Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.08.2024 în toate secţiunile
-
Acuma serios, cata ceata ati prins? Asa in general:)). Pt situații de astea tin eu golf 4🤣2 points
-
Am LED Matrix si proiectoare de ceata clasice cu lumina galbuie. Net mai bune ultimele pe ceata. Eu am ceata cam 80 zile pe an si adesea merg noaptea, cu vizibilitate extrem de scazuta. Pot vedea farurile ca pe o dotare de siguranta. Te gandesti ca Octavia e o masina obisnuita, costa destul de mult si ar trebui sa aiba aceste faruri. Pana la urma e ca la cauciucurile de iarna, le pui in decembrie si le scoti in martie, chiar daca nu a nins toata iarna. Nu stii cand si pe unde dai de zapada.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Probabil au vrut sa spuna ca masina nu mai vine dotata cu faruri de ceata ptr ca functia acestora a fost preluata de luminile de zi (parerea mea). Adica luminile de zi sunt si faruri de ceata in acelasi timp. Ca sunt pozitionate mai sus si nu sunt la fel de eficiente ca farurile de ceata, este alta discutie. Da, ceata este mai putin densa in partea de jos si de aceea toate masinile care (mai) au faruri de ceata le au pozitionate foarte jos.1 point
-
1 point
-
Nimic nou pe frontul litoral, de unde tocmai am mai facut un road trip, continua sa inghita kilometri, oferind aceeasi placere pt mine ca sofer…da, e vechi ca un ursulet de plus, da e demodat, dar e babuinul meu si imi place la fel de mult ca la inceput…cred ca am sa ii iau o prajiturica, sau un energizant din ala, Kong😃😃😃😃😃 Brgds1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am avut asa multă treaba toată săptămâna încât nu m-am putut atinge de mașină aproape deloc (nici de scris aici nu am gasit timp). Ideea mea de a termina totul în maxim o săptămâna nu s-a mai materializat. Singurul lucru pozitiv a fost că au continuat să vină piesele comandate. De Rusalii având liber, am scos plafonul. Cu această ocazie am vrut să împușc 2 iepuri: să repar/înlocuiesc cablajul și să antifonez tavanul. Am descoperit o bătaie de joc la cablaj, niște lipituri, improvizații, o mufă lipsă... cel care a retapițat plafonul și-a bătut joc , l-a făcut la fel de "bine" cum l-am făcut eu pe cel de Golf 5, iar în plus a stricat și instalația electrică. Am mers la un centru de dezmembrări auto și am luat un cablaj sh, de pe o mașină cu volan pe dreapta. Două lucruri am descoperit referitor la cablaj: unul ar fi că diferă modul cum VW îndoaie cablajul la capete în funcție de poziția volanului și mi-a dat ceva bătaie de cap repoziționarea acestuia și al doilea lucru o să-l spun mai târziu. După scoaterea celui vechi și poziționarea cablajului nou am lipit polimerul/buretele/spuma gros de 1 cm pe spatele plafonului. Apoi am iesit afară la scos cartonul/spuma ce vine din fabrică. Spre deosebire de Golf-ul 5, partea din spate a tavanului a flambat mai mult la dezlipit, de parca tabla e mai subțire sau poate e tăiată diferit, desi nu cred ca sunt diferențe majore între G6 și G5. Am curățat foarte bine și am degresat tabla și am trecut la aplicarea primului strat de STP GB. Foliile am preferat să le pun cât mai întregi, pentru o rigidizare mai bună, chiar dacă dimensiunile sunt mari (75×47cm) și a fost destul de greu la dezlipit hârtia de pe spate și poziționat cu doar două mâini, iar la final arăta cam așa A urmat cel de-al doilea strat, din spuma 6mm cu foita de aluminiu și cel de-al treilea cu polimerul/buretele/spuma de 1 cm. Și cu asta am încheiat ziua. Din păcate a doua zi am găsit atârnat stratul al doilea având lipit stratul al treilea încă, ceea ce m-a dus cu gândul că, cei de la www.autocomenzi.ro de unde am cumpărat izolantul negru și cel cu foita de aluminiu, au păstrat în condiții improprii sau poate era foarte vechi materialul cu aluminiu. În plus, unele semne de întrebare mi le-am pus când am văzut că foita de aluminiu se desprindea în unele locuri dar am sperat că adăugând și stratul trei va remedia și problema aceasta. 2mp de material cu aluminiu și 2mp de polimerul/buretele/spuma gros de 1 cm aruncate la gunoi, plus bani, muncă și timp pierdut... asta din cauza politicii de rahat a unor magazine, de a reduce pierderile vânzând chiar și materiale depreciate.1 point
-
@rudiRUDprima dată a fost la Golf-ul 5, iar a doua la Tiguan Este foarte mult de muncă la demontat și montat toate elementele și există riscul să strici ceva. Cred că asta îi dezarmează pe cei mai mulți. A doua parte în care există mult de muncă, este tăiatul și lipitul insonorizantului. Ca și costuri, nu cred că sunt mari, dar alții poate gândesc că de banii ăștia pun motorină și plec la mare/munte. După ce am făcut Golful 5, am zis că nu mai fac încă o dată asta. Apoi 9 zile am băgat la Tiguan (cam 8-10 ore zilnic) dar eram în concediu. Acum sunt condiționat și de vopsit și de serviciu și alte lucruri familiale și lucrez pe apucate. Sper că până intra la vopsit să rămână doar ușile de făcut, la interior. Mai este de demontat plafonul, care i-a timp de asemenea și de tras o grămadă de fire pentru diversele retrofituri. Deocamdată punctez doar 2 zile a câte 10-11 ore la capitolul manopera! 😁 Referitor la partea de "plăcere", așa este, chiar îmi place. Ma relaxez la cap cu muncă asta, chiar dacă după aia am diverse dureri de mușchi sau articulații! 😁 Nevastă-mea nu e de aceeași părere cu mine, ea îmi spune că puteam face retrofituri fără să desfac (iar) toată mașina!1 point
-
B6, dacă e mai vechi de 2008, ai modul 76 parking...nu ai modul 10. Pe modul 76 park assist faci codarea0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00