Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.08.2024 în toate secţiunile

  1. Scaunele sport, fac toti banii, pe orice masina, indiferent de motor. In scaun stai tot timpul, nu doar cand mergi ca "bezmeticul" pe curbe
    3 points
  2. Revin la un post precedent in care@cristi511spune, citez: "Eu nu vad nimic pasional in instrumentul (masina) asta. Dar inteleg de ce te fascineaza confortul in raport cu banii platiti. " si "urmaresc topicul pentru ca sunt curios cat mai poti scrie despre cat de uber este phaeton si cam cat de neinspirata a fost piata ca nu l-a acceptat ( am gandit altceva dar nu e frumos de scris)." Ma bucur totusi ca ai postat acel video cu PIECH, l-am repostat pentru ca este incredibil si merita vizionat de orice pasionat auto, indiferent de brandul pe care il prefera! Probabil ca ai inteles ce si-a dorit sa lase in urma acest "monstru sacru" al industriei automotive.😉 Un coleg din grupul de proprietari de PHAETON (UK) a reusit sa uploadeze continutul de pe DVD-ul pe care l-a primit de la VW cand a achizitionat masina de noua in 2004. (acum 20 de ani) 🙂 Pe vremea aia aveam 18 ani si dupa ce mi-am facut "rodajul" la volanul unei Dacii 1310 am facut upgrade la BMW seria 5 e39, o masina care facea parte din aceeasi categorie de masini TANC, masini facute "pe vremea aia", dar personal ma consider pasionat de masini de mult, probabil de cand colectionam abtibilduri de la guma Turbo in urma cu peste 30 de ani, apoi colectionand toate revistele Auto Pro, Auto Expert, Auto Motor&Sport, cand internetul legat la calculator prin modem la telefonul cu disc al parintilor nu oferea destule informatii online si cand mergeai la WC puteai sa citesti in voie orice te interesa despre masini, intorcand pagina, ANALogic. 😄 Mi-as dori sa cred ca multi se regasesc in aceasta relatare, ma rog, cei trecuti de 30 de ani! ❤️ Omul cu DVD-ul inca detine Phaetonul in stare de "showroom", fiind primul model, prefacelift, exact ca cel din video, dotat cu electronica veche, dar mai are un Cayenne in familie, cumparat tot de nou in 2018 (masina sotiei) iar fiul lui are un 911 Carrera S Cabrio (2019 luat tot nou) masini de care se bucura si el foarte des. A relatat pe forum ca isi iubeste Phaetonul mai mult decat orice, a facut peste 200 000 mile la volan (320 000 km ) fara probleme majore si chiar daca s-ar strica, ar inlocui/repara ce ar fi nevoie, fara sa stea pe ganduri si nu ar renunta la masina lui pentru nimic in lume. (il inteleg) Daca nici omul asta nu se poate numi pasionat, nu stiu pe cine mai putem numi pasionat. Intre timp, sa vedem de ce Phaetonul este atat de "uber" si de ce s-a vrut a fi atat de special, continutul video a fost facut public de catre proprietar, nu de catre VW, deci sa speram ca nu o sa fie sters de Youtube! Recomand sa va uitat de la 23:14, pana in acest punct sunt relatate doar detalii legate de comenzi, programari, infotainment, functiuni, bla bla bla! Pe vremea aia stiau sa te faca sa te simti special, in momentul in care plateai pentru o masina SPECIALA, explicandu-ti functiile masinii, comenzile, ce face fiecare buton desi videoul are aproape 1 ora, chiar si host-ul spune ca nu sunt explicate chiar toate comenzile, pentru orice nelamurire, sa cauti in biblia manualului, insa poti suna la dispeceratul VW, un consilier te poate lamuri in orice privinta/nelamurire legata de Phaeton. 😄 Pe bune? Cine mai face asta ASTAZI? 🤔 De la 43:45 este explicat sistemul complex de suspensie pe aer, "cireasa de pe tort" pe care o ofera aceasta masina, setarile duritatii, nivelului masinii etc, pilotul automat, care te lasa sa setezi accelerarea/decelerarea cu 1 km/h sau 10 km/h, accelerare/franare din butoanele de pe volan, "detalii". Inca invat si eu cate lucruri poate oferi aceasta masina si descopar cate ceva nou, chiar si dupa 1 an de la achizitie, pe mine m-a fascinat aceast automobil! Luati-va o bere 🥃 si savurati:
    3 points
  3. A venit si timpul pentru schimbul respectivelor garnituri. Odata desfacut respectivul capac s-a constatat ca unul din magnetii de la axele cu came incepuse sa piarda putin ulei, deci dadea semne de uzura. Asa ca astazi, la 109000 Km, am decis sa in inlocuiesc pe amandoi, daca tot umblam in zona respectiva. Evident am facut si un schimb de ulei.
