Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.08.2024 în toate secţiunile

  1. A venit si timpul pentru schimbul respectivelor garnituri. Odata desfacut respectivul capac s-a constatat ca unul din magnetii de la axele cu came incepuse sa piarda putin ulei, deci dadea semne de uzura. Asa ca astazi, la 109000 Km, am decis sa in inlocuiesc pe amandoi, daca tot umblam in zona respectiva. Evident am facut si un schimb de ulei.
    4 points
  2. În sfârșit am adu-o pe Broski acasă. Arată foarte bine așa lucioasă chiar dacă încă nu e completă și nici nu e spălată. A ieșit mult mai bine, comparativ cu Golful 5, atât la prag cât si vopsitul. De mâine la treabă, la golit garajul și camera unde țin piesele, că mă amenință soția cu deportarea!
    2 points
  3. În RO mașinile break nu prea sunt iubite, ca atare nici nu prea sunt achiziționate. Mă refer la vehiculele noi, nu la cele aduse de afară pe considerentul "asta am găsit, asta am luat". Înclin să cred că făcând parte din același grup, piesele, producătorii acestora și materialele din care sunt confecționate sunt cam aceleași, motiv pentru care și prețurile sunt asemănătoare. Opționalele și ele sunt cam aceleași, dar cu denumiri ușor diferite. Mie îmi place Golful, însă mereu voi prefera și aprecia Octavia pentru spațiul și portbagajul mai mare. Nu știu sigur dacă în grupul VAG se merge pe rețeta Renault cu Dacia (Dacia, aproape toate modelele se vând și sub sigla Renault în anumite state), însă înclin să cred că da, cel puțin cu Skoda și Seat. Unii au senzația că Vw e mai bun ca Skoda (vorbim de același segment) doar prin prisma faptului că e Vw. Posibil așa să fie, dar eu am dubii, însă gusturile sunt cele care dictează. Skoda Octavia este considerată mașină de bătrâni, iar Golf nu. De ce oare? În contextul în care de la Golf 6 încoace designul a rămas aproape același și sunt convins că dacă vor continua cu Golf 9 și nu vor opri producția, designul nu va fi prea diferit de cel actual, în timp ce la Octavia diferența între 2,3 și 4 este mare. Dar, după cum spuneam, gusturile nu se discută.
    1 point
  4. Partea a doua A cincea zi ne-am propus sa ajungem la Lagonisi beach. O dată ajunși acolo, e adevărat cam târziu pe la 10⁰⁰, am descoperit că toată plaja aproape e înconjurată cu gard, inclusiv parcarea. Citisem ceva, dar ne-a confirmat și panoul de la întrare și cel care încasa: 15€ de persoana întrarea. Și trebuia plătit perechea de șezlonguri, adică ar fi trebuit să dăm 90€ ca să parcăm și să avem șezlonguri. După care, spuneau cei care fuseseră, vin aia să faci și consumație, că nu te lasă cu altceva de afară. Așa că am spus pas și am ocolit împrejmuirea, pe un drum ce îmi aducea aminte de drumurile prin ogoare, cu praf si denivelări mari. După puțin timp am ajuns pe un delusor, unde cu toată garda mare și chinurile mele am reușit să mă cațăr undeva să parchez. Aproape toate locurile de lăsat mașina pline. I-am trimis pe copii în recunoaștere și au spus că nu mai este loc pe plajă de pus șezlonguri... Am scăpat ceva înjurături și mi-am adus aminte de zicala "la pomul lăudat...". După o mică reorganizare, am plecat spre Latoura beach, o plajă mică, apa cristal, umbrele cu stuf la liber, nisip în apă nu pietricele... Seara am mers in Psakoudia la La piazza, unde am mâncat o pizza delicioasă. A sasea zi, cea de dinaintea plecării, ne-am petrecut-o tot la plaja Latoura, lenevind cât de mult s-a putut și bucurandu-ne de apa caldă, fără valuri. De altfel, vremea a fost perfectă tot sejurul. Seara am cumpărat ulei de măsline, suveniruri și cadouri și am făcut