Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.07.2024 în toate secţiunile

  1. Salutare, Un mic update. Masina se comporta foarte bine de când cu swapul de la TDI la VR6. Dpdv software, un singur bug trebuie rezolvat și anume calibrarea injectoarelor. Le-am înlocuit odată cu refacerea motorului. Masina merge ok, nu afectează cu nimic, singurul simptom fiind pornirea mai greoaie în anumite circumstanțe (mai rare). Pe parte mecanica, 2 probleme, dar nu mari: 1. Am descoperit ca pompa de apa secundara nu funcționează corespunzător, o voi înlocui și pe aia. Motorul merge oricum destul de încins (97°-102° pe BC, in trafic pe caldurile astea) indicatorul de temperatura apa arata 90 ca la toate VAG-urile, însă ecranul color e setat sa îmi arate temperatura reala). Tot timpul a mers asa de când l-am pus. Am discutat cu mai mulți posesori de R32, și aspirat și turbo, însă toți mi-au zis ca e normal, asa mergând și la ei. Pompa de apa secundara am descoperit ca nu merge în momentul în care am oprit masina și pornit-o după 2-3 minute iar apa a urcat +5 grade fata de cât era când am oprit. La pornire, ventilatoare își fac treaba și răcesc foarte repede. 2. Clima. Desi am încărcat cu freon și a funcționat perfect 3 luni (nu au fost identificate pierderi de freon la incarcare) intr-o zi am descoperit ca baga foarte slab rece iar ulterior deloc. Compresorul îl cuplează și după decupează in secunda 2. O sa ma pun intr-o zi sa verific. Exista 3 scenarii: ori a murit compresorul, ori a scăpat tot freonul pe undeva, ori presiune prea mare. Vom afla și repara, probabil când schimb și pompa secundara de apa. Bun, pe partea de to-do list, pe lângă cele ce au apărut (de mai sus), am dus masina la vopsitorie pentru revopsire bara fata și plafon. Sunt singurele elemente afectate în cei 6 ani de când am vopsit-o. Plafonul probabil de la cum a stat masina doar în soare s-a matuit iar bara fata, urme de pietricele. Probabil va urma și un detailing exterior după. Și o folie de protecție pe plafon. Pe lângă problemele mentionate, masina se comporta ok, motorul merge ok, suna bine, nu exista probleme de ordin electric, erori etc. Chiar am pus VCDS-ul zilele astea și 0 erori pe motor. (Nu avem DTC-uri sterse). Chiar am fost contactat de niște indivizi ce au făcut un swap similar pe un b5.5 sa ma întrebe cum am rezolvat erorile de pe ceasuri de ABS, ESP și frana de mana deoarece nu reușesc sa ii dea de cap. - intr-adevar o problema destul de greu de rezolvat din software când faci un swap similar și 3.2ul provine de pe masina cu, cutie automata. Las aici și un cold start 😁: Și un rev limit pe noapte: Bun, și sa încheiem cu o veste bună, după 6 ani aproape cu BBS CH, a venit vremea de o schimbare sau mai bine zis un upgrade la niște jante pe care mi le doream de mult, sincer. BBS RS-GT 19" x 8.5j, ET37 - modulare (2 piece) - forjate (9 kg) E un set destul de rar de la BBS, iar preturile sunt destul de mari la ele, deci o putem numi investite 😅 BBS CH-urile ce le am momentan le-am pus la vânzare dar sunt puțin pe gânduri dacă sa le dau. Probabil ca le revopsesc si le voi tine ca și al 2-lea set. Și ca tot vorbeam de clima, sa facem și haz de necaz
    3 points
  2. Da, fix jantele sunt problema !
    2 points
  3. Eu as paria pe greutatea mai mare a rotii (unspung weight) + geometria suspensiei (pt ca liftkit) si uite asa avem rezultatul din poveste...
    2 points
  4. Hai ca am facut-o si pe asta Transalpina a fost liberaaaaa si doar a meaaaaaaaaa!
    2 points
  5. Stiam ca parca nu mai sunt legale jantele modulare in Europa...
    1 point
  6. Terramar parca imi place mai mult decat Tiguan, e mai agresiv. Sunt curios insa de interior, daca va adopta acea consola de la Tavascan sau nvine direct cu interiorul de la Formentor/Tiguan.
    1 point
  7. Multumesc! Incerc sa o tin in stare cat mai buna, cu componente originale si fara modificari. Este uneori dificil, insa merita tot efortul
    1 point
  8. Ramasesem dator cu niste... detalii Pentru ca ii tot promisesem juniorului ca-l iau si pe el la un traseu... acum vreo 2 saptamani, profitand de atmosfera irespirabila din Bucuresti (si cam toata Campia Romana), ne-am intors acasa: Traseul a fost unul simplu, chiar daca pe alocuri am mers "pe aratura". Rosia a stat la locul ei cat timp ne-am plimbat: Si am am facut poze Cateva. Nu mai comentez despre ursi, balci si alte nebunii. Cam aglomerat dar am supravietuit
    1 point
  9. Vara asta umbla ceva mai mult Golful decat anult trecut. De cand n-am mai postat s-au mai adaugat cateva drumuri. Ceva munti - Piatra Mare, Bucegi, o escapada de o zi la mare, etc. Si o iesire mai lunga pe la inceput de Iulie - "doar" Sighisoara - insa nu pe drumurile principale - la dus prin Codlea, Sercaia, Viscri - si la intoarcere pe Apold, Bradeni, Agnita - apoi Cartisoara si, de ce nu, fiind zi de lucru, Transfagarasan. Cumva tot ne intoarcem pe drumurile secundare de prin Ardeal. De fiecare data intalnim peisaje superbe, asfalt excelent, si putina aglomeratie. Plus locuri faine de vizitat. Toate bune, nu prea am de ce sa ma vait Doar ca in toamna voi schimba chinezismele de pe fatza. Sunt aproape la semn - aprox 50k km.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!