Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.07.2024 în toate secţiunile
-
Am rezolvat si cu softul pe noul mecatronic. Totul este tipla, exact asa cum trebuie sa fie, ma bucur foarte mult de cum merge. Am facut in acelasi timp si downgrade de la softul dieselgate, sunt tare curios la cat timp va face regenerare dpf acum. Inainte cred ca am apucat sa fac 2, cam pe la 300-350km, mers prin bucuresti dar nu in aglomeratie. Urmatorul pas este sa innoim puntea spate, apoi inlocuire prag si alte reparatii ici colo.5 points
-
Ramasesem dator cu niste... detalii Pentru ca ii tot promisesem juniorului ca-l iau si pe el la un traseu... acum vreo 2 saptamani, profitand de atmosfera irespirabila din Bucuresti (si cam toata Campia Romana), ne-am intors acasa: Traseul a fost unul simplu, chiar daca pe alocuri am mers "pe aratura". Rosia a stat la locul ei cat timp ne-am plimbat: Si am am facut poze Cateva. Nu mai comentez despre ursi, balci si alte nebunii. Cam aglomerat dar am supravietuit3 points
-
Salutare, Un mic update. Masina se comporta foarte bine de când cu swapul de la TDI la VR6. Dpdv software, un singur bug trebuie rezolvat și anume calibrarea injectoarelor. Le-am înlocuit odată cu refacerea motorului. Masina merge ok, nu afectează cu nimic, singurul simptom fiind pornirea mai greoaie în anumite circumstanțe (mai rare). Pe parte mecanica, 2 probleme, dar nu mari: 1. Am descoperit ca pompa de apa secundara nu funcționează corespunzător, o voi înlocui și pe aia. Motorul merge oricum destul de încins (97°-102° pe BC, in trafic pe caldurile astea) indicatorul de temperatura apa arata 90 ca la toate VAG-urile, însă ecranul color e setat sa îmi arate temperatura reala). Tot timpul a mers asa de când l-am pus. Am discutat cu mai mulți posesori de R32, și aspirat și turbo, însă toți mi-au zis ca e normal, asa mergând și la ei. Pompa de apa secundara am descoperit ca nu merge în momentul în care am oprit masina și pornit-o după 2-3 minute iar apa a urcat +5 grade fata de cât era când am oprit. La pornire, ventilatoare își fac treaba și răcesc foarte repede. 2. Clima. Desi am încărcat cu freon și a funcționat perfect 3 luni (nu au fost identificate pierderi de freon la incarcare) intr-o zi am descoperit ca baga foarte slab rece iar ulterior deloc. Compresorul îl cuplează și după decupează in secunda 2. O sa ma pun intr-o zi sa verific. Exista 3 scenarii: ori a murit compresorul, ori a scăpat tot freonul pe undeva, ori presiune prea mare. Vom afla și repara, probabil când schimb și pompa secundara de apa. Bun, pe partea de to-do list, pe lângă cele ce au apărut (de mai sus), am dus masina la vopsitorie pentru revopsire bara fata și plafon. Sunt singurele elemente afectate în cei 6 ani de când am vopsit-o. Plafonul probabil de la cum a stat masina doar în soare s-a matuit iar bara fata, urme de pietricele. Probabil va urma și un detailing exterior după. Și o folie de protecție pe plafon. Pe lângă problemele mentionate, masina se comporta ok, motorul merge ok, suna bine, nu exista probleme de ordin electric, erori etc. Chiar am pus VCDS-ul zilele astea și 0 erori pe motor. (Nu avem DTC-uri sterse). Chiar am fost contactat de niște indivizi ce au făcut un swap similar pe un b5.5 sa ma întrebe cum am rezolvat erorile de pe ceasuri de ABS, ESP și frana de mana deoarece nu reușesc sa ii dea de cap. - intr-adevar o problema destul de greu de rezolvat din software când faci un swap similar și 3.2ul provine de pe masina cu, cutie automata. Las aici și un cold start 😁: Și un rev limit pe noapte: Bun, și sa încheiem cu o veste bună, după 6 ani aproape cu BBS CH, a venit vremea de o schimbare sau mai bine zis un upgrade la niște jante pe care mi le doream de mult, sincer. BBS RS-GT 19" x 8.5j, ET37 - modulare (2 piece) - forjate (9 kg) E un set destul de rar de la BBS, iar preturile sunt destul de mari la ele, deci o putem numi investite 😅 BBS CH-urile ce le am momentan le-am pus la vânzare dar sunt puțin pe gânduri dacă sa le dau. Probabil ca le revopsesc si le voi tine ca și al 2-lea set. Și ca tot vorbeam de clima, sa facem și haz de necaz2 points
