate de 2 mâini de lac. La capacul de la motor, am scos suporții vechi întrucât 2 erau rupți și i-am înlocuit cu varianta ceva mai înaltă,pe care am folosit-o și la Tiguan. Apoi am scos plasticul de sub ștergătoare pentru a ajunge la suportul de deasupra ventilatorului, pe care l-am înlocuit cu carcasa cu cele 2 filtre, cum am pus și la Tiguan și la Golful 5 albastru. V-am spus că am renunțat total la cele 2 bucăți de burete de la VW? La ambele aripi am scos bureții respectivi, care rămân în permanenta uzi și murdari și cred ca este una din cauzele pentru care pragurile și aripile față ruginesc. Apoi mi-am adus că nu adusesem semnal de la difuzoare pentru adaptorul high low. Așa că, cu ajutorul unei sârme,am tras cablurile pe sub mocheta, apoi prin tunelul central până în spatele RCD-ului. Apoi prin pragul din dreapta le-am adus în portbagaj. Am continuat cu prinderea tuturor plasticelor din interior și portbagaj. M-am chinuit puțin, dar un final s-au potrivit toate. Am asezat și covorașul de plastic din portbagaj si polițele. scaunele față si banchetele spate si am mai tras un aspirat rapid. Totodată am montat ornamentele de la praguri, pe care mai trebuie să le curăț de adezivul foliilor de protecție. A urmat un spălat rapid si masina era gata de condus. În poza asta se văd și roțile de vară. Am cumpărat și montat anvelope noi, Kumho 205 55 16, indici B / B / 70db și DOT 1124. Noile jante ii stau foarte bine Golfulețului. Am plecat cu fiică-mea prin oraș, pentru a o ajuta la exersat parcări. După ce am executat o serie de manevre de parcare și ne-am plimbat prin oraș, mașina a început să vibreze la anumite turații și să se audă mai puternic,ca și cum ar fi fost fisurata evacuarea. Am presupus ca este egr-ul, pe care urmează să-l înlocuiesc. Scotea și fum mult la accelerării mai bruște și aveam și martorul motor aprins în bord. I-am zis fiică-mii să meargă cu Tiguanul până îi rezolv Golfulețul, așa că mai durează puțin predarea cadoului... To be continued!
    4 points
  3. E o placere sa vezi o masina noua care nu are infipta o tableta pe bord Arata excelent , eleganta , simpla plus ca e .. masina Sa aveti drumuri bune cu ea
    3 points
  4. Faptul ca nu poti aduce modificari comenzii deja acceptate de fabrica (sau programata deja pt. productie) e un aspect - acolo nu prea ai ce face. Daca dealerul nu minte (doar ca sa scape de munca suplimentara) n-ai cum sa mai modifici comanda existenta. Insa a inlocui comanda cu una diferita (practic alta masina) am auzit de multe asemenea situatii. In principiu nu ar trebui sa fie nicio problema sa poti anula si apoi lansa o noua comanda. Limitarile pot aparea de la lenea, rea-vointa dealerului, sau in cel mai rau caz de la vreo forma ciudata de Contract specifica acelui dealer. (destul de improbabil) Acum dorinta de a opta pentru un 150CP TSI mHEV in locul celui de 115CP o pot intelege, insa ceea ce ma mira este ca ai in vedere si 150CP TDI.... Cum zice si @Andrei1980 - sunt masini cu "destinati" diferite. Am avut 1 an Octavia cu 2.0 TDI; in momentul in care am fost constrans sa merg preponderent urban, am dat-o. Evalueaza-ti cu atentie regimul de exploatare al masinii si alege in consecinta.
