Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.10.2024 în toate secţiunile

  1. Rabla le scoate doar pe cele care nu mai circula . Numarul fumigenelor intalnite intrafic imi confirma ca nu intereseaza pe nimeni .
    4 points
  2. Incearca sa mai zambesti uneori stimate coleg @detinator Nu totul e in gri , nu toti au ceva cu tine sau cu toti B , X , Y sau cu altceva Fiecare are o opinie , o idee , nu toti stau cu calculatorul dupa ei sa spuna la zecimala ceva Nu poti combate absolut orice cuvant sau postare ca si cand e un atac la persoana care te vizeaza Suntem oameni , nu roboti Daca eu am postat ceva cu umor sper in loc sa fiu nervos , dupa o zi tampita in trafic , nu inseamna ca am ceva cu cineva Iti doresc o zi faina
    4 points
  3. Octavia este o mașină de familie, nu este nici SUV și nici sport car. Eu unul am cumpărat-o pentru spațiul interior (la banii ăștia nu găsesc atâta spațiu pe sement) și pentru confortul pe care îl are, ăla pe care îl poate e oferi o Skoda, nu pentru drumuri accidentate și nici pentru curbe ac de păr. Nu vreau să par ceea ce nu sunt, dar discuțiile merg într-o direcție precum fotbalul și politica, adică fără final. Skoda Octavia este o mașină modestă, nu un brand de lux, motiv pentru care o tratez că atare. Cine alege modelul, știe de ce o face. Decât o mașină premium, dar cheală și pe deasupra înghesuită la interior și scumpă, mai bine o Octavia mai accesorizată. Eu caut să o exploatez cât se poate de corect pentru a-i oferi ocazia să fie fiabilă. Nu e... ghinionul meu.
    3 points
  4. Care e cuplu ala ENORM? 310nm? Nu zic mai multe ca dupaia iar ai impresia ca ma leg de tine ( nu e cazul! ), si nu doresc flame... dar vorba aia... " mai taie din ele, d-le drecu"
    3 points
  5. Păi văd că tu deja știai răspunsul dar bănuiesc că doar ai vrut să ne testezi...
    3 points
  6. Nici eu nu am simțit, deși sunt la la treia Octavia, că ar avea comportament de barcă, dar na, fiecare are percepția lui. Am avut ocazia să particip la un curs de o săptămână de condus defensiv, unde toată săptămână de la 8 la 21 am fă cutnumai jaloane și testul elanului, față plus spate. Mașina de curs, un Logan 2 motor 0.9. Cursul organizat de angajator. Nu vă puteți imagina cât de stabil este Loganul și nici dacă vrei nu îl răstorni. Evident, doar dacă ești prost îl răstorni. Ca atare, contează mult și cine e la volan pentru că sunt convins că 90% dintre cei care conduc NU știu ce înseamnă frânare de urgență și cum se face ea și nici să vireze în condiții extreme, dar ăsta e subiectul altui topic. Dacă se conduce cu o mână pe volan, poziționată la ora 12 și cu cealaltă pe cotieră... poți avea cea mai stabilă mașină că te duci grămadă. E un subiect de polemică, fără rost, pentru că cine își ia Octavia nu face testul elanului cu ea și nici jaloane, deci, nu v-a simți nimic aiurea. Mașina cu roți mai late pare mai bine înfiptă pe șosea, dar și cu cele standard ești în deplină siguranță dacă nu bruschezi aiurea autoturismul.
    2 points
  7. Am parbrizul plin de reparatii pentru mici ciobituri pe care le-am facut pe banii mei in toti acest ani, nu am vrut sa schimb parbrizul. Dar acum nu mai am ce face, trebuie inlocuit..
    2 points
  8. La cat costa aplicatia si ce iti ofera, eu o vad ca o intrebare retorica . Nu numai ca iti spune daca este in proces sau nu, dar poti urmari multi parametri : km intre regenerari, evolutia "soot-ului" calculated/measured, evolutia presiunii (in functie de ECU), cum variaza temperaturile in filtru si cel mai important : iti poti programa drumurile a.i. sa nu te incurce (nu e nimic mai "placut" decat sa parchezi masina si sa vezi ca isi face damblaua).
