Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.07.2024 în toate secţiunile

  1. In sfarsit a primit o spalare mai serioasa si apoi ceramica.
    2 points
  2. M-am uitat și eu și văd că au disponibil doar motorul diesel cu 150 cp. Măcar să-l vi avut pe cel de 190, altfel de ce ți-ai lua un sportline? Pentru câteva elemente de caroserie de culoare neagră? Din ce am observat nu are Matrix în stabdard, așa cum era la generația anterioară. Sportline ar trebui să fie un intermediar între normal și sport, nu doar o mașină cu plafon și elementele cromate vopsite în negru. Fostul pachet VRS, dar mașina nu era nici pe departe un VRS. Am așteptat și eu de la începutul lansării FL motorul de 2.0 tsi să văd un preț și câteva caracterizări pentru că l-aș fi vrut, dar... ioc. Nu am văzut nici pe YouTube vreo recenzie cu privire la mașină, la O4 FL, din partea vreunui vlogger român, deși YouTube-ul e plin pe subiectul FL, dar de vloggeri străini. Ori, 35.000 preț de pornire pe un 2.0 tdi cu 150 cp fără matrix... și ce i-o mai lipsi, eu cred că e exagerat.
    2 points
  3. Salutare, Un mic update. Masina se comporta foarte bine de când cu swapul de la TDI la VR6. Dpdv software, un singur bug trebuie rezolvat și anume calibrarea injectoarelor. Le-am înlocuit odată cu refacerea motorului. Masina merge ok, nu afectează cu nimic, singurul simptom fiind pornirea mai greoaie în anumite circumstanțe (mai rare). Pe parte mecanica, 2 probleme, dar nu mari: 1. Am descoperit ca pompa de apa secundara nu funcționează corespunzător, o voi înlocui și pe aia. Motorul merge oricum destul de încins (97°-102° pe BC, in trafic pe caldurile astea) indicatorul de temperatura apa arata 90 ca la toate VAG-urile, însă ecranul color e setat sa îmi arate temperatura reala). Tot timpul a mers asa de când l-am pus. Am discutat cu mai mulți posesori de R32, și aspirat și turbo, însă toți mi-au zis ca e normal, asa mergând și la ei. Pompa de apa secundara am descoperit ca nu merge în momentul în care am oprit masina și pornit-o după 2-3 minute iar apa a urcat +5 grade fata de cât era când am oprit. La pornire, ventilatoare își fac treaba și răcesc foarte repede. 2. Clima. Desi am încărcat cu freon și a funcționat perfect 3 luni (nu au fost identificate pierderi de freon la incarcare) intr-o zi am descoperit ca baga foarte slab rece iar ulterior deloc. Compresorul îl cuplează și după decupează in secunda 2. O sa ma pun intr-o zi sa verific. Exista 3 scenarii: ori a murit compresorul, ori a scăpat tot freonul pe undeva, ori presiune prea mare. Vom afla și repara, probabil când schimb și pompa secundara de apa. Bun, pe partea de to-do list, pe lângă cele ce au apărut (de mai sus), am dus masina la vopsitorie pentru revopsire bara fata și plafon. Sunt singurele elemente afectate în cei 6 ani de când am vopsit-o. Plafonul probabil de la cum a stat masina doar în soare s-a matuit iar bara fata, urme de pietricele. Probabil va urma și un detailing exterior după. Și o folie de protecție pe plafon. Pe lângă problemele mentionate, masina se comporta ok, motorul merge ok, suna bine, nu exista probleme de ordin electric, erori etc. Chiar am pus VCDS-ul zilele astea și 0 erori pe motor. (Nu avem DTC-uri sterse). Chiar am fost contactat de niște indivizi ce au făcut un swap similar pe un b5.5 sa ma întrebe cum am rezolvat erorile de pe ceasuri de ABS, ESP și frana de mana deoarece nu reușesc sa ii dea de cap. - intr-adevar o problema destul de greu de rezolvat din software când faci un