Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.10.2024 în toate secţiunile
-
Cred ca da, sunt suficienti 😂 sunt pentru a finaliza depasirea in siguranta, nu altceva.3 points
-
Ok , inteleg ca oamenii obisnuiti care vor sa tina masina 10 ani , vor merge cu ele crapate dupa ce se duce garantia Si cum sa nu ne plangem ? Cand dai minim 20k pe o masina iti asumi timpul pierdut sa schimbi mereu farurile in garantie sau timpul + costurile aferente dupa garantie ? Mie personal mi se pare bataie de joc Asta se intampla si la Superb , Kodiaq , masini mai scumpe ? Sunt chiar curios , e tipic Skoda sau asa au ajuns toate brandurile medii sa ofere calitate clientilor ? Sau e din cauza ca in general cele care patesc asta sunt masini de firma care sar ca iepurii prin gropi , ptr ca nu le pasa celor care le conduc ? Poate mi se pare doar mie dar in ziua de azi banii se castiga cu mai mult stres decat acum 10 ani si cei care ofera produse noi ( in orice domeniu , masini , case , tv , tot ) par a-si bate joc de acest aspect3 points
-
Nope, au facut-o pentru optimizarea costurilor. Era mai costisitor sa faca un motor de 1.0 litri cu putere 110 CP si 2 motoare de 1.5 litri cu puteri de 130 si 150 CP. Acum e mai ieftin ptr VAG sa produca un singur motor: cilindree de 1.5 litri si 2 variante de putere: 115 si 150 CP. Deci stai linistit, nu a avut legatura cu fiabilitatea lui 1.0 TSI.3 points
-
Am precizat de la inceput ca nu iau in calcul Rabla, nu toata lumea reuseste sa prinda finantare, plus ca suma totala disponibila a fost tot mai mica. Iar Rabla Plus nu mai e 9000 de euro, A FOST (ca bugetul e terminat) 25.500 lei, deci uite ca iar raman bani de carburant. Vand si jantele de aliaj care vin din fabrica pe Golf si pun jante de otel, ca sa fie precum ID3-ul si mai fac vrei cateva plinuri. Nu reusesc sa inteleg de ce merita sa platesti in plus 10.000 de eruo pe un ID3, in loc sa cumperi Golf. Am venit cu argumente obiective (mai obiective decat banii nu stiu ce argumente exista), iar la niste masini modeste ca cele doua, nu intra in calcul factorul subiectiv, cand iti doresti neaparat o marca/un model de masina, indiferent de contraargumentele obiective.3 points
-
2 points
-
Am vazut ca noul motor 1.5 are variante de 115cp si 150cp. Aveti idee de ce s-a renuntat la 130cp? L-au micsorat in 115? De ce? Nu de alta, dar am motorul cu 130cp (masina luata in feb 2020) si incep sa ma intreb daca voi avea probleme. Oare au costatat ca motorul nu este fiabil? Mentionez ca nu ma pricep la masini. Va rog sa ma intelegeti daca intrebarea mea este stupida2 points
-
Asta cu profesionistii, nu stiu ce sa zic, dupa un video de 54 de secunde, de exemplu sunt si cei de la km77 care testeaza mult mai multe masini la moose test. Acolo Octavia a avut 74 km/h cea mai buna incercare la moose test, iar, de exemplu, Civic Typer R, modelul actual, tot 74 km/h. Asta inseamna ca Octavia are aceeasi manevrabilitate ca Typer R daca ne luam doar dupa rezultatele de la moose test-ul ala, ceea ce este foarte departe de adevar. Atat timp cat aceste teste nu sunt facute de o organizatie de genul EuroNcap si standardizate cat de cat, raman doar asa niste teste pur informative. A nu se intelege ca sugerez cumva ca Octavia nu are suspensiile moi si orientate catre comfort, cred ca toata lumea care-si cumpara Octavia stie asta.2 points
-