    2 points
  9. No offence... unul dintre motivele (dar nu principalul) pentru care am renuntat la Octavia 4 dupa 1 an si 12.ooo km a fost "stabilitatea" ei pe viraje la viteze (aproape) legale pe DN/autostrada. Aveam si PDG - poate a ajutat si asta putin la accentuarea senzatiei de "barca", insa cu siguranta nu decisiv. Suspensia Octaviei este in mod evident orientata catre confort, ceea ce pentru unii utilizatori este exact ce trebuie - nu este loc de polemica aici. De gustibus... p.s. Testul elanului NU inseamna mers pe circuit, ci inseamna testarea comportamentului masinii intr-o potentiala situatie de urgenta in trafic. p.p.s. "bordurile devin tot mai inalte" acolo unde NU trebuie parcat; cele peste care se parcheza sunt tesite (la unghi), sau rotunjite, cu inaltime mai mica ori aproape la nivel cu suprafata carosabila.
    2 points
  10. Testul elanului nu spune ca Octavia 4 nu e stabila. Prin comparatie cu alte masini poate fi mai putin sau mai mult manevrabila, stabila etc. dar de ce sa discutam asta aici la sfaturi de achizitie? Iti ei BMW si te duci pe circuit. Pentru Octavia, care este o masina de familie, poti sa optezi pentru motoare mai puternice sau mai slabute, suspensie sport sau confort sau reglabila, pentru garda la sol mai mare sau mai mica, pentru diverse sisteme de siguranta, pentru roti de diferite tipuri si dimensiuni. Daca nimic nu ti se potriveste te orientezi catre altceva. Parerea mea e ca Skoda Octavia este o masina excelenta pentru profilul ei.
    2 points
  11. @Liviu1000 Dă-mi voie să-ți spun că îți faci degeaba prea multe griji pe tema acestui PDG. Și cu el, și fără el, borduri tot "vei lua" dacă ești decis să urci mașina pe borduri. Mașina fără PDG nu are nimic pe dedesubt care să atârne încât să îți fie frică de faptul că îi poți rupe ceva. Singura problemă este înălțimea bordurii, care totuși ochiometric o poți evalua ca fiind abordabilă sau nu, să nu rămâi suspendat sau să strivești pragurile. Abordează bordurile prin parcarea laterală cu spatele. Unghiul de atac e mai mare și nu pui mare presiune pe trenul de rulare față. 1.4 cm e ceva ce nici măcar o femeie nu sesizează, dacă-mi este permisă comparația și gluma, evident, darămite la urcarea peste borduri care nu sunt standard, ci haotic construite. Eu, pentru a evita aceste griji am decis, și nu de azi de ieri, ci de mult, că nu fac manevre cu mașina pe și de pe borduri decât acolo unde e loc și se vede clar că nu atinge sau lovește ori îmi bărbierește jantele. Dacă ții neapărat la acest PDG, ia-l, dar nu te aștepta să faci cu el ce fac eu cu Duster 2 și 4×4 cu care și eu am emoții uneori cu bordurile. Nu am avut la nicio mașină PDG și le-am folosit în mare parte în București că aici îmi duc traiul de zi cu zi și nu am avut nicio problemă pe tema asta cu mașina. Adică nu i-am simțit lipsa. Sunt locuri unde clar nu bag mașina indiferent ce ar fi și asta se vede cu ochiul liber, și zone unde sunt un pic mai înălțate și tot așa, se vede dacă mașina face față ori nu. Ca atare, nu îți mai face griji și dacă vrei pachetul, ia-l ca mai târziu să nu îți pară rău că nu l-ai bifat. Știu cum e cu piticii pe creier post-achiziție. Și eu mi-am luat volan sport acum. La cealaltă am avut normal, în două spițe, dar mi-a plăcut textura pielii "perforate" la cel sport și cum se simte la mâini, nu neapărat designul "teșit" sau că e în trei spițe. Sunt noțiuni care țin de gusturi și sunt subiective. Nu le poți comenta. Dar dacă vrei ceva la mașină și financiar te încadrezi, eu te sfătuiesc să bifezi. Așa nu vei sta cu gândul la acel ceva suspinând că nu l-ai luat. De regulă după ce trece euforia a achiziției începe să apară acel sentiment de părere de rău că nu ai luat nu știu ce ți-ai fi dorit fiindcă te-ai zgârcit la nu știu ce. O mașină stoc, neaccesorizată, devine repede plictisitoare după trecerea euforie post achiziție. Crede-mă ca știu ce spun. Succes în luarea deciziilor!
