Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.08.2024 în toate secţiunile

  1. SURPRIZA azi de dimineata cand am pornit masina...bordul sa facut " pom de Craciun" 🤬 7 erori...vezi pozele pe cat de bine a mers pana acum masina...am crezut ca a mea NU face parte din cele cu probleme , am tot citit pe anumite forumuri ca sunt probleme la Tiguan III dar am crezut ca am prins un lot fara probleme...dar se pare ca m-am inselat! NU AM SPALAT MASINA de cca 2 saptamani ...nici ploaie nu am prins! Am sunat azi la reprezentanta VW D&C din Oradea... cel mai devreme pe data de 9 septebrie ma poate programa la diagnoza...posibil un update de soft! Nu au numai 1 persoana pe partea de diagnoza...si e FULL pana in 9 septembrie! DEZAMAGITOR....dar probabil asta e politica firmei...SA VINDEM...si dupaia se descurca omul...daca are probleme! Sa dai atatia bani pe o masina si sa ai probleme dupa 1 luna si un pic...si vorba aia... iei masina NOUA CA SA NU AI PROBLEME , nu iei una second hand ... ca nu stii ce iei ... si sa astepti aproape 2 saptamani....ca sa te ia la service...pt un update de soft ...mi se pare absurd sa astepti atata cu o masina noua in garantie! Dar update-ul se poate face doar la reprezentanta...asa ca esti legat de maini si de picioare....ca sa zic asa...depinzi de cei de la reprezentanta! Problema NU E ca apar defecte...sunt fiare pana la urma urmei...si la alti producatori de masini apar probleme la masinile noi in garantie... PROBLEMA E... IN CAT TIMP ITI REPARA MASINA! Masina merge OK...din punct de vedere mecanic..doar ca nu functioneaza sistemele...Front assit, side assist ,ACC...etc.. sisteme importante din punctul meu de vedere , aceste sisteme te ajuta atunci cand conduci sa nu lovesti masina...ne mai punand ca ai dat si ceva bani in plus pe aceste sisteme! Cand se rezolva...va anunt ... cum sa rezolvat ...pana atunci...DRUMURI BUNE LA TOATA LUMEA !
    1 point
  2. @Blazer eu as recomanda sa inlocuiesti senzorul de presiune diferentiala, intrucat valoarea aia de (minus) - 34 hPa iti poate da peste cap toate valorile.
    1 point
  3. Nimic nou pe frontul litoral, de unde tocmai am mai facut un road trip, continua sa inghita kilometri, oferind aceeasi placere pt mine ca sofer…da, e vechi ca un ursulet de plus, da e demodat, dar e babuinul meu si imi place la fel de mult ca la inceput…cred ca am sa ii iau o prajiturica, sau un energizant din ala, Kong😃😃😃😃😃 Brgds
    1 point
  4. Neata I am back - urmeaza HUD
    1 point
  5. Salutare popor, incerc sa las cateva randuri cu si despre caruta noua...urmeaza probabil randuri plictisitoare, recomand skip la final de post pentru optiune si/sau poze cu caruta Totul a inceput in Aprilie 2020, cand stand deja de cateva saptamani bune fara delegatii...fara zboruri saptamanale...si fara posibilitatea sa ma vad cu cei dragi sau sa conduc peste weekend masinuta veche...am pus agregatul pe Autovit, iar pe final de iunie a plecat la pretul cerut/dorit de mine O data ce am ramas fara masina, au urmat saptamani bune de gandiri, de la SH de 1/2 ani gen GLC43AMG , SQ5 .... si mai erau ceva combi dragute...am ajuns pe final de August sa dau avans pentru un Cupra Formentor...O masina care marketing-ul si inima imi zicea cumparo - am fost la un pas sa dau avans pentru un Kodiaq RS, insa m-a oprit sotia cu vorba: "Vreau sa iti cumperi ceva de care sa te bucuri, nu se o vrei sa o schimbi iara sau sa te uiti la alte masini ❤️ " - asa ca aia a fost monetul in care am inceput sa ma inchipui la o masina cu design, din punctul meu de vedere, WOW Factor >5000 de la exterior, acel frumos vis de Cupra Formentor VZ 310ps... Au trecut lunile, au venit restrictiile pe fabrica pe componente....pe extraoptiuni...samd, bat campii oricum degeaba acuma Pe final de Decembrie, intr-o zi in care ...sa zicem asa...la pranz eram bine...m-a enervat ca nu mai stiam nimica, am renuntat la avans, si dupa 3 zile achitasem avans pentru un Tiguan....un Tiguan scump....un Tiguan de pensionar...0 design....culoare albastra...masina de pensionar....masina albastra de tatic... Ce se pot face cu o astfel