După ceva mai mult de 2 săptămâni, am reușit printre picături să termin Golful. Am terminat spălatul pasajelor roților, apoi am curățat etrierii cu periile de sârmă Apoi am mascat tot ce nu îmi doream să fie acoperit cu insonorizant. După uscare am acoperit cu insonorizant, în 2 straturi date conform instrucțiunilor Am lăsat puțin să se usuce, după care am scos banda și pungile de plastic, am degresat etrierii și am vopsit în 2 straturi cu vopsea gri LA7W, urmate de 2 mâini de lac. La capacul de la motor, am scos suporții vechi întrucât 2 erau rupți și i-am înlocuit cu varianta ceva mai înaltă,pe care am folosit-o și la Tiguan. Apoi am scos plasticul de sub ștergătoare pentru a ajunge la suportul de deasupra ventilatorului, pe care l-am înlocuit cu carcasa cu cele 2 filtre, cum am pus și la Tiguan și la Golful 5 albastru. V-am spus că am renunțat total la cele 2 bucăți de burete de la VW? La ambele aripi am scos bureții respectivi, care rămân în permanenta uzi și murdari și cred ca este una din cauzele pentru care pragurile și aripile față ruginesc. Apoi mi-am adus că nu adusesem semnal de la difuzoare pentru adaptorul high low. Așa că, cu ajutorul unei sârme,am tras cablurile pe sub mocheta, apoi prin tunelul central până în spatele RCD-ului. Apoi prin pragul din dreapta le-am adus în portbagaj. Am continuat cu prinderea tuturor plasticelor din interior și portbagaj. M-am chinuit puțin, dar un final s-au potrivit toate. Am asezat și covorașul de plastic din portbagaj si polițele. scaunele față si banchetele spate si am mai tras un aspirat rapid. Totodată am montat ornamentele de la praguri, pe care mai trebuie să le curăț de adezivul foliilor de protecție. A urmat un spălat rapid si masina era gata de condus. În poza asta se văd și roțile de vară. Am cumpărat și montat anvelope noi, Kumho 205 55 16, indici B / B / 70db și DOT 1124. Noile jante ii stau foarte bine Golfulețului. Am plecat cu fiică-mea prin oraș, pentru a o ajuta la exersat parcări. După ce am executat o serie de manevre de parcare și ne-am plimbat prin oraș, mașina a început să vibreze la anumite turații și să se audă mai puternic,ca și cum ar fi fost fisurata evacuarea. Am presupus ca este egr-ul, pe care urmează să-l înlocuiesc. Scotea și fum mult la accelerării mai bruște și aveam și martorul motor aprins în bord. I-am zis fiică-mii să meargă cu Tiguanul până îi rezolv Golfulețul, așa că mai durează puțin predarea cadoului... To be continued!1 point
-
Azi am fost chemat la Debrecen pt update-ul de soft la camera...DAR problema e ca nu au putut instala noul update...nu pornea update-ul care l-au primit de la fabrica ( sau cel putin asa mi sa spus ) Dupa cca 4 ore de chinuiala...au renuntat...au trimis la fabrica problema...si voi fi rechemat saptamana viitoare...cand vor primi un raspuns sau alt soft de la fabrica! Se pare ca nu e chiar asa de usor nici cu update-urile astea ... Drumuri bune tututror!1 point
-
@Emy D, pai noxele au iesit de Euro 4 chit ca masina e 3, TDI-ul toarce ca o albinuta, all good1 point
-
Poate e mai ieftin pentru ei sa inlocuiasca cateva mii de faruri decat sa schimbe furnizorul. Daca era o problema financiara majora pentru ei, fii sigur ca luau masuri.1 point
-
Pe viitor, monitorizeaza farurile cu atentie, cand speli masina e cel mai usor sa observi daca se abureste punctual, atunci e clar ca e vreo fisura pe care posibil sa nu o observi la prima vedere.1 point
-
Porsche Bucuresti Nord. De acolo am luat si masina. Am primit acum telefon ca a fost acceptata garantia si au comandat farul. Nu au aparut. Am fost sunat ca a fost acceptata garantia.1 point
-
ID3 are finisaje cel mult de nivelul unui Polo, masina arata foarte ieftin la interior (nici Golf 8 nu mai e cum era odata, dar se vede imediat diferenta), ba chiar am fost surprins sa vad ca locurile in spate la cap sunt inghesuite tare. Nici eu nu inteleg de ce nu pot sa faca electricele sa arate ca niste masini normale. Sunt exceptii, e adevarat. dar in zona de premium/lux. VW nu stie sa deseneze electrice, dar nu e singurul din piata.1 point