planul de plecare. Duminică dimineață, după ce am servit masa, ne-am luat la revedere de la gazdă, am urcat bagajele în mașină și am plecat în jur de ora 9¹⁰, pe de o parte din cauza experienței negstive a drumului dus, dar și a necesității de a ajunge devreme în țară, întrucât luni copiii începeau serviciul. La vama Kulata, am stat aproape 20 minute, apoi am făcut plinul la OMV și ne-am continuat drumul. La ieșirea de pe autostradă semnalizata de Waze, aveam și ceva viteză recunosc, nici nu am fost foarte atent, dar nici nu m-au lăsat să mă încadrez doua mașini de România... așa că am mers înainte încă câțiva km, cu gândul că poate ne dă Waze vreun drum de întoarcere. Din păcate nu a fost așa, iar drumul ales de Waze și urmat de mine, a fost unul județean cred, extrem de prost, valurit și efectiv plin de găuri,ziceai ca a fost bombardat. Drumul de la iesirea de pe A2 - Peshterna - Toros - Dermantsi - Sadoveds - Krushovitsa - reintrarea pe E83 a fost efectiv un coșmar, nu știu cum de nu se revoltă bulgarii care trăiesc acolo... nu voi uita prea curând cei 65 km de găuri. După ce am reintrat pe E83, la Yasen, înainte de Plevnen, drumul a fost ok până la Ruse. În Ruse coadă cu mult înainte de giratoriu spre vamă, cred că vreo 2km. Când ne-am apropiat de giratoriu, am văzut că traficul era dirijat de un polițist bulgar. Tot acolo am văzut mai mulți români "ocolind" coadă pe un drum dpre dreapta, care ieșea cumva înainte de giratoriu și strecurandu-se cu sărut mâna în fața camioanelor de pe banda 1, în timp ce noi, restul proștilor stăteam și așteptam, că nu se mai mișcau coloanele de mașini. Cu această ocazie le urez multă... ce vreți voi să le urați. La taxa de pod, debandada totală pe cele 5 ghișee deschise 7-8 cozi, care reveneau la 5 cu sprijinul celor care ii lăsau. La ora 17.45 totul a înghețat la ghișeul unde asteptam noi, deși pe celelalte se mișcau încă. Am pus semnal și am vrut să schimb coada, dar ghiciți ce: un alt român, m-a blocat efectiv și mi-a făcut semn că nu mă lasă. Un mare bravo distinsului apărător al dreptății cu Skoda Octavia 2 cu nr de București. Așa că în loc să trecem în 2 minute, am mai stat încă 25, până s-a făcut schimbul de tură. Apoi am trecut podul destul de repede, iar la vamă la noi nu sm stat mai mult de 10 minute. O dată intrați în țară, am regăsit cetățenii "lipiți"de banda 2 sau pe cei care îți vin în spate și îți pun semnal stânga sau iti dau flash, deși ai 130km/h și nu ai loc să revii pe banda 1. După ce am lăsat copiii la București, am plecat spre Galați bucurandu-ma de cei 104 km de autostradă și de restul drumului european/național până acasă. Cifrele de la finalul călătoriei cum v-am obișnuit După cele 13 ore am ajuns acasă. Drumul a fost mai scurt și datorită acelui drum județean din Bulgaria, ca timp să zicem că pierdusem cam 15 minute acolo, dar le-am "recuperat" pe traseu, dar și pauzelor mai scurte si mai puține, precum și vitezei mai mari de deplasare din cauza vizibilității diurne crescute față de mersul noaptea. Consumul total pe cei 2312.1 km parcurși a fost de 167.4 litri de motorină, adică 7.24l/100km, foarte apropiat de cel indicat de computerul de bord, o valoare mulțumitoare ținând cont că am fost 5 persoane adulte, bagaj mult, AC permanent și viteză destul de mare datorită mulților km de autostradă. Ca o concluzie, mi-am propus să plecăm la greci ori cu o oprire în Bulgaria, ori să circulam doar ziua, întrucât a fost foarte obositor pentru toată lumea drumul la dus noaptea. Weekend fain tuturor! @Doomynu pot decât să vă urez drumuri bune și vreme frumoasă!