    3 points
  5. A pus capac de TDI pt inspectie.
    3 points
  6. Pe mine nu ma deranjeaza absolut faptul ca e rigida. Cu exceptia ultimei masini, toate au fost asa. Chiar la ultima masina mi s'a parut treaba asta o mare problema, suspensia fiind foarte foarte moale. De exemplu pe curbele de deasupra Comarnicului mereu treceam pe prima banda si lasam toti loganistii sa ma depaseasca, pentru ca altfel li se facea rau copiilor in masina @EmilianPopstii cum e, in viata nu poti sa le ai pe toate, poate la urmatoarea. La asta oricum mai am garantie pana in mai anul viitor si apoi macar inca 2-3 ani imi propun sa folosesc serviciul acela al lor de prelungire. @cristi511 la prima vedere e cam asa: Masina la pornire e mereu pe modul electric (daca are baterie). Chiar si la greutatea ei, pare ca are un pic de zvac, adica poti merge linistit prin oras asa, nu se simte ca ar fi lenesa. Apoi mai exista modul Hybrid, unde aici se regasesc 3 sub-moduri: hybrid auto (e un mix), hybrid hold (aici incearca sa consume cat mai putina baterie + ca scoate masina din viteza cand iei piciorul de pe acceleratie - gen ca la electrice in D), hybrid charge (asta e aproximativ ca la electrice in B - tine turatia ceva mai sus si atunci cand iei piciorul de pe acceleratie, face regenerare) In Sport si Sport Plus, partea electrica suplimenteaza motorul termic, dar acesta e baza. De asemenea, pe sport plus e cea mai puternica regenerare. In alta ordine de idei, am reusit sa gasesc cateva minute libere la pranz si am dat o fuga pe A0. In momentul cand am bagat masina in Sport Plus si am apasat butonul ala magic de Boost, am zis ca nu e adevarat asa ceva Nu stiam ce face, il mai apasasem in parcare pe loc si nu se intamplase nimic, am zis ca o fi vreo functionalitate lipsa.
    2 points
  7. Depinde ce depasesti. Poate vrei sa ... te depasesti pe tine
    2 points
  8. Salut Tavi! Cool Blue Intens Xenarc Da, bara fata trebuie demontata, multe modele VAG necesita aceasta operatiune si e de munca! 🙄 De obicei apar multe variante cand faci comanda dupa modelul masinii si iti arata ce e compatibil, ce au baietii pe stoc cu livrare imediata etc. Nu le-am ales eu, patronul serviceului la care am facut masina (omul e si mecanic, muncea cot la cot cu angajatii) mi-a spus ca a mai schimbat pe mai multe VAG A8, A7 etc si a fost ok aceasta varianta. Am mers pe mana lui, oricum aveam nevoie de masina in ziua respectiva. In cateva ore urma sa plecam in Franta, deci era crucial! 🤪 I-am spus ca e ok sa puna si lumanari, numai sa am lumina! 😄 Daca te uiti din lateral farurile sunt ALBASTRE insa din fata sunt complet albe iar lumina proiectata pe sosea este alba ca ziua. Diferenta de la cer la pamant fata de ce aveam inainte, insa sunt convins ca a tinut si de vechimea becurilor, nu mai aveau intensitatea atat de puternica fiind originale pe masina de 13 ani. Cu becurile noi, cand pun faza lunga noaptea pe autostrada am impresia ca e miezul zilei. 😄
    1 point
  9. Confirm ,masina se transforma radical la apasarea acelui buton
    1 point
  10. 3.0 V6 462cp 700 nm ,10.8 L/100 km,media pe 24.000 km Un consum foarte mic pt o asa masina si in balanta cu puterea oferita. Comportamentul e specific porsche(frana,directie…) ,e putin diferit fata de alte suv-uri,nu mi sa parut rigida ,pe confort chiar calca bine gropile.
    1 point
  11. Dupa un Oradea - Timisoara, mers... cuminte... nu la consum, dar nici omorat masina, pe autostrada Arad - TM mers 130kmh. E un consum... decent as zice
    1 point
  12. Foarte tare masina ! Cat despre fiul tau, jos palaria pentru logica lui la o varsta asa de mica ! Legat de sistemul audio, nu stiu daca esti adeptul upgrade-urilor aftermarket, dar in prezent, exista o multime de ateliere foarte profesionale, mai ales in Bucuresti (vezi Auto X Customs, au lucrat la multe masini premium si noi) care te pot ajuta sa rezolvi aceasta problema. In functie de buget, evident, poti face un upgrade pe masura care sa depaseasca si un sistem audio optional de fabrica la calitatea sunetului (nu ma refer doar la bass)
    1 point
  13. @acidone77confirm cele constatate de tine. Am un prieten care schimba masinile destul de des, doar avioane d-astea. Exact acelasi lucru l-a spus si el, atat despre panamera cat si despre cayenne. Masinile sunt prea dure pentru gustul lui. Ca idee, un X6 cu perne si 22" este mai confy.