-
De modul in care arata vad ca nu se leaga nimeni. Pentru mine, ca potential client de masina noua, cand vorbim de un buget destul de consistent pentru o compacta ma gandesc ca trebuie sa imi si placa cum arata caruta. Comparatia asta cu golful e facuta ca sa ramanem in grup. Pe langa asta, eu NU vreau materiale reciclate la interior. NU vreau cofraje de oo sau carton presat sau mai stiu eu ce gaselnite. Nu...materialele alea trebuie sa se afle in componenta masinii dar in zone unde NU se observa sau la exterior. Nu degeaba se numeste Calitate Perceputa... Chiar ieri am mers ceva minute in spatele unui ID3 si am avut timp sa il observ mai bine, fiind in trafic bara la bara.1 point
-
Salut! Da, sunt mulțumit de DSG momentan, e ok. Am fost focusat pe manuală că am avut doar manuale, cu ele sunt obișnuit, dar am avut și experiența O3 1.4 TSI care mi-a plăcut. Lucrurile se schimbă, tehnologia la fel și odată cu ea și noi trebuie să ne adaptăm. Dacă și cutia manual de pe 1.5 era da cea de pe 1.4, nu luam nici acum automată, dar...1 point
-
Este cerere mare de 1.5 mHEV pentru că nu se prea mai comandă diesel, și este normal să se prelungească termenul de livrare. Mașina nu e blocată pentru modificări, ci fabrica a confirmat producția. Adică nu o mai poți modifica. Când e confirmată în producție nu trimite dealerului neapărat și data când intră. Dacă nu se mai poate modifica, apreciez că în maxim trei luni o ai în fața casei. Nu există "așteaptă" piese pentru mHEV pentru că astfel de mașini se produc zilnic. Au piese, dar e cererea mare. Altfel ar opri producția până vine camionul cu, compresoare, spre exemplu. Ori cel cu care ții legătura nu prea știe, ori îi e lene să îți explice, că sunt și din ăștia. Și ca să înțelegi mai bine, cel cu care colaborez eu din 2016 de când mi-am luat prima mașină, mă informa la orice modificare și îmi și explica. Când veneau mașinile la vamă mă întreba dacă o cere la transport mai repede sau nu, etc, și când ajungea la el mă sună să merg să o văd. Mi-a arătat-o pe penultima care era în atelier unde o pregăteau de livrare. M-a dus el acolo. La ultima mașină, luna trecută, exact asta s-a întâmplat. M-a sunst că e la vamă, dacă o cere la transport. A venit, m-a chemat s-o văd. Apoi a întrat în concediu în perioada de livrare, dar a delegat colegii să se ocupe și să mă anunțe când să o iau. S-or fi ocupat colegii, nu zic nu, dar nu s-au sinchisit să mă sune. M-a sunat tot el, din concediu, să merg să o iau. Am mers și mi-au dat-o fără nicio explicație colegii. Mașina era afară. Mă aștepta. Mi-au dat cheile și gata. Poți pleca. Nu mi-a explicat nimeni ce face, ce știe, etc. Deci... contează și cu cine ai de-a face. M-am dus înapoi când a venit omul din concediu și mi-a explicat tot el. Așa că nu te mai stresa, deși e greu pentru că știu ce simți. Repet, dacă ai termen 5 luni, au trecut două deja și este confirmată în producție, în trei luni o vei avea. Crede-mă!1 point
-
Conduc electrica, Diesel si benzine, intre 150 si 500CP. Stock. Toate diferite intre ele, din multe puncte de vedere. Fiecare cu puncte slabe si puncte tari. Cand cobor din cea de 500CP si ma urc in cea de 150CP ma adaptez imediat. La fel cand trec de la automata la manuala sau de la turbo la aspirata. Mie imi place sa conduc, sa trag de ele, dar nu e o drama asa cum sugereaza unii sa conduci o manuala sau vreo termica. Astea sunt copilarii.1 point
-