    2 points
  12. Helou, Nu stiu cum sa incept dar here goes nothing : dupa lungi framantari sufletesti si nopti petrecute pe internetz incercand sa imi dau seama ce masina s-ar preta cel mai bine stilului meu de viata si planurilor viitoare am ajuns la concluzia ca un Subaru Outback Wilderness s-ar potrivii de minune dar cum intregul proces de achizitie , import si omologare individuala parea prea anevoios m-am multumit cu next best thing adica un Passat Alltrack 2.0 TSI GPF. Presupun ca trebuie sa descriu si un pic partea mecanica : Sub capota se afla un ea888 gen3 acompaniat de un is38 si un filtru cu particule o cutie automata cu 7 rapoarte ( sper dq500 dar cel mai probabil este un dq381 ) precum si un sistem de tractiune integrala de tip haldex gen5 . Tot acest pachet a fost asamblat in 2019 si pana in momentul cand a intrat in posesia mea a parcurs 66k pe drumurile din germanica . Dotari : Sincer nu stiu numele "pachetelor de optiuni" si nici nu as vrea sa folosesc expresia "full fara piele" asa ca o sa incerc sa enumar dotarile ce le-am descoperit pana acum : 2 pedale - una face masina sa mearga mai tare una sa mearga mai incet - great success Una bucata volan plin de butoane plus 2 pe spatele lui care ca prin magie face ca sa creasca sau sa scada zgomotul din habitaclu 3 ecrane, cu mentiunea ca unul e jucaus tare si ba apare ba dispare la apasarea unui buton Prajitor de chelie Scaun sofer fara happy end , ca altfel incearca sa faca ceva acolo la lombar Pachet soacra - e mai atenta decat tine sa pastrezi distanta regulamentara , daca mergi intre benzi , daca ai ceva in unghiul mort ( sincer sper sa si puna frana ) Pachet prietena - daca are loc face si o parcare laterala cat de cat decenta ACC - asta a fost cam una dintre cerinte Priza de 220v Planuri viitoare : 0. Protectii metalice motor/cutie si haldex 1. Haldex controller - Papa needs that 4x4 lock 2. Lift kit - Asta daca ajung sa o pun pe burta pe undeva 3. Baie de ulei din metal - fooo vw si responsabilitatea fata de mediu prin folosirea de mult plastic reciclat Multumesc.
    1 point
  13. Gata, s-a lamurit situatia! Avem CEA MAI BUNA MASINA! Mai e ceva de adaugat?
    1 point
  14. Daca ii pui anvelope bune si mergi normal o sa ai o masina normala si buna Toate testele facute ptr conditii extreme sunt ptr cei care merg asa , adica sub 1% din soferi Cine are bani si vrea masini care sa se comporte exemplar in orice conditii are de unde alege
    1 point
  15. Deci, am spus mai sus, la Octavia poti sa-ti alegi suspensia: confort (standard), sport sau chair una reglabila (DCC). Ceea ce numesti tu barca este de fapt confort si mie imi place. Cand Octavia avea doar suspensii tari era criticata pentru asta. Acum ca le are moi este iar criticata. Normal, pentru ca oamenii sunt diferiti si isi doresc lucruri diferite. In ceea ce priveste Corolla, desigur - nimic nu se compara cu ea dar ii lipseste motorul turbo care pentru mine era si este un must.