    1 point
  14. Filozofia Porsche, one button-> one function. Frumos!
    1 point
  15. Bun, deci concluzia este aceea pe care o stiam de mult: mergi pe distante lungi si extraurban iti iei Diesel, mergi pe distante scurte preponderent in oras iti iei benzina. Nu respecti asta vei vedea ce se intampla, cel mai probabil costuri mari si diverse probleme pe la motor si in jurul lui. Exceptiile confirma regula. Corect?
    1 point
  16. Cand o sa ai SCR la alea si potentialele probleme care decurg din asta, mai discutam... "La firma..." unde cheltuielile de exploatare/intretinere nu-s din buzunarul PF. Ia incearca o cautare online si vezi cate necazuri au fost cu sistemul adBlue. Cum am scris mai sus - am avut motorul respectiv, este excelent la drum lung, l-am dat ca sa nu-mi bat joc de el in urban. (si ca sa nu-mi bat joc de mediul urban cu un diesel - dar asta e alta discutie si un motiv pentru care unii rad de mine) Corect! Si-apoi le vedem prin Bucuresti cu totul scos de pe evacuare - cand ai cate-o masina din asta de 3-5-7 ani in fata si nu poti respira in masina.
    1 point
  17. Va multumesc pentru urari! @Bebeee ma multumesc si cu un 4S, nu fac mofturi @cristi511, cica si Bose ar fi fost destul de greu de gasit in anii respectivi, tot asa din cauza razboiului, a crizei chipurilor samd. Nu la fel de greu ca Matrix LED, dar totusi destul de greu. Imi zicea consilierul de la Porsche ca au fost clienti carora le'au fost livrate masini noi, cu sistem Bose partial In sensul ca a fost livrata masina fara subwooferul din portbagaj si s'au intors la cateva luni sa li se completeze sistemul.
    1 point
  18. Eu ramasesem cu ideea ca e Daikin ceva AC-ul. Dar pare ca e ceva mai sus, multisplit chiar! Nice!
    1 point
  19. Noi avem la firma 3 Octavii 4, luate acum 4 noi, noi, 2.0TDI 115cp manuale, toate frecate prin oras majoritar, in acesti 4 ani, si niciuna nu a avut absolut nicio problema cu motorul, DPF, etc... depasind 100.000km 2 din ele...
    1 point
  20. Filozofie de la prima ora. Trebuie cafeaua nr 2.
    1 point
  21. Fac si drumuri lungi cu ea, de acea il tin, acolo este de nebatut ca si consum/reprize. Momentan doar la mers extraurban este folosita masina. Pentru oras o hibrida toyota care rezista cu brio de 4 ani fara nicio problema in acest timp. Scuze de offtopic!!!
    1 point
  22. Diesel in niciun caz sa nu optezi daca o sa-l folosesti majoritar la fataiala prin oras, mers la job etc. Am eu 2.0TDI si la mersul in oras nu e ce trebuie. Am ajuns sa mai cumpar o hibrida second hand pe langa, atat nu era de OK la folosire de acest tip. O sa ai probleme grave la DPF cu timpul etc. Sau il ti 3 ani si aia e, nu te intereseaza.
