Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.09.2024 în toate secţiunile

  1. Salut! Revin cu prima impresie. Nu am avut timp până acum de mașină pentru că am luat-o fix în ultima zi de concediu. 😆 Noroc și ghinion în același timp. Noroc, că am luat-o înainte de termenul estimat de mine, și ghinion că începând munca (eu lucrez și în weekend-uri), nu am timp de studiu cu ea. Funcționează și se mișcă tipic DSG. Nu bruschează, nu se simte când schimbă viteza. Este o diferență de percepție asupra ei față de cutia manuală. Pare mai grea și mai închegată decât cea manuală pe care o percepeam mai ușoară și zgomotele specifice păreau mai de cutie goală, de dubă. E posibil să fie doar o chestiune de percepție. Volanul sport, tableta mare (este cea de 13", nu cea standard de 10" pentru că am vrut navigație) textilul gri de pe bord si fețele de uși plus lipsa schimbătorului manual de viteză dă senzația că e altă mașină. Roțile le simt altfel decât cele pe 17" pe care le-am avut pe cea portocalie. Îmi par mai bine ancorare în asfalt. Side assist-ul se vede excelent în oglinzi pentru că deși lampa este neagră, lumina este destul de puternică și se vede foarte bine. Răspunsul e prompt și îți atrage atenția. Sistemul de recunoaștere a indicatoarelor de viteză este un pic deranjant. La depășirea limitei îți bingăne în bord imediat. Nu îmi încetinește mașina, sau eu nu am simțit asta. Se poare dezactiva. Perdeluțele iși fac treaba. Estompează ceva vizibilitate la interior și noaptea nu prea vezi în oglinda retrovizoare dacă e ridicată pe lunetă. Matrix-ul e la fel de spectaculos, deși am avut cu el doar vreo două reprize pentru că în oraș nu prea ai cum să-l folosești. MENU-ul e un pic diferit față de versiunea anterioară, dar mă voi obișnui. Lumina ambientală e aceiași ca pe versiunea anterioară. Cu pedala virtuală de la portbagaj nu am prins încă schepsisul, dar cred că îl voi dovedi. Mașina nu se descuie și se încuie la apropierea/depărtarea cheii, ci doar prin atingerea mânerului ușilor față. Posibi să nu aibe această funcție? În fine, nu e un must have pentru că funcția ar descarca bateria cheii mult mai repede, zice cartea. Motorul are momente când se oprește în mers. Pe frânare la semafor spre exemplu este oprit, iar când roata se oprește, pornește motorul. Trebuie să mai descopăr și să mă obișnuiesc. Nu are zgomote suspecte, de la diferitele mecanisme în plus față de varianta non mHEV, care să îmi atragă atenția. Deocamdată merg doar pe modul normal, nu vreau s-o duc în turații mai sus de 3/4 în prima mie de km cum spune în carte, pentru că modul sport o urcă în 4-5-6 mii de ture, din câte am văzut în clipurile prezentate pe YouTube. Avea 4 km când am luat-o, iar acum are 60. Tot tractor pare în poză? 😂 Așa se vede bordul noaptea. Tableta este măricică, dar nu deranjează și te obișnuiești. @Crs.Vag
    5 points
  2. A saptea mașină ce urmează la prezentare și-a/i-am cumpărat-o băiatul(ui) meu. Este vorba de o Skoda Superb 2 Elegance, 2.0TDI 170CP, an de fabricație 2010.12 (2011 în carte) și având 198.700 km reali. N-am reușit prea multe sa ii fac, decât câteva comenzi, întrucât sunt prins cu activități la muncă. Mașină a beneficiat de atenție și servisari la timp, am luat-o de la un coleg. A avut un accident pe partea stângă, totul fiind înlocuit pe asigurare (aripa stânga față, bară față, far stanga, rulment și amortizor). În urma remontării sau a accidentului, după spusele celor de la service, cablajul senzorului de pe plăcută s-a întrerupt și apare din când în când eroare în bord. Nu a mai