Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.08.2024 în toate secţiunile

  1. Stie multe despre masini , mereu am admirat oamenii care cunosc si vorbesc ce trebuie - sunt putini - ca o voce clara pe un post de radio unde e doar zgomot de fond in restul timpului Asa ca apreciati-i si pe @F l o r i n , @EEXCALADE , @Al Bundy + mai sunt cativa , profesionisti care ajuta cu sfaturi bune pe gratis Revenind la @Doomy Stie sa povesteasca ( la fel stie si @corad0 , sunt unii oameni ( nu multi ) care au talent sa se faca placuti cand povestesc ceva ) Stie sa filmeze , sa pozeze , sa redacteze postarile Stie sa se descurce in orice situatie , are si mult bun simt , se simte asta din tot ce posteaza Exista doua feluri de bun simt - bunul simt al omului simplu , de la tara ( rar il mai intalnesti la unii batrani , putini de altfel ) - bunul simt al omului destept , stapan pe el , care inlocuieste aroganta cu intelepciune ( si asta e rar , majoritatea oamenilor destepti sunt aroganti ) Unul din topicurile mele preferate Niciodata nu m-a atras Tiguan-ul dar mi-a devenit simpatic datorita acestui topic , ba mai mult , cand vad unul culoarea asta ma uit la numar sa nu fie @Doomy
    9 points
  2. Mica vizita pe Transfagarasan
    2 points
  3. Pai avem un conflict de interese aici, daca nu ma insel andrei_221 - moderator lucreaza in reteaua de dealeri VAG. Nu vad cum pretul ar fi offtopic pe un topic care se numeste: "Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4"
    2 points
  4. Observ tot mai des ștergerea comentariilor în care utilizatorii discuta despre prețuri și ofertele primite de la dealeri. Subiectul topicului este „Sfaturi de achiziție și configurare Octavia 4”, ceea ce, cel puțin după cum sună titlul, ar trebui să includă și discuțiile despre prețuri și oferte – căci acestea sunt unele dintre cele mai importante criterii pentru a lua o decizie informată de cumpărare. Știu că trebuie menținută ordinea și evitat off-topic-ul, dar cred că ar fi mai productiv să lăsăm aceste discuții să aibă loc deschis și transparent. Până la urmă, schimbul de informații despre prețuri între utilizatori nu poate decât să ajute comunitatea să facă comparații mai bune și să negocieze mai eficient. Apreciez efortul pe care îl depuneți pentru a menține un forum civilizat și util, și sper că putem găsi o soluție care să fie în beneficiul tuturor membrilor.
    2 points
  5. Downgrade inseamna sa scrii in ecu o versiune anterioara de soft.
    1 point
  6. Eu nu folosesc asa ceva,il dezactivez cum urc in masina. Consum intre Colibita si intrare in Bistrita. Si consumul pana acasa
    1 point
  7. la mers omeneste pe drumuri neaglomerate in jur de 8.5-9 % in oras- 15 la goana- 11.5-12.5% media e de 10-10,5 % Am facut schimbul ieri in garaj. Am scos 7.3 l si am pus 7.6 l de Ravenol VMP UFDO 5w30. Am curatat si sonda care era murdara cu un ulei mai vechi. Se pare ca la fiecare schimb de ulei trebuie curatata sonda. Uleiul din motor mi se parea curat, nu-si pierduse culoarea, nu era negru, deci cred ca avea intr-adevar 7000 km si parea un 0w20.
    1 point
  8. În oraș sta între 100-105 foarte rar la 110, la relanti scade și la 95 de grade. Temperatura lichidului de răcire este fix pe 90. Cica ar fi un restrictor sa reducă debitul de lichid de răcire astfel sa se facă schimbul de temperatura între uleinsi antigel. L-as scoate de proba, a mai scos careva? Cu ce rezultat?
    1 point
  9. Pretul e esential in discutie si legat direct de orice achizitie si configuratie. De retinut ca Grupul VW poate avea preturi preferentiale pentru anumiti clienti (multinationale), care sunt clienti interntionali, la fel cum intotdeauna PBV avea preturi mai mici de achizitie fata de PBN.
    1 point
  10. Si mie mi-a fost sters. Depre pret... se pare ca e un subiect sensibil, tabu si demn doar pt cei ce se "descurca" in viata si ca la reprezentate e ca la piata, aflu si eu asta dupa 40 de ani de existență. Ps: credeam ca pt ca am pomenit ca am cumparat japoneza noua mi-a fost sters. Bine de știut.
