Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.08.2024 în toate secţiunile

  1. Nu am mai postat de ceva timp : am pregatit si varianta unui management Standalone care se asorteaza cu o clapeta/TPS de pe G60 OEM cutie automata, o bobina de 40k V, fise care sa poata sa duca upgrade ul, injectoare de 315CC care in prezent merg cu un FPR de 3,8(undeva la 350cc) si etc
    6 points
  2. Deci... ca intotdeauna e un deci... Sambata trecuta am facut ochi devreme, am luat A1 la picior cu directia Ranca - Saua (Pasul?) Urdele. Cum a fost liniste pe Dealul Negru, cu tot cu un pitstop in Horezu... am facut vreo 3h30 pana la destinatie. Bine... dupa Ranca am trecut din Eco in Drive si... pe cand admiram niste 812 Superfast in miscare (eram deja parcati) colegu... a inceput sa isi scuipe stomacul. In sfarsit, trec nebunii, rasuna valea... incepem sa urcam. Bineinteles... ca sa avem de unde sa coboram... Cum an' trecut am renuntat la Caldarea Galcescu din motive medicale, anu' asta era "must have" Asa ca, dupa Mohoru, am coborat din creasta. Si am coborat Si am tot coborat Pana la lac Am dat o tura Si apoi am inceput sa urcam Si sa urcam Bineinteles... pentru a avea motiv sa coboram Si apoi sa mai urcam nitel Si apoi sa ma coboram putin Pana am ajuns in varf Cum colegu era pus pe facut poze, ne-am sincronizat sa prindem apusul in creasta Si bezna pe Varful Iezer Cand sa scot trepiedul... un surub era MIA (Missing In Action) asa ca am tras cateva poze cu telefonul, din mana Maine... e noua zi.
    3 points
  3. Aici te contrazic, am studiat problema: Toate bateriile cu plumb au de suferit cand temperatura electrolitului trece de 40C. Chiar daca fabricantul spune ca sunt fara intretinere si rezista la peste 50C, la peste 40C in electrolit si cu tensiune de incarcare 13,8...14,4V se pierde apa (sub forma de hirdogen si oxigen produse din electroliza) prin supapa de suprapresiune iar placile incep sa sufere de o degradare ireversibila. Eu recomand husa la bateriile situate in compartimentul motor.
    2 points
  4. Dupa ce schimb si eu ambreiajele din DSG de la batranelul Golf 4 si refacute pragurile, cred ca o sa ma manance si pe mine "chielea" sa bat un asemenea drum cu el prin Europa. De mult imi doresc asta! Inspirational dom'le, inspirational! Si stati ca povestea-i numa la jumate!
    2 points
  5. Am scos masina de la vopsit. A ieșit foarte ok, pana acum nu am sesizat defecte. Cel mai important e faptul ca nu sunt diferențe de nuanțe. Știm bine ca gri-ul clasic e foarte sensibil la acest capitol. Iar vopseaua de pe masina are totuși 6 ani. Cum nu au venit încă grilele, și nici magneții care vor fi puși în spatele barii, am fost nevoit sa fac o mica improvizație cu numărul Au ajuns și anvelopele. Am fost indecis între Kumho Ecsta sau Falken Azenis. Cele din urma erau 550 ron / buc. Iar Kumho, 450. Inițial eram hotărât pe Falken, însă am primit mult feedback pozitiv legat de Kumho, asa ca am ales Kumho intr-un final. Sper Saptamana ce vine sa ajung sa le și montez. A ajuns și pompa de apa secundara. Am mers pe Bosch.
    2 points
  6. Sper din tot sufletul sa nu iti desfasori activitatea intr-un atelier,cu astfel de preaupuneri...sau ironii!
    1 point
  7. Salutari si vin cu un mic update Am fost plecat cu Golfozaurul intr-un concediu de aproximativ 2700 de km pe meleagurile Grecesti unde pot spune ca sunt foarte mandru de alegerea pe care am facut-o cu privire la achizitia acestuia. Sportivitate, practicabilitate si economie :)). Am avut un overall de aproximativ 7.5% parcursi pe aceasta distanta. Not bad zic eu... Ajungand in Bucuresti m-am gandit cat de mult mi-a placut felul in care a mers masina asa ca am zis sa-i fac un cadou. Astazi mi-am luat putin liber de la munca si am ajuns la DOP unde masina a beneficiat de un Stage 1 :D. Trebuie sa mentionez ca nu ma asteptam sa fie o asa diferenta :)). Parca mi-am schimbat masina
    1 point
  8. Am rezolvat si cu softul pe noul mecatronic. Totul este tipla, exact asa cum trebuie sa fie, ma bucur foarte mult de cum merge. Am facut in acelasi timp si downgrade de la softul dieselgate, sunt tare curios la cat timp va face regenerare dpf acum. Inainte cred ca am apucat sa fac 2, cam pe la 300-350km, mers prin bucuresti dar nu in aglomeratie. Urmatorul pas este sa innoim puntea spate, apoi inlocuire prag si alte reparatii ici colo.