de caruta de bani, fiecare ia deciziile cum le vrea si poate in viata, eu mi-am dat in cap cu o jucarie, care...m-a intinerit cu vreo 10 ani... Dotarile "standard" pe Tiguan R le-am enumerat si aici, varianta finala a mea a fost: Tiguan R 2.0 TSI Vopsea Lapiz blue Jante & Tapiserie "standard" pe model Evacuare Akrapovic Airbaguri laterale spate Spatii depozitare plafon (avut trapa pe Ateca, pe moment nu imi mai doresc) Interfata telefonie Confort & Wireless charge Area View Pachet "Easy Open/Easy Close" Head-Up Display Pachet iarna extins - scaune spate incalzite Sistem navigatie Discover Pro 2 interfete USB-C fata si 2 prize, USB C consola spate Parbriz incalzit Design-Paket "Black Style" Soundsystem "Harman Kardon" Asa ca ajungem fast forward in data de 09.03 cand primesc un mail pt oferta de Casco si RCA, cu valabilitate din 10.03, asa ca mi-am si luat liber de la servici 10/12 martie sa am weekend prelungit ^^ In data de 10.03 dimineata am primit o poza....si restul e istorie... O ridicare din showroom... Masina a fost livrata in acea dupa-masa, si a inceput un episod, in care mie cred ca a inceput sa mi se inegreasca/coloreze din nou firele de par carunte: efectiv sufletul mi-a suras la primul Pop&Bang, care chiar si cu motorul pe Confort, insa cu Motor Sound pe Pure -clape deschise, 0 fake engine noise la interior- ma incanta chiar si la 2500/3000ture, dar inca rodaj, so this is it....nu e sanatos poc poc pac pac pac puf puf puf pentru rodaj, dar zambetul meu nu m-a lasat sa nu il incerc ....si incerc...si reincerc...sunt practic acel retardat din cartier acuma....sau ala si mai bou din trafic....care se plimba cu 40km/h si ii pusca incontinuu evacuarea Cateva cadre din ziua ridicarii... Azi dimineata am fost pentru numere definitive - programare din ianuarie , si dupa primii 500km de zambete, pot lasa si un smiles/km picture ^^ Masina a fost lasata la infoliat, more to follow... Interiorul e de Tiguan, deci nu am vazut prea mare scop sa il prea fotografiez....dupa cum se vede si in infotaiment, apare "Masinuta" standard in grafica, nu R Sa fim sanatosi, in rest e can can, ca viitor tatic macar am loc in portbagaj pentru ce va veni si nu va trebuie sa ma chinui cu spatiul din Formentor ^^ LE: test -
    1 point
  6. 24755km actuali in bord... O revizie... Un schimb de ulei... Lichid de frane... Filtre... Un concediu pierdut la schi... Un drum pe Autobahn, singur, tronsoane fara limita de viteza... Un cadou pentru Transilvania Motor Ring... Cateva sesiuni cu echipa Danny Ungur... Nu are nimica de Motorsport masina... Insa vai vai ce fain a fost experienta, prima data pe un circuit la volan... Prima data in afara de Gran Turismo sa invat linii optime si franari... Prima data cu un suv cu pneuri de vara uzuale...masina stoc...insa miros un inceput grav de drum.... O pasiune veche, care as transformao in hobby... Si la final a fost "doar" dat de 300+ron din pompa omv - circuit - retur...prima experienta....nu am trackcar....sufletul surade....si reusit la final de zi sub 2min...fericit vazand ce progress a fost la final de sesiune fata de prima parte a zilei...ar merita parca parca alte placute de frane....un set de jante+anvelope track....pffffff https://imgur.com/ROycXlx https://imgur.com/8o04W6n LE: Si am uitat...lucrari pe garantie...surub brat usa sofer desfacut + comanda pentru schimb de volan - erori de travel assistent regulate, la diagnoza este senzorul de presiune de pe volan... LE***: rcz race crono am vrut sa uploadez sesiunea din app dar nu e accepted format + screenshot trackday -> next time cred ca achit si beneficiul de 50 ron sa apar mai profi
    1 point
  7. 12.xyz km.... O revizie la 10.100km in valoare de 18.xyzron mai tarziu, Un consum mai altfel la un astfel de agregat din experienta mea personala pana acuma...#babydrive#puking Consum de Cluj-Pasul Prislop/ Viseu-Cluj, 3 adulti, R20, Sotie si Bebelus, AC, si muulta rabdare pe eco, masina incarcata inclusiv loc copilot, logistica completa bebe 11luni + 3 bagaje baietii de pe 2 roti, al 4 pe motor avea case-uri si si-a transportat singur bagajul pentru weekend Si o iesire a baietilor cand eram cu bebele la cinat, le-am dat cheile sa "vada", macar au tras cateva cadre Si ceva idle thingy... Un inceput fain de saptamana popor