    1 point
  23. @haronu am avut mașini cu cutie automată. Am condus un Opel Kadet, un Golf 5 și un Audi A4 cu cutie automată, mi s-au părut ok, dar nu am rămas impresionat foarte tare în raport cu mașinile cu manuală. Am auzit la 2 prieteni că i-a costat destul de mult reparația cutiilor (la un A6 2011 ~ 10.000 lei, etc) iar la un Golf 6 erau cam 1.000€ ambreiajele. Back on topic. Am făcut un drum până la București, destul de "vioi", în care am testat ceea ce am avut în gând. Mașina este foarte stabilă, îți dă o senzație de siguranță, că se "lipește" de asfalt. Comparativ, Tiguanul "plutește" mult n-ai bine peste denivelări și gropi. Puterea celor 170cp, împing foarte ușor masa masinii, chiar și atunci când am încărcat-o la întoarcere, cu un rand de scaune și banchete și un set de anvelope. Am primit aprobarea și pentru a face resoftarea Tiguanului cu această ocazie! 🤣 Înainte de a pleca, am inlocuit Bolero-ul cu RCD360 PRO. Am uitat să comand și rama, așa că momentan rămâne mai "dezgolit". 😁 Comunicarea prin Bluetooth este foarte bună, posturile radio se prind bine, se mișcă rapid, iar lumină este ok, 99% din ceea ce este oe original. Consumul mi s-a părut surprinzător, în condiții în care am mers tare și la dus și la întors,la dus am avut bagaje, iar la întors am avut ceva greutate, iar prin scoaterea poliței și rabatarea banchetei s-a creat un spațiu foarte încăpător. De asemenea foarte utilă, mi s-a părut, deschiderea dublă a hayonului. Ce urmează: încă aștept chestii comandate, probabil antifonare pasaje roți și revopsire etriere, identificarea și remedierea erorilor (lumini număr înmatriculare și daylight dreapta), o vizită de verificare la mecanic și probabil și altele.
    1 point
  24. Cred ca da, sunt suficienti 😂 sunt pentru a finaliza depasirea in siguranta, nu altceva.
    1 point
  25. Ai dreptate nu e chat ,însă opiniile acestea ajuta foarte mult. Concret, nu am fost hotărât de la început de configurarea de 115 cp, conditionat de buget, am semnat asa și acum mi s a spus ca nu mai pot modifica. După ce am aflat opinii mâine merg iar la dealer sa ii cer sa îmi modifice în 150 cp benzina dsg ( desi mi a spus ieri ca nu se mai modifica, sa adaug optiune...) sau sa ii cer sa o anuleze și sa configurez diesel dsg de 150 cp, fiind la același preț. Masina nu este în producție, ieri mi a spus. Va rog sa îmi spuneți dacă a avut cineva o astfel de situație a.i sa știu cât de mult sa insist la dealer sa modifice, de la început nu era prea receptiv sau sa ajute clientul ci doar interesul lui. Mulțumesc.
    1 point
  26. @Emy DM-am gândit că diferența era destul de mică, având în vedere că îmi doresc sa merg măcar 100.000km cu acestea. Între timp am făcut și ITP-ul, ultimul la 2 ani, fără nici o problemă, ocazie cu care am mai spălat-o și eu. După ce termin Golful, o sa fac schimb cu fiică-mea, că acum merge cu Tiguanul. 😁
    1 point
  27. @Emy D, pai noxele au iesit de Euro 4 chit ca masina e 3, TDI-ul toarce ca o albinuta, all good
    1 point
  28. 1 point
  29. Nope, au facut-o pentru optimizarea costurilor. Era mai costisitor sa faca un motor de 1.0 litri cu putere 110 CP si 2 motoare de 1.5 litri cu puteri de 130 si 150 CP. Acum e mai ieftin ptr VAG sa produca un singur motor: cilindree de 1.5 litri si 2 variante de putere: 115 si 150 CP. Deci stai linistit, nu a avut legatura cu fiabilitatea lui 1.0 TSI.
