Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.09.2024 în toate secţiunile
-
4 points
-
Mi-am făcut curaj pe weekend și am desfăcut oglinda cu gândul sa vad dacă e ceva rupt/tocit/blocat etc. Partea mai grea, care mai necesita o mana în plus de ajutor a fost la scoaterea arcului, în rest se desface relativ ușor. Am ajuns la motoras, mecanismul parea ok. Ce mi s-a părut în neregula... Vaselina ușor întărită și adunata în câteva locuri. Am curățat, pus vaselină noua, acum pare mai ok.. Nu se mai oprește din pliere.. A rămas o mica întârziere la pliere a oglinzii dar nimic deranjant (posibil motorașul "obosit"). Sa vedem cat o tina Am lasat cateva poze mai jos, poate mai ajuta pe cineva.3 points
-
2 points
-
2 points
-
Lasand la o parte consumuri costuri preferinte dorinte placeri si altele... sa spui ca ID3 e la fel de spatios ca Passat... cred ca e gluma anului Totodata, la nivel calitativ, daca ID3 e bine finisat si calitativ ( ma refer strict la prima generatia, ca in astea mai noi nu mi-am pus dorsala ) atunci pretentiile posesorilor la nivel calitativ sunt foarte joase. OK, in ultimii 2-3 ani cam toti au trecut pe calitate minima, lucru observat chiar la un Mercedes Maybach GLS600, care avea coloana de directie imbracata in partea de jos intr-un plastic ordinar, care nici macar nu era taiat/finisat drept!!! Oribil si penibil totodata. De cand e Spring masina? Anyways, ca singura masina, una electrica mi se pare masochism total inca in romania. Ca masina de oras, DA, dar doar daca stai la casa ( si inca un DA daca mai ai si panouri ).2 points
-
Primul schimb la mine ,nu stiam care va fi “surpriza”,am zis ca mai bine mai devreme decat prea tarziu. Acum stiu ca tine lejer 60.0002 points
-
Dupa 2500 km parcursi cu un ID3 cu bateria de 58kW, pot spune fara echivoc ca pentru oras si drumuri scurte de pana in 200km pe sens (cel mai comun mod de utilizare), un utilizator de masina cu motor termic, n-ar trebui sa simta niciun disconfort dupa o perioada de acomodare psihica. Cel putin pentru oras, este varianta ideala dmdv. Reteaua de incarcare in momentul de fata eu zic ca acopera cam toata zonele din tara(da ar fi bine sa fie mai multe statii de putere mai mare, de peste 100kW). Mentionez ca n-am facut economie la AC pana in prezent, iar ca stil de mers ceva mai calm in limite legale, ceea ce nu e tocmai rau tinand cont de riscurile la care ne expunem pe drumurile noastre. Intr-adevar exista si dezavantaje precum variatia autonomiei in functie de temperatura exterioara, devalorizarea mare, mai ales in primul an cauzata de subventiile acordate la nivel european pana de curand, mai peste tot, ar fi buna o autonomie mai mare, respectiv o baterie mai mare. In rest, nu e situatia atat de neagra si da exista loc de imbunatatiri.2 points
-
1 point
-
Electrica e ideala in orasele mari si aglomerate, din mai multe motive. Insa extraurban nu merita sa iti bati capul cu asa ceva, inca reteaua nu este dezvoltata suficient si nici incarcarile nu sunt foarte rapide. Mai vorbim peste 4-5 ani. Ca idee un i3s consuma ceva mai mult de 16kw, mers fara restrictii de confort sau gandind la consum. E amuzant in oras si la viteze mai mici, insa la viteze mari si mai ales la schimbarile de directie se simt greutatea (desi e usoara pentru o electrica), rotile inguste si ca e relativ inalta. No fun. Ca atare merita, dar numai in anumite cazuri: a doua masina, distante mici, incarcat la panouri/stat la casa. Si doar cu subventii, dupa cum vedeti.1 point
-
La pedala virtuala multa lume face "greseala" de a misca piciorul sub bara spate stanga-dreapta. De fapt sistemul e gandit cu pus piciorul sub bara spate (pe centru) si retras piciorul in spate (adica nu este nevoie de stg.-dr.), apoi un pas in spate. (daca ramai pe loc hayonul nu se deschide ca sa nu te loveasca)1 point
-