swap similar și 3.2ul provine de pe masina cu, cutie automata. Las aici și un cold start 😁: Și un rev limit pe noapte: Bun, și sa încheiem cu o veste bună, după 6 ani aproape cu BBS CH, a venit vremea de o schimbare sau mai bine zis un upgrade la niște jante pe care mi le doream de mult, sincer. BBS RS-GT 19" x 8.5j, ET37 - modulare (2 piece) - forjate (9 kg) E un set destul de rar de la BBS, iar preturile sunt destul de mari la ele, deci o putem numi investite 😅 BBS CH-urile ce le am momentan le-am pus la vânzare dar sunt puțin pe gânduri dacă sa le dau. Probabil ca le revopsesc si le voi tine ca și al 2-lea set. Și ca tot vorbeam de clima, sa facem și haz de necaz
    2 points
  4. Viata merita traita si sa ne bucuram de ea…anul asta, fata de ceilalti ani, ne-a acomodat banuinul, noi suntem 2 parinti cu 4 copii, si de obicei pt concediu avem un touran cu 7 locuri, are si el topic pe aici, dar merge doar o luna pe an…si cum spuneam, fiul cel mare a fost plecat peste mari si tari si astfel am mers 5 cu golful…mergem babuinul cu noi peste tot, chiar si la munte, doar ca noua ne place marea, poate mai mult ca orice…erau ani cand aveam 7-8 calatorii la mare pe timpul verii, intre timp lucrurile s-au mai schimbat/ aglomerat, cert e ca noi ramanem aceiasi, cu tot cu banuin…imi place sa ma consider un membru mai vechi sa zicem si poate nu asa de activ ca in anii primei tinereti, insa noi continuam povestea, si va multumim ca mai aruncati un ochi din cand in cand. Brgds
    2 points
  5. 1 point
  6. La alternatoare de 120 A pana in 70 Ah sa fie bateria, la 180 A merg si peste 70 ... Cam 74 e suficient ...
    1 point
  7. Bravo. Sa o stăpâniți sănătoși și să vă bucurați de ea. Până la urmă a fost bine că ai ascultat sfaturile noastre și ai mers la PBV, ai obținut discount dublu față de Avia Motors. Așteptare ușoară îți dorim.
    1 point
  8. M-am gandit la soft, dar merg linistit in 99% din timp, deci nu scot untul din motor la fiecare semafor, asa ca l-am taiat de pe lista de suspecti. O sa vad cat tin acestea. Pentru 100Nm in plus imi asum un schimb de bujii la 2-3 ani.
    1 point
  9. Imi trimiti si mie, te rog? Si eu mi-am schimbat pragul dreapta de la Golful meu (plus remediere o pata rugina la cel din stanga) + vopsit si vreau sa fac o comparatie.
    1 point
  10. Arata bine! Acelasi lucru urmeaza sa fac si eu pe partea stanga. Imi poti spune te rog un pret orientativ pentru piesa si manopera? Multumesc
    1 point
  11. Poți pune oricare model, de B6 sau B7. Trebuie modificata mufa din spatele ceasurilor, sa treci de la mufa cu 26 pini la cea cu 32 pini. Sau cumperi mufa adaptoare
    1 point
  12. Salut Haro…pai acum am 43, are si babuinul 17, la anul e major, poate sa bea legal😃😃 E genul de masina de care te indragostesti, daca a fost un vis, si ai putut sa ti-l indeplinesti…aveam cam 26 cand m-am cunoscut cu el, as putea sa zic ca l-am luat de nou, dar avea 33.000 km, luat de la un bun prieten, care cand a luat-o de noua, stia ca ajunge la mine…m-a dus peste tot, de la munti si mari si tari, la maternitate, la inmormantari, e genul de masina care imbatraneste odata cu mine dar nu isi arata varsta. Tre sa sic ceva frumos, ca mai citeste si el😃😃😃…il mai pozez, nu il fac de ras, ca sa nu se supere. More pics to come Babuin in vama veche, langa un cartonabil legendar In 2 Mai Imbatranim impreuna…si nu imi pare rau, am 43, el 17 si 250.000 km…mai avem timp si unul si altul Brgds
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!