Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.08.2024 în toate secţiunile

  1. Deci... ca intotdeauna e un deci... Sambata trecuta am facut ochi devreme, am luat A1 la picior cu directia Ranca - Saua (Pasul?) Urdele. Cum a fost liniste pe Dealul Negru, cu tot cu un pitstop in Horezu... am facut vreo 3h30 pana la destinatie. Bine... dupa Ranca am trecut din Eco in Drive si... pe cand admiram niste 812 Superfast in miscare (eram deja parcati) colegu... a inceput sa isi scuipe stomacul. In sfarsit, trec nebunii, rasuna valea... incepem sa urcam. Bineinteles... ca sa avem de unde sa coboram... Cum an' trecut am renuntat la Caldarea Galcescu din motive medicale, anu' asta era "must have" Asa ca, dupa Mohoru, am coborat din creasta. Si am coborat Si am tot coborat Pana la lac Am dat o tura Si apoi am inceput sa urcam Si sa urcam Bineinteles... pentru a avea motiv sa coboram Si apoi sa mai urcam nitel Si apoi sa ma coboram putin Pana am ajuns in varf Cum colegu era pus pe facut poze, ne-am sincronizat sa prindem apusul in creasta Si bezna pe Varful Iezer Cand sa scot trepiedul... un surub era MIA (Missing In Action) asa ca am tras cateva poze cu telefonul, din mana Maine... e noua zi.
    2 points
  2. undeva la 10-11% in functie de cat de aglomerat e drumul. Cel mai putin am scos 9,2 mers omeneste. In oras sare de 12%. Dar senzatia la demaraj cu cei 340 cp merita toti banii...
    1 point
  3. Nu mai pune atâtea semne de exclamare te rog.... ti-am pus doua poze de pe net, sa îmi scrii pe care nu o găsești, sa te putem ajuta.
    1 point
  4. M-am uitat și eu și văd că au disponibil doar motorul diesel cu 150 cp. Măcar să-l vi avut pe cel de 190, altfel de ce ți-ai lua un sportline? Pentru câteva elemente de caroserie de culoare neagră? Din ce am observat nu are Matrix în stabdard, așa cum era la generația anterioară. Sportline ar trebui să fie un intermediar între normal și sport, nu doar o mașină cu plafon și elementele cromate vopsite în negru. Fostul pachet VRS, dar mașina nu era nici pe departe un VRS. Am așteptat și eu de la începutul lansării FL motorul de 2.0 tsi să văd un preț și câteva caracterizări pentru că l-aș fi vrut, dar... ioc. Nu am văzut nici pe YouTube vreo recenzie cu privire la mașină, la O4 FL, din partea vreunui vlogger român, deși YouTube-ul e plin pe subiectul FL, dar de vloggeri străini. Ori, 35.000 preț de pornire pe un 2.0 tdi cu 150 cp fără matrix... și ce i-o mai lipsi, eu cred că e exagerat.
    1 point
  5. 2.0 TDI, 110 kW, DSG Dupa un concediu in nordul tarii: 791 km 52 km/h viteza medie 3.7 l/100 km Trafic foarte haotic, multe franari, pentru ca multi nu stiu ce e aia prioritate, multe depasiri in zadar, ca romanului ii place sa mearga cu 70 km/h atat in localitati, cat si in afara lor, uneori mers mai incet din cauza drumurilor in stare proasta si a conditiilor meteo nefavorabile. Probabil s-ar scoate un consum si mai bun in conditii mai normale de trafic, cu posesori de permise mai educati, unde se poate merge mai constant. Pe coborarile mai usoare, unde eu trebuia sa accelerez putin pt a mentine viteza, masina tinea singura un interval de viteza in jurul limitei maxime de viteza. Alterna coasting-ul cu frana de motor. Toata distanta a fost parcursa pe acolo. Am alimentat cand am ajuns acolo, apoi am alimentat din nou cand am plecat. La a doua alimentare mai era plin inca aproximativ o treime din rezervor. Recordul a fost de 3.1 l/100 km, atunci cand a fost trafic mai ok. Insa nu stiu daca a fost mai multa coborare decat urcare.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!