    1 point
  8. Cum ramasesem dator cu o sesiune foto "corespunzatoare" dupa finalizarea exteriorului, am zis sa incheiem anul 2021 cu niste cadre tomnatice potrivite . Iesirea a avut loc in Noiembrie, dar editarea si timpul necesar acesteia a durat ceva mai mult decat ma asteptam... Cu ocazia asta, am avut si oportunitatea de a testa "cat de practica" a ramas masina, in urma tutoror modificarilor si, pot spune cu un anumit grad de certitudine, ca inca isi pastreaza caracterul polivalent, atat pe asflat (unde ii place cel mai mult ), cat si in Soft Off-Road unde, cu ceva mai multa grija si atentie, te poate duce unde iti doresti. Totusi, ea ramane "My Go-To choice" pentru asfalt, acolo unde isi poate intinde picioarele si unde poate surprinde multi "armasari pur-sange" sportivi, sacrificand, bineinteles, consumul pentru acel zambet de copil pe care mi-l lasa pe fata de fiecare data cand o trecem in modul S . Tot in Noiembrie, am apucat sa facem si o spontana cu colegul @Catta83 si cu a sa surioara mai mare a Tiguan-ului. S-a lasat si cu o mini-sesiune de fotografii, la lasarea serii . Si, cu aceste randuri, putem incheia Anul 2021 "with a Pop&Bang" . Din pacate, ultima modificare pe care voiam sa o fac, va trebui amanata pentru anul viitor, fiindca flansele distantiere se cam lasa asteptate (de 3 luni ), dar sa speram ca vom incepe anul viitor in forta . Astfel, Sarbatori Fericite tuturor, un An Nou 2022 mult mai bun ca cel ce tocmai se termina si, mai ales, #staytuned !
    1 point
  9. Today is the day! Deși mi-ar fi plăcut ca urmatorul update sa fie acompaniat de o serie de poze ceva mai “profi”, eventual intr-un cadru mai special… Aparent, planetele nu s-au aliniat și timpul este tot mai limitat... Pentru partea de exterior, am optat pentru: - Lip fata, extensii praguri, airlerons spate și eleron Maxton Design - Widebody kit (overfenders) Parsan Tuning, Rusia, custom-made - Difuzer spate Parsan Tuning, modificat custom și ranforsat cu fibra pentru extra rezistența termică. Cu ocazia asta, am profitat de oportunitatea de a vopsi și ultimele elemente cromate rămase, pentru a obține un “Clean Look” uniform 🤩. Așa ca, la nenumăratele cereri ale lui @Catta83 ( ) și, deși încă nu a apărut Noul Tiguan ( ), prezentam nițel “noul look 2021”: Mai avem încă o mini-modificare de facut, ce a trebuit amânată din cauza situației pandemice actuale, dar, sa speram, in următoarele câteva săptămâni o bifam și p-asta 💪🏼. #staytuned
    1 point
  10. Am fost pe traseul Bucuresti - Brasov - Sibiu - Sighisoara - Targu Mures si retur (pe DN1a) Travel Assist: - In curbe nu va bazati pe el indiferent cat de bine sunt trasate marcajele pe asfalt, tineti mainile ferme pe volan, eu era sa intru in parapet pe DN1 testand sistemul. - In curbe stranse tinde sa piarda din vizor masina din fata, si incepe sa accelereze galopant (in functie de viteza setata pe ACC), atentie mare. - Daca iti taie cineva fata, ii ia 1-2 secunde sa reactioneze. - De exemplu, daca veniti din spate cu 120 km/h si masina din fata are 30-40km/h (adica e o diferenta mare intre viteza voastra si a celui din fata)... si aveti si distanta fata de masina din fata setata pe minimum, ar fi bine sa fiti atenti si sa franati proactiv, nu sa lasati sistemul, e posibil sa va duceti direct in colegul de drum din fata. Daca distanta e setata ca fiind la maximu, e ok, are timp sistemul sa reactioneze. In rest, ce sa zic... in 80% din cazuri e de mare ajutor. Poti sa conduci linistit fara sa mai umbli la pedale, doar din butoane. Daca mergi cu 130 km/h si stii ca in fata urmeaza o curba, dai proactiv pe 100 km/h, masina incetineste, iei curba, apoi accelerezi iar din butoane, setezi pe 130km/h de ex. Totul e sa fii proactiv Oricat de destept e sistemul, si este, nu va bazati exclusiv pe el, nu luati mainile de pe volan, nu incercati sa va credeti in 2050 cand poate vor fi masini mai destepte.
