Tocmai asta e, ca un termic echivalent, condus la fel, in oras ar avea +16% iar in afara +12%.
Aici se simte diferenta.
In plus, la ultimul drum, mers tare spre ft tare, venit din bg pana acasa cu copiii cu ceva virus la burtici (deci nu m a interesat de politie), 3 adulti si 2 copii + masina full, a consumat 6.7%. Dar pur hibrid ca n am mai avut baterie si n am stat sa incarc la hotel.
Nu exista comparatii 1 la 1 cu niciun termic. E clar superioara la consum, din orice pozitie.
In fine, din cumulul de experiente pe care le am pana in momentul de fata, departe de a pretinde ca am dreptate, concluzionez ca electricele sunt departe de a fi potrivite pentru mine, ca singura masina.
In plus, o sa simtim in viitorul nu foarte indepartat cu totii efectele aceste ineficiente a bev-urilor, prin:
- implementare stricta a limitelor de viteza prin diverse metode, de la softuri implementate pana la supraveghere;
- cresterea costului energiei electrice;
- cresterea costurilor de achizitie/ownership pt cei care nu adera "voluntar" la valul asa zis verde;
- limitarea accesului in diverse zone din orase
- etc...
Graba asta de adopta o tehnologie doar pentru ca sunt incentive-uri puternice nu e sanatoasa si va avea repercursiuni...vezi social media.