Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.09.2024 în toate secţiunile
-
Probabil ca BYD si alt giganti au masini de calitate superioara multor branduri europene , am vazut reclame la competitii sportive mari La noi vin momentan astea mai ieftine gen MG dar si calitate scazuta Problema cea mai mare e ca la absolut toate brandurile pe an ce trece scade calitatea per total Indiferent ca sunt chinezesti sau nu Nu ma pricep la masini dar vad in fiecare zi la televizoare Un lucru e cert , fizica nu o poti inlocui cu electronica decat pana la un punct De asta orice telefon smecher cu nspe camere de mii de magapixeli nu va putea sa faca ce face un dslr , nu poti trece peste optica prin prelucrari digitale Alt exemplu - o sticla a unui ecran tv de acum 10 ani era groasa si rigida , putei sa o lovesti destul de tare si nu se intampla nimic Pentru cine nu stie , un ecran LCD are electronica intre straturile de sticla Circuitele electronice dispa caldura in functionare si au nevoie de racire In ecranele vechi era putina electronica , sticla groasa , racire buna , destul de fiabile , pica un ecran la o mie Ecranele noi sunt de 5-6 ori mai subtiri si au de 5-6 ori mai multa electronica in sticla - COG Pica pe capete , un ecran la 10 , multe in garantie dar majoritatea imediat dupa garantie , un ecran nou costa mai mult decat tot tv , ecran second nu exista De la 4-7 placi conectate prin cabluri s-a ajuns la o placa , suruburile inlocuit cu cleme , plasticul subtire , etc Totul ptr economie , la fel si la masini , totul e facut cu economie prin scaderea calitatii Se plateste in plus ptr fiecare jucarie din dotarea , nu pentru calitate , se face economie acolo unde nu poti crede ca se poate cobora un producator auto - de la grosime mocheta la diverse plastice Pretul masinilor a crescut semnificativ in ultimii 15 ani dar calitatea definitiv nu2 points
-
Salutare Sa mai stergem praful pe aici 20.000 km parcursi de la achizitie Pe la sfarsitul lunii iunie, inceputul lunii iulie concediu, destinatie Italia Umplem masina cu bagaje si rezervorul cu OMV 100 si pornim la drum: - Ungaria, lacul Balaton - Italia, Venetia (incerc sa evit pe cat posibil locurile aglomerate in concedii, dar nah, sotia😁) am pornit spre munti, Dolomiti! Ne-am cazat pe langa Cortina d' Ampezzo, urmand sa facem diferite trasee in fiecare zi la pas sau doar plimbare cu masina traversand diverse pasuri, o scurta enumerare pt cei pasionati de munte sau idei pt calatorii viitoare: pasul Tre Croci 1809m, lacul Sorapis, pasul Falzarego 2105m, telecabina Lagazuoi 2730m, lacul Braies, Rifugio Auronzo 2320m, Tre Cime, Cinque Torri, pasul Gardena 2136m, pasul Tonale 1883m Ne-a placut foarte mult, in special cele evidentiate, foarte faini Dolomitii! - Italia, lacul Como - Slovenia, Postojna, Predjama in total aprox 3800km Masina s-a comportat foarte bine, fara nici o problema Ajuns acasa a urmat revizie, am mers tot pe Motul Specific 0w20 Zilele trecute am comandat un set de anvelope de iarna, am mers pe Vredestein Wintrac Pro, astept sa ajunga Atasez cateva poze1 point
-
Am primit, 22,2k selection cu culoare și pachet crom, 1.5 tsi 115 cp dsg, livrare 5 luni, cu finanțare porsche pt cei 1428 euro1 point
-
1 point
-
Essence și Selection sunt același lucru cu Ambition și Style. Aceiași Mărie cu altă pălărie. Adică alte denumiri, dar în esență același lucru. Mie mi s-a spus de la Skoda că prețurile mașinilor au scăzut. Acum... o fi așa ,n-o fi, cine știe? Eu nu am simțit c-au scăzut, dar poate am alte repere. Piața mașinilor electrice e în cădere și asta cică influențează și celelalte prețuri. Dacă se vrea a se pronunța RS, de ce pe mașini sigla începe cu V în față? De ce nu scoate acel V în țările unde nu trebuie să fie VRS? Pentru mine asta e o adevărată dilemă, dar... asta e! Cât privește sportline cu 150 cp și mie mi se pare o fumigenă amăgitoare. Dacă avea motorul de 2.0 tsi, sau tdi, dar cu 190 cp, era ceva, era un segment intermediar între normal și RS așa cum se vrea a fi. Eu unul nu am înțeles niciodată "pachetele" la mașini, dar pot înțelege gustul cuiva în materie de design (îi place lui cum arată cu pachet) și gustul nu am să-l completez niciodată. E ceva pur subiectiv. Dacă se vor vinde sau nu, rămâne de văzut, însă eu am văzut foarte, foarte puține Sportline pe stradă.1 point
-
Mda, si vRS e? Asa nici golf 4 nu e masina sport. E o masina pe cat se poate de boring si fara nici un atu sportiv, totuși acum 20 de ani puneau pe el motoare vr6 de 240cp si tdi de fix 150cp, pe cand o sigla de R sau de S era pus pe ceva cu adevarat mai special.1 point