    1 point
  11. În urmă cu ceva ani, la o discuție amicală cu cineva care lucrează în domeniul auto, mi s-a zis că vom ajunge, în 3-4 ani, să cumpărăm plastice la preț de piele artificială sau chiar piele naturală, discuția fiind despre materialele din mașină...nu l-am crezut, că am zis că nu are cum. Iete că s-a adeverit, preț mai mare, calitate mai scăzută.... în 2025 se preconizează o scădere a prețurilor la mașini. Când rudele mele au comandat Octavia cea nouă, evident că m-am urcat și eu în Superb. Ceasurile de bord "ambalate" în forma aia nu îmi plac, ecranul are bezel destul de mare, iar ecranul efectiv e mic față de ceasurile digitala de la Octavia (sau așa mi s-a părut). Despre preț, unu corespunzător e 50k euro, unu okei e vreo 38-40k euro. Nu aș lua Superb fără scaune ventilate (strict părerea mea). 2.0 diesel da, 1.5 tsi ăla cred că consumă mai mult față de Octavia, mai ales că mașina e si mai grea.
    1 point
  12. Buuun, avem update-uri. Am implinit 180k km. Am schimbat tot ce se putea schimba la puntea spate inafara de arcuri si amortizoare si acum in sfarsit masina se simte din punct de vedere tehnic la nr. de km pe care ii are, nu la varsta. Am montat si noile becuri, asa cum am zis Osram Nightbreaker Laser, abia astept drumul pe noapte spre Grecia. Ce am observat insa dupa ce le-am montat e ca bateau foarte jos. Am cautat repede putin si am aflat ca daca se umbla pe spate la acele "cantare", chiar daca doar se dau jos si pun la loc, trebuie facuta resetarea nivelului farurilor din vcds. Imediat m-am dus si am facut si am avut dreptate, bateau prea jos si s-au reglat. Acum e mare diferenta, becurile astea chiar isi merita banii. PS iubesc lumina putin mai calda la modele astea de masini (mai vechi, inainte de era led) Aici schimbasem doar pe cel de la sofer before reglaj after reglaj Mai am si o veste mai putin buna, voi renunta la softul la cutie pus de TCM. Mi s-a intamplat sa imi moara motorul la plecarea de pe loc de 2 ori. Iar asta mi s-a intamplat si inainte sa fac schimbarile la cutie cand aveam softul, dar am considerat ca e cutia de vina cu problemele pe care le avea. Dupa ce am schimbat mecatronicul si nu mai aveam soft, totul a mers perfect. Asa ca luni, inainte de plecare, merg sa pun din nou softul original. Imi pare rau ca trebuie sa renunt, retrogradarile alea timpurii sunt super utile, insa nu pot trai cu emotii la fiecare plecare de pe loc. Nu stiu daca e softul de vina sau cutia mea, poate ceva doar nu se pupa. In rest, nerabdator in legatura cu drumul, probabil de acolo urmeaza poze si povestiri.
    1 point
  13. A fost stearsa postarea cu pontul privitor la reducerea suplimentara in multinationale. Chiar am apreciat acea postare, o infirmatie utila pentru unii. Oare pretul si, implicit, reducerile de pret, nu au legatura cu achizitia? Achizitia se face prin prisma pretului. Totusi, probabil, exista un alt topic potrivit pentru astfel de informatii? Daca nu, imi pare rau sa spun, inseamna ca pe intreg forumul de Octavia 4 nu se poate discuta de reduceri de pret. Oare de ce?
