Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.09.2024 în toate secţiunile
-
A ajuns comanda zilele trecute 🤩! Hai să facem un scurt rezumat: L&K 2.0 TSI 265 CP 4x4 02.07: comandă plasată 06.07 - 29.07: concediu fabrica 22.08: mașina fabricată 28.08: mașina în Curtici, cu Cartea de Identitate emisă 05.09: ridicat mașina de la dealer Am atașat și câteva poze – scuze pentru calitate, din cauza limitărilor forumului. Dacă aveți întrebări, nu ezitați! 😊4 points
-
2 points
-
2 points
-
Surse din cadrul VAG spun ca urmeaza lansarea de noi masini pe benzina si hybrid cu preturi mai mici decat cele ale concurentei, adica vom vedea o revenire a VW in zona masinilor cu preturi bune, si care nu sunt electrice https://autolatest.ro/stiri/vw-are-mari-sanse-sa-dispara-de-pe-piata-din-europa-in-doi-ani-daca-nu-incepe-sa-vanda-masini-ieftine-hybrid-pe-benzina-sau-diesel/ I-au cam “curentat” ev-urile2 points
-
Daca va ajuta, Evo2 m-au tinut 75000km, destul de tari si zgomotoase, erau cotate la 71db. Acum am trecut la Eagle F1 Assymetric 6, cotate cu 69db (225/45/R17). Sensibil mai silentioase si mult mai confortabile, dar trebuie tinut cont ca astea sunt noi iar Hankook aveau 5 ani.1 point
-
Azi am dat comanda pentru un Kodiaq Selection PHEV Moon White plus ceva dotari (Design Interior SUITE COGNAC, Pachet Acoustic & Sunset, Pachet Assisted Drive Plus, Pachet Convenience Plus, Pachet Light and View Plus, Pachet Simply Clever Family, Pachet Winter Sport, Parbriz incalzit, Pachet Technology 13", Elemente suplimentare protectie sasiu, Jante aliaj 18" Soira, antracit/argintiu, Pachet Performance). Exista o promotie curenta pentru Sportline, ar fi iesit un pret mai bun, dar am preferat scaunele COGNAC in locul elementelor decorative si scaunelor specifice Sportline. Am beneficiat de CleverBonus Noul Kodiaq (3000E), bonus financiar PFG (1785E) si reducerea oferita de dealer. ETA: 3-4 luni. In plus, am aplicat si pentru programul Rabla Plus. Codul de configurare este JX5FWJ .1 point
-
Cu siguranta Volkswagen pot sa-i zica cum vreau. Pana la urma este un ciclu Miller modificat (observa te rog lipsa bold-ului si italic-ului). Tot ei i-au spus si Budack, de la Ralph Budack inginerul Volkswagen ce a muncit la dezvoltarea tehnologiei. Si da, in ciclul Miller poti tine fie supapele de admisie deschise in timpul de compresie, fie ambele, daca la asta te referi. Sunt destule implementari. Iti recomand sa incepi cautarile cu: https://www.wikiwand.com/en/articles/Atkinson_cycle#Modern_Atkinson-cycle_engines Apoi sa treci la: https://www.wikiwand.com/en/articles/Miller_cycle Apoi sa vezi care-s diferentele fata de Miller: https://jalopnik.com/heres-how-volkswagens-new-budack-cycle-engine-works-1818632265 https://www.wardsauto.com/internal-combustion-engines/high-compression-short-intake-distinguish-vw-tiguan-4-cyl- https://link.springer.com/article/10.1007/s38313-016-0035-0 si nu in ultimul rand mai era un link aici in thread catre SSP733. PS: de ce tonul agresiv? suntem la examen?1 point
-
1 point
-
Nu stiu de unde va luati voi informatiile sau pur si simplu va dati cu parerea, dar este clar ptr mine ca habar nu aveti despre ce vorbiti. Daca VOLKSWAGEN scrie pe siteul lor oficial ca motoarele 1.5 TSI EVO 2 folosesc ciclul Miller cum se face ca voi ii contraziceti? https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-releases/15-tsi-evo2-even-greater-efficiency-and-lower-emissions-for-the-volkswagen-world-engine-8064 un citat din linkul de mai sus " Procesul de ardere TSI-evo. Procesul de ardere TSI-evo deja familiar de la 1,5 l TSI evo1 este folosit și în generația TSI evo2. Alături de optimizarea răcirii camerei de ardere, factorul decisiv este din nou simbioza ciclului Miller (închiderea timpurie a supapelor de admisie cu compresie ridicată) și tehnologia de turboalimentare VTG (geometrie variabilă a turbocompresorului). Un factor cheie pentru acest pas următor a fost mai presus de toate posibilitatea de a dezvolta și optimiza componentele software ale motorului relevante la nivel intern la Volkswagen. " Ai citit tu pe undeva sau ti-a spus cineva aceasta informatie?1 point
-
