Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.09.2024 în toate secţiunile
-
Pai e simplu. Nu exista cerere pe piata sh pt masini electrice. Daca la o masina termica ai 10-20 potentiali cumparatori, la electrica ai poate 1-2, si aia sceptici sa cumpere o masina sh electrica, dorind sa obtina un pret cat mai jos pt a acoperi eventualele riscuri legate de baterie. Cine vrea electrica ori isi ia noua, ori sh de la un dealer/reprezentanta, pt ca nu are incredere altfel. Daca totusi vrea sa cumpere de la o persoana fizica va oferi un pret mic, pana i se va parea avantajos, de aici si devalorizarea mare. P.s. stagnarea/scaderea vanzarilor de electrice se datoreaza (pe langa scaderea subventiei) si pt ca.. cine a avut bani si a vrut sa isi ia electrica, si-a luat deja.2 points
-
sa nu fiu bulangiu, adevarul ca si ICE-uri se devalorizeaza destul de tare in primii ani, mai ales la masini de peste 50k eur de noi... de ex eu ultimele 2 masini le-am luat la super pret - Passat B8 BITDI f bine dotat, la 3,5ani si 55k km, luat la 20k eur ( fara tva ) - pret de lista in Germania masina nou aprox 60k eur, iar BMW-ul X3 M40d, deci "topu de pe lume" vorba aia la diesel pe X3 , tot 3,5ani, 52k km, si mai bine dotat, la 40k eur fara tva - pret de lista in Germania masina noua aprox 90k eur, deci deprecieri mai mari de 50% in 3/4 ani si km foarte putini... Dar problema e ca o electrica devine mai depasite tehnologic mult mai repede decat un ICE, avand in vedere ca tehnologiile in acest sens evolueaza MULT mai rapid de la an la an decat la un ICE de ex...2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
1. Din pacate, nu se mai ocupa de VW din ce am inteles ( doar alte marci "premium" ). A mai incercat alt coleg fara succes. 2. Da, s-a tinut cont de puterea noua (se ridica niste limitari de cuplu in cutie, presupun ca pe la 300 Nm). Motorul l-am facut mai mult pentru pachet "ECU+TCU". Pe mine m-a interesat in mod special reactivarea treptei 1 (esentiala pt fiabilitatea ambreiajelor) si ridicarea turatiei intre schimburi in D, acum undeva la +/- 2000 rpm (pentru o experienta de condus mult imbunatatita ). In Sport s-a coborat putin rpm-ul la down-shift. In rest n-am habar de altele.1 point
-
ATF ulei G052529A2 6 filtru interior 0B5325429E 1 oring filtru int WHT003379 1 filtru exterior 0B5325330A 1 oring filtru ext WHT005499A 1 garnitura baie 0B5321371F 1 buson golire WHT005282 1 saiba buson golire N 0138275 1 buson umplere WHT003487 1 suruburi baie N 91096801 15 MTF ulei G 055532A2 5 buson umplere WHT003487 1 buson golire WHT003487 1 Codurile trebuie sa fie confirmate de seria vin a masinii tale. NU ,la mine exista doar un singur tip de ulei.1 point
-
Fiind cilindreea mai mare, 1.5 TSI ar trebui sa aiba o dinamica mai buna decat 1.0 TSI pe care il detii in prezent, chit ca au acelasi numar de cai putere. Poate ca valorile maximale de cuplu si putere sa fie la fel, insa felul cum se ajunge la ele este diferit. Dar nu vreau sa te influentez, dupa ce o conduci asteptam sa postezi impresii despre acest nou motor: 1.5 TSI 115 CP. 😄1 point
-
Eu nu am masina electrica, dar ma bag si eu in seama daca imi permiteti In acest moment si in viitorul apropiat-mediu, nu ma vad achizitionand o electrica. Cred ca doar Model 3 are cat de cat un raport bun pret/eficienta/calitate, poate si o parte din noile modele chinezesti aparute ca ciupercile, dar in care eu nu am incredere ... Cred ca electrica este foarte placuta pentru oras, mai ales daca este o masina micuta. Pentru drumuri lungi, pentru mine, ar fi un stres, avand o singura masina. Daca ar fi sa am o doua masina, teoretic ar putea fi o electrica (eventual micuta), DAR financiar nu renteaza si..cata vreme exista variante gen Yaris Hybrid la 21-23k noua, nu ma vad luand electrica. M40d sau BiTDI consuma putin totusi relativ la ce ofera. Zicea cineva pe aici ca nu poti sa ai 12% consum extra cu masina normala? Poate cu diZal, cu benzina va zic eu ca se poate, nu e chiar atat de dificil Daca ai o masina ceva mai puternica si o alergi sau daca mergi la munte, urci, drum virajat, agresiv..reusesti fara prea mare chin. Asa, daca pleci in Germania 2000 Km, nu o sa ai media de 12%, clar. Dar daca ai un drum de 100-150 KM, se poate !1 point
-
M40 ,BITDI… categoria sunt facute sa ofere atceva ,nu economie Cine cumpara astfel de masini nu-l intereseaza de consum,impozit,devalorizare…1 point
-
Asa da livrare, sa ne ajuti te rog cu o impresie despre motor daca o conduci si tu.1 point
-