    1 point
  5. O săptămâna în Halkidiki! Chiar dacă am ajuns acasă de o săptămână deja, nu am avut timpul necesar să mă apuc de scris, dar o să o fac acum, întrucât zilele următoare vor fi dedicate Golfulețului. De la Galați până la cazarea noastră, Captain's Villa din Psakoudia, am avut de mers 1.007 km și am preferat să îi fac dintr-o bucată, undeva la 12h si 30 minute de condus îmi arătau aproximarile de pe Google maps și Waze. Am plecat pe la ora 22⁰⁰ din Galați, am făcut o scurtă oprire la București de unde l-am luat pe fiumiu și prietena lui și am plecat spre Giurgiu. Înainte de vamă am făcut plinul la Petrom. La vamă am ajuns pe la ora 1⁵⁰ dimineața, taxa de pod am plătit-o în aproximativ 10 minute și după alte 15 minute traversasem podul aflat în reparație și plecam spre Ruse. Drumul a fost destul de liber, iar o dată urcați pe autostradă a fost mai lejer. Mărturisesc că la un moment dat, prin Bulgaria, mi se cam făcuse somn și am profitat de scurtele opriri la toaletă pentru dezmorțire și trezire. Înainte de vama Kulata, am oprit la OMV și am făcut plinul din nou. In vamă, am prins ceva coadă de mașini, dar după aproximativ 40 de minute eram din nou la drum. La Tesalonik se lucra la autostradă, așa că iar am mai prins ceva întârzieri. La ora 12⁵⁰ am ajuns în sfârșit la cazarea noastră! Trecuseră aproximativ 15 ore de când plecasem (din care vreo 13 efectiv de condus), ceea ce a fost cam mult și pentru mine, căruia îmi place să conduc. O dată debarcat tot bagajul, a venit vremea relaxării. Am plecat spre Nikiti unde am mâncat gyros și souvlaki la Gyromania și apoi ne-am plimbat și uitat pe unde să facem plaja a doua zi. Ne-a prins apusul plimbându-ne. După ce am colindat puțin pe acolo, ne-am urcat în mașină și am plecat spre vilă. Cred că pe la ora 20⁰⁰ se dormea cu spume! A doua zi ne-am petrecut-o pe plaja din Nikiti. Anul acesta, la cererea copiilor, am cumpărat șezlonguri, că nu mai voiau să "simtă" nisipul pe cearceaf. Investiția în cele 5 șezlonguri plus cele 2 umbrele de anul trecut nu a trecut de 175€, adică costul pe 2 zile al închirierii lor pe plajele din Halkidiki. E adevărat că pe unele era și consumația inclusă, dar, spre deosebire de Kavala și Thasos, preturile aici erau cam 10-20€ / șezlong fără consumație... Singurul dezavantaj a fost că au ocupat cam 40% din spațiul portbagajului, ceea ce m-a obligat la o aranjare riguroasa a bagajelor. De asemenea am apreciat încă o dată șina care permite deplasarea banchetei și mărirea astfel a spațiului portbagajului. La un moment dat, a început să bată vântul și am strâns tot și-am plecat la masă, în Psakoudia la taverna Kostas. Mâncarea a fost bună, dar nu wow. Pentru că vântul se oprise cât de cât, am fost la plajă în Psakoudia. A treia zi ne-am petrecut-o la Kalives beach. Ca și la Nikiti beach și la Psakoudia beach, intrarea în apă avea pietricele mai mici sau mai mari. Parcarea era imediat lângă plajă. De asemenea pe aceasta plajă erau dușuri si un lucru pe care il citisem, umbrele pe plajă lasate de locanici sau turiști pe care nu le fura nimeni... La plecare am vrut să mâncăm la o taverna cu nota bună pe Google, dar copiii au vrut pizza așa că am schimbat locația unde pizza a fost... un fel de plăcintă greceasca cu brânză și carne! Măcar a fost ieftin ca un gyros! 🤣 Seara copiii au iesit prin Psakoudia unde au mai descoperit o locație cu pizza, de data asta cea adevărată! A patra zi am mers la Karidi beach, o plajă micuță, cu apă limpede, cu umbra naturală de la pini. A fost foarte ok aici, am plecat cred că pe la ora 17⁰⁰. Ne-am oprit la Melia restaurant, unde am mâncat cea mai buna mousaka de până acum. De asemenea o tochitura de porc cu oregano și lămâie foarte bună, pastele și burgherul la fel de bune! Și un desert din partea casei, salam de biscuiți reinterpretat. To be continued!