1 point
-
1 point
-
e corect sa nu crezi, pt ca nu e adevarat. Nu stiu ce masina are colegu, poate chiar nu are si a postat un consum la plezneala? Eu detin de vreo 4 ani doar electrice, si la eGolf consumul mediu era 12kwh/100km, deci jumatate din cei 24 raportati de colegu... Le ID3 am o medie pe la 15-16kw, iar la Tesla (4x4, SUV, roti si cauciucuri f mari etc) pe la 16-18kw. Posibil sa fie si mici probleme de raportare computer bord versus realitate, dar si la termice e la fel. Pretul pe kw la Hidroelectrica este 0.7 pe Buc, si vreo 0.8 pe Prahova. Pretul la Supercharger tesla difera de la oras la oras dar e sub 2.5, a fost mult sub 2 ron pana nu demult. Sint multe statii care au preturi mai mici, pe la 1 ron/kw, 1.4ron, mai ales cu abonamente gen EnelX Insa benzinarele 1.0 115cp consuma si 13 litri /100km in oras cu AC pornit. Deci depinde f multi cum faci comparatiile. O masina electrica ca eGolful de ex de doar 136cp pleaca de la semafor racheta chiar si comparat cu unele motociclete... si asta fara niciun efort/zgomot Inca o data, sa nu uitam ca toti cei care detin electrica au avut si multe termice, dar reciproca nu e valabila... asa ca doar o categorie stie cu adevarat ce vorbeste din experienta.1 point
-
1 point
-
Tocmai asta e, ca un termic echivalent, condus la fel, in oras ar avea +16% iar in afara +12%. Aici se simte diferenta. In plus, la ultimul drum, mers tare spre ft tare, venit din bg pana acasa cu copiii cu ceva virus la burtici (deci nu m a interesat de politie), 3 adulti si 2 copii + masina full, a consumat 6.7%. Dar pur hibrid ca n am mai avut baterie si n am stat sa incarc la hotel. Nu exista comparatii 1 la 1 cu niciun termic. E clar superioara la consum, din orice pozitie. In fine, din cumulul de experiente pe care le am pana in momentul de fata, departe de a pretinde ca am dreptate, concluzionez ca electricele sunt departe de a fi potrivite pentru mine, ca singura masina. In plus, o sa simtim in viitorul nu foarte indepartat cu totii efectele aceste ineficiente a bev-urilor, prin: - implementare stricta a limitelor de viteza prin diverse metode, de la softuri implementate pana la supraveghere; - cresterea costului energiei electrice; - cresterea costurilor de achizitie/ownership pt cei care nu adera "voluntar" la valul asa zis verde; - limitarea accesului in diverse zone din orase - etc... Graba asta de adopta o tehnologie doar pentru ca sunt incentive-uri puternice nu e sanatoasa si va avea repercursiuni...vezi social media.1 point
-
N-am mai scris pe aici Intre timp, masinii i-am schimbat capacele de la oglinzile exterioare, am luat dupa eBay pe negru. A primit si becuri noi la faruri si proiectoare, vopseaua de pe etrieri vad ca rezista Cam atat, am fost in concediu la Sibiu si din Focsani - Sibiu prin Buzau la dus si m-am intors pe Ojdula si am obtinut un consum mediu de 5.1 ... Urmeaza, alt parbriz, al meu e foarte zgariat, am gasit pe Fuyao 800 de lei cu montaj, OEM la VW 3200 lei 😮 a mea nu are nici un senzor pe el :D, posibil un kit de ambreiaj, am observat ca are momente cand intra mai greu in marsarier si treapta 1, am fost sa ii refaca timoneria si e ok, mi-au spus ca e posibil ori ambreajul ori eu Dar tin sa cred ca e ceva de la ambreiaj, are momente cand intra in viteza usor si momente cand trebuie sa fortezi un pic ... flansele de schimbat, huruie in viraj pe loc, cand virez maxim si distributia cred ca ar trebui sa o fac de acum, avand aproape 120.000 km In rest masina ruleaza perfect!1 point
-
