Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.08.2024 în toate secţiunile

  1. Înainte de a pleca la greci, m-am apucat de jantele care vor fi echipate de vară. Am avut niște jante de Skoda Rs și le-am schimbat pe astea de VW. Din poze păreau nai ok, dar când le-am primit am văzut lacul umflat și sărit peste tot Le-am dus la vulcanizare, le-am scos cauciucurile (erau praf), le-am verificat și rolurile pe cele cu probleme. Apoi o dată ce le-am luat acasă le-am curățat de plumbi, adezivi, bitum și urmele de cauciuc și apoi am trecut la decontaminarea de particule de fier. După ce am fist mulțumit de cum au ieșit, le-am curățat lacul (doar de pe partea lustruita) începând cu smirghel de 240 și 320, apoi am venit cu 600 și în final cu 1000. După ce le-am degresat le-am dat 3 mâini de lac, pe care a doua zi l-am polishat putin. Au iesit ok, să vedem cât rezistă lacul. Am mai primit niște update-uri și de la vopsitorie. O aripă era prea ruginită și a trebuit înlocuită și în rest nu au mai fost probleme Abia aștept să o iau, să continui cu retrofiturile și cu echiparea ca să o predau beneficiariei!
    3 points
  2. Nu am mai postat de ceva timp : am pregatit si varianta unui management Standalone care se asorteaza cu o clapeta/TPS de pe G60 OEM cutie automata, o bobina de 40k V, fise care sa poata sa duca upgrade ul, injectoare de 315CC care in prezent merg cu un FPR de 3,8(undeva la 350cc) si etc
    3 points
  3. Hai cu continuarea că ne ții in suspans pe toți! 😁 E nașpa in concediu să ti se strice mijlocul de transport, am pățit-o și eu și m-a muls de toți banii disponibili la momentul ăla. Bine că ai putut continua deplasarea. De altfel și eu la greci, am plecat cu bucsele de la brațele față crăpate, nu am avut când sa le mai schimb înainte de a pleca și la fiecare denivelare fiind și mașina încărcată se auzeau pocnete... așa că te înțeleg perfect.
    2 points
  4. Incet, incet, se apropie vacanta! 😁 Intre timp, ma documentez online ce implica acest roadtrip din Marea Britanie in Franta, mai ales din punct de vedere legislativ. L-am "inscris" pe Baloo pe site-ul guvernului francez, am platit taxa de "mediu", o TAXA de noxe. 😒 In January 2017, the French government introduced 'clean air' windscreen stickers as a legal requirement in some of its cities. These identify a vehicle’s emissions levels and, in some cases, restrict access in order to improve air quality. British drivers heading to France are advised that driving without a sticker, called a Crit'Air vignette – which costs just €4.61 (including postage) per vehicle – makes them culpable for an on-the-spot fine of up to €135. Dupa o saptamana a ajuns sticker-ul prin posta, urmeaza sa-l atasez in parbriz, din ce am inteles,cica este lifetime. Am fost cu ceva timp in urma in vacanta in Italia, un tur facut prin Roma, Venetia si Lacul Como, intre timp mi-au venit prin posta amenzi la Cayenne pentru ca nu aveam acest sticker (din Venetia+Roma) 🙄
    2 points
  5. Tiguan Advance 1.5 eTSI 150CP La aproape 1 luna de cand il am...ce pot sa zic...9 din 10! Se conduce foarte usor ...e foarte silentioasa! Farurile Matrix...FAC TOTI BANII! Noaptea se face ZI ! Jocul de lumini la coming home - leaving home...( pe animatia 3) ai impresia ca e audi Seara cu trapa panoramica...e un sentiment foarte placut sa te plimbi prin oras. Nu tii frica sa te bagi in depasiri...trage bine masina pentru 150 CP! Consum MEDIU la 1250 KM cat am pana acum 7.4L/100 dar tot scade Oradea - Timisoara si RETUR ...6.2 condus destul de sportiv...si 39 grade afara! Rotile pe 18 sunt destul de confortabile! Fiind benzina...de multe ori ai impresia ca e motorul oprit! Sistemul audio standard ...se aude foarte bine! Am inclusiv Spotify ... gratuit! Navigatia masinii arata foarte precis unde sunt strazi inchise...lucrari..etc Incarcarea wireless ...pe samsung S 22 ultra...nu merge....pe iphone merge fara probleme! Din aplicatia My Volkswagen de pe telefon: Poti deschide usile la masina sau sa inchizi masina daca ai uitat-o deschisa! Poti porni ventilatia sa nu fie asa de cald in masina cand ajungi la ea! Poti verifica cat mai ai range la masina! Poti vedea unde e masina in timp real pe harta ! Poti porni avariile....sau avariile + claxonul ...etc
    1 point
  6. Cumperi o seringa mare si un perfuzor si tragi pe la joja nste ulei. Vezi sa fie rece motorul.
    1 point
  7. Vechiul Mai 70 Pro merge fara probleme. Cand ajung la O4 (momentan nu e in tara) testez cu A500s
    1 point
  8. Deci... ca intotdeauna e un deci... Sambata trecuta am facut ochi devreme, am luat A1 la picior cu directia Ranca - Saua (Pasul?) Urdele. Cum a fost liniste pe Dealul Negru, cu tot cu un pitstop in Horezu... am facut vreo 3h30 pana la destinatie. Bine... dupa Ranca am trecut din Eco in Drive si... pe cand admiram niste 812 Superfast in miscare (eram deja parcati) colegu... a inceput sa isi scuipe stomacul. In sfarsit, trec nebunii, rasuna valea... incepem sa urcam. Bineinteles... ca sa avem de unde sa coboram... Cum an' trecut am renuntat la Caldarea Galcescu din motive medicale, anu' asta era "must have" Asa ca, dupa Mohoru, am coborat din creasta. Si am coborat Si am tot coborat Pana la lac Am dat o tura Si apoi am inceput sa urcam Si sa urcam Bineinteles... pentru a avea motiv sa coboram Si apoi sa mai urcam nitel Si apoi sa ma coboram putin Pana am ajuns in varf Cum colegu era pus pe facut poze, ne-am sincronizat sa prindem apusul in creasta Si bezna pe Varful Iezer Cand sa scot trepiedul... un surub era MIA (Missing In Action) asa ca am tras cateva poze cu telefonul, din mana Maine... e noua zi.
    1 point
  9. Eu as paria pe greutatea mai mare a rotii (unspung weight) + geometria suspensiei (pt ca liftkit) si uite asa avem rezultatul din poveste...
    1 point
  10. Si eu cred ca e falsa, eu un alt mit din folclor. Tocmai pe pilot automat ar trebui sa fie mediul ideal pentru o regenerare rapida si eficienta, motorul stand la o turatie constanta si ECU-ul putand mentine o temepratura de regenerare optima foarte usor.
    1 point
  11. Sunt convins ca aceasta informatie e falsa.Merg preponderent in afara orasului,aproape tot timpul pe pilot automat si iti spun sigur ca regenerarile au avut loc atunci cand a fost nevoie,fara sa-i pese ca e pe pilot.
    1 point
  12. Hai sa ti dau răspunsul sincer: n-am avut bani de x3 nou cu ce imi doream Faptul ca dupa ce am luat aro italian am descoperit ce miscare senzationala am facut (din prostie/noroc) e doar consecinta necumpararii bavarezei. Lumina mi s-a aprins dupa. Ca sa iti faci o idee, am vandut a4 si c-ul in 2 saptamani cand mi s-a pus pata. Deci...nebunia are multe forme. 😉
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!