-
da' totusi, cum sa pui pe sportline "doar" 150cp? Hai pe bune? priusul meu are mai multi cai. Auzi la ei, sportline. Scuzati-mi impertinenta, dar pe ce site intrati? Eu nu am gasit RS-un in lista :). Adica intre modelele alea entry si RS sunt 115cp diferenta? cam mult. Ca si intre S6 si RS6. "decat" vreo 300cp diferenta, adica aproape dublu.1 point
-
Salut din nou, A venit toamna, cel putin in IASI, asadar nu ratez ocazia sa ma bucur de natura, binenteles cu Kodiaq ul din dotare.In urma iesirilor mele precedente, off the road, am reusit cumva, nu stiu unde si cand, sa crap usor scutul de plastic, si am gasit si niste pietricele pe acolo :D, asadar cred ca in viitorul apropiat o sa purced la achizitionarea unui scut motor si cutie.Deja am gasit ceva ceva dedicat pe un site din Germania, ceva din aluminiu, poate putin mai scump dar cu reviewuri bune si usurel.Consider ca e ceea ce trebuie pentru drumurile pe care le frecventez eu cu precadere si micile iesiri in natura soft offroad.Toate cele bune tuturor!1 point
-
Au trecut deja aproape trei săptămâni de când am început retrofiturile cu @Mihai.Nechifor, dar din cauza lucrărilor de canalizare a străzii, realizate în regie proprie si a serviciului, nu am mai avut nici timpul și nici dispobilitatea necesară să scriu. Din păcate ce e mai rău, nu am avut nici posibilitatea de a finaliza lucrurile la mașină, deși am început sa o scot la plimbare. Să începem cu începutul: cu o seară înainte de a o duce la Mihai, am echipat cele două bare cu senzori, reflectoare, grile și ce mai erau pe acolo A doua zi, am încărcat totul în Golfuleț și i le-am predat lui Mihai care urma să facă retrofitul farurilor cu xenon cu senzor de autoleveling, a instalației de spălare a farurilor, goarnei alarmei și a senzorilor de parcare față-spate. După ceva timp am luat mașină de la Mihai, deși nu finalizase retrofitul, întrucât am vrut să montez și eu din piesele rămase pentru că urma weekendul și el nu mai lucra, urmând a o aduce săptămâna ce urma. Rămăseseră de rezolvat ledurile, care refuzau momentan să se aprindă și de asemenea avea eroare pe calculatorul de afs (aveam deja vu, de la experiența cu Tiguanul). Nu era o problemă majoră pentru mine, întrucât asa cum vorbisem și cu Mihai, era clar o problemă pe codarea centralei electrice highline, care provenea de pe un Skoda Superb și de asemenea de schimbarea calculatorului de afs, care provenea, probabil de pe un Passat, cu unul de pe un Golf 6. Pornisem bine: aveam senzori de parcare față-spate funcționali să completeze camera de mers înapoi montată de mine, aveam alarmă cu goarnă, aveam instalația de spălat farurile, farurile cu xenon cu autoleveling, fază scurtă si lungă. În weekend aveam de gând să desfac ușile și să montez semnalizările dinamice în oglinzi, puddle lights, lumini în portiere și să fac izolarea fonică. Am început însă cu montajul cutiei bateriei, pentru că nu îmi plăcuse idea de a sta bateria în aer și am cumpărat una. De asemenea am schimbat becurile de semnalizare din faruri cu unele led, canbus, mai puternice pentru a fi mai vizibile. Apoi m-am apucat de desfacut fețele de uși și a oglinzilor, ocazie cu care am "îndoit-o pe cea de la șofer... Am comandat altă oglindă pentru a o înlocui. Am tras firul pentru puddle lights, am conectat vcds-ul și am codat și apoi am testat noile semnalizări. Totul ok pe partea de semnalizare și a jocului de lumini, doar că una din lumini este albastră și una mov... Am să văd dacă comand alt set sau vor rămâne așa. De asemenea puddle lights (luminile de sub oglinzi) funcționau corespunzător. După aceea m-am apucat de lipirea izolării fonice pe fețele de uși și pe uși. Nu m-am mai chinuit să scot macaralele, chiar dacă văzusem un filmuleț, întrucât mi s-a părut destul de complicată și riscantă operațiunea. Am preferat să izolez cât de bine am putut restul ușii. După ce am terminat cu fețele de uși, am legat și codat și luminile din portiera. Totodată am montat și un fir de neon transparent, dar cu iluminare albastră la funcționare. A fost ceva de muncă cu potrivirea și găurirea fetelor de uși, dar sunt foarte mulțumit de rezultatul final, în special noaptea. Suplimentar am schimbat toate butoanele cu cele satinate Apoi am facut o aspirare completa a interiorului si am montat totul la loc, plus scaunul pasagerului. Totodată fiindcă veniseră și clemele de prindere a stopurilor de pe aripi, am