    1 point
  14. Azi am pornit să fac ceva și am sfârșit prin a face altceva, ce mi-a mâncat aproape tot cheful celor 6 ore de muncă. Am scos tot ce voiam să fac pe masa din garaj si am primit un telefon de la un curier că are un colet pentru mine. Coletul Am pus totul pe hold să văd frumusețile astea pe mașină. La fostul meu loc de muncă aveam o vorbă: "Cât de greu poate fi?!" O ultimă fotografie de control și m-am apucat de demontat. Am scos stopul de pe aripa stânga și am încercat să-l pun pe ăsta nou. Prima constatare: lipsește clema de pe exterior în care se clipseaza stopul. A doua constatare nu intra ca lumea. Am scos niște bucăți de plastic care rămăseseră rupte în clema de jos, am probat din nou tot nu. A treia constatare: e o bucată de tablă, care in dreapta nu este. Polizor a rezolvat problema rapid Câteva priviri și am văzut ce mai era de făcut: am polizat puțin partea neagră după forma caroseriei și câteva ciocane pe o curbura și a intrat cum trebuie. Mașina a avut un accident în partea din spate, despre care știam, a fost făcută intr-un service ok, dar se pare că nu si-au dat interesul până la capăt, la micile reglaje care fac ca să arate bine și sa se potrivească piesele. Pe partea cealaltă nu au fost probleme, doar partea șoferului fiind mai afectată. Până aici am consumat vreo 2 ore și nervi... Am pus toate cablurile, nerăbdător să le văd funcționând. Arată bine, ținând cont că e soare puternic, nu-i așa? 😁 Am făcut și un mic clip cu funcționarea lor. Super nu?! Ok, să continuăm: am încercat să trag cablurile de conectare a semnalizarilor de la tripla de aripă la tripla de pe hayon. La stânga a mers cum a mai mers, greu să trag cu tot cu mufă. La dreapta însă am reușit să rup cablurile în mufa si mufa a rămas in conectorul de cauciuc. Am scos totul, am scos pinii, dar nu am mai reușit să ii bag la loc. Cu ocazia asta am vazut de ce nu curgea apă la stropitorul de pe hayon Ok, pauză și regândire. Mufa nu aveam de unde să mai iau, rămâne pe luni. Să mă ocup de furtun. Cât de greu poate fi?! Cel care încercase repararea anterior, a introdus un tub metalic, care cu timpul a ruginit și s-a înfundat. De la presiune și învechire, tubul de plastic a crăpat și s-a rupt. Am găsit un diblu de 6, care părea ca ar merge, am încălzit putin tubul cu suflanta si l-am introdus pe deasupra am pus un tub termocontractabil de 1cm și l-am strâns peste. Fail, n-a ținut... Am mai cautat alte variante, toate aveau același diametru cu tubul sau țâșnea pe lângă lichidul... La un moment dat am dat de un pulverizator transparent și i-am scos tubul. L-am introdus, am pus deasupra tubul termocontractabil, peste el am tras vândă pânzata și la capete am pus și puțină banda izolatoare. Am pornit ștergătorul dar tot nu a stropit decât 2 stropi. Am scos al treilea stop, am deconectat conducta si a curs lichid. Bine că am comandat si unul din asta, pentru că stropitorul este înfundat. Apoi am schimbat amortizoarele de la hayon. Chiar dacă erau functionale încă, parcă la capăt cursa dura cam mult. Dacă le vrea cineva pe cele originale, mesaj in privat, le donez Am mai spălat chestiile ce trebuie montate pe barele față și spate și de asemenea carenajele față, am montat senzorii de parcare pe bare și am zis că e suficient pentru astăzi. Vedem ce mai pot mâine.
    1 point
  15. În RO mașinile break nu prea sunt iubite, ca atare nici nu prea sunt achiziționate. Mă refer la vehiculele noi, nu la cele aduse de afară pe considerentul "asta am găsit, asta am luat". Înclin să cred că făcând parte din același grup, piesele, producătorii acestora și materialele din care sunt confecționate sunt cam aceleași, motiv pentru care și prețurile sunt asemănătoare. Opționalele și ele sunt cam aceleași, dar cu denumiri ușor diferite. Mie îmi place Golful, însă mereu voi prefera și aprecia Octavia pentru spațiul și portbagajul mai mare. Nu știu sigur dacă în grupul VAG se merge pe rețeta Renault cu Dacia (Dacia, aproape toate modelele se vând și sub sigla Renault în anumite state), însă înclin să cred că da, cel puțin cu Skoda și Seat. Unii au senzația că Vw e mai bun ca Skoda (vorbim de același segment) doar prin prisma faptului că e Vw. Posibil așa să fie, dar eu am dubii, însă gusturile sunt cele care dictează. Skoda Octavia este considerată mașină de bătrâni, iar Golf nu. De ce oare? În contextul în care de la Golf 6 încoace designul a rămas aproape același și sunt convins că dacă vor continua cu Golf 9 și nu vor opri producția, designul nu va fi prea diferit de cel actual, în timp ce la Octavia diferența între 2,3 și 4 este mare. Dar, după cum spuneam, gusturile nu se discută.
    1 point
  16. Scaunele sport, fac toti banii, pe orice masina, indiferent de motor. In scaun stai tot timpul, nu doar cand mergi ca "bezmeticul" pe curbe
    1 point
  17. @zidanne Nu le-am bifat, nu îmi sunt necesare mie la 1.5 tsi mhev, iar la 2.0 tdi și 150 cp nu cred că merită, dar am vazut că sunt standard la Sportile. Scaunele sport nu sunt electrice în standard, poate la RS să fie, însă mă repet, la 2.0 tdi și 150 cp e o risipă de bani, părerea mea, nu doar cele electrice, ci chiar cele sport. La 2.0 tsi cu 245 cp înțeleg, dar la motorizarea și puterea actuală a 2.0 tdi... Măcar de ar fi avut 190 cp Sportline-ul. @SkOmk4 Oglinda care coboară automat pentru mersul înapoi e chiar bună, dar nu am putut-o bifa pentru că nu am optat pentru scaunele electrice fiindcă bănuiesc că vin la pachet și nu separat. Și ca să fiu concis, între un Sportline cu 2.0 tdi cu 150 cp și un RS cu 245 cp, dacă aș fi interesat de sportivitate, clar aș alege RS-ul. Altfel... ce rost are?