Salut, nu intreba tuneri legat de Stage 1, toti iti vor spune ca e safe ... Da e safe, dar depinde destul de mult de cutie si turbina daca poate duce caii si cuplul in plus .. mai ales in timp. Intreaba pe cineva care repara turbine sau reconditioneaza, ce model de turbo ai pe masina si cam cat ar rezista. Daca nu gasesti info pe net. Sunt modele de VW la care din soft s-au submotorizat pentru a vinde 3 sau 2 modele auto cu putere diferita dar ambele au aceeasi turbina. Dar a ta fiind R ar trebui sa fie mai rezistenta, dar ca sfat Eu am 1.0 110cp si am intrebat un prieten cat castig dupa stage 1 si in jur de 20 cp ceva pe acolo. Dupa care am intrebat un prieten care repara turbine si mi-a spus cu zambetul pe buze ca imi repara turbina dupa pentru ca e wesgate nu cu geometrie variabila si crapa corpul din cauza temperaturilor mari pe evacuare. Omul mi-a reparat turbina la Bora acu 100.000 km in urma si masina functioneaza ceas, tin sa il cred ce spune. Dar in general e safe, la acelasi baiat pe care l-am intrebat de soft pentru golf am facut si bora si nu am avut probleme. 1.5 ACT cu dezactivare e foarte ok, motorul, eu cu un Tiguan 2024 am scos consum de 4 si ceva ... si pe ultimul Golf 8 dar este eTSI de 1.5 cu 115 CP, luat pentru test drive, pe distanta de 100 km am scos consum de 3.8 la mers normal, ambele avand dsg. Multi spun ca sunt fiabile acum sunt date putine ... in general nu prea mai sunt masini care au motoare varza, mai ales in uz normal. Mai sunt piese care cedeaza sau rechemari dar rar ... Frumos fitmentul la roti Si pozele foarte ok1 point
-
Da,aveam un zgomot uneori ,in anumite conditii. De aceea am inlocuit tot. Pivotii erau in stare foarte buna1 point
-
Imi permit sa ma bag in discutie tocmai pentru ca am in familie un phev destul de capabil. La calculul ala de timp vs costuri puneti si diferenta de pret de achizitie si devalorizarea. S-ar putea ca matematica sa nu minta. In plus, din umila mi experienta, anul asta am intalnit preponderent 2 tipuri de vehicule pe străzi care impedicau traficul: rulotele si bev-urile. Iar asta spune tot, cel putin pt mine. Electricele sunt foarte bune in anumite cazuri ultra specifice. Altfel, sa ai o masina "buna la toate" trebuie sa fie altceva, maxim phev dar si acolo sunt argumente obiective impotriva. Le: ca fapt divers, nu cunosc pe cineva care sa aiba o sg masina, si aia electrica. Dar poate or fi...1 point
-
N-ul e masina sport , nu ptr omul obisnuit In Tesla nu m-am suit niciodata ptr ca nu am avut unde desi e plin de ele , dar nu ma duc la straini sa ma sui in masinile lor Ca nu imi place cum arata exterior , e clar ptr mine , nu mi-a placut de cand am vazut prima Tesla , nu imi place nici acum , deci asa e creierul meu Eu nu am nimic cu cei care au electrice , toata stima , au dat bani , se bucura de masini , totul ok Doar sa nu se umple de chinezesti toate parcarile subterane si sa ia foc vreuna , eu oricat m-as stradui nu pot avea incredere in masinile astea ieftine chinezesti ... Cele scumpe care probabil sunt si bune nu cred ca vor prinde la noi prea curand Daca te uiti pe Netflix in serialele coreene e plin de reclame la masinile lor noi electrice ( si termice ) , modele care la noi nu exista , sunt promovate excesiv interior exterior , filmate cum merg , din toate unghiurile , zici ca sunt emisiuni auto ( promoveaza insa si Volvo , Mercedes , BMW , etc - nu am vazut deloc VW atat cat m-am uitat ) - la toate le ascund emblema insa , nu am idee de ce E plina lumea de electrice de toate formele si dimensiunile , noi vedem doar o mica parte pe aici1 point
-
ID3 ou kinder = senzatia de plastic dur si ieftin din interior Probabil ca te obisnuiesti , dar pentru mine a fost un soc cand dupa atata reclama facuta , am vazut primul ID3 la Nurvil , deschid usa , ma sui in el si ... oau .. e gluma ? Nu contest ca masinile electrice sunt fun si placut de condus , personal apreciez linistea si cuplul unui sofat in oras cu motorul electric Deci nu e o rautate , ci e o dezamagire a mea referitoare la ID3 Inteleg ca au schimbat ceva la modelele noi de ID3 in sensul asta dar nu am fost in masina noua sa imi fac o parere Dar nici nu as da atatia bani pe masina asta , exista alte optiuni daca ar fi cazul , IONIQ 5 e mai faina la pretul asta1 point