Revin și eu cu celelalte detalii, am încercat astăzi sa adaug Pdg și poate volan sport însă prea târziu, masina este blocata pt modificări ( asa mi s a spus) însă niciun gând sa între în producție, se așteaptă încă piesele lipsa pt mild hybrid. Termenul decembrie nu se va respecta, adică 5 luni ci poate ian_feb, conform detalii primite. Se fac livrări la mai puțin de 3 luni, erau multe acolo , cam toate diesel dsg.1 point
-
Daca ii pui anvelope bune si mergi normal o sa ai o masina normala si buna Toate testele facute ptr conditii extreme sunt ptr cei care merg asa , adica sub 1% din soferi Cine are bani si vrea masini care sa se comporte exemplar in orice conditii are de unde alege1 point
-
Octavia este o mașină de familie, nu este nici SUV și nici sport car. Eu unul am cumpărat-o pentru spațiul interior (la banii ăștia nu găsesc atâta spațiu pe sement) și pentru confortul pe care îl are, ăla pe care îl poate e oferi o Skoda, nu pentru drumuri accidentate și nici pentru curbe ac de păr. Nu vreau să par ceea ce nu sunt, dar discuțiile merg într-o direcție precum fotbalul și politica, adică fără final. Skoda Octavia este o mașină modestă, nu un brand de lux, motiv pentru care o tratez că atare. Cine alege modelul, știe de ce o face. Decât o mașină premium, dar cheală și pe deasupra înghesuită la interior și scumpă, mai bine o Octavia mai accesorizată. Eu caut să o exploatez cât se poate de corect pentru a-i oferi ocazia să fie fiabilă. Nu e... ghinionul meu.1 point
-
Intr-adevar nu cumpara nimeni fara Rabla Plus, care are anul asta a avut o valoare de 5100 euro. Dar in realitate acum e zero pentru ca nu mai sunt fonduri, poate la anul. Si daca tot sunt interesat de o masina noua (eventual electrica), uitadu-ma la lista de preturi la id.3 observ ceva interesant: primele 2 versiuni de echipare (preturi de lista 38.281 euro respectiv 40.694 euro) au "jante de otel" 🤔. La id.4 chiar si versiunea Pro (47.457euro) are "jante de otel".1 point
-
Asta cu testul elanului este cu dus si intors, depinde si de masina, dar si de starea anvelopelor, presiunea in anvelope si cum conduce soferul. Cand a aparut, Dacia Duster I a facut furori datorita pretului mic. Olandezii au reusit sa o rastoarne la testul elanului, ca sa demonstreze ca masina nu este sigura (si de aceea pretul scazut). La urma au recunoscut ca pusesera anvelope resapate pe masina si ca soferul a facut tot ce a putut ca sa o rastoarne, si nu ca sa o mentina pe traseu.1 point
-
Octavia 4 e mai slaba decat Corolla, vedeti si testul de mai sus. Am o Fabia in familie si la fel e barca, asta e specific Skoda. De aceea recomand suspensii sport, pentru a elimina partial acel ruliu si oscilatiile pe verticala ale caroseriei si inclinarea de bot la franari. Garda la sol scade, dar nu e mare impediment pe asfalt. Desigur chestiuni de gust, stil de conducere, insa obiectiv vorbind Octavia 4 are sasiu moale.1 point
-
Nici eu nu am simțit, deși sunt la la treia Octavia, că ar avea comportament de barcă, dar na, fiecare are percepția lui. Am avut ocazia să particip la un curs de o săptămână de condus defensiv, unde toată săptămână de la 8 la 21 am fă cutnumai jaloane și testul elanului, față plus spate. Mașina de curs, un Logan 2 motor 0.9. Cursul organizat de angajator. Nu vă puteți imagina cât de stabil este Loganul și nici dacă vrei nu îl răstorni. Evident, doar dacă ești prost îl răstorni. Ca atare, contează mult și cine e la volan pentru că sunt convins că 90% dintre cei care conduc NU știu ce înseamnă frânare de urgență și cum se face ea și nici să vireze în condiții extreme, dar ăsta e subiectul altui topic. Dacă se conduce cu o mână pe volan, poziționată la ora 12 și cu cealaltă pe cotieră... poți avea cea mai stabilă mașină că te duci grămadă. E un subiect de polemică, fără rost, pentru că cine își ia Octavia nu face testul elanului cu ea și nici jaloane, deci, nu v-a simți nimic aiurea. Mașina cu roți mai late pare mai bine înfiptă pe șosea, dar și cu cele standard ești în deplină siguranță dacă nu bruschezi aiurea autoturismul.1 point