    1 point
  9. Salut Haro…pai acum am 43, are si babuinul 17, la anul e major, poate sa bea legal😃😃 E genul de masina de care te indragostesti, daca a fost un vis, si ai putut sa ti-l indeplinesti…aveam cam 26 cand m-am cunoscut cu el, as putea sa zic ca l-am luat de nou, dar avea 33.000 km, luat de la un bun prieten, care cand a luat-o de noua, stia ca ajunge la mine…m-a dus peste tot, de la munti si mari si tari, la maternitate, la inmormantari, e genul de masina care imbatraneste odata cu mine dar nu isi arata varsta. Tre sa sic ceva frumos, ca mai citeste si el😃😃😃…il mai pozez, nu il fac de ras, ca sa nu se supere. More pics to come Babuin in vama veche, langa un cartonabil legendar In 2 Mai Imbatranim impreuna…si nu imi pare rau, am 43, el 17 si 250.000 km…mai avem timp si unul si altul Brgds
    1 point
  10. @Jeffy86able Din punctul meu de vedere cutia asta sta la extreme: in drive urca mult prea repede in trepte si retrogradeaza foarte tarziu (1000-1100rpm) iar in sport sta prea turata pentru plaja ei de cuplu. Softul echilibreaza putin situatia in drive, facand ca shift pointul sa fie putin mai sus decat cel de fabrica iar retrogradarea sa fie mai rapida, impiedicand situatia de a ajunge asa jos in ture. Practic masina este mai pregatita sa plece, sta mai mult timp intr-o plaja de turatie care ii place, cutia schimband treptele mai intuitiv.
    1 point
  11. Buuun, revin in sfarsit cu un update. Dupa ce am trimis prima cutie inapoi si am luat-o pe a doua, aceasta a ajuns sa fie si pusa pe masina. Insa... am luat semi teapa si de data asta, pentru ca in vcds cutia avea 285k km, nu 170 asa cum mi-a spus vanzatorul si avea si eroare de disengagement care cel mai probabil venea de la ambreiaje. Dupa ce vezi asta, te astepti sa nu mearga cum trebuie si asa a fost. Ambreiaje uzate, tremura, schimba greu etc. Ma suna mecanicul, stam de vorba si ajungem la solutia de a vorbi cu cel de care am luat cutia, sa ii explic situatia si ca ce mi-a vandut el nu este ceea ce mi-a zis ca imi vinde, si in baza garantiei fie i-o trimit cu totul inapoi si imi returneaza banii, fie pastrez mecatronicul si imi returneaza doar o parte din bani. Nu i-a placut situatia dar a acceptat a doua varianta si am ajuns ca mecatronicul sa coste undeva la 2500 lei. La intrebarea catre mecanic "macar stim ca mecatronicul asta este bun?" el mi-a raspuns ca nu putem stii sigur pana nu il punem pe cutia mea si sus pe masina, dar ca eroarea aia este 80% din cauza ambreiajelor. Apoi, el foarte aglomerat, a trebuit sa mai astept o saptamana si jumatate (timp in care mi-ai recuperat si permisul dar nu am avut masina ) pana sa imi vina randul. Si in sfarsit ieri mi-a venit randul si m-a sunat si mi-a spus ca masina merge perfect si ca este totul absolut bine. Efectiv nu mi-a venit sa cred ca mi-a spus Intr-o ora, cat mai avea program, am fugit de la munca acasa si apoi la el sa iau masina si apoi direct la drum pana la Ploiesti si inapoi pe DN. Numai puteam de dorul de a conduce, mi-am promit ca voi mai ramane nicidoata fara permis. 120-150 km mai tarziu, foarte fericit, totul merge cum trebuie. Astazi urmeaza sa discut cu TCM sa merg sa punem si pe mecatronicul asta softul, sa scriem nr de km corecti ca si in cluster si as mai vrea sa fac downgrade de la softul dieselgate daca nu s-a facut atunci cand am facut prima data softul. Acum mai am planuit doar sa schimb ce e de schimbat la puntea spate (ceva bate calumea acolo) si poate niste becuri noi cu xenon (pentru ca am fost obsedat intotdeauna cand vine vorba de faruri ) pentru ca am vazut la colegul @Doomysi as pune si eu niste Osram Night Breaker Laser. Pentru ca in grecia voi pleca noaptea si pentru ca becurile astea nu au fost schimbate probabil niciodata in 15 ani.
