Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.09.2024 în toate secţiunile

  1. 324k km. Aprox 10k km cu 3.2ul. Mai las ceva poze. Nimic nou momentan, all good. Singurul update ar fi ca am luat ITP-ul, TDI-ul e sanatos, tun!
    6 points
  2. 3 points
  3. Asta cu incurcat traficul e cu dus si intors Observ ca tot mai des cei care merg legal( sa zicem asa, un 60 pe bord, in localitate) si utilizeaza banda 2, ca asa i configuratia, incurca traficul. Atata timp cat mergi la viteze legale, fie afara, fie in oras, nimeni nu incurca traficul.
    3 points
  4. Consumuri reale de la utilizatori,site-ul face si o medie .https://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/1839-ID.3.html?fueltype=5&vehicletype=1&activity=365&powerunit=2
    2 points
  5. ATF ulei G052529A2 6 filtru interior 0B5325429E 1 oring filtru int WHT003379 1 filtru exterior 0B5325330A 1 oring filtru ext WHT005499A 1 garnitura baie 0B5321371F 1 buson golire WHT005282 1 saiba buson golire N 0138275 1 buson umplere WHT003487 1 suruburi baie N 91096801 15 MTF ulei G 055532A2 5 buson umplere WHT003487 1 buson golire WHT003487 1 Codurile trebuie sa fie confirmate de seria vin a masinii tale. NU ,la mine exista doar un singur tip de ulei.
    2 points
  6. nu hiperbolizam, electricele au cuplu maxim de la 0 turatii, pe cand termicele nu prea. Am avut Passat cu soft facut la colegul nostru voinea dus la 200cp, si nu hiperbolizam nimic, senzatia din electrica e cu totul altceva, de altfel la orice semafor se poate vedea cum fara efort sint la 10 masini in fata oricarui pluton din spate. E mai putin relevant cati cai au, diferenta o face cuplul.
    1 point
  7. Sunt zeci, daca nu sute de teste, unde se vede clar ca autonomia producatorilor, in realitate scade si cu pana la 20-30% fata de cea estimata. Iarna scade si mai mult. Degeaba iti iei o masina cu 500km range, cand tu in realitate faci doar 350... sau poate 300 iarna. Totodata chiar daca nu toti detinem astfel de electrocasnice, avem in familie, sau avem prieteni care au asa ceva, si putem vedea realitate chiar daca nu pe nervii si banii nostri. Dpmdv in Romania sa ai doar o singura masina si aia electrica, ieftina si cu range micut, e masochism.
    1 point
  8. Las un link cu masina mea. https://www.spritmonitor.de/en/detail/1445589.html Golf E - 2018, 60/70% urban. Astea sunt consumurile mele reale (adica ceea ce imi arata wall box-ul si se plateste / consuma efectiv din retea si nu ce indica in bord masina). Mentionez ca incarc 95% acasa.
    1 point
  9. De ceva timp ii promisesem juniorului ca il duc la acvariu in Tulcea asa ca in weekend am combinat acvariul de la Tulcea cu Festivalul borsului lipovenesc din Jurilovca. Datele excursiei: Ruta excursiei: Costuri excursie: Bine, drumul a fost cel mai mic cost cand 100g de Sturion era 35lei si bucata avea undeva la 300-350g
    1 point
  10. de multe ori parerile negative despre EV vin de la cei care nu detin asa ceva. Apoi cei din categoria de mai sus, ar trebui sa devina clientii pentru un EV SH deci poate si de aici pretul de revanzare mic, plaja fiind limitata.
