Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.07.2024 în toate secţiunile
-
@rudiRUD, mulțumesc! Sper în August. Acum urmează sa comand și anvelopele. Trebuie sa îmi fac timp sa merg in Arad (acolo am jantele) sa le încalț + montat. (Locuiesc în TM). @mad_kat, mersi de feedback! @Emy D, cum zic si colegii, jantele sunt ultima problema 😅. Dacă nu ar fi acest impozit nesimțit de mare, l-as omologa. Am făcut ceva research în direcția asta. Se poate omologa, atat motor + airride + jante/anvelope. Franele sunt singurele ce nu le pot omologa. Dar și acolo, (asta se aplica celor ce rămân fără talon și permis din cauza franelor mai mari) -> contestatie -> masina va fi trimisa pentru test de frânare -> rezultatul e mai bun decât franele stock-> recuperezi talon. Anywayz, momentan rămâne asa. Vedem pe viitor. Încă un lucru interesant, încet încet se termina stocurile la piese pentru Superb 1. Dacă tot am dus masina la vopsit plafon + bara, am zis sa iau și plasticele noi pentru bara (grila stanga-dreapta + grila centrala). Abia, abia am găsit un magazin de piese sa îmi duca. Si alea în 5-10 zile lucrătoare. Grila centrala nici măcar nu am găsit. Doar rama cromata. Cleme pentru praguri la fel. În tara nimic.. noroc ca am o cunostiinta în Germania ce mi-a luat. Ce sa zic, avand in vedere ca planuiesc sa o țin mult timp, musai trebuie mărit stocul pentru piese. Am deja 2 cutii pline cu piese ce stau în pod dar aparent nu e suficient 😅.4 points
-
Cum se traduce asta ? Brembo , sa luam un exemplu , fabrica ptr VW placute proaste si ptr BMW placute bune ?1 point
-
Salut,frumos argumentat,da domnule,asa consider ca trebuie purtata o discutie tehnica,dar ca sa nu existe indoieli,astazi cind ajung la servici,am sa fac citeva poze,asa cum am promis,si am sa revin ca sa continuam discutia pentru ca eu am alta opinie. Citeva chestiuni care se par a fi din cauza termenilor utilizati de fiecare le voi lamuri cit este posibil acuma. Voi numiti fulie acea roata dintata pe care se aseaza cureaua de distributie,eu NU la aceea ma refer,aproape ca nici nu o vad vreodata pe masa de lucru,eu in realitate numesc fulie discul negru (platoul) de care se prinde acea roata dintata. Unele masini au roata dintata prinsa direct de axul pompei,si au pana,altele nu. Acel disc negru (platou),nu se monteaza cu pana...apropo,ca sa se inteleaga...eu numesc ,,pana" acea mica piesa metalica care se introduce in taietura de pe axul pompei,si odata scos acel disc negru,pe care se prinde fulia cu suruburi,si pe care multi mecanici il scot atunci cind demonteaza pompa,si nu ar trebui,cum spuneam,acel disc il montam pe bancul de probe in unghiul necesar avansului cerut de fabricant. Inteleg ca majoritatea nu fac decit sa schimbe o garnitura si sa monteze/dezmonteze aceste pompe,numai ca noi lucram altfel,le scoatem dupa masini,si le desfacem piesa cu piesa,le spalam cu ultrasunete,le verificam,apoi montam pompa cu garnituri noi,si o verificam in bancul de probe,deoarece am avut surprize neplacute in timp,primind mesaje de eroare avans,iar la final se dovedea ca (asta este o chestie tipica in pompa asta) din pistonul de avans lipsea o mica bucata de metal,care era rupta si raminea in camera pistonului,nelasind ca pistonul sa isi faca cursa complet,pina la capat.1 point
-
8. Curatare carene / pasaje roti - aici a fost cea mai mare surpriza ptr mine. Recunosc ca nu am avut nici timpul, dar nici spatiul unde sa le desfac de cand am masina, sens in care i-am "decorat" 😇 lui Catalin garajul, contribuind la un mediu adecvat de cultura, avand in vedere cernoziomul german mixat cu cel autohton 😂😂😂. Daca la dus am avut un consum mediu de 7,1%, la intoarcere am scos un 6,1%, nu stiu acum daca de la kg in plus de pamant si frunze sau de la distributie (just joking 😆, a contat mult si viteza medie inregistrata: 82km/h fata de 70 parca). Per total, super multumit, acum astept sa vina concediul si sa o alerg putin (vreo 2 saptamani 😝) pe Grecia, iar ulterior, pe toamna, pe Croatia si Austria.1 point