    1 point
  11. Masina asta iese in evidenta intr-o mare de masini prin subtilitatea si bunul cu gust cu care este modificata.
    1 point
  12. Mai stergem putin praful p-aici, ca s-a asternut in strat gros deja . In Februarie, am facut revizia de 1 an in reprezentanta, fara absolut nicio problema. Schimbat ulei si filtre, conform fisei, la fix 3.300 km de la ultima revizie. Mi s-a propus si efectuarea recall-ului pentru eleron aditional R-Line, dar, din motive pur estetice si fiindca nu prezinta niciun semn de dezlipire/lipire imperfecta, am refuzat rezolvarea lor gratioasa, care presupune gaurirea cu bormasina a doua gauri prin eleronul aditional, direct in haion si fixarea suplimentara cu 2 suruburi de culoare gri (Fix ca nuca-n perete... Suruburi gri in eleron negru, pe masina alba ). Evident, se compromite si garantia la perforare oferita de producator , DAR "se ofera garantie complementara de 2 ani" pentru montaj 😲... Apoi, odata cu vremea buna, ne-am programat pentru intretinerea estetica anuala, la Salonul de Infrumusetare . S-a inlocuit folia transparenta de protectie de pe capota cu un model si producator si mai heavy-duty, anume Stek. Cea pe care am dat-o jos si-a slujit scopul cu darzenie si a meritat cu varf si indesat: era plina de ciupituri, zgarieturi si o chiar si o strapungere, dar, cu toate acestea, vopseaua s-a mentinut absolut impecabila. Money well spent! . A urmat apoi tratamentul de rejuvenare a protectiei nano-ceramice si reaplicarea stratului de Evo v3 pentru efectele de oglinda si hidrofob. Finisat cu tratament hidrofob pentru toate geamurile, hidratare a chederelor si tuturor elementelor de cauciuc si plastic, polish al tipsurilor cromate si un detailing sumar al interiorului. Daca tot am fost la infoliat, era momentul ideal sa facem si o schimbare de look . Acum suntem "dalmatieni", "stormtrooperi" sau, mai simplu, Black&White (sa fie, totusi, White&Black? ). A urmat apoi vizita "la doctor" pentru "Health&Safety". Placutele de frana deja ajunsesera la aprox. 35%, drept urmare... Evident... Facem upgrade! Am ales, astfel, placute DBA XP (XtremePerformance) atat fata, cat si spate, urmate de procesul de bed-in facut ca la carte: 8-10 franari de la 60 la 10 km/h, 3-5 franari de la 80 la 20 km/h si apoi urmate de 200 km de franari "easy to moderate pressure" si progresiv pentru inca aprox. 300 km de franari "moderate to hard pressure". Ca impresii dupa 1000+ km de la schimb, pot spune ca modelul acesta de placute este sesizabil "mai incisiv", atat la rece, dar mai ales la cald, decat MX-72. Singurul mic minus este ca la viteza foarte mica scot un sunet ascutit, in zona 10 - 0 km/h. Din punct de vedere al cantitatii de praf si depuneri de praf pe jante, este o imbunatatire vizibila, dar nu substantiala. Ramane sa urmarim, pe parcurs, si cum se comporta ca durata de viata . Last, but not least, fiindca este musai sa protejam "noul suflu" instalat anul trecut, am optat si pentru instalarea unui Oil Catch-can kit de la Racingline. Fiindca spatiul este limitat pentru poze aici, las si linkul profilului de insta aici (al ei, ca eu n-am ) : @Motorun191 #staytuned pentru ce urmeaza
    1 point
  13. Tu citesti ce scriu colegii? A zis Bundy..da,trebuie inlocuit DOAR calculatorul de coloana. Functie de codul de pe masina ta(a calculatorului) vom recomanda ce ai nevoie. In principiu un HL,cu G85.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!