    1 point
  18. Înainte de a pleca la greci, m-am apucat de jantele care vor fi echipate de vară. Am avut niște jante de Skoda Rs și le-am schimbat pe astea de VW. Din poze păreau nai ok, dar când le-am primit am văzut lacul umflat și sărit peste tot Le-am dus la vulcanizare, le-am scos cauciucurile (erau praf), le-am verificat și rolurile pe cele cu probleme. Apoi o dată ce le-am luat acasă le-am curățat de plumbi, adezivi, bitum și urmele de cauciuc și apoi am trecut la decontaminarea de particule de fier. După ce am fist mulțumit de cum au ieșit, le-am curățat lacul (doar de pe partea lustruita) începând cu smirghel de 240 și 320, apoi am venit cu 600 și în final cu 1000. După ce le-am degresat le-am dat 3 mâini de lac, pe care a doua zi l-am polishat putin. Au iesit ok, să vedem cât rezistă lacul. Am mai primit niște update-uri și de la vopsitorie. O aripă era prea ruginită și a trebuit înlocuită și în rest nu au mai fost probleme Abia aștept să o iau, să continui cu retrofiturile și cu echiparea ca să o predau beneficiariei!
    1 point
  19. Am scos masina de la vopsit. A ieșit foarte ok, pana acum nu am sesizat defecte. Cel mai important e faptul ca nu sunt diferențe de nuanțe. Știm bine ca gri-ul clasic e foarte sensibil la acest capitol. Iar vopseaua de pe masina are totuși 6 ani. Cum nu au venit încă grilele, și nici magneții care vor fi puși în spatele barii, am fost nevoit sa fac o mica improvizație cu numărul Au ajuns și anvelopele. Am fost indecis între Kumho Ecsta sau Falken Azenis. Cele din urma erau 550 ron / buc. Iar Kumho, 450. Inițial eram hotărât pe Falken, însă am primit mult feedback pozitiv legat de Kumho, asa ca am ales Kumho intr-un final. Sper Saptamana ce vine sa ajung sa le și montez. A ajuns și pompa de apa secundara. Am mers pe Bosch.
    1 point
  20. Salutare, Un mic update. Masina se comporta foarte bine de când cu swapul de la TDI la VR6. Dpdv software, un singur bug trebuie rezolvat și anume calibrarea injectoarelor. Le-am înlocuit odată cu refacerea motorului. Masina merge ok, nu afectează cu nimic, singurul simptom fiind pornirea mai greoaie în anumite circumstanțe (mai rare). Pe parte mecanica, 2 probleme, dar nu mari: 1. Am descoperit ca pompa de apa secundara nu funcționează corespunzător, o voi înlocui și pe aia. Motorul merge oricum destul de încins (97°-102° pe BC, in trafic pe caldurile astea) indicatorul de temperatura apa arata 90 ca la toate VAG-urile, însă ecranul color e setat sa îmi arate temperatura reala). Tot timpul a mers asa de când l-am pus. Am discutat cu mai mulți posesori de R32, și aspirat și turbo, însă toți mi-au zis ca e normal, asa mergând și la ei. Pompa de apa secundara am descoperit ca nu merge în momentul în care am oprit masina și pornit-o după 2-3 minute iar apa a urcat +5 grade fata de cât era când am oprit. La pornire, ventilatoare își fac treaba și răcesc foarte repede. 2. Clima. Desi am încărcat cu freon și a funcționat perfect 3 luni (nu au fost identificate pierderi de freon la incarcare) intr-o zi am descoperit ca baga foarte slab rece iar ulterior deloc. Compresorul îl cuplează și după decupează in secunda 2. O sa ma pun intr-o zi sa verific. Exista 3 scenarii: ori a murit compresorul, ori a scăpat tot freonul pe undeva, ori presiune prea mare. Vom afla și repara, probabil când schimb și pompa secundara de apa. Bun, pe partea de to-do list, pe lângă cele ce au apărut (de mai sus), am dus masina la vopsitorie pentru revopsire bara fata și plafon. Sunt singurele elemente afectate în cei 6 ani de când am vopsit-o. Plafonul probabil de la cum a stat masina doar în soare s-a matuit iar bara fata, urme de pietricele. Probabil va urma și un detailing exterior după. Și o folie de protecție pe plafon. Pe lângă problemele mentionate, masina se comporta ok, motorul merge ok, suna bine, nu exista probleme de ordin electric, erori etc. Chiar am pus VCDS-ul zilele astea și 0 erori pe motor. (Nu avem DTC-uri sterse). Chiar am fost contactat de niște indivizi ce au făcut un swap similar pe un b5.5 sa ma întrebe cum am rezolvat erorile de pe ceasuri de ABS, ESP și frana de mana deoarece nu reușesc sa ii dea de cap. - intr-adevar o problema destul de greu de rezolvat din software când faci un swap similar și 3.2ul provine de pe masina cu, cutie automata. Las aici și un cold start 😁: Și un rev limit pe noapte: Bun, și sa încheiem cu o veste bună, după 6 ani aproape cu BBS CH, a venit vremea de o schimbare sau mai bine zis un upgrade la niște jante pe care mi le doream de mult, sincer. BBS RS-GT 19" x 8.5j, ET37 - modulare (2 piece) - forjate (9 kg) E un set destul de rar de la BBS, iar preturile sunt destul de mari la ele, deci o putem numi investite 😅 BBS CH-urile ce le am momentan le-am pus la vânzare dar sunt puțin pe gânduri dacă sa le dau. Probabil ca le revopsesc si le voi tine ca și al 2-lea set. Și ca tot vorbeam de clima, sa facem și haz de necaz