    1 point
  16. So nu am mai scris de multicel pe aici asa ca m-am gandit sa imi fac timp Masina pare in mintile ei , aduna kilometrii cam 16k in 10 luni ( poate ar fi trebuit sa imi iau un diezal la cat vad ca merg cu ea ) numai ca observ ca desi nu pare sa ii placa asa de mult ulei-ul ( poate am parte de dilutie , poate nu inca nu am trimis uleiul colectat la analizat ) pare sa fi dezvoltat o afinitate pentru antigel Acum stiu modulul termic ( parca asa se numeste ansablul de pompa termostat ) este o chestie care poate sa puna probleme pentru aceste motorizari dar as vrea sa intreb din experienta ( patanii ) ce altceva mai poate sa dezvolte o afinitate pentru antigel ( poza plin - 9Iulie , poza gol azi 1 Oct . Ca si referinta pe 13 Iunie a fost refacut nivelul ) Pot sa zic ca pana acum sunt placut surprins de capacitatea masinii de a face fata la drumuri forestiere , si desi nu am ajuns in situatii cu vreuna din roti suspendata as putea zice ca sigur nu ii face mare placere cand auzi cum se torsioneaza sasiul cand incerci niste niste hartoape mai interesante O alta chestie care ma surprinde este modul cum decide taica ESP ( cu toate ca , cred ca este mai curand ASR-ul ) sa intervina aleator , bine aleator din pct meu de vedere de plebeu care sta cu mainile pe volan si cu o talpa grea Poate nu il inteleg eu dar de ce atunci cand treci cu ceva viteza peste limitatoarele de viteza ( franat inainte , ridicat piciorul din frana fix inainte ) si apoi imediat revenind mai hotarat pe pe acceleratie incepe sa clipoceasca ASR-ul de parca cine stie ce drq de suprafata ar fi sub si pierde mama aderentei si in aceleasi timp cand ies hotarat dintr-un ac de par pe transfagarasan pare sa puna toata puterea jos si nu maraie si caraie nimic ... Ca si continuare la postarile anterioare : Am schimbat uleiul de cutie la Wolksgarage acum 5k km si pare sa nu fi crapat nimic Anywho .. povestea continua km la fel
    1 point
  17. Daca pretul ID3 va scadea in jurul a 30.000 EUR, asa cum sustinea articolul de pe pagina precedenta, atunci vor incepe iarasi sa se vanda, cred ca este un pret cat de cat ok.
    1 point
  18. Pai am ales 1.5 tsi'u de 150 CP, sa fie comparabil cu Pure 170 CP. Am configurat si 1.5 eTSI 150 CP cu DSG-28.842 euro. Tot raman 9.000 de euro pentru carburant si revizii pe cativa ani de zile. 😀 Nu vreau sa se simta nimeni lezat, dar ID3 nu e nava spatiala comparativ cu Golf8.
    1 point
  19. ... VSSZZZNHZG1008635.pdf WVWZZZ3CZFP419965.pdf WVWZZZCD7SW153085.pdf
    1 point
  20. Scutul este de plastic (scrie si in configurator) pentru protectie praf/mizerie. Nu se urca borduri cu masina. Cand ai suspensii tari vrei moi (confort) si cand ai suspensii moi vrei tari (sport). Exista si optiunea suspensie sport cu garda redusa 15 mm. Cine citeste asta intelege ca masina nu e stabila si nu isi mai ia in veci Octavia 4.
    1 point
  21. Va recomand suspensii sport pe Octavia, masina are suspensii moi, ruliu pe viraje.
    1 point
  22. Pai atunci explica-ne ce inseamna pentru tine "daca e utila" aplicatia? Ce vrei sa faci cu ea daca tu simti cand se face regenerarea? De unde stii ca nu este load managementul bateriei care intra in functiune si ridica turatia? 😉
    1 point
  23. Sigur că este utilă, în special pentru a urmări când își face regenerare sau când urmează să o facă.
    1 point
  24. Dacă e varianta de 115 cp și eu zic că merită să optezi pentru PDG pentru că drumurile din România, că vorbim de rural sau urban, sunt destul de accidentate și asta ajută. S-ar putea să fie ceva mai instabilă pe viraje, dar nu cred că le iei în forță în așa fel încât să te afecteze sau să simți. Eu unul nu am PDG pe mașină și, deși am vrut să iau, am înțeles că afectează un pic ținuta de drum în viraje și cum nu urc borduri și nici pe drumuri accidentate nu o duc (poate dacă n-am de ales) am decis să nu achiziționez. Tu știi în ce mediu și în ce împrejurări folosești mașina și în funcție de acestea poți lua sau nu PDG. Și cu PDG și fără, la început îți va veni greu să bagi mașina nouă pe coclauri sau să o crăcănezi pe cine știe ce borduri. După primele julituri îți va trece. 😄😄😄
    1 point
  25. Curatarile chimice curata si ce nu trebuie ,la urma ies albe ,ca noi ,dar ineficiente .
    1 point
  26. Ptr mine asta e ceva inacceptabil Macar pune la dotari optionale mocheta de calitate , 100 euro sau cat e , doar sa o poti avea Adica dai zeci de mii de euro pe o masina noua si te enerveaza aspecte de 50-100 de euro , asta e penibil
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!