Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.09.2024 în toate secţiunile

  1. Nu am mai scris pe aici dar la masina am lucrat. Intre timp .... Inlocuit brate superioare ,si cu astea bifate tot multilink-ul este nou. Suruburile "minune" au fost scoase cu un extractor foarte simplu de confectionat.
    3 points
  2. Nu imi imaginez cum si unde poti conduce extern sa ai 12% cu o termica , poate sa stai cu orele blocat din cauza accidentelor la 30 de grade afara In RO la viteze maxime si drumuri libere fara lucrari accidente si blocaje , masina mea nu poate sa consume mai mult de 9% orice ai face , apoi un lucru cert este ca majoritatea masinilor mai noi ca a mea consuma mai putin Nu cred ca are rost sa ne intrebam cat consuma o electrica la viteza maxima pe autostrada in RO , eu asa merg , viteza maxima legala oriunde pot Iarna trebuie incalzire , vara aer conditionat , eu nu merg niciodata cu geamul deschis si mana afara ca un carutas , deci exista un mic consum suplimentar si aici In oras aglomerat ai dreptate , acolo e singurul loc unde o electrica se justifica ca si consum si nu poate fi comparata cu o termica Hibrida ta e altceva si oricum consumul scris de tine e super ok ptr cum ai mers
    2 points
  3. Tocmai asta e, ca un termic echivalent, condus la fel, in oras ar avea +16% iar in afara +12%. Aici se simte diferenta. In plus, la ultimul drum, mers tare spre ft tare, venit din bg pana acasa cu copiii cu ceva virus la burtici (deci nu m a interesat de politie), 3 adulti si 2 copii + masina full, a consumat 6.7%. Dar pur hibrid ca n am mai avut baterie si n am stat sa incarc la hotel. Nu exista comparatii 1 la 1 cu niciun termic. E clar superioara la consum, din orice pozitie. In fine, din cumulul de experiente pe care le am pana in momentul de fata, departe de a pretinde ca am dreptate, concluzionez ca electricele sunt departe de a fi potrivite pentru mine, ca singura masina. In plus, o sa simtim in viitorul nu foarte indepartat cu totii efectele aceste ineficiente a bev-urilor, prin: - implementare stricta a limitelor de viteza prin diverse metode, de la softuri implementate pana la supraveghere; - cresterea costului energiei electrice; - cresterea costurilor de achizitie/ownership pt cei care nu adera "voluntar" la valul asa zis verde; - limitarea accesului in diverse zone din orase - etc... Graba asta de adopta o tehnologie doar pentru ca sunt incentive-uri puternice nu e sanatoasa si va avea repercursiuni...vezi social media.
    2 points
  4. Dupa downgrade softuri dieselgate regenerarile depasesc 500 km . Destul de greu de identificat si gasit softurile vechi stock . Downgrade-ul a insemnat atat ECM cat si TCU ,asa am scapat de sleepy Sport Mode.Acum modul sport tine permanent treptele sus,nu mai intra pe normal dupa 5 secunde.
    2 points
  5. Inlocuit ulei ATF,toate piesele OE. Uleiul foarte curat,cutia impecabila pe interior. Necesar ulei 6L. Initial am luat 7L deoarece am inlocuit ambele filtre (intern + extern),dar 6L au fost suficienti.
    1 point
  6. N-am mai scris pe aici Intre timp, masinii i-am schimbat capacele de la oglinzile exterioare, am luat dupa eBay pe negru. A primit si becuri noi la faruri si proiectoare, vopseaua de pe etrieri vad ca rezista Cam atat, am fost in concediu la Sibiu si din Focsani - Sibiu prin Buzau la dus si m-am intors pe Ojdula si am obtinut un consum mediu de 5.1 ... Urmeaza, alt parbriz, al meu e foarte zgariat, am gasit pe Fuyao 800 de lei cu montaj, OEM la VW 3200 lei 😮 a mea nu are nici un senzor pe el :D, posibil un kit de ambreiaj, am observat ca are momente cand intra mai greu in marsarier si treapta 1, am fost sa ii refaca timoneria si e ok, mi-au spus ca e posibil ori ambreajul ori eu Dar tin sa cred ca e ceva de la ambreiaj, are momente cand intra in viteza usor si momente cand trebuie sa fortezi un pic ... flansele de schimbat, huruie in viraj pe loc, cand virez maxim si distributia cred ca ar trebui sa o fac de acum, avand aproape 120.000 km In rest masina ruleaza perfect!
    1 point
  7. Nu ar fi rau ca detinatorii de EV-uri sa posteze niste consumuri / autonomii reale si pretul de incarcare la statie ,ca nu toti stam la casa.
    1 point
  8. E bine că ai inceput cu gluma asta de la începutul postării ca să îmi dau seama in ce direcție o sa fie rândurile de mai jos... Inițial am vrut sa scriu cate un răspuns pentru fiecare din argumentele tale, dar concluzionând, ID, daca tot ai făcut referire la gamă, nu a arătat până acum că și-ar merita prețul. Și aici ia în calcul materiale slab calitative, procent mare de baterii cu probleme, infinitele probleme de software, asamblări incorecte ale reductoarelor, etc. Cine deține electrica și e singura mașină, atunci automat devine sclavul mașinii, veșnic urmărind range, stații, timpi de încărcare. Indiferent cine publica articole, un lucru e demonstrat clar și confirmat de producători(ex. Vw/Audi -deciziile legate de fabricile BEV), full electric nu mai este o opțiune pentru viitor, pur și simplu consumatorii o refuză și asta se vede clar.
    1 point
  9. @haromultumesc, n-am fengsui-uri cu automata, chiar aș spune că m-am ferit de astfel de mașini întrucât nu știi niciodată dacă s-a făcut corect și la timp mentenanță. La manuală, nu am pățit niciodată să îmi pice vreo cutie.
    1 point
  10. Ai B8 facelift? dacă e facelift nu funcționează închiderea cu nicio adaptare sau codare. Trebuie parametrizat modulul hayonului cu datele de pe b8 prefacelift.
    1 point
  11. Salut, frumoasa dar era si mai frumoasa daca era automata…
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!