înlocui și setul de plăcuțe întrucât abia fuseseră schimbate înainte de accident, așa că până se vor uza si vor fi schimbate, va rămâne această eroare în bord. Mai există o eroare de bec ars pe luminile de zi și pe becurile de la numărul de înmatriculare pe care le-am comandat și le voi schimba în curând. Sunt montate leduri, probabil non canbus și le stinge calculatorul. Mânerele de la interior au inceput sa se cojeasca, cum era si la Golf-ul gri, așa ca am comandat 4 mânere pentru înlocuire. Mi-a mai aparut o eroare pe una din roți. Nu are senzori de presiune pe jante, dar are celălalt sistem, după ce le-m umflat și am apăsat p buton, a dispărut. Mașina are roți de vară pe 17" și de iarnă pe 16" și cred că, în cel mai bun caz voi merge pe 17" și pe setul de iarnă. Nu voi mări la 18" setul de vară întrucât talonul anvelopei de 225x40 mi se pare prea mic pentru greutatea, mărimea mașinii și drumurile patriei. Ca dotări are destul de multe, și este foarte posibil să nu le fi descoperit pe toate: •parbriz încălzit •scaune față încălzite, cu reglaj electric și memorii •climatizare față și spate •senzori ploaie și lumină •faruri cu xenon •spălătoare de far •senzori parcare spate cu afisaj pe RCD •oglinzi retrovizoare pliabile încălzite și heliomate •Lumini la picioare •puddle lights în oglinzi •lumini în uși (exit door lights) •cruise control •keyless go •sistem monitorizare presiune pneuri Am comandat și primit deja un RCD360PRO cu iluminare verde și urmează ca la schimbare să îi trag și cabluri pentru subwoofer în portbagaj, chiar dacă va fi montat mai târziu. Ce mai urmează: - schimbarea becurilor halogen la interior cu led - înlocuirea becurilor de la număr cu led - retrofit senzori de parcare față - lumini ambientale portiere - cameră mers înapoi integrată în mânerul de deschidere al portbagajului - camere față-spate pentru supraveghere trafic - un set de presuri textile pentru vară - înlocuire mânere uzate - și altele.
    2 points
  3. Dupa downgrade softuri dieselgate regenerarile depasesc 500 km . Destul de greu de identificat si gasit softurile vechi stock . Downgrade-ul a insemnat atat ECM cat si TCU ,asa am scapat de sleepy Sport Mode.Acum modul sport tine permanent treptele sus,nu mai intra pe normal dupa 5 secunde.
    1 point
  4. Nu am mai scris pe aici dar la masina am lucrat. Intre timp .... Inlocuit brate superioare ,si cu astea bifate tot multilink-ul este nou. Suruburile "minune" au fost scoase cu un extractor foarte simplu de confectionat.
    1 point
  5. @haromultumesc, n-am fengsui-uri cu automata, chiar aș spune că m-am ferit de astfel de mașini întrucât nu știi niciodată dacă s-a făcut corect și la timp mentenanță. La manuală, nu am pățit niciodată să îmi pice vreo cutie.
    1 point
  6. @pronetmulțumesc pentru urări! O să o citez pe fiică-mea "Auzi! Tu de fapt cumperi mașini ca să ai tu cu ce te juca!" Sincer trebuie sa termin Golful ca să poată circula la facultate fiică-mea, iar Superb-ul mi-l mai lasă puțin fiu-miu ca să i-l fac frumos! 😁 I-am propus o dezmembrare (antifonare), dar la anul, când va fi cald. Mingea (mașina) este în curtea lui! 😁
    1 point
  7. Salut, frumoasa dar era si mai frumoasa daca era automata…
    0 points
  8. Cel mai sanatos e ca la plecare sa dezactivezi SS-ul. O muti in N ,pui frana,iei piciorul de pe frana ,si apoi o muti in P .
    0 points
  9. Sa o stapaneasca/ stapanesti sanatos. Multi km fara probleme. Se pare ca mai apare un proiect pe langa cele in derulare. Spor la treaba. 👍
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!