Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.07.2024 în toate secţiunile

  1. Salutare, Un mic update. Masina se comporta foarte bine de când cu swapul de la TDI la VR6. Dpdv software, un singur bug trebuie rezolvat și anume calibrarea injectoarelor. Le-am înlocuit odată cu refacerea motorului. Masina merge ok, nu afectează cu nimic, singurul simptom fiind pornirea mai greoaie în anumite circumstanțe (mai rare). Pe parte mecanica, 2 probleme, dar nu mari: 1. Am descoperit ca pompa de apa secundara nu funcționează corespunzător, o voi înlocui și pe aia. Motorul merge oricum destul de încins (97°-102° pe BC, in trafic pe caldurile astea) indicatorul de temperatura apa arata 90 ca la toate VAG-urile, însă ecranul color e setat sa îmi arate temperatura reala). Tot timpul a mers asa de când l-am pus. Am discutat cu mai mulți posesori de R32, și aspirat și turbo, însă toți mi-au zis ca e normal, asa mergând și la ei. Pompa de apa secundara am descoperit ca nu merge în momentul în care am oprit masina și pornit-o după 2-3 minute iar apa a urcat +5 grade fata de cât era când am oprit. La pornire, ventilatoare își fac treaba și răcesc foarte repede. 2. Clima. Desi am încărcat cu freon și a funcționat perfect 3 luni (nu au fost identificate pierderi de freon la incarcare) intr-o zi am descoperit ca baga foarte slab rece iar ulterior deloc. Compresorul îl cuplează și după decupează in secunda 2. O sa ma pun intr-o zi sa verific. Exista 3 scenarii: ori a murit compresorul, ori a scăpat tot freonul pe undeva, ori presiune prea mare. Vom afla și repara, probabil când schimb și pompa secundara de apa. Bun, pe partea de to-do list, pe lângă cele ce au apărut (de mai sus), am dus masina la vopsitorie pentru revopsire bara fata și plafon. Sunt singurele elemente afectate în cei 6 ani de când am vopsit-o. Plafonul probabil de la cum a stat masina doar în soare s-a matuit iar bara fata, urme de pietricele. Probabil va urma și un detailing exterior după. Și o folie de protecție pe plafon. Pe lângă problemele mentionate, masina se comporta ok, motorul merge ok, suna bine, nu exista probleme de ordin electric, erori etc. Chiar am pus VCDS-ul zilele astea și 0 erori pe motor. (Nu avem DTC-uri sterse). Chiar am fost contactat de niște indivizi ce au făcut un swap similar pe un b5.5 sa ma întrebe cum am rezolvat erorile de pe ceasuri de ABS, ESP și frana de mana deoarece nu reușesc sa ii dea de cap. - intr-adevar o problema destul de greu de rezolvat din software când faci un swap similar și 3.2ul provine de pe masina cu, cutie automata. Las aici și un cold start 😁: Și un rev limit pe noapte: Bun, și sa încheiem cu o veste bună, după 6 ani aproape cu BBS CH, a venit vremea de o schimbare sau mai bine zis un upgrade la niște jante pe care mi le doream de mult, sincer. BBS RS-GT 19" x 8.5j, ET37 - modulare (2 piece) - forjate (9 kg) E un set destul de rar de la BBS, iar preturile sunt destul de mari la ele, deci o putem numi investite 😅 BBS CH-urile ce le am momentan le-am pus la vânzare dar sunt puțin pe gânduri dacă sa le dau. Probabil ca le revopsesc si le voi tine ca și al 2-lea set. Și ca tot vorbeam de clima, sa facem și haz de necaz
    4 points
  2. Pai voi aveti configuratii cu 10.000 euro diferenta si acelasi discount de dealer,discounturi care se ofera de obicei procentual si direct proportional cu valoarea, are rost sa zic ca unul a pierdut ex. un set de roti de iarna doar din negociere ? 😀 Sa va bucurati de ele!
    2 points
  3. @zidanneBuila e fain sa o faci toamna, dupa ce pleaca stanele alea, mai vezi si capre negre.
    2 points
  4. Masina, nu stiu, dar cutia are in jur de cat scrie acolo in grupul 109. In grupurile 140 si 141 poti sa vezi inclusiv numarul de ore de functionare defalcat pe diferite temperaturi de operare.
    1 point
  5. In sfarsit a primit o spalare mai serioasa si apoi ceramica.
    1 point
  6. Intre timp masina a primit folie Global IRX 20% pe spate, vopsit etrieri cu Foliatech Pure White ( buna vopseaua, dai 2 masini, dand 3 straturi per etrier ), pe viitor vreau sa ii cumpar jante pe 16" negre si am gasit Dezent TR Black sau Alutec Monstr Racing, am fost la RAR, costa 1600 lei sa omologhez pe 17" neavand in talon ... Am mai comandat capace oglinzi negre lucios, nu tip batman, mi se pare chici si cred ca si fluiera ... Capacele pentru prezoane si cam atat. Ultima fotografie am photoshopat-o sa vad cum arata cu jantele masinii negre ... Ar trebui lasata mai jos da imi e ca o ating la ce strazi avem
    1 point
  7. Salut, "Motorul e cu GPF deci are nevoie de abuz. Dus in 6000rpm si lasat in frana de motor." Te rog sa detaliezi de ce trebuie abuzat un motor cu GPF, benzina oricum arde la temperaturi mult mai mari decat motorina. Multumesc.
    1 point
  8. am ajuns la 6000 km cu stage 3, concediu pe Grecia la 40+^c , totul ok, masina merge perfect - mai ales cu Shell V-power. Unde s-a putut am mers pe pilot cu 150km/h, ideea e ca am stat f mult in vama iar pe bulgaria se merge f prost, viteza medie iesind in jur de 80km/h Si pentru prima data am vazut autonomie 690km
    1 point
  9. Buna, voi nu aveti zogomot cand schimbati vitezele 1-2-3 a? lasati geamul din partea soferului deschis, se aude clac-clac metalic.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!