Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.09.2024 în toate secţiunile
-
Azi am scăpat de pocnetele și zgomotele ce se auzeau din zona punții față. Am început cu operațiunea programată de schimbare a capetelor de planetară de la ambele roți. Am mers pe Spidan până la urmă, diferenta de aproximativ 50 lei/buc față de SKF, mi s-a părut nesemnificativă. Până la urmă, cele dinspre cutie au rămas pe poziție, nu le-am mai schimbat întrucât nu au prezentat uzură. La demontarea jugului față, verificând bucșele, am constatat că erau crăpate. așa că, le-am înlocuit si pe acestea, atât cea superioară cât și cea inferioară. După remontarea tuturor componentelor am mers la un test de drum. Zgomotul principal a dispărut, cel care se simțea in caroserie, dar a mai rămas un pocnet la anumite viraje la dreapta cu spatele, din zona dreapta față. După alte câteva manevre, ne-am edificat și ne-am întors la service, unde am urcat Tiguanul pe elevator. Suspiciunea mecanicului era bucșa mică de la brațul drept (pe care l-am schimbat acum un an, de la Lemforder, luând braț complet cu bucșe și pivot ). Se vede si uzură de pe jug, bucsa fiind cumva aproape inexistentă pe partea aceasta (avea cam 2mm) După inlocuire bucșei cu una de la Meyle, am trecut la următoarea operațiune, urmând ca testul de drum să-l facem la sfârșit. Ceea ce m-ai rămăsese de făcut era curățarea clapetei de accelerație, întrucât trecuseră 5 ani și peste 60.000km de când făcusem curățarea anterioară. Nu era foarte murdară, depunerile fiind la jumătate din ce fusese acum 5 ani. Înainte de a demonta clapeta, la scoaterea racordului de plastic dintre priza de intrare a aerului și filtrul de aer am constat că acesta fusese rupt si ulterior lipit, dar cei de atunci au "uitat" să-mi menționeze acest lucru. După curățarea clapetei s-a montat totul la loc si am mai mers la o testare. De data aceasta nu am mai auzit nimic, indiferent de manevrele făcute. Așa că mi-am luat o piatră de pe suflet și continuăm cu pași repezi spre ITP-ul de la finalul lunii. 😁 La final fac un mic spoiler, cu promisiunea să revin cu prima ocazie când o săam timp. 🙃😁2 points
-
Iti confirm ca si eu patesc la fel cu regenerarile: uneori porneste (turatie 1000rpm) fix dupa un drum lung extern. Am motorul 2.0TDI CRMB fara AdBlue cu update post dieselgate facut la reprezentanta (actiunea 23AX). De atunci pare mai “lesinata” si regenerarile sunt ceva mai dese.1 point
-
Adblue am pus doar de la Petrom/OMV, niciodata original, niciodata nu l-am lasat prea gol si n-am avut nicio problema cu sistemul. La regenerari uneori le las sa termine, dar au durat si 20 min, dar de multe ori nu imi permite timpul sa stau in masina atat si le intrerup.. Nu mai zic ca dupa un drum de 4 ore isi face regenerare fix cand aproape ajung la destinatie, aici nu prea inteleg. Alte probleme: lampile spate se aprind cand vor ele, scaunul soferului nu pastreaza memoria + multe erori in infotainment dar nimic grav, se sting singure. Oferta este una foarte buna, nu cred ca ai ce lua similar de la alta marca la banii aia care sa iti ofere asa mult spatiu. Daca ar fi sa configurez din nou cred ca as lua suspensia sport, cea normala este foarte moale.1 point
-
Salutare, mai am masina, se apropie de 70.000 km. A primit revizie acum 2000km si placute spate noi acum 200km. Provocarea a fost sa gasesc un service care sa aiba tester compatibil cu acest model pentru deblocarea etrierilor La reprezentanta nu voi mai merge. Sunt multumit de ea, consumul este extraordinar, in schimb DSG-ul mi se pare putin indecis si greoi pe alocuri daca nu e in sport. O alta problema ar fi regenerarile foarte dese, desi masina merge 70% extraurban si 30% urban, lucru care inevitabil duce la contaminarea uleiului cu motorina. O sa fac schimburile la maxim 15.000km de acum, mai ales ca nu mai merg in reprezentanta.1 point