    1 point
  11. Salut baieti, am o problema cu un Golf 5 1.9 BKC 2005, nu pot sa.i dau de cap de vreo 3-4 luni. Am cumparat.o acum 5 luni, masina are soft, sau cel putin avea la cum se comporta , cica 153 de cp si 350nm, dar mi.e greu sa cred ca doar din SOFT s.a ajuns aici. Revenind, am facut revizia ( nu stiu ce ulei mi.a pus ), dupa 500 de km, masina pierdea ulei, antigel, era dusa, am dus o la alt service, pierdea ulei pe la Turbo si EGR, am schimbat turbo nou, EGR nou aftermarket, conducta turbosuflanta, termoflot si termostat, distributie, garnitura admisie, etc. Masina de atunci nu mai trage ca inainte, ma baga in scaun, motivul pt care am si cumparat.o, EGR-ul il am oprit din SOFT din ce am inteles, insa cred ca de la el e buba, deoarece am inteles ca trebuie schimbat cu exact acelasi model, si facut o recalibrare. Simptome: -Urca greut in trepte ( nu e limp mode, doar urca putin mai greut decat inainte, tre sa bag talpa ca sa merg cu ea mai tare as spune -Motorul super galagios, deja de la 2500 de ture se aude cam ca pe la 4000, eu schimb doar la 3000 si ma chinuie sa.l aud in halu asta -Nu stiu daca sa spun consumul maricel, insa cam este Nu mai pierde gram de ulei, insa cu 2 luni inainte am zis sa.i dai in gura, a 3.a pe o strada lunga , 4000-4500 de ture, dupa 2 min nu mai aveam antigel in masina, imi sarise senzorul de la lichidul de racire,noroc ca stateam la 2 min de casa si am mers fara antigel in masina. O singura eroare pe clapeta de acceleratie daca nu ma insel, o sa las o poza mai jos. Din ce mi dau eu seama ce poate cauza problemele astea, adica trebuie putin mai talpa ca sa traga masina insa nu la fel ca inainte nici 50%, doar ca zgomotul nu se justifica, pot fi doar : pierderi de aer pe undeva, altfel nu.mi dau seama.
    1 point
  12. Salut, de Octavia Scout știți ceva, se mai produce?
    1 point
  13. 22 septembrie 2024 a sosit in Constanta Golful comandat in data de 31 iulie 2024. S-au scurtat mult timpii de livrare a comenzilor
    1 point
  14. Asa e, greseala mea. 😉 @bebeee mie imi pare plictisit...
    1 point
  15. Foarte ciudat faptul că la două luni după comandă se poate configura mașina. Nu e totul pierdut, dacă-mi este permisă afirmația, pentru că oricând poate fi confirmată în producție și apoi fabricată. Ai termen de livrare 5 luni și au trecut doar două, ca atare nu e nimic îngrijorător. Atunci rămâi la alegerea făcută și eu unul cred că nu îți va părea rău. Nu mergi la raliu cu ea Motorizările mici sunt gândite pentru oraș și pentru consum și o motorizare mai mare, cu peste 150 cp, sincer să fiu nu prea își are rostul în condițiile în care acel motor e fâțâit 80-90 sau chiar 100% în oraș. Bine, unii care vor sportivitate m-ar contrazice, însă acolo vorbim de altceva. Nu cred că mașina "întârzie" urmare a configurării tale. Mie mi-au prelungit termenul cu două luni invocând cererea mare de 1.5 tsi cu cutie automată, însă tot în 3 luni am luat-o deși pot spune că am bifat ceva pe ea. Încearcă să nu îți mai faci griji pentru că nu e cazul.
    1 point
  16. Și eu am gpf pe 1.0, 115 cai. 200 nm vs 220 nm pe cel de 1.5. Însă mașina e mai grea, in jur de 100 si ceva de kg în plus (cred), o să văd când văd CIV-ul. Deci feelingul tot pe acolo ar fi, dar dacă 1.0 ăsta e un motor reușit, 1.5 115 cai nu văd de ce nu ar fi + că e mai echilibrat (deși și cel în 3 e foarte okei), fiind în 4 pistoane. Diesel pt drumuri lungi, clar, în afara orașului , cum de altfel l-aș folosi și cum folosesc și 1.0 tsi. În oraș, metrou și stb.
    1 point
  17. Am montat un compresor nou pentru AC, o idee mai mare si cu 3 trepte de putere pentru morisca. Reuseste sa raceasca mult mai rapid acum.
    1 point
  18. Da,buna idee Exact acolo am fost De cateva sezoane nu mai alimentez din BG. Am pus doar de la shell ,v-power ,1.75 €.La plecare din RO era peste 8 lei la Rompetrol. Cea mai ieftina era 1.62€ x4.95 = 8.01 lei . Nu am simtit nici o diferenta .
