Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.08.2024 în toate secţiunile

  1. @pronetconcediu frumos și drumuri bune! Cred că anul viitor vom opta pentru cel puțin 10 zile la greci, ne-au rămas foarte multe de văzut pe Sithonia, iar Kasandra nu am fost deloc. Am uitat că într-una din zile am fost și la Fava beach, deh, asta înseamnă să nu scrii imediat. Plaja micuță, pietricele la intrare și pietricele pe plajă, apa limpede. Vă las și câteva clipuri scurte cu plajele vizitate, dacă ajungeți în zona, să știți dinainte cum arată. Petru cei cu copii mici cea mai potrivita ar fi Latoura, care are o intrare lină cu adâncime mică. La Kalives și Psakoudia am uitat să filmez. 😁 Karidi beach Fava beach Latoura beach Nikiti
    4 points
  2. Partea a doua A cincea zi ne-am propus sa ajungem la Lagonisi beach. O dată ajunși acolo, e adevărat cam târziu pe la 10⁰⁰, am descoperit că toată plaja aproape e înconjurată cu gard, inclusiv parcarea. Citisem ceva, dar ne-a confirmat și panoul de la întrare și cel care încasa: 15€ de persoana întrarea. Și trebuia plătit perechea de șezlonguri, adică ar fi trebuit să dăm 90€ ca să parcăm și să avem șezlonguri. După care, spuneau cei care fuseseră, vin aia să faci și consumație, că nu te lasă cu altceva de afară. Așa că am spus pas și am ocolit împrejmuirea, pe un drum ce îmi aducea aminte de drumurile prin ogoare, cu praf si denivelări mari. După puțin timp am ajuns pe un delusor, unde cu toată garda mare și chinurile mele am reușit să mă cațăr undeva să parchez. Aproape toate locurile de lăsat mașina pline. I-am trimis pe copii în recunoaștere și au spus că nu mai este loc pe plajă de pus șezlonguri... Am scăpat ceva înjurături și mi-am adus aminte de zicala "la pomul lăudat...". După o mică reorganizare, am plecat spre Latoura beach, o plajă mică, apa cristal, umbrele cu stuf la liber, nisip în apă nu pietricele... Seara am mers in Psakoudia la La piazza, unde am mâncat o pizza delicioasă. A sasea zi, cea de dinaintea plecării, ne-am petrecut-o tot la plaja Latoura, lenevind cât de mult s-a putut și bucurandu-ne de apa caldă, fără valuri. De altfel, vremea a fost perfectă tot sejurul. Seara am cumpărat ulei de măsline, suveniruri și cadouri și am făcut planul de plecare. Duminică dimineață, după ce am servit masa, ne-am luat la revedere de la gazdă, am urcat bagajele în mașină și am plecat în jur de ora 9¹⁰, pe de o parte din cauza experienței negstive a drumului dus, dar și a necesității de a ajunge devreme în țară, întrucât luni copiii începeau serviciul. La vama Kulata, am stat aproape 20 minute, apoi am făcut plinul la OMV și ne-am continuat drumul. La ieșirea de pe autostradă semnalizata de Waze, aveam și ceva viteză recunosc, nici nu am fost foarte atent, dar nici nu m-au lăsat să mă încadrez doua mașini de România... așa că am mers înainte încă câțiva km, cu gândul că poate ne dă Waze vreun drum de întoarcere. Din păcate nu a fost așa, iar drumul ales de Waze și urmat de mine, a fost unul județean cred, extrem de prost, valurit și efectiv plin de găuri,ziceai ca a fost bombardat. Drumul de la iesirea de pe A2 - Peshterna - Toros - Dermantsi - Sadoveds - Krushovitsa - reintrarea pe E83 a fost efectiv un coșmar, nu știu cum de nu se revoltă bulgarii care trăiesc acolo... nu voi uita prea curând cei 65 km de găuri. După ce am reintrat pe E83, la Yasen, înainte de Plevnen, drumul a fost ok până la Ruse. În Ruse coadă cu mult înainte de giratoriu spre vamă, cred că vreo 2km. Când ne-am apropiat de giratoriu, am văzut că traficul era dirijat de un polițist bulgar. Tot acolo am văzut mai mulți români "ocolind" coadă pe un drum dpre dreapta, care ieșea cumva înainte de giratoriu și strecurandu-se cu sărut mâna în fața camioanelor de pe banda 1, în timp ce noi, restul proștilor stăteam și așteptam, că nu se mai mișcau coloanele de mașini. Cu această ocazie le urez multă... ce vreți voi să le urați. La taxa de pod, debandada totală pe cele 5 ghișee deschise 7-8 cozi, care reveneau la 5 cu sprijinul celor care ii lăsau. La ora 17.45 totul a înghețat la ghișeul unde asteptam noi, deși pe celelalte se mișcau încă. Am pus semnal și am