    1 point
  21. Multumesc! Incerc sa o tin in stare cat mai buna, cu componente originale si fara modificari. Este uneori dificil, insa merita tot efortul
    1 point
  22. Vara asta umbla ceva mai mult Golful decat anult trecut. De cand n-am mai postat s-au mai adaugat cateva drumuri. Ceva munti - Piatra Mare, Bucegi, o escapada de o zi la mare, etc. Si o iesire mai lunga pe la inceput de Iulie - "doar" Sighisoara - insa nu pe drumurile principale - la dus prin Codlea, Sercaia, Viscri - si la intoarcere pe Apold, Bradeni, Agnita - apoi Cartisoara si, de ce nu, fiind zi de lucru, Transfagarasan. Cumva tot ne intoarcem pe drumurile secundare de prin Ardeal. De fiecare data intalnim peisaje superbe, asfalt excelent, si putina aglomeratie. Plus locuri faine de vizitat. Toate bune, nu prea am de ce sa ma vait Doar ca in toamna voi schimba chinezismele de pe fatza. Sunt aproape la semn - aprox 50k km.
    1 point
  23. Si....in sfarsit: Work in progress. O sa pun lampile numar noi (poate le gasesc noi, pe Original)... caut alt maner de deschidere... etc. Mno... Speram sa iasa ce trebuie.
    1 point
  24. Weekendul care a trecut a fost dedicat trasului de fire, testare, montare și finalizării parțiale a mașinii pentru că azi a intrat la vopsit. Am inceput cu refacerea plafonului, unde am mers doar pe izolantul negru de 1cm. Nu am vrut să mai adaug inca un strat, sa nu risc să cadă și acesta (deși asta negru rămăsese lipit de cel argintiu) și astfel să mai stric din material. Am tras firele pentru camera de mers înapoi, pentru camerele de supraveghere a traficului (am optat pentru aceeași cameră pe care o am pe Tiguan, dar în plus am luat și cameră de filmat pentru spate), alimentarea de la panoul de siguranțe a camerelor, alimentare pentru un viitor subwoofer, un mic comutator (cum am și pe Tiguan) pentru remote-ul stației de aplicare, pentru proiectoare de ceață. Am profitat de cablul de alimentare pentru subwoofer și l-am folosit pentru a trage în habitaclu sau în compartimentul motor alte cabluri. Măsurători pentru a afla alimentarea pe contact Cablurile le-am tras frumos să nu rămână atârnate prin compartimentul motor Camera de pe spate am tras-o tot prin burduf. Ar fi mers și direct din plafon sau stâlpul C, dar am zis ca... ce mai contează 15-20 minute 😀 De asemenea am refăcut mufele de la luminile parasolarelor (am pus cabluri mai lungi, care s-au dovedit prea lungi când zm montat plafonul). și bineînțeles le-am probat inainte de a mai scoste pentru s doua sau a treia oară șuruburile de la mânere sau parasolare. La demontare am reușit, din neatenție să crăp plasticul lămpilor, așa că le-am comandat din nou. A ddouachestie observata cu parasolarele a gost că atunci când le-am inversat nu au mai funcționat, in sensul că lumina nu s-a mai aprins când deschideam oglinda. Mi s-a parut ciudat, dar am probat la ambele si nu au functionat... O dată cu montarea plafonului a început să semene a mașină, din nou 😁 Dar am constat altă problemă, pe care am detaliat-o aici si anume, parasolarele nu mai reveneau la locul lor, la remontare. Cel puțin cel de la șofer face exact ca în clip, zici ca îl împinge un arc în jos. Idei de rezolvare? Apoi am inlocuit comutatorul de lumini si am adăugat un papuc la firul instalației proiectoarelor de ceață, pe care l-am introdus in locul liber (parcă 5 era numărul). Cel mai mult m-am chinuit să deschis siguranțele mufei, aveți poza de mai jos, să nu vă chinuiți și voi. Se deschid de jos înspre sus și se aude de parcă se rup... Am făcut proba la proiectoare după codare și nu s-au pornit... m-am uitat pe net, prin meniu de la vcds, poate nu am bifat ceva. După 10 minute, mă duc spre ce era evident și anume cablajul... îmi căzuse minusul ancorat provizoriu, 😁 l-am reconfirmat și totul a fost în regulă. Totodată am înlocuit becurile halogen cu