-
Rabla le scoate doar pe cele care nu mai circula . Numarul fumigenelor intalnite intrafic imi confirma ca nu intereseaza pe nimeni .1 point
-
Deci, eu nu confirm aceste constatări. Nu se susțin in cazul meu - țopăie, instabila grav etc. Poate ca doar masina respectiva avea un defect.1 point
-
Incearca sa mai zambesti uneori stimate coleg @detinator Nu totul e in gri , nu toti au ceva cu tine sau cu toti B , X , Y sau cu altceva Fiecare are o opinie , o idee , nu toti stau cu calculatorul dupa ei sa spuna la zecimala ceva Nu poti combate absolut orice cuvant sau postare ca si cand e un atac la persoana care te vizeaza Suntem oameni , nu roboti Daca eu am postat ceva cu umor sper in loc sa fiu nervos , dupa o zi tampita in trafic , nu inseamna ca am ceva cu cineva Iti doresc o zi faina1 point
-
Pai am ales 1.5 tsi'u de 150 CP, sa fie comparabil cu Pure 170 CP. Am configurat si 1.5 eTSI 150 CP cu DSG-28.842 euro. Tot raman 9.000 de euro pentru carburant si revizii pe cativa ani de zile. 😀 Nu vreau sa se simta nimeni lezat, dar ID3 nu e nava spatiala comparativ cu Golf8.1 point
-
Imi amintesc prin 2016 cand am ajuns prima data in Olanda si imi explicau colegii cum e la ei cu taxa auto, nevand "impozit", ci doar aceasta taxa care depindea de gabaritul masinii (greutate) si daca e benzina sau diesel (care era taxat mai mult, din ratiuni de poluare). Si tocmai de aceea la ei nu vedeam aproape niciun SUV sau masina mare, marea majoritate a masinilor erau mici/hatchback. Si spuneau ca rationamentul era pur unul practic: poluare si afectarea drumurilor de masinile cu masa mai mare, logic. Iata ca ..ramane cum am stabilit cum ar veni1 point
-
1 point
-
Probabil ca BYD si alt giganti au masini de calitate superioara multor branduri europene , am vazut reclame la competitii sportive mari La noi vin momentan astea mai ieftine gen MG dar si calitate scazuta Problema cea mai mare e ca la absolut toate brandurile pe an ce trece scade calitatea per total Indiferent ca sunt chinezesti sau nu Nu ma pricep la masini dar vad in fiecare zi la televizoare Un lucru e cert , fizica nu o poti inlocui cu electronica decat pana la un punct De asta orice telefon smecher cu nspe camere de mii de magapixeli nu va putea sa faca ce face un dslr , nu poti trece peste optica prin prelucrari digitale Alt exemplu - o sticla a unui ecran tv de acum 10 ani era groasa si rigida , putei sa o lovesti destul de tare si nu se intampla nimic Pentru cine nu stie , un ecran LCD are electronica intre straturile de sticla Circuitele electronice dispa caldura in functionare si au nevoie de racire In ecranele vechi era putina electronica , sticla groasa , racire buna , destul de fiabile , pica un ecran la o mie Ecranele noi sunt de 5-6 ori mai subtiri si au de 5-6 ori mai multa electronica in sticla - COG Pica pe capete , un ecran la 10 , multe in garantie dar majoritatea imediat dupa garantie , un ecran nou costa mai mult decat tot tv , ecran second nu exista De la 4-7 placi conectate prin cabluri s-a ajuns la o placa , suruburile inlocuit cu cleme , plasticul subtire , etc Totul ptr economie , la fel si la masini , totul e facut cu economie prin scaderea calitatii Se plateste in plus ptr fiecare jucarie din dotarea , nu pentru calitate , se face economie acolo unde nu poti crede ca se poate cobora un producator auto - de la grosime mocheta la diverse plastice Pretul masinilor a crescut semnificativ in ultimii 15 ani dar calitatea definitiv nu1 point
