Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.09.2024 în toate secţiunile
-
1)Pretul final se stabileste dupa ce duci masna la dealer si se face o inspectie a ei. 17000 euro este cam putin ptr o masina de 1 an de zile, mai ales ca acum programul Rabla nu mai exista, deci cumparatorii trebuie sa scoata ceva mai multi bani din buzunar pentru o achizitie de masina noua. Eu te sfatuiesc sa stabilesti o intalnire cu dealerul, sa o inspecteze cei de la Vanzari second hand, si iti fac o oferta. Am vrut si eu sa imi dau o masina la buy back la Brady Trade, si nu dealerul mi-a facut oferta, ci colegii lui care se ocupau de vanzari masini second hand. Dealerul doar isi da cu parerea, dar nu stabileste el pretul. 2)Pe de alta parte, iti sugerez sa pui anuntul in primul rand pe Autovit. Eu pe acest site am vandut 2 din masinile mele, si sa stii ca am primit o gramada de telefoane (si de la samsari care incercau sa o cumpere cu bani putini, dar si de la oameni seriosi). In al doilea rand scoate din anunt partea cu cele 2 avarii ale masinii ptr ca gonesti clientii. Cand te intalnesti cu clientul, daca il vezi interesat, ii spui tu verbal ce avarii ai avut si ii arati poze cu masina avariata. Dar, daca accentuezi din anunt ca ai avut avarii, mare minune daca te suna cineva (ptr ca toti vor crede ca au fost avarii majore, si nu minore). Sub nicio forma nu zic sa ii ascunzi clientului faptul ca ai avut avarii, dar nu accentua acest lucru in anunt.3 points
-
Salut din nou, A venit toamna, cel putin in IASI, asadar nu ratez ocazia sa ma bucur de natura, binenteles cu Kodiaq ul din dotare.In urma iesirilor mele precedente, off the road, am reusit cumva, nu stiu unde si cand, sa crap usor scutul de plastic, si am gasit si niste pietricele pe acolo :D, asadar cred ca in viitorul apropiat o sa purced la achizitionarea unui scut motor si cutie.Deja am gasit ceva ceva dedicat pe un site din Germania, ceva din aluminiu, poate putin mai scump dar cu reviewuri bune si usurel.Consider ca e ceea ce trebuie pentru drumurile pe care le frecventez eu cu precadere si micile iesiri in natura soft offroad.Toate cele bune tuturor!3 points
-
Azi am scăpat de pocnetele și zgomotele ce se auzeau din zona punții față. Am început cu operațiunea programată de schimbare a capetelor de planetară de la ambele roți. Am mers pe Spidan până la urmă, diferenta de aproximativ 50 lei/buc față de SKF, mi s-a părut nesemnificativă. Până la urmă, cele dinspre cutie au rămas pe poziție, nu le-am mai schimbat întrucât nu au prezentat uzură. La demontarea jugului față, verificând bucșele, am constatat că erau crăpate. așa că, le-am înlocuit si pe acestea, atât cea superioară cât și cea inferioară. După remontarea tuturor componentelor am mers la un test de drum. Zgomotul principal a dispărut, cel care se simțea in caroserie, dar a mai rămas un pocnet la anumite viraje la dreapta cu spatele, din zona dreapta față. După alte câteva manevre, ne-am edificat și ne-am întors la service, unde am urcat Tiguanul pe elevator. Suspiciunea mecanicului era bucșa mică de la brațul drept (pe care l-am schimbat acum un an, de la Lemforder, luând braț complet cu bucșe și pivot ). Se vede si uzură de pe jug, bucsa fiind cumva aproape inexistentă pe partea aceasta (avea cam 2mm) După inlocuire bucșei cu una de la Meyle, am trecut la următoarea operațiune, urmând ca testul de drum să-l facem la sfârșit. Ceea ce m-ai rămăsese de făcut era curățarea clapetei de accelerație, întrucât trecuseră 5 ani și peste 60.000km de când făcusem curățarea anterioară. Nu