    1 point
  12. Cat de bine poate sa arate interiorul ala ! Clasic, dar aspectuos. Partea buna cu vremea ploioasa este ca nu ai praf care sa intre in interior, pe mine ma dispera, dupa 2 zile de cand o bibilesc, praful e la loc pe bord. Ce-s alea covorase de velur? 😁 Doar "cauciucuri" vede masina mea, pacat ca astea originale s-au scumpit mult, le schimb anual pentru ca cel de la sofer se uzeaza intr-un singur punct, fiind din cauciuc moale.
    1 point
  13. "Ei rad de mine ca sunt diferit, eu rad de ei ca sunt toti la fel." Kurt Cobain
    1 point
  14. Ieri am reușit să termin izolarea podelei și a portbagajului. Ca de obicei muncă multă și lipici pe mâini. După degresarea finală am început măsurarea și lipirea foliei de STP Gold GB 2mm. Am găsit-o la un preț bun la bulk-ul de 5.2m2. Mai aveam niște STP și CTK și le-am folosit sub buretele negru. STP-ul a fost stratul primar, pentru reducerea cât de cât a vibrațiilor. L-am folosit și la hayon, pe unde mi s-a părut că poate vibrațiilor tabla. Mi-a luat destul de mult timp și prin ciocanire am adăugat folie pe unde mi s-a părut că pot apărea vibrații nedorite. E adevărat că pentru a absorbția aproape completa a vibrațiilor ar trebui folosit un strat primar de peste 3.5mm, dar totuși nu este nici mașină de competiție audio și nici bugetul alocat nu a fost foarte mare, așa că am ales acest compromis, bazându-mă și pe cele două experiențe anterioare. Stratul al doilea a fost insonorizant din burete negru de 10mm, destul de chinuitor la dezlipit hârtia de pe spate și lipiciul de pe degete. Am dublat și adăugat acest material peste tot unde pusesem STP, dar și în locuri unde nu pusesem. Materialul este flexibil, poate fi întins puțin iar adezivul este foarte bun, lipește foarte bine fără a fi necesară o presare foarte mare. Pe parcursul acestei etape au fost necesare ceva ajustări, așa că nu exagerați cu materialul acesta în partea din față, nu lipiți pe tunelul central unde vin tuburile de ventilație către spate, întrucât nu se mai pot fixă corespunzator pe întăritura de sub scaune. Cel mai bine, înainte de a veni cu buretul negru montațile provizoriu și vedeți exact cât și unde poate fi pus pe tunelul central. Pe podea nu mai e problema un strat, dacă l-ati dubla, se aplica aceeași situație ca la tunelul central. Apoi am asezat pâsla, mocheta, am prins in șuruburi frâna de mână și buretele negru Am fixat și pedala de accelerație și pedala moarta (footrest-ul) și am montat acoperitorile . Am mai aspirat o dată mocheta, scaunele și banchetă care au stat la soare și ieri și am mai reușit să înlocuiesc mânerul de la hayon cu cel cu cameră. Sa vedem ce mai pot face si azi după serviciu. O să detaliez toate costurile elementelor adăugate mai târziu.
    1 point
  15. As zice ca da. Eu folosesc un USB type C memory stick pe un Tiguan MY24 si merge fara probleme.
    1 point
  16. Deschide capota și te uiți la faruri, o sa vezi cele doua suruburi albe, de reglaj
    0 points
  17. @vwpolosupercar Eu am VIOFO VS1 ,am gasit 3 cabluri care merg conectate fara probleme la mufa usb-c de la oglinda. Ultimul cablu testat functional,conectat la usb din consola imi afiseaza pe display dispozitivul usb nu este acceptat.Functioneaza cu mufa usb-c de la oglinda intr-un singur sens cu mufele intr-o anumita pozitie.
    0 points
  18. @starchaser iphone 15 chior, din mana, 10 secunde expunere.
    0 points
  19. Valorile respective nu au nici o relevanta,verificarile sau testele se fac dinamic,iar pentru a fi sigur de acuratețea datelor se fac verificari/masuratori la senzorul de presiune difetentiala si cei de temperatura!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!