led-uri, aceeași marcă folosită și la Tiguan. Nu am testat de eroare în bord, pentru că aveam prea multe de reconectat, dar o să revin în altă postare. De la becurile cu halogen s-a încălzit tare toată carcasa proiectorului, la led nu s-a întâmplat la fel, în schimb carcasa led-ului erai fierbinte. Apoi am schimbat unitatea media de la RCD310 fără Bluetooth la RCD360 PRO cu Bluetooth. A venit cu un cablu RCA pentru conectarea camerei AM (pe care îl primisem și la cameră) și un cablu adaptor la antena de la două intrări la o intrare. Bluetooth-ul se aude clar atât în mașină cât și la telefonul interlocutorului, muzica prin Bluetooth e ok, la fel și prin radio. Camera pentru mers înapoi e destul de clară, culorile nu sunt foarte arse, se poate regla luminozitatea, contrastul și căldură culorii. Nu prea sunt obișnuit cu fisheye-ul, dar oferă un unghi larg de vizualizare. Am testat și funcția android auto prin cablu, merge ok, cu un ușor lag, probabil și pe apple carplay e la fel. Singur minus e că nu prinde nici un post de radio cu autosearch, trebuie căutate și memorate manual. În schimb după memorare, pe lângă frecvență, apare și numele postului. La un moment dat mașina arăta asa și mi se părea ca nu mai reușesc să o termin. Plus o luptă pierduta din tart cu căldura înăbușitoare și rolurile de țânțari! 🤣 Am continuat cu remontarea cotierei și a tunelului median, unde am mai tras câteva înjurături la adresa proiectanților VW. Ca și ordine de remontare ar fi: conducta de aer, corpul cotierei, partea de jos a tunelului, partea de sus, capacele de consola unității media și la sfârșit capacul cotierei, partea din spate a cotierei și cele doua laterale ale tubelului median. Cel mai mult m-am chinuit la așezarea capacului cotierei, care are 3 cleme pe fiecare parte si care intra în corpul cotierei. După mai multe minute, 4-5 încercări (plus scos suruburi, etc) și înjurături am reușit să prind doar 5 din cele 6 și sincer, am renunțat să-l mai scot. Nu afectează scaunul șoferului așa că vă rămâne cum este. Am completat cu noul schimbător de viteze și în sfârșit începea să arate din nou a mașină și nu a mașină dezmembrata. 😆 Am demontat bara spate, am spălat-o și cu ajutorul unei freze, am dat cele 4 găuri pentru senzorii de parcare, bară din față vi e deja cu decupaje și cu suportii senzorilor montați. Apoi cu mini-dremelul și cu smirghel am continuat ajustarea gaurilor până la dimensiunea senzorilor. După acea am măsurat cei doi suporți de lângă numărul de înmatriculare și i-am decupat. Am degresat încă o dată și apoi am lipit suporții cu tot cu senzori, pentru a-i centra cât mai bine. La sfârșit, după 2 ore am scos senzorii și am lăsat bara la soare pentru a încălzi bine adezivul și am mai apăsat bine suportii pentru o lipire cât mai bună. De asemenea am scos carenajele spate și le-am spălat cât de bine am reușit, de noroiul strâns de-a lungul timpului. Apoi am montat stâlpul A și cel B, pentru a putea pune pragul de plastic de jos, mânerul de deschidere al capotei și evident, scaunul șoferului. La stâlpul B înainte de montare, am făcut o antifonare cu STP GB și cu buretele negru. Am terminat ziua de duminică pe la 22.30, după ce am spălat ambele mașini, că nu era să spăl doar Golful, nu? 😁 Dimineața am băgat cele două bare și pragul in Golf si am plecat sa predau masina la vopsitorie. În oglinda se vedea o mașină frumoasă In principiu vor fi vopsite capotă, aripile spate, ambele bare și cel puțin o portiera. Rămâne de văzut starea aripilor față dacă și ele intra sau nu la revopsit. Vor rămâne nevopsite tavanul, hayonul și cred celelalte 3 portiere care nu au decât câteva puncte sărite sau zgârieturi cd par a ieși la polish, dar va conta părerea vopsitorului. Aștept sa se apuce de ea și îmi va da verdictul final. Ajuns acasă am realizat că am curățat piesele din plastic, dar va trebui sa le mai curăț o dată, întrucât stând afară s-au prăfuit. Dupa ce le voi degresa, le voi adaugă antifonarea și apoi le voi băga în casa până revine mașina la mine. În încheierea prezentării vă "arăt" și cum sună după antifonare . Am condensat câteva zile de muncă in cateva rânduri, sper să se vadă rezultatele la final. Multă muncă, atenție și pe alocuri înjurături la adresa proiectanților de la VW. Un sfat: când mergeți la cei care fac retrofituri nu vă mai mirați când vă spun cât este manopera și apreciați munca depusă!