    1 point
  30. Am patit-o !!! Usa din dreapta fata nu se deblocheaza nici din interior si nici din deschiderea centralizata, cand trag de minerul din interior se misca butonul de blocare dar revine si din aceasta cauza nu se deschide usa. DIn exterior este la fel.Am incercat sa tin trasa in sus parghia de deblocare dar fara folos. Am incercat sa dau fata de usa jos dar mai are un surubel in dreptul oglinzii si cum usa este inchisa ... Un ajutor prin Brasov ca nu as vrea sa rup ceva .... Este o Bora Break 2002 , 1,6 l
    1 point
  31. exact - sa o desfaci cat mai repede, sa nu ramana blocata. mai mult sau mai putin - important e ca se potrivesc. Merg si de la alte VAG-uri - Passat, etc. ii aplici corectie - cu pumnul, pe exteriorul usii - in dreptul yalei - in aceelasi timp, apesi butonul descuiat, de pe telecomanda. Daca nu ai telecomanda, sa apese cineva pe butonul descuiat, de pe usa soferului. dupa ce se va descuia yala, ai raspunsurile noastre. si daca nu sunt suficiente, telefoanele noastre sunt in semnaturi. Nu ezitati sa sunati si o sa va indrumam. ToateCeleBune !
    1 point
  32. revin si eu cu o problema asemanatore... sunt posesor a unui VW bora din 2003 ! si acum 3 zile am inchis masina ..si cand sa o deschid ....nu sa mai deschis usa din spate ..nici pe interior nici pe exteroir.toate bune si frunmoase ...am desfacut panoul in speranta ca o sa gasesc un fir rupt .sau ceva de genu; asta ...dupa ce am verificat toate firele ..si contactele ...care nu au nimic ..am trecut si broasca aceea ...sau motoras... problema este ca atunci cand incerc sa o descui nu se intampla nimic ..daca trag de manerul din interior ...se ridica turturele alea in sus ..si daca dau drumul la maner coboara si el....inca nu am scos partea metalica ....dar vreau cateva ideii ...... Help me ?pana nu intru in transa si pun flexu pe ea ..ca deja mi-a mancat 2 zile din viata .
    1 point
  33. Salutare Pentru acest retrofit avem nevoie de urmatoarele: Parbriz cod 5E0845011CTNVB (cu incalzire) - aprox 1280 lei pret la magazinele de piese auto Camera Lane assist (Gen 3 3qd980654) - gata parametrizata - 80 EUR + transport Cablaj camera - tot din Rusia - 25 EUR + transport Oglinda retrovizoare heliomata (control si al oglinzilor laterale) - 3G0857511AF (de pe passat) - 160 lei din dezmembrari pad cu gel (pt montajul senzorului de ploaie/umiditate/lumina)4E0955609 - 180 lei Trim-uri (plastice) pt mascare - 5E0868437B Y20 - 1 5E0858634 Y20 - 1 5E0858633 Y20 - 1 (trim-urile costa aprox 150 lei) Tras si conectat - am facut totul singur Codare - am facut singur Montaj parbriz - 190 lei (+200 lei baietilor de la montaj) Calibrare camera la reprezentanta (400 lei) Cu mentiunea sa i se atraga atentia celui care calibreaza sa introduca manual in odis anul 2018. In cazul meu masina este din 2016 si camera din 2018 (nu se poate calibra decat daca se face acest lucru). Procedura de codare pt Octavia 3 2016 Combi / Lane Assist este urmatoarea: Address 19: Diagnostic data bus interface Equipment list → item “A5 - Front sensors of auxiliary systems for the driver” → enable → save. Address 17: Instrument cluster Encoding 07 → Long encoding → Byte 4 → Bit 6 → activate Byte 5 → Bit 2 → activate Byte 11 → Bit 1 → activate Address 08: A / C Electronics Encoding 07 → Long Encoding → Byte 8 → Bit 0 → Activate Address 09: Onboard supply control unit Encoding 07 → Long encoding → Byte 2 → Bit 0-2 → 03 Lighting: Bi-Xenon with Light Assist ( PR-8IG / 8IP + 8G1) Closed area 16 → code 31347 → Adaptations 10 → IDE08786-ENG116639-Auxiliary lighting functions-Fernlichtassistent