era foarte murdară, depunerile fiind la jumătate din ce fusese acum 5 ani. Înainte de a demonta clapeta, la scoaterea racordului de plastic dintre priza de intrare a aerului și filtrul de aer am constat că acesta fusese rupt si ulterior lipit, dar cei de atunci au "uitat" să-mi menționeze acest lucru. După curățarea clapetei s-a montat totul la loc si am mai mers la o testare. De data aceasta nu am mai auzit nimic, indiferent de manevrele făcute. Așa că mi-am luat o piatră de pe suflet și continuăm cu pași repezi spre ITP-ul de la finalul lunii. 😁 La final fac un mic spoiler, cu promisiunea să revin cu prima ocazie când o săam timp. 🙃😁2 points
-
1 point
-
Multumesc pentru sugestii, dar am reusit sa ii dam de cap. Aparent unul dintre cablurile ce se afla in conectorul principal al scaunului este desfacut/rupt. Tinand apasat pe ele am reusit sa il punem in pozitia potrivita si l-am lasat asa pana ajungem in tara. Va multumesc inca o data!1 point
-
Regula numărul 1...mai întâi vinzi mașina pe care o ai ai si apoi comanzi altă mașină...mai alea la valori mari ale mașinii pe care vrei sa o vinzi...daca era 5k euro, nu îți păsa cu cât o mai dai, dar cand deja zici de zeci de mii de euro, situația devine complicată.1 point
-
Eu cred ca te va ajuta si o inspectie la ei, unde poti vorbi direct cu agentul de “cumparari-vanzari”. Ei din start iti ofera cu 2.000-3.000E mai putin decat valoarea reala pentru a-si acoperi diferite riscuri. Si da, cel mai bine ar fi sa vorbesti cu agentul tau de vanzari, cu care ai dat comanda noua, sa te puna el in legatura cu divizia lor de masini rulate.1 point
-
Era de asteptat ca o sa-ti scada pretul de buyback din moment ce Octavia 2024 are un pret muuult mai mic decat modelul 2023. Ca sa-ti faci o idee am negociat un Selection 1.5TSI DSG si a iesit ~ 25.800 avand mai multe dotari decat masina ta. Asta e piata din pacate, cine a cumparat in 2022-2023 la preturi de specula, din pacate le cam trage. Tu ai fost ezitant, ai sperat ca o vinzi in privat si dealerul acum a speculat, specula ta. Incearca sa obtii mai bine in in vanzare privata SAU renunta la masina cea noua daca consideri ca pierderea este prea mare si achizitia celei noi depinde de vanzarea celei vechi.1 point
-
Revin cu un update. După scoaterea acelei piese, temperatura a scăzut cu 10-15 grade pe autostrada, dar încă a rămas mare, 120 +/- la 140 km/h. Pe oras nu am vazut vr-o modificare substanțială. Următorul pas este schimbarea radiatorului de aer condiționat, acesta fiind puțin îndoit către intercooler și cam multe fante îndoite. Radiatorul de răcire este înlocuit de curand și radiatorul de ulei este curatat când am demontat carcasa filtrului.1 point
-
Puteai sa spui simplu ca iti asumi riscurile. Nivelul detergentului la un ulei de camion este mai mare iar atunci cand uleiul este ars se pot forma depozite de cenusa care se pot lipi de supape in cazul motoarelor mici ce merg mai turate decat cele de camion. Acest lucru poate impiedica chiar inchiderea corecta a supapelor. Dispersantii utilizati în uleiurile de motor HD in multe cazuri nu sunt compatibili cu garniturile utilizate in motoarele autoturismelor, astfel inca acestea se pot deteriora mai rapid. de asemenea, folosind un ulei de camion, uzura mai mare se produce la fiecare pornire la rece - camioanele sunt facute sa fie pornite la rece mai rar si sa mearga distante mult mai mari. Referitor la cenusa are cu 25% mai multa asa ca e posibil ca si DPF sa-si scurteze viata cu un sfert.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00