-
Si eu cred ca e falsa, eu un alt mit din folclor. Tocmai pe pilot automat ar trebui sa fie mediul ideal pentru o regenerare rapida si eficienta, motorul stand la o turatie constanta si ECU-ul putand mentine o temepratura de regenerare optima foarte usor.2 points
-
@dercos sambata a plouat in toata tara, mai putin Buila... Pana si in Cozia era naspa. Imi rezerv mereu un weekend pentru Buila undeva in Octombrie. Am prins si Buila Trail Race - marcajele au fost exceptionale2 points
-
Cum prognoza pentru maine in Parang arata... delicios nici prea cald nici foarte foarte... zic sa ajung la zi cu povestea. Sambata trecuta am pun in masina una bucata colega de credit si... am zis sa ii arat un masiv (o creasta mai precis) mai putin cunoscuta si batuta: Buila-Vanturarita. Pentru a ajunge acolo, de la Valcea (Ramnicu-Valcea) urci pe DN64 (spre Baile Olanesti) si undeva prin Valea Cheii faci stanga pe DJ654 spre Cheia. Prin Cheia drumul e asfaltat insa destul de ingust si asfaltul e prost. Se continua pe un forestier misto, stricat fiind chiar in dreptul Ocolului Silvic. Undeva in fata (exista un indicator) faci stanga si mai bagi vreo 2 km pe un drum putin mai prost. Noi am plecat de la Schitul Pahomie, am urcat pe bila (punct albastru) pana in Saua Stevioara, dreapta spre Vanturarita Mare, am ciocnit o bere cu amicul de ne-a insotit Dupa care inapoi prin Saua Stevioara - Buila - Curmatura Builei si de acolo in jos pe cruce albastra si apoi bila galbena pana la Schitul Patrunsa. Dupa un scurt pitsop - sursa de apa e buna acolo - am mers pe cruce rosie pana la Pahomie. Am intalnit o singura turma. Cainii erau (suspect) normali. Zona de langa Refugiul Curmatura Builei e distrusa anul asta de o stana. Era si in anii trecuti dar anul asta depaseste orice imaginatie. Sursele de apa de mai jos nu mai sunt sigure (nu ca au fost vreodata) pentru ca oile se adapa de acolo. In plus, datorita secetei, cam toate curg si nu prea. Ce sa zic... ma mai duc.2 points
-
Am primit câteva update-uri de la vopsitorie. A fost ceva de treabă la pragul dreapta și la aripi, dar au fost remediate. A durat mai mult decât mă așteptam, dar mai bine să iasă cum trebuie decât să o iau mai devreme cu 2 zile și apoi să revin cu ea în service. Săptămâna viitoare o să fie vopsită, abia aștept să o iau și să încep echiparea cu diverse lucruri.2 points
-
Sunt convins ca aceasta informatie e falsa.Merg preponderent in afara orasului,aproape tot timpul pe pilot automat si iti spun sigur ca regenerarile au avut loc atunci cand a fost nevoie,fara sa-i pese ca e pe pilot.1 point
-
Foarte mișto. Te mai urmăresc și pe insta și pe ytube. Distracție frumoasă și drum bun!1 point
-
Vin si eu cu o intrebare. Am citit pe undeva pe aici ca regenerarea nu poate avea loc atata timp cat ai pilotul automat activ. Intrebarea mea este: de ce? Ce se intampla din punct de vedere tehnic?1 point
-
@zidanneBuila e fain sa o faci toamna, dupa ce pleaca stanele alea, mai vezi si capre negre.1 point
-
Exista bani cu sacul peste tot in jurul nostru ca doar toti sunt virtuali , ce avem in bunzunare e de decor Nu se vrea si asta duce la nu se poate Oricum 9 din 10 oameni au datorii si ala 1 care ramane nu are datorii ca nu face credit la ceva , e multumit cu ce are , nu ca nu ar deveni si el dator imediat De aia nu iau masina noua , imi place sa fiu ala 1 din 10 cu 500k la bord1 point
-