vrut să schimb coada, dar ghiciți ce: un alt român, m-a blocat efectiv și mi-a făcut semn că nu mă lasă. Un mare bravo distinsului apărător al dreptății cu Skoda Octavia 2 cu nr de București. Așa că în loc să trecem în 2 minute, am mai stat încă 25, până s-a făcut schimbul de tură. Apoi am trecut podul destul de repede, iar la vamă la noi nu sm stat mai mult de 10 minute. O dată intrați în țară, am regăsit cetățenii "lipiți"de banda 2 sau pe cei care îți vin în spate și îți pun semnal stânga sau iti dau flash, deși ai 130km/h și nu ai loc să revii pe banda 1. După ce am lăsat copiii la București, am plecat spre Galați bucurandu-ma de cei 104 km de autostradă și de restul drumului european/național până acasă. Cifrele de la finalul călătoriei cum v-am obișnuit După cele 13 ore am ajuns acasă. Drumul a fost mai scurt și datorită acelui drum județean din Bulgaria, ca timp să zicem că pierdusem cam 15 minute acolo, dar le-am "recuperat" pe traseu, dar și pauzelor mai scurte si mai puține, precum și vitezei mai mari de deplasare din cauza vizibilității diurne crescute față de mersul noaptea. Consumul total pe cei 2312.1 km parcurși a fost de 167.4 litri de motorină, adică 7.24l/100km, foarte apropiat de cel indicat de computerul de bord, o valoare mulțumitoare ținând cont că am fost 5 persoane adulte, bagaj mult, AC permanent și viteză destul de mare datorită mulților km de autostradă. Ca o concluzie, mi-am propus să plecăm la greci ori cu o oprire în Bulgaria, ori să circulam doar ziua, întrucât a fost foarte obositor pentru toată lumea drumul la dus noaptea. Weekend fain tuturor! @Doomynu pot decât să vă urez drumuri bune și vreme frumoasă!
    3 points
  3. De unde stii ca este regenerare si nu Load Management (adica baterie putin mai slaba, acum vara ai consumatorul masiv = AC-ul)? La mine daca dau drumul la AC acum vara urca instant turatia la 900-950 ture si pornesc ventilatoarele. Dupa un drum mai serios, nu doar in oras, dupa ce s-a incarcat bateria nu mai face asa. Incearca asa: stand pe loc, cand ai turatia la 900-1000 ture, cu ventilatia oprita (deci si AC oprit) sa accelerezi scurt pana la 2500 ture. Ar trebui sa scada turometrul la cele 700-800 ture cum sta la relanti. P.S. Uleiul cu care a venit masina ta din fabrica NU a fost 0w30! Ci 5w30 P.P.S. Cum arata pe un tester DPF-ul? Ce valori are (incarcare oil ash, presiunea diferentiala, etc?)
    2 points
  4. O săptămâna în Halkidiki! Chiar dacă am ajuns acasă de o săptămână deja, nu am avut timpul necesar să mă apuc de scris, dar o să o fac acum, întrucât zilele următoare vor fi dedicate Golfulețului. De la Galați până la cazarea noastră, Captain's Villa din Psakoudia, am avut de mers 1.007 km și am preferat să îi fac dintr-o bucată, undeva la 12h si 30 minute de condus îmi arătau aproximarile de pe Google maps și Waze. Am plecat pe la ora 22⁰⁰ din Galați, am făcut o scurtă oprire la București de unde l-am luat pe fiumiu și prietena lui și am plecat spre Giurgiu. Înainte de vamă am făcut plinul la Petrom. La vamă am ajuns pe la ora 1⁵⁰ dimineața, taxa de pod am plătit-o în aproximativ 10 minute și după alte 15 minute traversasem podul aflat în reparație și plecam spre Ruse. Drumul a fost destul de liber, iar o dată urcați pe autostradă a fost mai lejer. Mărturisesc că la un moment dat, prin Bulgaria, mi se cam făcuse somn și am profitat de scurtele opriri la toaletă pentru dezmorțire și trezire. Înainte de vama Kulata, am oprit la OMV și am făcut plinul din nou. In vamă, am prins ceva coadă de mașini, dar după aproximativ 40 de minute eram din nou la drum. La Tesalonik se lucra la autostradă, așa că iar am mai prins ceva întârzieri. La ora 12⁵⁰ am ajuns în sfârșit la cazarea noastră! Trecuseră aproximativ 15 ore de când plecasem (din care vreo 13 efectiv de condus), ceea ce a fost cam mult și pentru mine, căruia îmi place să conduc. O dată debarcat tot bagajul, a venit vremea relaxării. Am plecat spre Nikiti unde am mâncat gyros și souvlaki la Gyromania și apoi ne-am plimbat și uitat pe unde să facem plaja a doua zi. Ne-a prins apusul plimbându-ne. După ce am colindat puțin pe acolo, ne-am urcat în mașină și am