    1 point
  25. Salutari oricui intra pe acest topic, cu inclinatie spre @ToniM😆 Vorbeai despre jurnal. Va dura ceva sa listez ce s-a intamplat cu masina pe parcursul unui an intreg, dar de dragul tau voi incerca sa sintetizez totul cat mai elegant posibil... Sper sa fie de interes nu doar pentru tine, ci si pentru alti membrii ai forumului! Primul pas facut dupa ce am deschis topicul asta cred ca a fost retrofitarea aerului conditionat. Adica, daca te uiti cu atentie la primele poze postate aici in thread, butonul inscriptionat "AC" este inexistent . Cu rabdare si cu taica-miu, @spido am inceput sa facem inventarul pieselor necesare pentru Climatronic: compresor, conducte, aeroterma, cablaj, unitate Climatronic, radiator etc. 4-5 sute de euro si o saptamana mai tarziu, Polo-ul s-a transormat intr-un frigider Fram 😂... Suspensia - un kit fix de la Bilstein, B12 Pro-Kit ca sa fiu mai precis cu drop de 25 mm pe fata si 30 mm pe spate. Un an mai tarziu, inca nu regret alegerea facuta. Poate doar partea de aspect, spatele masinii n-a coborat cat m-as fi asteptat. Pasul doi, a fost o intermediara sport, direct-flow... S-a schimbat putin sunetul. Apoi am echipat aceleasi jante de A1 cu niste anvelope Uniroyal RainSport 5 215/40 R17. In setupul asta, cu ulei Motul 5W30 X-Clean, am fost cu Polonicul la primul lui track-day la Motorpark Adancata si as putea spune ca i-a fost cam cald... Uleiul a ajuns la 135 de grade, lichidul de frana a fiert si doar speranta m-a mai oprit. In rest suspensia sunt convins ca ar fi stralucit cu adevarat cu un set mai serios de anvelope. Dar oricum, a fost distractiv si am fost cat de cat multumit de masina. Mai departe, am schimbat uleiul cu un Liqui Moly Synthoil 5W40 cu aprobari VW 502 00 si Porsche A40 tratat cu CeraTec in urma unui tratament cu Engine Flush. Motorul a tacut, vibratiile s-au redus semnificativ iar temperatura uleiului a scazut in medie cu 5 grade. Una peste alta, foarte multumit de noua "zeama". Dupa ulei, am schimbat doi etrieri de frana de pe spate care din pacate au ramas blocati si cu ocazia asta am trecut si la un lichid de frana nou, proaspat, si orientat mai spre performanta: ATE Typ.200. Schimbarile aduse franelor s-au simtit, de asemenea, instant. Iar daca tot am umblat acolo, am hotarat sa vopsesc etrierii in galben cu un kit Foliatec. Dupa aceasta faza, a continuat febra retrofiturilor: lampi la picioare, pedalier de aluminiu Audi S1, tweetere in spate, OPS fata, lampa in torpedou, si un un RNS510. Doar atat, pe restu le-a avut din fabrica 😆 De atunci, Polonicul doar a mers: la evenimente, la munte, la mare. Dar nu m-am putut abtine prea mult si am intrat iar in el... Impreuna cu un drag tovaras i-am confectionat din inox o admisie pe 76mm cu filtru RamAir deschis. Suna a 500 de cai... Ce vorbesc, minim 600 😂 adds to the driving experience cum zic englejii. Apoi masina a fost la un detailing complet cu corectie de lac la George de la G&A Car Wash pe care il pot recomanda oricui, oricand, pentru orice masina. A mai trecut timpul, a dat frigul si am realizat ca nu am jante pentru cauciucurile de iarna cu care cumparasem jantele de A1 asa ca, dupa cateva zile de cautari m-am hotarat la un set de BBS-uri de CrossPolo 9N3 pe care am dat doar 500 de lei, in stare jalnica, bineinteles. Cu putina rabdare, le-am curatat de vopseaua scorojita si oxidul ce se ascundea sub ea si le-am vopsit in Candy White, bineinteles culoare OE Volkswagen Dupa vopsea, au fost la Autosoft, unde au fost indreptate si echilibrate insa dupa operatiunea asta