-
ce o insemna "ID3 ou kinder"... e o masina cu spatiu interior urias (la nivel de Passat), extrem de manevrabila, puternica, cuplu enorm la plecarea de pe loc, si extrem extrem de fun de condus si in oras si pe autostrada, f stabila... acum a aparut si varianta GTX, si variante Cupra Born cu un 25cp in plus... Trebuie tinut cont ca toti cei care avem electrice am avut si cate 10-20 de masini termice, dar voi nu ati avut electrice, asa ca de fapt nu puteti cu adevarat compara corect... Si cand vezi citat "Autolatest" deja ceva e clar in neregula. Sint multe forumuri unde autolatest e total banned, sint doar dezinformari si niciodata nimic util. Sursele de info trebuie sa fie alese in mod onest. Chinezii au programe de stat pt spionaj economic si au furat fara rusine de la toti, si clar au un avantaj acum cu noile tehnologii (baterii, panouri fotovoltaice, motoare electrice etc) dar tine poate si de noi sa ne opunem pe cat posibil chinezismului1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asta nu am inteles-o niciodata: de ce credem ca o baterie originala “Varta AGM” va tine mai mult decat una cumparata ulterior? Chiar credeti ca are Varta o linie de productie pentru baterii VW OE si alta pentru OEM? Mai repede faptul ca masina este noua, ca toate componentele sunt tinere si ulterior, cand o achimbi la 5-7-10 ani, deja totul este mult mai obosit, alternator, consumatori, cablaje, etc! Nu mai tine la fel ca una OE pentru ca nici masina nu mai este noua 😉1 point
-
@pronetmulțumesc pentru urări! O să o citez pe fiică-mea "Auzi! Tu de fapt cumperi mașini ca să ai tu cu ce te juca!" Sincer trebuie sa termin Golful ca să poată circula la facultate fiică-mea, iar Superb-ul mi-l mai lasă puțin fiu-miu ca să i-l fac frumos! 😁 I-am propus o dezmembrare (antifonare), dar la anul, când va fi cald. Mingea (mașina) este în curtea lui! 😁1 point
-
Salutare Sa mai stergem praful pe aici 20.000 km parcursi de la achizitie Pe la sfarsitul lunii iunie, inceputul lunii iulie concediu, destinatie Italia Umplem masina cu bagaje si rezervorul cu OMV 100 si pornim la drum: - Ungaria, lacul Balaton - Italia, Venetia (incerc sa evit pe cat posibil locurile aglomerate in concedii, dar nah, sotia😁) am pornit spre munti, Dolomiti! Ne-am cazat pe langa Cortina d' Ampezzo, urmand sa facem diferite trasee in fiecare zi la pas sau doar plimbare cu masina traversand diverse pasuri, o scurta enumerare pt cei pasionati de munte sau idei pt calatorii viitoare: pasul Tre Croci 1809m, lacul Sorapis, pasul Falzarego 2105m, telecabina Lagazuoi 2730m, lacul Braies, Rifugio Auronzo 2320m, Tre Cime, Cinque Torri, pasul Gardena 2136m, pasul Tonale 1883m Ne-a placut foarte mult, in special cele evidentiate, foarte faini Dolomitii! - Italia, lacul Como - Slovenia, Postojna, Predjama in total aprox 3800km Masina s-a comportat foarte bine, fara nici o problema Ajuns acasa a urmat revizie, am mers tot pe Motul Specific 0w20 Zilele trecute am comandat un set de anvelope de iarna, am mers pe Vredestein Wintrac Pro, astept sa ajunga Atasez cateva poze1 point
-
Am rezolvat si eu mersul in suturi.. Am citit tot forumul si am gasit solutia aici asa ca sunt dator cu explicatia. Am pus pe tester si am avut eroare p301 missfire pe cilindrul 1.. Am desfacut capacul la injectoare si am scos mufele electrice.. Papuceii de la injectorul 1 aveau depuneri si nu mai faceau contact bine pe mufa injectorului... Dupa o curatare cu spray de contact si frecat bine cu hartie abraziva , masina merge ca noua :) au disparut si fluctuatiile de la relantii.. Multumesc pe aceasta ocazie tuturor care au postat problemele lor, cat si rezolvarile..1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00