plecat spre vilă. Cred că pe la ora 20⁰⁰ se dormea cu spume! A doua zi ne-am petrecut-o pe plaja din Nikiti. Anul acesta, la cererea copiilor, am cumpărat șezlonguri, că nu mai voiau să "simtă" nisipul pe cearceaf. Investiția în cele 5 șezlonguri plus cele 2 umbrele de anul trecut nu a trecut de 175€, adică costul pe 2 zile al închirierii lor pe plajele din Halkidiki. E adevărat că pe unele era și consumația inclusă, dar, spre deosebire de Kavala și Thasos, preturile aici erau cam 10-20€ / șezlong fără consumație... Singurul dezavantaj a fost că au ocupat cam 40% din spațiul portbagajului, ceea ce m-a obligat la o aranjare riguroasa a bagajelor. De asemenea am apreciat încă o dată șina care permite deplasarea banchetei și mărirea astfel a spațiului portbagajului. La un moment dat, a început să bată vântul și am strâns tot și-am plecat la masă, în Psakoudia la taverna Kostas. Mâncarea a fost bună, dar nu wow. Pentru că vântul se oprise cât de cât, am fost la plajă în Psakoudia. A treia zi ne-am petrecut-o la Kalives beach. Ca și la Nikiti beach și la Psakoudia beach, intrarea în apă avea pietricele mai mici sau mai mari. Parcarea era imediat lângă plajă. De asemenea pe aceasta plajă erau dușuri si un lucru pe care il citisem, umbrele pe plajă lasate de locanici sau turiști pe care nu le fura nimeni... La plecare am vrut să mâncăm la o taverna cu nota bună pe Google, dar copiii au vrut pizza așa că am schimbat locația unde pizza a fost... un fel de plăcintă greceasca cu brânză și carne! Măcar a fost ieftin ca un gyros! 🤣 Seara copiii au iesit prin Psakoudia unde au mai descoperit o locație cu pizza, de data asta cea adevărată! A patra zi am mers la Karidi beach, o plajă micuță, cu apă limpede, cu umbra naturală de la pini. A fost foarte ok aici, am plecat cred că pe la ora 17⁰⁰. Ne-am oprit la Melia restaurant, unde am mâncat cea mai buna mousaka de până acum. De asemenea o tochitura de porc cu oregano și lămâie foarte bună, pastele și burgherul la fel de bune! Și un desert din partea casei, salam de biscuiți reinterpretat. To be continued!
    2 points
  5. Azi am pornit să fac ceva și am sfârșit prin a face altceva, ce mi-a mâncat aproape tot cheful celor 6 ore de muncă. Am scos tot ce voiam să fac pe masa din garaj si am primit un telefon de la un curier că are un colet pentru mine. Coletul Am pus totul pe hold să văd frumusețile astea pe mașină. La fostul meu loc de muncă aveam o vorbă: "Cât de greu poate fi?!" O ultimă fotografie de control și m-am apucat de demontat. Am scos stopul de pe aripa stânga și am încercat să-l pun pe ăsta nou. Prima constatare: lipsește clema de pe exterior în care se clipseaza stopul. A doua constatare nu intra ca lumea. Am scos niște bucăți de plastic care rămăseseră rupte în clema de jos, am probat din nou tot nu. A treia constatare: e o bucată de tablă, care in dreapta nu este. Polizor a rezolvat problema rapid Câteva priviri și am văzut ce mai era de făcut: am polizat puțin partea neagră după forma caroseriei și câteva ciocane pe o curbura și a intrat cum trebuie. Mașina a avut un accident în partea din spate, despre care știam, a fost făcută intr-un service ok, dar se pare că nu si-au dat interesul până la capăt, la micile reglaje care fac ca să arate bine și sa se potrivească piesele. Pe partea cealaltă nu au fost probleme, doar partea șoferului fiind mai afectată. Până aici am consumat vreo 2 ore și nervi... Am pus toate cablurile, nerăbdător să le văd funcționând. Arată bine, ținând cont că e soare puternic, nu-i așa? 😁 Am făcut și un mic clip cu funcționarea lor. Super nu?! Ok, să continuăm: am încercat să trag cablurile de conectare a semnalizarilor de la tripla de aripă la tripla de pe hayon. La stânga a mers cum a mai mers, greu să trag cu tot cu mufă. La dreapta însă am reușit să rup cablurile în mufa si mufa a rămas in conectorul de cauciuc. Am scos totul, am scos pinii, dar nu am mai reușit să ii bag la loc. Cu ocazia asta am vazut de ce nu curgea apă la stropitorul de pe hayon Ok, pauză și regândire. Mufa nu aveam de unde să mai iau, rămâne pe luni. Să mă ocup de furtun. Cât de greu poate fi?! Cel care încercase repararea