    1 point
  6. dragut dvd-ul, insa nu pot sa nu remarc ceva - feature-ul de inchidere deschidere geamuri din cheie il am si eu pe amaratul meu de golf din 2001 si aveam si pe fosta bora din 2000
    1 point
  7. @Cosmin R.3g0919399A asta e un cod de piesa eliminata Ai aici lista cu piesele filtrate dupa seria ta ce ar fi fost pe masina daca aveai optiunea din fabrica PLA_WVWZZZ3CZJE121019 .pdf PLA_montare senzori .pdf
    1 point
  8. @cristi511'Salut! Cum am mai spus, iti doresc sa conduci unul de curiozitate, eu nu incerc sa schimb parerea nimanui sau sa influentez in vreun fel, fiecare este liber sa creada ce doreste si sa aleaga ce sa parcheze in garaj, doar ca iti poti face o parere abia dupa ce experimentezi aceasta masina. Pe mine dupa 20 ani de condus gama BMW/Porsche, ma impresioneaza Phaetonul si chiar dupa 1 an de la achizitie, inca ma face sa zambesc de fiecare data cand ma urc in el si ii descopar tot felul de noi "dotari", iar dupa ce bag cheia in contact si vad cum intra trimurile alea in bord, lasand gurile de ventilatie sa "sufle" aer, incep sa rad ca prostu'. 😄 Parca e posedat! 😈 Asta e doar un "mic" prim detaliu din SUTELE pe care le are si le observi cand te urci in ea si care scoate pana la urma masina asta, cu sigla "VW" din multime. 😏 De pe margine este simplu sa faci afirmatii, cum am mai spus, eu imi dau cu parerea asupra unui produs abia dupa ce il experimentez pe "pielea mea". 😊 Legat de "franceji" cu "J" 😄, departe sa se intample asa ceva, acum depinde si de zona vizitata. Doresc sa ajung in Sudul Frantei anul asta, am mai fost de 2 ori in urma cu cativa ani si n-aveai loc sa parchezi de "nave spatiale" venite de prin toata lumea, mai peste tot vedeai Porsche/Bentley/Ferrari/Lamborghini etc etc. Nu de alta dar doresc sa fac o poza cu Phaetonul sub un palmier pentru @R_a_z_v_a_n care mi-a recomandat ca "ar fi frumos".😄 Sper sa ajung din nou si la Monaco, imi doresc sa "plimb" Phaetonul o tura prin tunelul celebru din Grand Prix-ul F1, dar cred ca o sa fie considerat UBER p-acolo (nu UBER-saloon, UBER-TAXI 😄) de ochiul neavizat, hotelul la care am stat a avut transport gratuit inclus si m-a luat de la aeroport cu S class Lang, paket AMG prin 2016, nu imi fac griji de "ecologisti" si oricum masinile n-ar trebui luate in considerare, sunt irelevante la cate yachturi/elicoptere/avioane private si proprietati super scumpe sunt p-acolo, ar avea ce sa "murdareasca" ecologistii, facand paguba mai mare daca isi doresc. 😄
    1 point
  9. Scaunele sport, fac toti banii, pe orice masina, indiferent de motor. In scaun stai tot timpul, nu doar cand mergi ca "bezmeticul" pe curbe
    1 point
  10. In multe tari civilizate din Europa, RS-ul e de ceva vreme in configurator. Nicio veste la noi?
    1 point
  11. Bravo. Sa o stăpâniți sănătoși și să vă bucurați de ea. Până la urmă a fost bine că ai ascultat sfaturile noastre și ai mers la PBV, ai obținut discount dublu față de Avia Motors. Așteptare ușoară îți dorim.