costisitoare, rotile tot au trepidat. Din vorba in vorba am ajuns la baietii de la anvelope.ro, unde Andrei Dragoi, care intre timp mi-a devenit bun prieten, mi-a explicat totul despre jante, anvelope si ce si cum trebuie facut ca o roata sa se invarta perfect rotund, fara vibratii. Am mers pe mana lui, am echilibrat rotile in atelierul lor, iar intr-adevar, masina a rulat pe un covor plutitor in urma interventiei. Asa ca, da, recomand fara indoiala anvelope.ro, chiar daca preturile sunt mai mari. In urma acestei interventii m-am hotarat sa acord putina atentie volanului si schimbatorului si le-am trimis la retapitat cu piele perforata,alcantara si cusaturi albastre... Dupa aceasta iarna, am hotarat sa acord mai multa atentie vopselei: capota era revopsita prost, metalizatul era prost distribuit iin vopsea, acul foarte subtire si sarit pe margini, si ca sa puna capac, avea si o zgarietura pe mijloc. Plafonul a suferit si el la viata lui si ii lipsea un petic decent de lac. Asa ca, am inceput sa ma informez despre lacuri, vopsele etc ajungand sa ma hotarasc la un lac Glasurit 923-255 si vopsea Standox pe baza de solvent. Plafonul, rama trapei panoramice, o bucata de spoiler, fundalul emblemei de pe haion, oglinzile si prelungirile spoilerului au fost vopsite insa in Mythos Schwarz Metallic de Audi, pe cand capota a ramas tot Silk Blau Metallic, ca de fabrica. Nu am apucat insa sa fac niste poze care sa faca dreptate vopselei de cand masina a fost gata... Cam atat, ce putin deocamdata. Las pozele sa spuna ce am omis eu in romanul asta 😂
    1 point
  26. Asa este, merge si la viteze mari.
    1 point
  27. Merge in doi cilindri si la viteze mai mari (ex 130km/h), nu e nevoie de multi CP la mers constant.
    1 point
  28. Puteai sa spui simplu ca iti asumi riscurile. Nivelul detergentului la un ulei de camion este mai mare iar atunci cand uleiul este ars se pot forma depozite de cenusa care se pot lipi de supape in cazul motoarelor mici ce merg mai turate decat cele de camion. Acest lucru poate impiedica chiar inchiderea corecta a supapelor. Dispersantii utilizati în uleiurile de motor HD in multe cazuri nu sunt compatibili cu garniturile utilizate in motoarele autoturismelor, astfel inca acestea se pot deteriora mai rapid. de asemenea, folosind un ulei de camion, uzura mai mare se produce la fiecare pornire la rece - camioanele sunt facute sa fie pornite la rece mai rar si sa mearga distante mult mai mari. Referitor la cenusa are cu 25% mai multa asa ca e posibil ca si DPF sa-si scurteze viata cu un sfert.
    1 point
  29. Pune linistit 5w30 si nu vei avea probleme. Recomandare personala - Motul Specific 504/507. Dar cu orice ulei de marca, luat de la un magazin ok, sa nu fie contrafacut, nu vei avea probleme. Important e sa-l schimbi cat mai des.
    1 point
  30. 1 L in plus sigur nu e doar de la jante, mai ales la mers constant. In principal la mers dinamic (accelerat/franat) esti penalizat cel mai mult cu jantele mai grele, la mers constant greutatea jantelor nu mai e un factor atat de important.
    1 point
  31. Mie mi-au stricat la vulcanizare (tot cu pistolul - când am trecut la încălțămintea de iarnă) filetul la Skodă (avea 6 luni). Am descoperit beleaua primăvara (tot la schimb de roți) și a trebuit să schimb butucul cu totul. A fost daună mare financiară... Felicitări, frumoasă mașină ai iar vacanța a fost de vis! 🌍
    0 points
  32. 0 points
  33. Revin cu detalii, in caz ca o sa mai aiba nevoie cineva. centre armrest.pdf
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!