Viata merita traita si sa ne bucuram de ea…anul asta, fata de ceilalti ani, ne-a acomodat banuinul, noi suntem 2 parinti cu 4 copii, si de obicei pt concediu avem un touran cu 7 locuri, are si el topic pe aici, dar merge doar o luna pe an…si cum spuneam, fiul cel mare a fost plecat peste mari si tari si astfel am mers 5 cu golful…mergem babuinul cu noi peste tot, chiar si la munte, doar ca noua ne place marea, poate mai mult ca orice…erau ani cand aveam 7-8 calatorii la mare pe timpul verii, intre timp lucrurile s-au mai schimbat/ aglomerat, cert e ca noi ramanem aceiasi, cu tot cu banuin…imi place sa ma consider un membru mai vechi sa zicem si poate nu asa de activ ca in anii primei tinereti, insa noi continuam povestea, si va multumim ca mai aruncati un ochi din cand in cand. Brgds1 point
-
Salut Haro…pai acum am 43, are si babuinul 17, la anul e major, poate sa bea legal😃😃 E genul de masina de care te indragostesti, daca a fost un vis, si ai putut sa ti-l indeplinesti…aveam cam 26 cand m-am cunoscut cu el, as putea sa zic ca l-am luat de nou, dar avea 33.000 km, luat de la un bun prieten, care cand a luat-o de noua, stia ca ajunge la mine…m-a dus peste tot, de la munti si mari si tari, la maternitate, la inmormantari, e genul de masina care imbatraneste odata cu mine dar nu isi arata varsta. Tre sa sic ceva frumos, ca mai citeste si el😃😃😃…il mai pozez, nu il fac de ras, ca sa nu se supere. More pics to come Babuin in vama veche, langa un cartonabil legendar In 2 Mai Imbatranim impreuna…si nu imi pare rau, am 43, el 17 si 250.000 km…mai avem timp si unul si altul Brgds1 point
-
1 point
-
Pai sincer daca spui ca esti audiofil inrait, nu prea ai cum sa ai asteptari ca sistemul audio standard sa fie profi si, probabil, sa te multumeasca. Iar asta cred este valabil pentru toate sistemele standard de la modelele in gama asta de pret. Unii audiofili inraiti gasesc anumite mici hibe si la sistemul Burmester de pe clasa S, sistem care costa cat jumatate dintr-o Octavia, deci este destul de subiectiva treaba. Cel mai ok ar fi sa mergi si sa testezi tu sistemul audio standard ca sa-ti faci o idee.1 point
-
daca esti sigur ca e cel de recirculare, il gasesti in spatele torpedoului.1 point
-
1 point
-
Masinile electrice sunt ca specialistii americani Stirile cu specialistii americani le stiu de cand eram mic Specialistii americani au descoperit ca daca manaci X si Y in fiecare zi poti preveni ZZ boli si probleme Peste cativa ani tot specialistii americani descopera ca cei care mananca zilnic aceleasi X si Y sunt predispusi la multiple boli si probleme , multe fiind chiar cele ZZ care erau prevenite in studiul initial Asa si cu electricele , prima data toti au venit cu avantajele incredibile si dupa cativa ani au aparut problemele reale In viata si in absolut orice altceva , echilibrul este totul , nu poti inclina balanta fortat pe repede-ianinte , ca se intoarce ca un bumerang si nu multi pot sa il prinda1 point
-
Merita, pana nu mai merita. Dupa aproape 3 ani si 60k km s-a incheiat etapa electrica pentru mine. Prioritatile s-au schimbat, am revenit la ICE si am redescoperit cat de simplu e sa faci plinul in 3-5 minute si sa ai un confort psihic si o stare de liniste vazand ca ai ~1000 km autonomie. A meritat electrica. Pt mine. Am mers 3 ani 'gratis' economisind 6k euro pe combustibil si tragand linie chiar am iesit pe plus. Daca o mai tineam, nu merita. Pentru ca degeaba incarcam cu 10 lei/100 km daca pierdeam sute de euro/luna din devalorizare. Peste 1 an probabil primeam cu cateva mii de euro mai putin, peste 2 ani probabil primeam jumatate si peste 3 ani probabil nu o mai cumpara nimeni, pentru ca... Electrica Sh. P.s. Is ft faine electricele, se conduc super misto, la inceput esti entuziasmat pentru ca totul e nou, tehnologia noua, pare chiar misto sa stai sa incarci si sa vezi ca mergi mai departe. Pana la un punct, pana cand nu mai e. As mai lua electrica. Dar fie ieftina pt oras pana in 10-12k euro, fie Tesla (pt superchargere). Altfel nu.1 point
-
Nu nu, nu ma intelege gresit, nu judecat ca de ce iti permiti, doamne fereste. Este doar meritul muncii tale. Ziceam doar ca masina electrica, asa cum e ea acum, are un pret prohibitiv pentru ce ofera si toate limitarile. Atat1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00