Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.08.2024 în toate secţiunile

  1. Azi am pornit să fac ceva și am sfârșit prin a face altceva, ce mi-a mâncat aproape tot cheful celor 6 ore de muncă. Am scos tot ce voiam să fac pe masa din garaj si am primit un telefon de la un curier că are un colet pentru mine. Coletul Am pus totul pe hold să văd frumusețile astea pe mașină. La fostul meu loc de muncă aveam o vorbă: "Cât de greu poate fi?!" O ultimă fotografie de control și m-am apucat de demontat. Am scos stopul de pe aripa stânga și am încercat să-l pun pe ăsta nou. Prima constatare: lipsește clema de pe exterior în care se clipseaza stopul. A doua constatare nu intra ca lumea. Am scos niște bucăți de plastic care rămăseseră rupte în clema de jos, am probat din nou tot nu. A treia constatare: e o bucată de tablă, care in dreapta nu este. Polizor a rezolvat problema rapid Câteva priviri și am văzut ce mai era de făcut: am polizat puțin partea neagră după forma caroseriei și câteva ciocane pe o curbura și a intrat cum trebuie. Mașina a avut un accident în partea din spate, despre care știam, a fost făcută intr-un service ok, dar se pare că nu si-au dat interesul până la capăt, la micile reglaje care fac ca să arate bine și sa se potrivească piesele. Pe partea cealaltă nu au fost probleme, doar partea șoferului fiind mai afectată. Până aici am consumat vreo 2 ore și nervi... Am pus toate cablurile, nerăbdător să le văd funcționând. Arată bine, ținând cont că e soare puternic, nu-i așa? 😁 Am făcut și un mic clip cu funcționarea lor. Super nu?! Ok, să continuăm: am încercat să trag cablurile de conectare a semnalizarilor de la tripla de aripă la tripla de pe hayon. La stânga a mers cum a mai mers, greu să trag cu tot cu mufă. La dreapta însă am reușit să rup cablurile în mufa si mufa a rămas in conectorul de cauciuc. Am scos totul, am scos pinii, dar nu am mai reușit să ii bag la loc. Cu ocazia asta am vazut de ce nu curgea apă la stropitorul de pe hayon Ok, pauză și regândire. Mufa nu aveam de unde să mai iau, rămâne pe luni. Să mă ocup de furtun. Cât de greu poate fi?! Cel care încercase repararea anterior, a introdus un tub metalic, care cu timpul a ruginit și s-a înfundat. De la presiune și învechire, tubul de plastic a crăpat și s-a rupt. Am găsit un diblu de 6, care părea ca ar merge, am încălzit putin tubul cu suflanta si l-am introdus pe deasupra am pus un tub termocontractabil de 1cm și l-am strâns peste. Fail, n-a ținut... Am mai cautat alte variante, toate aveau același diametru cu tubul sau țâșnea pe lângă lichidul... La un moment dat am dat de un pulverizator transparent și i-am scos tubul. L-am introdus, am pus deasupra tubul termocontractabil, peste el am tras vândă pânzata și la capete am pus și puțină banda izolatoare. Am pornit ștergătorul dar tot nu a stropit decât 2 stropi. Am scos al treilea stop, am deconectat conducta si a curs lichid. Bine că am comandat si unul din asta, pentru că stropitorul este înfundat. Apoi am schimbat amortizoarele de la hayon. Chiar dacă erau functionale încă, parcă la capăt cursa dura cam mult. Dacă le vrea cineva pe cele originale, mesaj in privat, le donez Am mai spălat chestiile ce trebuie montate pe barele față și spate și de asemenea carenajele față, am montat senzorii de parcare pe bare și am zis că e suficient pentru astăzi. Vedem ce mai pot mâine.
    4 points
  2. Ca să faci o gaură de precizie ai nevoie de o freză specială. ceva de genul ăsta. : https://amzn.eu/d/7TMZsOp Eu zic mereu. Când și sculele necesare, ai făcut deja jumate din muncă. Când trebuie să improvizezi, lucrezi dublu și chiar prost.
    1 point
  3. Eu am renuntat la covorasele de velur Cauciuc , nu vad alta varianta in tara asta Toate benzinariile sunt MIZERABILE , fac echilibristica sa nu calc pe jos in combustibil cand alimentez Am aruncat cateva perechi de adidasi si doua randuri de covorase de velur deja Mai nou Petrom pune hartie igienica in loc de manusi , merg cu manusile mele cand fac plinul E adevarat ca majoritatea oamenilor nu dau doi bani pe ce am scris eu Masinile , incaltamintea si mainile le miros a benzina si nu au nicio treaba E adevarat ca tot astia stau cu capul gol in soare , mananca nespalati , stau cu fundul gol iarna cand se apleaca , tusesc fara sa puna mana la gura chiar cand vorbesc cu tine Nu fac insolatie , nu fac indigestie , nu fac hernie si nu dau doi bani daca sunt raciti de 10 ori pe an Ptr mine ei sunt anormali , ptr ei eu sunt ala ciudat Singurul care se enerveaza sunt eu ... dar ce pot face ? Ce pot sa spun cuiva care imi trimite poza cu elicopterul deasupra Londrei ? Sa imi demonstreze ca asa le arunca noaptea virusi si tot asa le tine temperatura de 10 grade cand la noi sunt 35 Daca ma nasteam si eu prost si ramaneam asa , nu intelegeam nimic si nu ma deranja nimic , poate eram si mai sanatos ca taranu' , ca totul se compenseaza , mai putin de acolo , mai mult de dincolo
    1 point
  4. Astea sunt alte aspecte ale problemei si nu e cazul sa le discutam aici. Da,daca inlocuiesti 310 cu 315bt vei avea bt pe masina. Acum..daca ti-l da cu cod,e ok. Daca nu,va trebui sa platesti ptr a-l decoda tu. La prima introducere a codului corect,aparatul se deblocheaza,iar codul e criptat in ceasurile de bord. De aceea daca luam borna,aparatul nu mai cere cod. Il ,,vede" in ceasuri. Sper ca ti-am raspuns la toate neclaritatile. Sa nu ne abatem de la topic...totusi.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!