    1 point
  12. Pe site-urile CZ si DE au adaugat si RS-ul; probabil in curand va fi prezent si la noi.
    1 point
  13. Hristos a inviat! Am revenit cu un nou retrofit si anume haion electric pe Octavia 3 2015 (masina firmei). Voi incepe cu piesele necesare realizarii acestui retrofit: 1. modul electronic (centrala) 5e0959107 sau 5e0959107A (depinde de an - dar fac fix acelasi lucru) 2. 5e9827851A - motor stanga 3. 5e9827852A - motor dreapta - se pot utiliza si alte versiuni de motoare (de expemplu eu pe B200CRL octavia rosie am motoare 2020 5e9827851F / 5e9827852F) 4. 4F9827383E - placa inchidere portbagaj (eu de ex am utilizat D pentru acest retrofit, iar pe Octavia rosie am G) 5. 8R0827505 sau 8R0 827 505A (sunt identice) - ideea de baza este sa nu va bazati pe broasca 5e0827505 a masinii deoarece nu suporta functia! (eu am facut aceasta greseala). 2013-2015 au venit functie de dotari cu cele 2 modele apoi din 2016 au facut unul singur 8R0827505A. 6. 3D0959831D - buton inchidere portbagaj (cel din interiorul haionului) 7. 8E0919279 - buzzer 8. 3T9827850 - 4 buc (fus sferic - practic pe cei 4 se sustin motoarele - foarte important deoarece sunt mai lungi decat la modelul standard) 9. 5e1927238G - bara butoane (din interiorul masinii de pe consola centrala) 10. cablaj (recomand cu incredere KUFATEC deoarece vine insotit de manualul complet de instalare si codare) Atasat gasiti fisierul .pdf complet primit impreuna cu setul de cablaj Kufatec si cateva poze din timpul montajului. Ce trebuie sa tinem cont: Motoarele sa fie cat mai noi, asta daca le luam SH, desi de preferat este sa fie NOI. Eu le-am avut SH si ghici: erau defecte ambele. Norocul meu: acum cateva luni m-au lasat motoarele de pe masina mea (bratele s-au rupt efectiv) insa partea electrica functiona perfect. Am luat cele 4 motoare si combinand piese am reusit sa fac 2 perfect functionale. Este un retrofit destul de scump - cu piese SH este undeva la 600 eur, cu piese NOI, 1000 eur (si aici ma refer doar la piese). Bafta tuturor! EN Nachruest-Set elektrische Heckklappe - Skoda Octavia 5E_compressed.pdf EN Nachruest-Set elektrische Heckklappe - Skoda Octavia 5E - Preview_compressed.pdf Retrofitul a fost efectuat pe parcursul a 2 zile, pozele atasate sunt cele din ziua 2. Lucrez la redimensionarea celor din ziua 1 apoi le voi atasa.
    1 point
  14. @RafyrrTest faruri Volkswagen Polo (Rusia) faruri led high vs basic de la minutul 25:45. Dacă faci kilometri noaptea poate merită banii faruri led high. https://youtu.be/-x2Spc_RefI
    1 point
  15. Salut! Sper ca sunt incadrat la topicul corect. Problema mea legata de instrument cluster se refera la faptul ca memoria pentru "trip2" cade aleator la inervale de 2-10 zile sau 50 - 300km. Se reseteaza cand ti-e lumea mai draga. Masina ( Jetta 2017 1,2 TSI) nu are alte probleme. Nu-i de viata si de moarte pentru mine, insa nu-i inginereste sa lasam defectul. "Cunoscatorii" din zona mea spun ca piesa vinovata se numeste E-pro (sau cam asa), ca e un fel de stick de memorie ca la calculatorul de acasa, ca defectul poate sa se extinda si la inregistrarea km-lor distanta totala si ca trebuie schimbate instrumentele de bord in totalitate pe garantie. Cineva stie mai mult?
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!