Nu trebuie sa ma documentez in nimic, si nici sa citesc cifre pe hartie, pentru ca am detinut Passat B8 Variant si m-am plimbat destul cu ID3 si ID4 inca sa-mi fac o idee. Poate ID4 se mai apropie de spatiu din Passat, dar ID3 nici vorba. Degeaba imi dai citate din titlul unor articole, ca nu au nicio relevanta. Nu trebuie sa detin un ID3 ca sa-mi fac o idee de spatiu interior, a fost suficient sa fac un drivetest de o zi, si dupaia sa-mi pun curu in Passat sa vad diferenta @cristi511 ai mare dreptate, si asa se vede in mare parte la cam toti posesorii de electrice. Desi partea nasoala in care multi au renuntat la electrica, nu se vede Oricum, mie mi se pare foarte fortata trecerea asta cu repezeala si termenele ireale de switch de la ICE la Electrica. Se vor aseza lucrurile, dar e nevoie de timp, si clar NU cu forta.1 point
-
...asa e cand citesti printre randuri....rav4 phev. am mai scris, dar vad ca e necesar sa reiau. Condusa de 3 soferi diferiti, in conditii principal urbane si fara vreo diferenta fata de o termica. Andrei, ar trebui sa stii ca nu e ok sa lansezi concluzii de genul celei de mai sus. Personal, ca nu imi permit sa vorbesc in numele tuturor, am argumentat pozitia cum ca NU este o solutie pentru mine sa am o singura masina, aia fiind electrica. Totul cu argumente si cu situatia reala din teren cu o electrica... De asemenea, experienta pe forumul asta mi-a aratat ca de cele mai multe ori utilizatorii "indulcesc" orice fel de informatie care ar contrazice sau ar combate alegerile proprii... Edit: exemplu de pe forum --> unul dintre colegi, mai sus, vine si spune ca are cu ID3 12-14 kwh/100 km. Apoi vine Dragost (voinea) si arata!!!! cu prinscreen si dovada clara, ca acelasi id3 consuma 19-20kwh/100 intr-o utilizare normala pentru o masina. Adica la el, id3 sau orice altceva ICE, este folosit LA FEL!1 point
-
Argumentul principal impotriva cumpararii unei masini electrice e pretul mai mare fata de o masina cu motor termic, sa fim seriosi. Ce obtii de banii aia multi dati din start. Ca faci sau nu economii in nu stiu cati km dupa aia, probabil ca e adevarat, dar de 10-15.000 de euro platiti din start mai mult pe o masina electrica, alimentezi carburant pentru 100.000 km la un consum de 10%, iar banii ii dai treptat, la fiecare alimentare. Ca mai economisesti si la revizii ceva, adevarat, dar 200-400 de euro pe an sunt suportabili de oricine.1 point
-
Da, normal ar fi ca masinile sa stea intr o " coada" in functie de momentul comenzii pe dealer/tara sau ce criterii au si nu stiu cum/daca un dealer ar putea influenta sa se produca mai repede o masina. Emailurile care mai circula, probabil ati vazut si voi dau o alta impresie cum ca exista ulterior o alta solicitare pentru ficare masina si vine o confirmare..1 point
-
1 point
-
in plus tehnologia evolueaza muuult mai rapid la electrice decat la ICE. Un ICE luat azi peste 5-6 ani va fi cat de cat ok, diferenta de tehnologie nu va fi asa mare, in schimb o electrica peste 5-6 ani va fi obsolete, avand in vedere faptul ca tehnologia de soft, incarcare, baterii, evolueaza de la an la an... la revanzare o electrica va avea clar deprecierea si mai mare. Iar comparatia preturilor cu subventii cu e corecta. Masina aia costa X EUR, nu X EUR - 10k eur subventia...1 point
-
La pedala virtuala multa lume face "greseala" de a misca piciorul sub bara spate stanga-dreapta. De fapt sistemul e gandit cu pus piciorul sub bara spate (pe centru) si retras piciorul in spate (adica nu este nevoie de stg.-dr.), apoi un pas in spate. (daca ramai pe loc hayonul nu se deschide ca sa nu te loveasca)1 point
-
Mi-am făcut curaj pe weekend și am desfăcut oglinda cu gândul sa vad dacă e ceva rupt/tocit/blocat etc. Partea mai grea, care mai necesita o mana în plus de ajutor a fost la scoaterea arcului, în rest se desface relativ ușor. Am ajuns la motoras, mecanismul parea ok. Ce mi s-a părut în neregula... Vaselina ușor întărită și adunata în câteva locuri. Am curățat, pus vaselină noua, acum pare mai ok.. Nu se mai oprește din pliere.. A rămas o mica întârziere la pliere a oglinzii dar nimic deranjant (posibil motorașul "obosit"). Sa vedem cat o tina Am lasat cateva poze mai jos, poate mai ajuta pe cineva.1 point
-
Umbla o vorba prin targ (nu spui care targ pt. ca nu vreau sa imi explodeze telefonul Xiaomi) cum ca sus-numitul grup VAG a incheiat (sau e pe aproape) un parteneriat cu SAIC pentru a imprumuta propulsoare HEV, PHEV, EV pentru a echipa masinile Skoda si VW dar si pentru a ceda facilitati de productie catre ochiosi pentru diverse componente.1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00