-
Revin cu ...ceva noutati! Am fost la reprezentanta VW de la Debrecen ( Ungaria )... si se pare ca, pt moment nu exista rezolvare! Problema pleaca din camera de sus de la oglinda care citeste indicatoarele ...se pare ca se incinge prea tare si da acele erori... deoarece nu porneste tot timpul un ventilator mic ...cand se incalzeste camera. Au spus ca 99% problema e din soft! Fabrica a confirmat defectul si a anuntat ca in saptamana 38 va aparea un update de soft la camera respectiva! Daca nu se rezolva cu acel update de soft atunci se va inlocui complect camera de sus de la oglinda!1 point
-
1 point
-
@DonDonel go for it! E o masina geniala sincer. In ciuda varstei, are dotari pe care multe mașini de rand din prezent nu le au. + comfort. Problema e ca greu găsești una intretinuta. Pe mine m-ar mai bate gândul sa iau una pe care sa o țin complet stoc si cat mai ingrijita. Dar efectiv nu găsești un Superb 1 îngrijit. Toate sunt moarte și necesita foarte mult timp sa le duci pe linia de plutire.1 point
-
1 point
-
Buuuuuuuuun, din nou saptamana viitoare a devenit luna viitoare. M-am obisnuit cu treaba asta. Partea buna e ca am reusit sa incalt jantele, si sa le pun pe masina. Am avut o mica problema la o perna pe care am remidiat-o. Am rezolvat si pompa de apa secundara care functioneaza perfect acum. Inca 2 chestii off the list. Las si cateva poze in noul setup: Ultima poza e cu nivelul cu care circul de obicei. Jantele fiind foarte usoare, se simte si directia o idee mai usoara. Franele se vad mult mai bine acum, mai ales cele de pe spate. BBS-urile vechi au intrat la vanzare. Daca nu se vand, le voi reconditiona si le voi pastra ca si al 2-lea set. Unii poate observati, inca nu am grilele din bara. Am reusit sa comand complet noi grila centrala + grila stanga. Din pacate grila dreapta efectiv nu o gasesc nicarier. Nu o mai duce nimeni. Daca stiti voi cineva care m-ar putea ajuta in directia asta, as aprecia mult. Am si grilele vechi, dar cea din dreapta e putin decupata de la traseul vechi de intercooler. Nu e decupata tare dar la masina asta, totul trebuie sa fie impecabil E putin trist ca deja nu mai gasesti piese pentru ele. Daca nu mai gasesti grile pentru bara, o zona care e destul de expusa la incidente, ce sa mai zic de lucrurile marunte? Pe langa asta, am mai luat multe chichite. Plafoniere spate originale negre. Chit ca si ale mele sunt vopsite, alea originale au si iconitele de on / off / on when door open, pe ele. Ceasurile inca asteapta, suport ochelari OE pe care trebuie sa il curat si vopsesc. Inca un set de grile manere noi originale (erau la pret bun), cleme usa prag (pragurile ce sunt pe usa au niste cleme ce as vrea sa le schimb ca sunt subrede - din nou, aceste cleme nu le-am gasit nicaieri, noroc cu ebay si traiasca B5.5) Am mai cumparat si un set de magneti foarte puternici pentru numar. Am pregatit numarul cu banda de protectie in spate sa nu stricam vopseaua + magnetii. Mai am de dat bara jos si sa pun magnetii in spatele ei. Clima e urmatoarea prioritate, identificat de ce nu mai merge / ce s-a intamplat si reparat.1 point
-
Ai facut alegerea buna cu Spidan. Eu am luat SKF si nu am fost foarte multumit de ele. Una a trebuit desfacuta si bagata vaselina din nou in ea, si se misca greu... Urmatorul set si la mine o sa fie cu SPIDAN.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00