desfăcut stopul din stânga și după montarea clemei, s-a așezat altfel stopul pe linia caroseriei. Cam asta a fost de făcut in weekend, după care am asteptat sa treaca zilele pentru a ajunge din nou la Mihai, să încercăm alte codari. După mai multe încercări în sfârșit s-au aprins led-urile, farurile funcționând corect cu daylight și poziții pe led, fază scurtă și lungă pe lupă și de asemenea și flash-ul. Singurele erori rămase au fost: pe afs (no bend light) și pe ledurile de la proiectoarele de ceață. Am găsit și comandat alt calculator de afs, de data asta de pe un Golf 6 și l-am montat, am șters erorile și farurile au funcționat corect, dispărând si eroarea din bord. Rămâne doar să le reglez ca să nu îi deranjez pe alții. Apoi am așteptat seara, pentru a ieși la plimbare, ocazie cu care am făcut o nouă sesiune de poze. Azi am schimbat si al treilea stop, întrucât era comandat de pe Aliexpres (are siglă VW) și am așteptat destul de mult să ajungă. A costat aproximativ 92 lei față de minim 280 lei la noi. Garnitura de cauciuc era aproape dublă ca grosime față de cel vechi și nu am reușit sub nici o formă să-l clipsez pe hayon. După puțin studiu, am hotărât să-l micșorez cu ajutorul unui cutter subțire și de data asta s-a clipsat corespunzător. L-am testat și totul este în regulă, inclusiv stropitorul, care acum dă lichid pe hayon. Ce mai am de făcut? La interior: trebuie să montez toate plasticele la loc, bancheta spate, portbagajul, subwooferul, să rezolv parasolarele (o să le inversez să văd dacă asta e problema de fapt). La exterior: vreau să dau cu antifon spray pasajele roților, să montez la loc carenajele și scutul de pe față, să finalizez alinierea și prinderea barelor față și spate, să înlocuiesc ledurile de pe proiectoare cu becuri Osram pentru a scăpa de erorile din bord și un set de ștergător pentru parbriz și hayon. Urmează să montez filtrul suplimentar la ventilatorul de habitaclu (pe care vreau să-l scot, să-l curăț de praf și să-i ung axul). De asemenea, va ajunge la infoliat geamurile si luneta, intr-o nuanță asemănătoare cu cea de la Tiguan. Apoi o să o iau la puricat pe partea mecanică: vreau să îi schimb egr-ul cu unul original (ocazie cu care nu va m-ai rămâne nici eroarea din bord) împreună cu o curățare a capotei de accelerație, apoi să verific bucșele/bieletele de pe față întrucât se aud niște zgomote. Trei luni si aproape 3.450€ mai târziu (îmbunătățiri, înmatriculare și reparații, fără costul mașinii) mașina a beneficiatde următoarele: 😁 Exterior: ● înlocuire prag dreapta ● înlocuire aripă față stânga ● vopsire aripă față stânga / dreapta ● vopsire aripă spate stânga / dreapta ● vopsire bară față / spate ● vopsire capotă ● vopsire prag dreapta, senzori parcare ● înlocuire bară simplă cu bară cu locaș spălătoare faruri și proiectoare ceață ● retrofit proiectoare ceață ● retrofit senzori parcare față-spate ● retrofit faruri bixenon ● retrofit instalație spălare faruri ● înlocuire rezervor normal cu rezervor pentru spălătoare far și senzor nivel lichid ● retrofit alarmă cu goarnă ● retrofit cameră mers înapoi ● înlocuire stopuri cu led ● retrofit puddle lights / lumini sub oglinzi ● înlocuire semnalizare oglinzi cu cele dinamice și joc de lumini ● înlocuire al treilea stop și reparat conducta de stropit hayon Interior: ● curățare interior complet ● antifonare uși, tavan, portbagaj, podea, hayon ● montat footlights pentru locurile din spate ● înlocuire becurile halogen cu leduri - plafoniere, torpedo, portbagaj, parasolare, footlights ● retrofit lumini led în uși (exit door lights) ● montat fir neon în portiere ● înlocuit cablaj lumini tavan și reparat lumini parasolar pasager ● montat cameră supraveghere trafic față (urmează și cea de pe spate după montarea foliei) ● înlocuire RCD310 cu RCD360 PRO cu Bluetooth și conexiune carplay / android auto ● adăugare subwoofer ● acoperitoare pedale inox ● înlocuire nucă și manșon schimbător viteze ● tăviță cauciuc portbagaj Profit de această ocazie să îi mulțumesc și pe această cale lui @Mihai.Nechifor pentru toate retrofiturile făcute și îl și recomand pe această cale! Urmează fi alizarea lucrării de canalizare, astfel încât să pot băga mașină în curte și să finalizez toată lucrarea și nu în ultimul rând să o predau beneficiarului final, adică fiică-mii. 😁1 point
-
Este din cauza lefurilor, masina si calculatorul cârligului, nu știu sa lucreze cu lămpi led. Montezi anulatoare la remorca sau alte lampi.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00