    1 point
  19. 1 point
  20. Are si MTF ,e programat saptamana viitoare. Conform manualului nu se face nici o adaptare .
    1 point
  21. Si daca nu ai pasager tot il declanseaza.
    1 point
  22. Mergi si reactiveaza-le. Pe fata, ai airbag sofer si aibag pasager, plus airbag genunchi sofer. In caz de accident serios fara centura, airbagurile iti pot rupe coloana. Daca ai pasageri in spate fara centura, la impact vor trece peste scaunul tau si iti pot provoca fracturi la coloana. In cel mai bun caz ajungi la 2m sub pamant, in cel mai rau caz... in scaun cu rotile. Eu am rezolvat-o simplu: le-am zis ca masina nu pleaca de pe loc daca nu sunt toate centurile puse.
    1 point
  23. sa incheiem subiectul, dar sa ai ultimul cuvant, se stie Ai postat atatea cifre/info gresite ca mi-e f greu sa cred chiar si cifrele de la hibridul tau. Oricum, credeam ca vorbim de electrice, nu de ce hibride a mai inventat nu stiu ce firma care se opune electrificarii (Toyota de ex). Topicul e despre electrice! Iar te lansezi in niste acuzatii si supozitii ridicole, cum ca eu as trai doar in centre urbane, desi am explicat ca sintem multi care avem doar o singura masina si am scris asa: "pt toate tipurile de drum, inclusiv peste hotare."... dar nu, tu continui sa acuzi nefondat, bazat pe nimic, afectiv fara nicio logica... Nu am incurcat traficul niciodata, nu am vazut nici alte masini electrice care sa incurce traficul, ultima oara am mers cu un ID3 cu baterie de 77kwh pana la Pitesti cu viteza maxima a masinii (cred ca nu e voie sa o postam aici) toata autostrada... nu ne-a depasit absolut nimeni, deci clar nu am incurcat traficul, din contra, termice pe marginea drumului cateva defecte (evident nu are nicio importanta asta, dar daca tot te-ai apucat sa faci asemenea afirmatii...) 5) da, cu siguranta exista RAV uri cu consum mai mic ca a ta aia si spuneam, cifrele postate de tine nu au nicio acoperire in realitate Consumuri pur electrice? Pai ti-am dat linkul cu baza de date cu consumuri medii cu toate electricele... sa ti-l mai dau o data atunci... si gasesti usor si consumuri medii pt hibride ca a ta, dar repet, e offtopic La ID3 cu cod piesa oficial e 1000euro un modul de baterie, si de obicei pica un modul... daca il cumperi mai neoficial, rezolvi cu costuri mai mult decat rezonabile. sint baterii second hand si pe olx si prin alte parti, ateliere care se ocupa... inca putine, pt ca 8 ani sint lungi, inca nu au iesit masinile din garantie. Vanzarea de electrice a luat avant in Ro de cati ani? 3 ani? peste vreo 5 ani sint convins ca vor fi mult mai multe piese si ateliere, dar deocamdata, majoritatea sint in garantie intr-adevar, asta am observat, si refuza sa inteleaga ca am avut si noi si passat si golf si octavia si stim si ce spatiu interior au, si ce acceleratii au, si ce probleme au. Personal am zeci-sute de postari pe topicele despre DPF, EGR, DSG. Am incercat sa ajut cu info capatate si de mine in ani de experieta. Invers insa nu e valabil. Experientele cu electricele ale majoritatii se rezuma la un drive-test sau articole din surse neserioase (autolatest e interzis pe multe forumuri, efectiv nu e o sursa ok pt nimic) asta nu inseamna ca electricele nu au si parti slabe, asa cum si benzinarele au parti slabe in fata dieselului, sau asa cum dieselul are parti slabe in fata benzinarelor. Apropo de consumuri, Ford Puma motor 1 litru, Seat Arona cu un motoras si el de 1 litru, consum 12-13-14 chiar in oras, cand e cald si nu poti merge cu AC oprit... detinute in familie, testate si personal... dar aici tindem sa vedem numai consumuri de 8, sa citim ca nu se poate obtine un consum peste 12 etc...
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!