Aproape 190000 km.
S-a intamplat si o bucurie. 2.5 litri de lapte de tara, nefiert, cumparati de mine si pusi intr-o sticla pe presul de la picioare in spate au decis sa evadeze si sa ajunga pe pres si pe mocheta din jur si dedesubt.
Am încercat injectie extractie, abur, ozon, detergent, enzime, bicarbonat, cafea, am uscat bine, am sters pe dedesubt bagand mana pe la ventilatia de sub scaunul fata. Nu am reusit sa scot mirosul care s-a format in 2-3 zile cu nimic. Reusisem sa il aduc la un nivel suportabil, se putea circula cu masina, dar era inca acolo in narile mele, mai ales daca o lasam la soare inchisa cateva ore.
Am sunat la 2-3 ateliere de detailing, am vorbit la 2 service-uri si spre surprinderea mea, laptele nu poate fi abordat, toti au zis unanim ca nu iese cu nimic 100%.
In momentul ala, pentru ca nu sunt adeptul solutiilor pe genunchi cand vine vorba de igiena ( gen sa torn parfum si sa las asa acoperit), am pus mana pe telefon, am sunat la Brehuiesti si, cateva ore mai tarziu, cu amabilitatea patronului de la dezmembrarile de acolo, aveam adusa acasa mocheta intreaga de Passat B8 Variant in stare noua, cu tot cu pasla de dedesubt, de pe masina cu 4000km.
Am dus-o la service, s-a demontat, s-a curățat si igienizat tabla, pus insonorizant STP bomb aero peste tot (daca tot e sa facem o treaba), pus mocheta noua, montat totul la loc, igienizat habitaclul cu ozon, filtru de polen nou si e boboc. Cu ocazia asta, am cerut si un polish exterior sa mai ia din zgarieturi, i-am dat eu si o mana de ceara si e intinerita si afara. Iar noua insonorizare adauga si mai mult confort la condus.
Merita si niste poze cu ocazia asta, in momentul asta, mergand spre 200.000, masina se conduce, se simte si arata mai bine decat atunci cand am luat-o acu 2 ani si 40000 km.