anterior, a introdus un tub metalic, care cu timpul a ruginit și s-a înfundat. De la presiune și învechire, tubul de plastic a crăpat și s-a rupt. Am găsit un diblu de 6, care părea ca ar merge, am încălzit putin tubul cu suflanta si l-am introdus pe deasupra am pus un tub termocontractabil de 1cm și l-am strâns peste. Fail, n-a ținut... Am mai cautat alte variante, toate aveau același diametru cu tubul sau țâșnea pe lângă lichidul... La un moment dat am dat de un pulverizator transparent și i-am scos tubul. L-am introdus, am pus deasupra tubul termocontractabil, peste el am tras vândă pânzata și la capete am pus și puțină banda izolatoare. Am pornit ștergătorul dar tot nu a stropit decât 2 stropi. Am scos al treilea stop, am deconectat conducta si a curs lichid. Bine că am comandat si unul din asta, pentru că stropitorul este înfundat. Apoi am schimbat amortizoarele de la hayon. Chiar dacă erau functionale încă, parcă la capăt cursa dura cam mult. Dacă le vrea cineva pe cele originale, mesaj in privat, le donez Am mai spălat chestiile ce trebuie montate pe barele față și spate și de asemenea carenajele față, am montat senzorii de parcare pe bare și am zis că e suficient pentru astăzi. Vedem ce mai pot mâine.
    1 point
  6. 188000 km - pt ca luasem un aspirator cu injectie extractie ieftinache de pe emag ( Ryer) am zis sa-l testez si am facut toata tapiteria si mochetele. Sprayat solutie de la Koch Chemie diluata, frecat cu peria, venit cu aspiratorul, repetat. Tapiteria parea ok la ochi, mochetele la fel, a iesit apa in colectorul ala cafea nu altceva.. Splendida scula, deja si-a scos banii. Pe urma am facut si un tratament cu ozon pe recirculare si am spalat toate suprafetele ( bord, volan, usi) cu sapun de maini solid Protex și apa, pt ca degreseaza f bine si raman cu aspectul de showroom mat ( ca noi). I-ar mai trebui un polish usor si o ceruire, dar alta data. Marti urmeaza revizia. L. E. : am inlocuit si modulul de comanda la geamuri de pe usa sofer cu cel de pe emag, acum am iar impuls pe toate 4, mi-am zdrelit toate degetele, dar prefer sa ma bag eu decat sa las dorei sa crape si sa rupa tot.
    1 point
  7. În RO mașinile break nu prea sunt iubite, ca atare nici nu prea sunt achiziționate. Mă refer la vehiculele noi, nu la cele aduse de afară pe considerentul "asta am găsit, asta am luat". Înclin să cred că făcând parte din același grup, piesele, producătorii acestora și materialele din care sunt confecționate sunt cam aceleași, motiv pentru care și prețurile sunt asemănătoare. Opționalele și ele sunt cam aceleași, dar cu denumiri ușor diferite. Mie îmi place Golful, însă mereu voi prefera și aprecia Octavia pentru spațiul și portbagajul mai mare. Nu știu sigur dacă în grupul VAG se merge pe rețeta Renault cu Dacia (Dacia, aproape toate modelele se vând și sub sigla Renault în anumite state), însă înclin să cred că da, cel puțin cu Skoda și Seat. Unii au senzația că Vw e mai bun ca Skoda (vorbim de același segment) doar prin prisma faptului că e Vw. Posibil așa să fie, dar eu am dubii, însă gusturile sunt cele care dictează. Skoda Octavia este considerată mașină de bătrâni, iar Golf nu. De ce oare? În contextul în care de la Golf 6 încoace designul a rămas aproape același și sunt convins că dacă vor continua cu Golf 9 și nu vor opri producția, designul nu va fi prea diferit de cel actual, în timp ce la Octavia diferența între 2,3 și 4 este mare. Dar, după cum spuneam, gusturile nu se discută.
    1 point
  8. În sfârșit am adu-o pe Broski acasă. Arată foarte bine așa lucioasă chiar dacă încă nu e completă și nici nu e spălată. A ieșit mult mai bine, comparativ cu Golful 5, atât la prag cât si vopsitul. De mâine la treabă, la golit garajul și camera unde țin piesele, că mă amenință soția cu deportarea!
    1 point
  9. Nu iti trebuie spira ci calc de coloana. DAca ne spui tu ce cod are calc taui de coloana actual iti spunem si ce coduri sunt compatibile, in functie de volanul pe care l-ai achizitionat.
    1 point
  10. Nice holyday 👍. Abia astept si eu vacanta....2 saptamani de Grecia in perioada urmatoare.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!