-
Istoricul de service exclus sa fi fost alterat, cel mai probabil de respectiva operatiune - avand in vedere ca masina era in garantie- ocupandu-se nu un tehnician, ci un new entry personnel. Piesele inlocuite se prezentau ok ca uzura, avand in vedere nr de km, pompa de apa dedea, a observat Catalin, posibile semne de duca. Daca tot eram cu motorul dat jos, am schimbat si freiul la alternator, chiar daca nu era necesar - inlocuirea ulterioara a acestuia necesita insa reluarea procesului, avand in vedere amplasarea acestui reper.1 point
-
6. Inlocuit filtre si ulei motor: am decis sa fac o schimbare la marca uleiului, de la LM Toptech 4200 la Ravenol VMP USVO. Filtrele puse au fost MAN, cel de polen cu carbune activ, polifenol si efect antibacterial. Sa nu fiu inteles gresit, am fost si sunt foarte multumit la LM, nu completez deloc intre schimburi, dar am vrut sa incerc si altceva (pana acum, ce am observat pe drum, la mers sustinut VMP USVO creste mai repede in grade fata de LM, dar are un sunet parca mai placut,mai finut motorul). Vedem cum se va comporta in timp. Chiar daca de la ultimul schimb de ulei nu aveam cred mai mult de 5.500 km, am decis sa-l schimb ptr ca se apropia intervalul de timp - 1 an. 7. Inlocuit distributie si accesorii. Toate piesele inlocuite erau cele originale, de fabrica, cu toate ca in cartea de service imi aparea o inregistrare in perioada de garantie de inlocuire a curelei si a pompei de apa, operatiune facuta in reprezentanta in DE. Surpriza a fost constarea facuta de Cataliin, distributia era reglata pe capete, culmea cu semne de vopsea si pompa originala, dar reconditionata -rx pe serie.1 point
-
1 point
-
2. Prima operatiune- schmb bujii, avand in vedere ca motorul era cald dupa drum, aspect ce facilita procesul de demontare. Surpriza- nu vroiau sa se desfaca, dar ajutate putin cu degripant si....bineinteles rabdare ...au iesit intregi, fara pb. Bujiile erau cele originale, de fabrica, fiind inlocuite tot cu NGK. 3. Inlocuire filtru si ulei haldex- ultima inlocuire, acum vreo 50.000 km. Atat uleiul,cat si sita de la pompa, respectiv filtrul nu prezentau impuritati. Uleiul chiar daca arata super bine, se simtea un miros de ars. 4. Inlocuire ulei diferential spate / fata - cel de pe spate arata relativ ok, in schimb pe fata era vizibil mai degradat, ars.1 point
-
29.07.2024, odo: 196.500 km, more or less. Avand in vedere valorea respectiva a km, am decis asupra unor lucrari de mentenanta extinsa, ce au presupus - briefly: - inlocuire distributie si accesorii; - inlocuire frei alternator; - inlocuire ulei si filtru haldex; - inlocuire ulei diferential fata / spate; - inlocuire ulei cutie viteza; - inlocuire bujii; - revizie filtre si ulei motor. Toate operatiunile le-am facut la Catalin (@EEXCALADE). Pics and details to follow. Si acum pe detaliere: 1. Chiar daca operatiunile de mentenanta au presupus un drum dus - intors de apx. 600km, nu regret decizia luata, avand in vedere profesionalismul lui Catalin aka @EEXCALADE - foarte meticulos, atent, cu respectarea intocmai a procedurilor de service (cuplu strangere, pasii demontare / montare, vcds etc ), plus un interlocutor agreabil pe subiectul automotive (fiind dezbatute si unele aspecte legate de alte branduri / marci / modele ce ar putea face obiectul unei viitoare achizitii). Offtopic: am vazut si " agregatul" lui @Andrei_72, profund impresionat - nu ai zis nmic de noua achizitie, chiar daca nu e din grupul VAG 👍🥂🤗.1 point
-
am ajuns la 6000 km cu stage 3, concediu pe Grecia la 40+^c , totul ok, masina merge perfect - mai ales cu Shell V-power. Unde s-a putut am mers pe pilot cu 150km/h, ideea e ca am stat f mult in vama iar pe bulgaria se merge f prost, viteza medie iesind in jur de 80km/h Si pentru prima data am vazut autonomie 690km1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00