Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.09.2024 în toate secţiunile
-
4 points
-
Am circulat des pe drumul national Pitesti-Slatina (DN 65) si am ramas uimit de agresivitatea si viteza cu care circula masinile inmatriculate in Arges. Soferii de acolo sunt mult mai agresivi decat cei din Bucuresti. Chiar si acasa in Bucuresti, mergand sau venind dinspre serviciu, imi iau claxoane de la masini inmatriculate in Cluj (care ai zice ca sunt mai linistiti de felul lor). Ma si amuz cateodata, zicand ca ,, nu m-a claxonat taximetristul, nu m-a claxonat BMW-ul dar m-a clajonat clujeanul". Deci agresivitate in trafic poti gasi la oricine, nu doar la bucuresteni.2 points
-
2 points
-
Luarăm astăzi Octavia comandată în urmă cu fix 2 luni. Selection, 1.5, 115 manuală cu câteva dotari: matrix, stopuri led, camera marsarier, lumini ambientale, pachet lodge, pachet family, volan încălzit, parbriz încălzit etc. Am condus eu, prima impresie e ok, motorul se simte nou, tre sa facă rodajul si apoi pot face o comparație cu 1.0 tsi. Cilindreea in plus nu am simțit, bine, nici n-m trecut de 3500 ture (doar 1 data). Miroase a nou, volanul e ok, cotiera e ok.1 point
-
La 81 grade sigur nu fierbe ,asta inseamna ca intra presiune mare in instalatia de racire.1 point
-
Confirmati dar nu explicati, cum mama ma.sii de treaba se gresc motorul daca am 1.9 bkc? Explicati ce vedeti gresit decat sa spuneti "confirm ca e gresit motorul"1 point
-
Golf Life 1.5 tsi-150 CP-26.478 euro pret pornire ID3 Pure -170 CP- 38.098 euro pret pornire. Nu ne legam de Rabla, nu se stie pe viitor ce si cum va fi. Presupunand ca alimentezi gratis cu curent ID3-ul, sa se calculeze cati km poti parcurge cu Golful alimentand de 11.260 de euro, diferenta intre cel 2 modele.😀 Bine, accept sa scadem si 200-250 de euro /an o revizie-ulei si filtre. Deci 11.260 - 1.000 de eur (reviziile pe 4 ani). Distributia e lifetime. Oricum garantia acopera 120.000 km /4 ani pentru alte neplaceri. Confortul psihic, ca-n reclama Mastercard, priceless.1 point
-
As fi vrut sa zic ca totul este perfecta insa nu pot. Sa le luam in ordina totusi. Dupa ultima iesire postata mai sus, am mai facut doar un drum semnificativ - pana prin Bucegi. Apoi - concediul mare s-a produs cu dinozaurul - vreo 1500km prin tara, care au inclus o tura pe Trans Valcan, Apuseni - Padis - si piesa de rezistenta - Strategica. Ultima a fost o experienta extraordinara de offroad, mai ales ca pe jumatate din drum a plouat, am ales din greseala varianta cea mai hard pe coborare, si nici nu am macar AT-uri. Dar restul masinii e ce trebuie pentru d-astea Traseele alese au fost motivul alegerii masinii pt concediu, anul asta. Imi permit sa pun si vreo doua poze non-VAG, de pe zonele unde inca ne ardea de poze Au mai urmat, un drum cu munca (motiv de masina de servici strucata) si o iesire pana pe la Balcic, dar tot cu tancul, din motiv de trasee alternaive alese ... Si, din aceasta cauza, Golful s-a simtit neglijat - si la 3 ani si 7 luni impliniti, unul din elementele bateriei s-a scurtcircuitat. 10V - si redresorul nu mai vrea sa o incarce. Al doilea Rombat la care patesc asta. Cat de patriot sunt, o sa merg pe altceva de data asta... Ma oftic, voiam sa o iau in weekend la un drum pana la mare, insa nu apuc sa iau baterie, si aia de la Rexton, este in primul rand prea mare (100Ah nu incape in tava Golfului) si are borne inverse ... Masina stiu ca este ok, incarca bine si nu are consumatori aiurea. O sa verific oricum cand pun bateria noua...1 point
-
Scuze , nu am observat ca esti din B Si soferii din VL sunt vai de capul lor ca peste tot , nu stiu reguli elementare de circulatie , sunt pline de masini santurile prin judet Duminica pe podul de la Brezoi , mergeam spre Sibiu , un B8 de B ma depaseste desi venea tir pe partea opusa , pun frana maxim , pune tirul frana maxim , ii sare spatele la B8 ca broasca si i se opreste motorul Stam sa porneasca desteptul si asta e Noi de prosti mergem ca melcii pe podul ala plin de valuri Azi in fata firmei se lucreaza , schimba ceva tevi de gaze , groapa pe o banda , cu muncitori - ma trezesc cu Qodiaq de B in fata pe banda mea