Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.07.2024 în toate secţiunile
-
Just joking Super nasoala situatia, sincer, mai ales ca de obicei nu prea ai variante / alternative de service in orase turistice - nu ma refer aici la capitale sau orasele mari. Poti incerca sa iei legatura in call center-ul reprezentantei si sa vezi daca iti poate trimite un service mobil. Cel mai probabil insa nu va fi acoperita de polita de asistenta rutiera si nici decontata ulterior. Alta varianta, functie de noua locatie de vizitat, sa cauti si sa dai comanda in avans de piesa, iar cand ajungi sa te astepte piesa in service. My 2 cents2 points
-
Vorbim de diesel, unde nu sunt folosite decat la pornire, nu de benzina, acolo treburile stau total diferit. Daca vreuna este arsa, e bine sa se schimbe cat mai repede ptr ca se va degrada si riscul de a se rupe varful e cam mare.1 point
-
1 point
-
Next time cand nu gasesti interlocutor in limba engleza intra intr-o banca de exemplu si rogi un angajat sa te ajute cu translatia...sau un magazin de suveniruri 😎. Vb din experienta, patit ceva similar insa cu o amenda in Ungaria, iar cei de la posta-ca numai acolo putea fi platita, nu stiau o boaba engleza.1 point
-
8. Curatare carene / pasaje roti - aici a fost cea mai mare surpriza ptr mine. Recunosc ca nu am avut nici timpul, dar nici spatiul unde sa le desfac de cand am masina, sens in care i-am "decorat" 😇 lui Catalin garajul, contribuind la un mediu adecvat de cultura, avand in vedere cernoziomul german mixat cu cel autohton 😂😂😂. Daca la dus am avut un consum mediu de 7,1%, la intoarcere am scos un 6,1%, nu stiu acum daca de la kg in plus de pamant si frunze sau de la distributie (just joking 😆, a contat mult si viteza medie inregistrata: 82km/h fata de 70 parca). Per total, super multumit, acum astept sa vina concediul si sa o alerg putin (vreo 2 saptamani 😝) pe Grecia, iar ulterior, pe toamna, pe Croatia si Austria.1 point
-
Istoricul de service exclus sa fi fost alterat, cel mai probabil de respectiva operatiune - avand in vedere ca masina era in garantie- ocupandu-se nu un tehnician, ci un new entry personnel. Piesele inlocuite se prezentau ok ca uzura, avand in vedere nr de km, pompa de apa dedea, a observat Catalin, posibile semne de duca. Daca tot eram cu motorul dat jos, am schimbat si freiul la alternator, chiar daca nu era necesar - inlocuirea ulterioara a acestuia necesita insa reluarea procesului, avand in vedere amplasarea acestui reper.1 point
-
Extrem de neplacut, insa priveste partea buna - putea sa iasa cu totul, si ar fi fost mult mai rau. Worst case scenario, poti ajunge cu el asa acasa, doar o sa scoti timpi mai slabi intre etapele de explorare.1 point
-
1 point
-
29.07.2024, odo: 196.500 km, more or less. Avand in vedere valorea respectiva a km, am decis asupra unor lucrari de mentenanta extinsa, ce au presupus - briefly: - inlocuire distributie si accesorii; - inlocuire frei alternator; - inlocuire ulei si filtru haldex; - inlocuire ulei diferential fata / spate; - inlocuire ulei cutie viteza; - inlocuire bujii; - revizie filtre si ulei motor. Toate operatiunile le-am facut la Catalin (@EEXCALADE). Pics and details to follow. Si acum pe detaliere: 1. Chiar daca operatiunile de mentenanta au presupus un drum dus - intors de apx. 600km, nu regret decizia luata, avand in vedere profesionalismul lui Catalin aka @EEXCALADE - foarte meticulos, atent, cu respectarea intocmai a procedurilor de service (cuplu strangere, pasii demontare / montare, vcds etc ), plus un interlocutor agreabil pe subiectul automotive (fiind dezbatute si unele aspecte legate de alte branduri / marci / modele ce ar putea face obiectul unei viitoare achizitii). Offtopic: am vazut si " agregatul" lui @Andrei_72, profund impresionat - nu ai zis nmic de noua achizitie, chiar daca nu e din grupul VAG 👍🥂🤗.1 point
-
Ce pilot Florine N-are ... O las asa ... Dar pot lua volanul cu airbag si sa il montez, deconectand firele de la airbag care duc catre comenzi, e o mufa, pe care daca nu o conectez ... ar merge airbagul sau trebuie si ala codat ... si implicit claxonul ... Adica sa am doar volanul dar fara comenzi conectate1 point
-
1 point
-
La un control RAR ii iau astia si buletinul si certificatul de nastere, deci nu "doar" jantele sunt problema. Edit: era doar o remarca, ca si mie imi plac astea modulare1 point
-
1 point
-