-
Cred ca va bateți prea tare capul cu un scârțâit generat de materialul ecologic din care sunt făcute plăcuțele. Și la mine scârțâie uneori, nederanjant și nestresant, pe principiul ' asa face toate "1 point
-
Si asta e probabil doar inceputul, pe masura ce vine China din spate cu masini din ce in ce mai ieftine ... europenii mai trebuie "sa taie din ele". Plus ca batalia acum se duce pe brizbrizuri, luminite, LCD-uri ... lucrurile care fac o masina sa fie masina cam trec in plan secund.1 point
-
ma sperie un pic povestile cu dsg-urile picate si cu problemele software. O sa raspund pentru ca am masina de mai mult de 3 ani deja... -> multi colegi si-au luat alte masini intre timp (vorbim de aceeasi clasa, dar alte branduri), si VW chiar e mai ok din multe puncte de vedere (daca esti ok overall cu desingul masinii). Deci functionalitate, calitate materiale, comparand de mine cu altele, este mai ok (parere foarte subiectiva, dar hei, de-asta scriu aici pe formul vw golf). -> parere cutie de viteze DSG, dar extind si la motor, la sistemul start stop, la mild-hybrid.... absolut nicio problema care sa ma afecteze (a, ok, o chemare in service ca vor sa inlocuiasca o piesa preventiv.. ma rog.. nu trec astfel de lucruri), ci vorbesc de experienta de sofer. Am condus in absolut toate felurile cu ea ("condu-o ca si cum ai furat-o") si nu are nimic (momentan). Deci chiar e ok, comportament de golf salbatic, daca vrei salbatic. Sau catel linistit daca asta vrei. Nu bate, nu troncane, nu face figuri... (aaa, ok, pe la inceput niste erori random in bord, dar fara impact... afisa asa ... chestii... - vezi punctul urmator) -> probleme software: in ultimul an si jumatate incomparabil de putine fata de cum a fost primul an... Dar in primul an stiam absolut toti la ce sa ne asteptam.. era si cu pandemia...in fine). Hai sa vorbim despre prezent: cu toate ca a fost soft-ul (si sistemul) ala initial, au fost nenumarate updates over the air (si poate vreo doua in service) si nu mai sunt probleme, mi se pare ca overall comportamentul s-a imbunatatit, acum este mai buna decat la inceput !!! -> chestii legate de uzura. Nu neaparat uzura naturala e problema, cat interventiile in service pentru tot felul de reparatii... nu ai cum sa nu ai interventii in service. Orice om care umbla si desface ceva... si dupa ani de zile... multe chestii vor fi fost desfacute si puse la loc, din diverse, diverse motive. Rezista bine si la reparatii de-astea mici din ce am vazut, dar da... nu e o masina turnata, e din mii de piese facuta... si asta e. Overall, daca iti place design-ul, ea calitativ nu o sa dezamageasca. Totusi exista "ghinioane" personale... not all cars are created equal Dar e valabil peste tot. Poti lua Audi, Porsche si ghinion, la tine s-a nimerit nu stiu ce defect.1 point
-
1 point
-
180 000 km azi maine, masinuta (lol) merge bine in continuare, posibil ca incet-incet sa ne gandim la despartire. Am mai avut 2 mici probleme, putin semnificative. Tare multumit de ea, mai ales ca acum ca am mai pus si eu niste ani pe raboj a mai scazut si consumul. 😄 Baiul e ca nu stiu ce ar putea urma...1 point
-
Da. Ti-a răspuns bundy, trebuie cablat pana în tablou sigurante0 points
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00