si tot el ma injura - se duc muncitorii sa il convinga sa intre la loc pe banda lui ca blocase toata strada E vorba de aroganta , superioritate , etc , nu poti sta linistit sa mergi ca oamenii obisnuiti , ei sunt fraieri ca merg asa , le arati tu lor cum se face ptr ca poti Eu spun ce vad de fiecare data cand merg la Bucuresti , Pitesti , Sibiu In loc sa va suparati , incercati sa mergeti corect odata si observati cine conduce cel mai mult pe contrasens Cine nu se supara e destept Puteti sterge postarea asta ca e off topic , am scris doar sa il linistesc pe colegul detinator de ID3 Depasirea in curba pe linie dubla continua necesita cuplu , asta am vrut sa spun Nu puteam sa dau exemplu din alte judete ptr ca sunt judete sarace si nu au masini asa puternice Ce sa spun , de soferii din Salaj cu masini facute din bucati ? Si ei incearca depasiri din astea dar de multe ori nu le reusesc , sunt adunati de sub rabe si alte camioane , nu poti sa ii dai exemplu ptr cuplu , dam exemplu pe cei care reusesc1 point
-
Dar subventiile pt masinile termice nu te-au deranjat... Punem pariu ca zecile de ani de subventii rabla clasic sint per total mai mari ca subventiile de cativa ani pt un nr mult mai mic de electrice? Incercam sa purtam niste discutii oneste si coerente? E incredibil sa fiu tras la raspundere de ce pomenesc de cai putere de aceiasi oameni care spun ca electricele incurca circulatia. Sau sa stau sa citesc ca SINGURA masina care depaseste linia continua intr=o curba periculoasa e o masina cu nr de Bucuresti. Demonstreaza te rog! sau nu mai scrie lucruri de genul asta nedemnstrabile si fara legatura cu topicul. Pe de o parte ne dorim toti un soft de marire putere, pe de alta trebuie sa dau explicatii la ce imi trebuie sute de cai putere?? Or fi strugurii cum or fi, dar putere ne dorim toti sa avem la o masina, cum o foloseste fiecare e treaba lui! Propun sa nu ne mai jignim inteligenta si sa ne respectam suficient sa nu mai facem astfel de comentarii si discutii1 point
-
1 point
-
Depinde ce vrei, am vandut masina cu 300k km ce inca avea banner agm de fabrica.1 point
-
Crezi ca europenele sunt mai bune ? Pana la urma chinezii ma indoiesc ca au constructie proprie, folosesc tehnici ale producatorilor consacrati. Urmaream un rus ce face antifonari si am vazut destule chinezesti desfacute, multe imi par cel putin la fel de bine lucrate ca si europenele si au fix aceleasi metode de asamblare. Ca nu mi-as lua niciodata chinezeasca la preturile cu care se vand la noi, sunt total de acord! Talibanii astia chinezoi au niste tehnici foarte agresive, au platit toata hoarda de vanzatori auto de pe youtube si au luat Duster in vizor.1 point
-
Si eu am o problema la Passatul meu tot B8 2.0tdi 190cai cod motor DDAA imi arunca apa afara din vas mers normal prin oras arunca mai putin cand merg pe autostrada imi arunca de raman fara apa in vas si mie se aprinde martorul de apa in bord ,am schimbat vasul de expansiune si tot asa face la deschiderea capacului cand raman fara apa creste nevel de antigel la loc.Masina in rest merge normal si apa nu mia crescut niciodata mai mult de 90 de grade distributia si pompa de apa am schimbato la 218mii si acuma masina are 230mii.Am mai verificat sa vad daca imi vine antigel pe furtunul de retur ce intra in vasul de expansiune si a venit cativa picuri si dupaia nu a mai venit deloc am si turat motorul si venea foarte foarte putin pe retur si dupaia deloc.Am facut si test co2 pt garnitura de chiulasa si nu am gaze in vas.1 point
-
Chiulasa a fost, nu știu care a fost problema cu ea. A fost dusă la verificat, a fost rectificata și acum nu mai sunt probleme.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Gazele le-a testat mecanicul, avea o trusă specială cu o pompita și ceva lichid în ea care ar fi trebuit să își schimbe culoarea dacă ar fi fost gaze în borcan (50 lei costă procedura). Am primit sfat de la un alt mecanic să merg la o stație ITP și sa îi rog sa îmi testeze prezența gazelor cu sonda sau ce o fi, pe care o baga în teava de eșapament. Nu am ajuns sa testez varianta a doua.0 points
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00