Sa o luam pe rand: Cand am luat masina nu m-a deranjat cangurul. Las intotdeauna sa-si termine preincalzirea stationar, dar se intampla uneori sa dea in nas la prima plecare de pe loc cu motorul rece. Nu stiu cum se manifesta la altii, dar eu am crezut ca acela e defectul de care vorbeste lumea. La 22.000km am facut soft si am scris ca a disparut problema, eu necerand special sa se intervina pentru corectarea acestui lucru. Nu stiu daca e ceva modificat in acest sens, sau doar cuplul mai mare previne acest lucru. La 42591km am avut missfire la preincalzire si am hotarat sa schimb bujiile. Dupa aceasta operatiune am constatat ca motorul merge mult mai lin la plecarile de pe loc si la schimbarile de treapta. Exact asa cum era dupa stage 1. Eram deja obinuit sa accelerez putin mai tare la plecarea de pe loc pentru a compensa acea smicitura/intrerupere ca si cum n-as lasa ambreiajul lin, comportament care semana cu cel descris la primul punct, dar cumva ducea spre ambreiaj, nicidecum spre motor. Nu mi-am dat seama de acest comportament decat dupa schimbarea bujiilor, eu fiind deja obinuit sa compensez din ambreiaj si acceleratie. Probabil sunt doua comportamente diferite chiar daca ele seamana. Inainte pot sa zic ca mergea bine, dar acum se conduce foarte bine asa ca ma bucur de confortul adus de schimbarea bujiilor.1 point
-
Eu as paria pe greutatea mai mare a rotii (unspung weight) + geometria suspensiei (pt ca liftkit) si uite asa avem rezultatul din poveste...1 point
-
Intre timp masina a primit folie Global IRX 20% pe spate, vopsit etrieri cu Foliatech Pure White ( buna vopseaua, dai 2 masini, dand 3 straturi per etrier ), pe viitor vreau sa ii cumpar jante pe 16" negre si am gasit Dezent TR Black sau Alutec Monstr Racing, am fost la RAR, costa 1600 lei sa omologhez pe 17" neavand in talon ... Am mai comandat capace oglinzi negre lucios, nu tip batman, mi se pare chici si cred ca si fluiera ... Capacele pentru prezoane si cam atat. Ultima fotografie am photoshopat-o sa vad cum arata cu jantele masinii negre ... Ar trebui lasata mai jos da imi e ca o ating la ce strazi avem1 point
-
Salutare, Un mic update. Masina se comporta foarte bine de când cu swapul de la TDI la VR6. Dpdv software, un singur bug trebuie rezolvat și anume calibrarea injectoarelor. Le-am înlocuit odată cu refacerea motorului. Masina merge ok, nu afectează cu nimic, singurul simptom fiind pornirea mai greoaie în anumite circumstanțe (mai rare). Pe parte mecanica, 2 probleme, dar nu mari: 1. Am descoperit ca pompa de apa secundara nu funcționează corespunzător, o voi înlocui și pe aia. Motorul merge oricum destul de încins (97°-102° pe BC, in trafic pe caldurile astea) indicatorul de temperatura apa arata 90 ca la toate VAG-urile, însă ecranul color e setat sa îmi arate temperatura reala). Tot timpul a mers asa de când l-am pus. Am discutat cu mai mulți posesori de R32, și aspirat și turbo, însă toți mi-au zis ca e normal, asa mergând și la ei. Pompa de apa secundara am descoperit ca nu merge în momentul în care am oprit masina și pornit-o după 2-3 minute iar apa a urcat +5 grade fata de cât era când am oprit. La pornire, ventilatoare își fac treaba și răcesc foarte repede. 2. Clima. Desi am încărcat cu freon și a funcționat perfect 3 luni (nu au fost identificate pierderi de freon la incarcare) intr-o zi am descoperit ca baga foarte slab rece iar ulterior deloc. Compresorul îl cuplează și după decupează in secunda 2. O sa ma pun intr-o zi sa verific. Exista 3 scenarii: ori a murit compresorul, ori a scăpat tot freonul pe undeva, ori presiune prea mare. Vom afla și repara, probabil când schimb și pompa secundara de apa. Bun, pe partea de to-do list, pe lângă cele ce au apărut (de mai sus), am dus masina la vopsitorie pentru revopsire bara fata și plafon. Sunt singurele elemente afectate în cei 6 ani de când am vopsit-o. Plafonul probabil de la cum a stat masina doar în soare s-a matuit iar bara fata, urme de pietricele. Probabil va urma și un detailing exterior după. Și o folie de protecție pe plafon. Pe lângă problemele mentionate, masina se comporta ok, motorul merge ok, suna bine, nu exista probleme de ordin electric, erori etc. Chiar am pus VCDS-ul zilele astea și 0 erori pe motor. (Nu avem DTC-uri sterse). Chiar am fost contactat de niște indivizi ce au făcut un swap similar pe un b5.5 sa ma întrebe cum am rezolvat erorile de pe ceasuri de ABS, ESP și frana de mana deoarece nu reușesc sa ii dea de cap. - intr-adevar o problema destul de greu de rezolvat din software când faci un swap similar și 3.2ul provine de pe masina cu, cutie automata. Las aici și un cold start 😁: Și un rev limit pe noapte: Bun, și sa încheiem cu o veste bună, după 6 ani aproape cu BBS CH, a venit vremea de o schimbare sau mai bine zis un upgrade la niște jante pe care mi le doream de mult, sincer. BBS RS-GT 19" x 8.5j, ET37 - modulare (2 piece) - forjate (9 kg) E un set destul de rar de la BBS, iar preturile sunt destul de mari la ele, deci o putem numi investite 😅 BBS CH-urile ce le am momentan le-am pus la vânzare dar sunt puțin pe gânduri dacă sa le dau. Probabil ca le revopsesc si le voi tine ca și al 2-lea set. Și ca tot vorbeam de clima, sa facem și haz de necaz1 point