    2 points
  4. @cristi511'Salut! Cum am mai spus, iti doresc sa conduci unul de curiozitate, eu nu incerc sa schimb parerea nimanui sau sa influentez in vreun fel, fiecare este liber sa creada ce doreste si sa aleaga ce sa parcheze in garaj, doar ca iti poti face o parere abia dupa ce experimentezi aceasta masina. Pe mine dupa 20 ani de condus gama BMW/Porsche, ma impresioneaza Phaetonul si chiar dupa 1 an de la achizitie, inca ma face sa zambesc de fiecare data cand ma urc in el si ii descopar tot felul de noi "dotari", iar dupa ce bag cheia in contact si vad cum intra trimurile alea in bord, lasand gurile de ventilatie sa "sufle" aer, incep sa rad ca prostu'. 😄 Parca e posedat! 😈 Asta e doar un "mic" prim detaliu din SUTELE pe care le are si le observi cand te urci in ea si care scoate pana la urma masina asta, cu sigla "VW" din multime. 😏 De pe margine este simplu sa faci afirmatii, cum am mai spus, eu imi dau cu parerea asupra unui produs abia dupa ce il experimentez pe "pielea mea". 😊 Legat de "franceji" cu "J" 😄, departe sa se intample asa ceva, acum depinde si de zona vizitata. Doresc sa ajung in Sudul Frantei anul asta, am mai fost de 2 ori in urma cu cativa ani si n-aveai loc sa parchezi de "nave spatiale" venite de prin toata lumea, mai peste tot vedeai Porsche/Bentley/Ferrari/Lamborghini etc etc. Nu de alta dar doresc sa fac o poza cu Phaetonul sub un palmier pentru @R_a_z_v_a_n care mi-a recomandat ca "ar fi frumos".😄 Sper sa ajung din nou si la Monaco, imi doresc sa "plimb" Phaetonul o tura prin tunelul celebru din Grand Prix-ul F1, dar cred ca o sa fie considerat UBER p-acolo (nu UBER-saloon, UBER-TAXI 😄) de ochiul neavizat, hotelul la care am stat a avut transport gratuit inclus si m-a luat de la aeroport cu S class Lang, paket AMG prin 2016, nu imi fac griji de "ecologisti" si oricum masinile n-ar trebui luate in considerare, sunt irelevante la cate yachturi/elicoptere/avioane private si proprietati super scumpe sunt p-acolo, ar avea ce sa "murdareasca" ecologistii, facand paguba mai mare daca isi doresc. 😄
    1 point
  5. "Debaraua" aia e mai mare decat majoritatea cabinelor celor care lucreaza cu lunile pe ferry, ca fapt divers Cat a costat camera?
    1 point
  6. Apreciez ajutorul primit! Masina a apartinut unei firme care s-a folosit de ea in leasing operational, iar prioritatea mea a fost nr mic de km. 75k la momentul respectiv. Atat s-a putut in bugetul alocat
    1 point
  7. Mi-au sosit mufele si cablurile din china.Ambele cabluri functioneaza conectate la usb de la oglinda. Pentru cei interesati va las link cu modelul: https://www.aliexpress.com/item/1005007393433826.html?spm=a2g0o.order_detail.order_detail_item.12.7baaf19cfQNiaN https://www.aliexpress.com/item/1005006718950721.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.4.21ef18027OgaK2
    1 point
  8. Primele 3 caractere sunt pt clasificarea după model mașina. sufixul e pt clasificarea de versiune( dar și pt model mașină). 3Q0… … F e pt Audi A3 2Q0… … B e pt Passat b8 Facelift Pt Passat 2015-2024 este 3Q0… …cu sufix B, C, E, G B pana in 2016 C 2016-2017 E 2017-2018 G dupa 2018 pana in 2019 cand a iesit FL. Asta valabil pt preFL sedan sau variant.
    1 point
  9. In 1.5 tsi, cei de la reprezentanta pun 4.3 litri fix, pentru ca atat pot factura, cum sa "doneze" ei 100-200 ml de ulei? Cu 4.3 litri, uleiul pe joja nu urca la maxim, e spre partea superioara a zonei hasurate, dar cu 1-2 mm sub. De aia am zis ca, daca esti fixist si vrei sa stai linistit, tragi ceva ulei pe la joja. Eu sunt.😀
    1 point
  10. Daca nu ti-a aparut averizare in infotainment ca ai prea mult ulei e ok. Eu am patit la Avia dupa schimb de ulei sa imi apara averizare in maxim 10km. M-am dus inapoi la ei, au mai scos 200ml si a fost ok. I-am pus sa imi lase in scris ca eroarea facuta de ei nu afecteaza motorul. Au scos ceva documentatie ca poti pune pana la 1L in plus si nu se intampla nimic deoarece motorul e gandit sa mearga si cu mai mult in caz de erori de genul asta sau daca ajunge benzina in ulei. Repet, daca nu te-a avertizat masina nimic inseamna ca e la limita superioara si atat.
    1 point
  11. Nu am mai postat de ceva timp : am pregatit si varianta unui management Standalone care se asorteaza cu o clapeta/TPS de pe G60 OEM cutie automata, o bobina de 40k V, fise care sa poata sa duca upgrade ul, injectoare de 315CC care in prezent merg cu un FPR de 3,8(undeva la 350cc) si etc
    1 point
  12. Se pare ca in prealabil este necesar update "It s not possible to work. Bug in software. Go to service and update, to last software rel. 1765...."
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!