Revin cu ...ceva noutati! Am fost la reprezentanta VW de la Debrecen ( Ungaria )... si se pare ca, pt moment nu exista rezolvare! Problema pleaca din camera de sus de la oglinda care citeste indicatoarele ...se pare ca se incinge prea tare si da acele erori... deoarece nu porneste tot timpul un ventilator mic ...cand se incalzeste camera. Au spus ca 99% problema e din soft! Fabrica a confirmat defectul si a anuntat ca in saptamana 38 va aparea un update de soft la camera respectiva! Daca nu se rezolva cu acel update de soft atunci se va inlocui complect camera de sus de la oglinda!1 point
-
Exista bani cu sacul peste tot in jurul nostru ca doar toti sunt virtuali , ce avem in bunzunare e de decor Nu se vrea si asta duce la nu se poate Oricum 9 din 10 oameni au datorii si ala 1 care ramane nu are datorii ca nu face credit la ceva , e multumit cu ce are , nu ca nu ar deveni si el dator imediat De aia nu iau masina noua , imi place sa fiu ala 1 din 10 cu 500k la bord1 point
-
1 point
-
2 chestiuni legate de comparatia ta, care poate te ajuta, poate nu: - s6 c8 (3.0 tdi mhev) consuma la 122kmh medie 7.x%...deci personal nu cred ca e vreo diferenta reala de consum intre 2.0 asta de 193 de cai si 3.0 la mers intins; - se discuta prin cercurile inalt educate ale conducatorilor ca scutirea de la impozit pentru hibride (care oricum este implementata diferentiat in functie de fiecare circumscriptie fiscala) sa se devina aplicabila DOAR vehiculelor care se pot deplasa exclusiv electric pt x metri/y secunde; Mai departe, banii tai, decizia ta.1 point
-
Puteai sa spui simplu ca iti asumi riscurile. Nivelul detergentului la un ulei de camion este mai mare iar atunci cand uleiul este ars se pot forma depozite de cenusa care se pot lipi de supape in cazul motoarelor mici ce merg mai turate decat cele de camion. Acest lucru poate impiedica chiar inchiderea corecta a supapelor. Dispersantii utilizati în uleiurile de motor HD in multe cazuri nu sunt compatibili cu garniturile utilizate in motoarele autoturismelor, astfel inca acestea se pot deteriora mai rapid. de asemenea, folosind un ulei de camion, uzura mai mare se produce la fiecare pornire la rece - camioanele sunt facute sa fie pornite la rece mai rar si sa mearga distante mult mai mari. Referitor la cenusa are cu 25% mai multa asa ca e posibil ca si DPF sa-si scurteze viata cu un sfert.1 point
-
1 point
-
Conform căror date tehnice ai tras concluziile astea eronate de a folosi ulei gros 10w40 de camion la autoturism 1,6tdi cu dpf vw507?1 point
-
Dragos, incerc sa aflu daca masina mea are o problema sau nu. Pentru asta imi doream sa apelez la bunavointa colegilor care detin modelul meu de masina. mie mi se pare relevant faptul ca o masina sta in idle la 90 grade si alta la 114 grade (aceeasi motorizare). La fel cum mi se pare alarmant ca o masina sa se duca spre 125-126 grade in load. As aprecia daca un coleg cu tiguan sa isi arunce un ochi pe bord si sa imi confirme/infirme ingrijorarea mea credeam ca astfel de info sunt ceea ce ne aduc aici, plus ca in topicul la care faci referire nu exista niciun feedback de la un tiguan ad11 point
-
In turatii mici nu ai suficiente gaze de esapament => nu are ce sa invarta turbina (turbina se invarte dar incet) => turbina nu poate furniza presiune de aer in admisie. Degeaba dai blana din relantiu, injectia poate baga mai multa motorina in cilindri, dar inutil caci turbina nu poate baga aer, iar ca sa arzi o cantitate mai mare de combustibil ai nevoie de un volum mai mare de aer. Geometria variabila a fost inventata exact pentru a reduce turbo-lagul. De aici avantajul compresorului, poate furniza presiunea necesara in admisie indiferent de turatia motorului, deoarece nu este conditionata de gazele de esapamant. Bineinteles compresorul are alte dezavantaje, fiind antrenata permanent consuma resurse in mod continuu, pe cand turbina merge gratis, deoarece este actionata de un produs rezidual al motoarelor, de gazele de esapament.1 point
-
Daca se mai loveste cineva de problema mea sa stie ca functioneaza modulul vechi, fara litere in coada cu Passat 2010.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00