-
Si eu cred ca e falsa, eu un alt mit din folclor. Tocmai pe pilot automat ar trebui sa fie mediul ideal pentru o regenerare rapida si eficienta, motorul stand la o turatie constanta si ECU-ul putand mentine o temepratura de regenerare optima foarte usor.1 point
-
Este cam excesiv sa schimbi bujiile la 7k km. Nu strica .. dar nici nu este necesar pentru stage 1. Uleiul este discutabil. Daca nu esti boi racer si nu traiesti la 5k rpm poti tine intervalul normal , 1 an - 15k.1 point
-
Va salut. In urma ploilor de zilele trecute, am gasit un Golf 6 care are trapa panoramica cu foarte multa apa in el in special in partea drepata a pasagerului, in portbagaj stanga si oala rotii de rezerva cu multa apa. Daotorita topicului acesta (va multumesc) si a catorva tutorial de pe YT am reusit sa desfund cele 4 scurgeri si am sa va detaliez. Avand in verere ca prima data am sesizat ala doar in partea din fata a pasagerului, am dat jos capitonajul din dreapta al parbrizului si am vazut ca era furtunul scos din cauciucul de mufare care intra in caroserie (vezi fig. 23 fata), am luat o sarma (cablu de cupru pentru curent de 2) si am bagat prin coltul din dreapta fata al trapei sa vad daca e frutunul infundat. Am turnat apa prin coltul din drapta al trapei si am observat ca vine apa si prin plafon. Am scos parasolarele, plafoniera, manerele fata de pe plafon si stalpii laterali dintre usi, sa pot avea acces la futunul din colturile trapei din fata. Am repetat testarea cu apa in colturile trapei si am observat ca de infiltreaza apa pe langa mufa de imbinare, am bagat mana si mufa avea ceva joc, am zis sa o siliconez pe interior cu silicon negru NEacrilic pentru acvarii. Am scos stergatoarele, grila stergatoare si protectia de scurgere aerotermei, am curatat de frunze, mizerie si am taiat moțul scurgerii cauciucate. Atentie NU scoateti acele scurgeri cauciucate din caroserie de pe fata ca NU prea mai puteti sa le puneti la loc (sau munciti daca le scoateti foarte mult sa le mai bagati la loc), luati un cuter cu lama ingusta si noua si taiati “floarea” scurgerii cca, 1,5cm din ea…va veti chinui putin din cauza locului ingust, dar credeti-ma ca e solutia cea mai simpla….repetetati operatiunea si pentru scurgerea din partea soferului. Scurgere dreapta fata pasager. Scurgere stanga fata sofer. Asa arata varful taiat al scurgerii cauciucate care trece prin caroserie. Mufa de scurgere la imbinarea in trapa, cu o surubelnita lata am introdus silicon negru NEacrilic de acvariu pe santrul din interior si am reintrodus-o la loc. - Silicon pentru acvarii Soudal negru 300 ml: https://www.hornbach.ro/shop/Silicon-pentru-acvarii-Soudal-negru-300-ml/5524242/produs.html Diverse poze... Ca tot era pusi pe treaba si aveam elan de munca am zis sa verificam si portbagajul, buzunarul din stanga era un si am constatat ca in oala pentru roata de rezerva era foarte multa apa. Dupa ce am scos un dop de scurgere, ne-am pus pe demontat lateralele porbagajului. Am repetat testul cu apa si am vazut ca apa iesea printre furtun si mufa cauciucata de imbinare in oala rotii....pe semne mufa era colmatata de noroi! Aici scurgerile sunt bagate in oala rotilor si sunt extrem de usor de scos (NU ca pe fata) , efectiv tragi de cauciuc si il poti baga la loc dupa taiere. Am taiat 1,5cm din acel moț care colmateaza sgugerea si am bagat totul la loc. Scurgere stanga spate. Scurgere drepata spate. Am sa las si cele 2 filmulete de pe YT de unde m-am mai inspirat eu, poate vor fi utile si altora. Pentra acasta lucrare aveti nevoie de un borcan rabdare si inca o mana de ajutor...timp de lucru 7 ore, DA 7, ati citit bine!!! PS: Inainte sa montati toatul la loc, verificati fiecare colt din trapa turnand apa si verificati ca apa sa iasa pe scurgeri fara a se infiltra in masina! Multa bafta!1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00