Reset → Activate IDE08786-ENG116637-Auxiliary lighting functions-Menuesteuerung Fernlichtassistent → Available IDE08786-ENG116641 Menuesteuerung Fernlichtassistent Werkseinstellung → available Address 10: Parking Assistant Encoding 07 → Long Encoding → Byte 3 → Bit 5 → Activate Address 44: Power steering Closed area 16 → code 19249 → Encoding 07 → Long encoding → Byte 0 → Bit 4 → activate Address 5F: Informing electronics Encoding 07 → Long encoding → Byte 24 → Bit 6 → Activate Closed area 16 → Code 20103 → Adaptation 10 → Inporter 999 → equipment 12345 Car_Function_Adaptations: ENG122227-ENG117506-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_Lane_Departure_Warning: → activate ENG122227-ENG117508-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_Lane_Departure_Warning_over_threshold_high: → activate ENG122227-ENG117636-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_road_sign_identification: → activate ENG122227-ENG117638-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_road_sign_identification_over_threshold_high: → activate Car_Function_List_BAP: ENG122229-ENG117740-Car_Function_List_BAP_Gen2-LDW_HCA_0x19: → activate ENG122229-ENG117741-Car_Function_List_BAP_Gen2-LDW_HCA_0x19_msg_bus: → CAN_Extended ( Additional data bus) ENG122229-ENG117754-Car_Function_List_BAP_Gen2-traffic_sign_recognition_0x21: → activate ENG122229-ENG117755-Car_Function_List_BAP_Gen2-traffic_sign_recognition_0x21_msg_bus: → CAN_Extended ( General tire data) Address A5: Front sensors of auxiliary systems for the driver [LO] _Brand: [VO] _Skoda [LO] _Class: [VO] _A [LO] _Generation: [VO] _Generation_7 [LO] _Bodystyle: [VO] _Estate [LO] _Expansion: [VO] _Not_coded [LO] _Production_region: [the VO] _EU [the LO] _Country_variant: [the VO] _Europe [the LO] _Chassis: [the VO] _Steel_springs [the LO] _Steering_bar: [the VO] _Not_coded [the LO] _Windshield: [the VO] _Heat_protecting_glass [the LO] _Traffic_side: [the VO] _Right_traffic [LO] _PSD_Version: [VO] _PSD_15 [LO] _Navigation: [VO] _MIB_high [LO] _AAG: [VO] _Not_coded [LO] _SWA: [VO] _Not_coded [LO] _ACC: [VO] _Not_Coded [LO] : [VO] _Not_coded [LO] _Blind_spot_detection: [VO] _Coded [The LO] _Rain_light_sensor: [the VO] _Coded [the LO] _Main_unit: [the VO] _enabled [the LO] _PLA: [the VO] _N0t_Coded [the LO] _ESP: [the VO] _Coded [LN] _Lan_assist_system_mode: [the VN] _Selection_over_menu [the LO] _Personalized_key: [the VO] _Version_1.x [the LO] _Networking_variant: [the VO] _MQB [the LO] _Radar_interface: [the VO] _Not_Coded [the LO] _Perso_HC: [the VO] _Last_setting [the LO] _Point_of_intervention: [the VN] _late_setting_over_menu [the LO] _LaneAssist_AGW_output: [the VO] _enabled [LO] _Lane_assist_off_text: [VO] _enabled [LO] _Emergency_Assist: [VO] _EA_Variant_1 [LO] _VZE: [VO] _Coded [LO] _HC_mob_line: [VO] _Coded [LO] _HC: [VO ] _F_fault : [VO] _last_mode [LO] _FCWP_delivery_status_prewarning: [VO] _off [The LO] _FCWP_extended_prewarning_settings: [the VO] _Not_coded [the LO] _FCWP_warning_indicator: [the VO] _Not_coded [the LO] _FCWP: [the VO] _Not_coded [the LO] _FLA_Additional_High_Beam: [the VO] _no_Additional_High_Beam [the LO] _FLA_Headinglight_type: [the VO] _Halogen [the LO] _Mains_frequency: [VO] _50_Hz [LO] _AFS_coding_Light_Assist: [VO] _High_Beam_Assist In the admissions of the camera itself, do not forget to set: [LN] _Lane_assist_on_state: [VN] _On_setting_over_menu [LN] _Lane_assist_warning_intensity: [VN] _Selection_over_menu Closed area 16 → code 20103 → Adaptation 10 (Poza atasata)
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!