Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.07.2024 în toate secţiunile
-
Ramasesem dator cu niste... detalii Pentru ca ii tot promisesem juniorului ca-l iau si pe el la un traseu... acum vreo 2 saptamani, profitand de atmosfera irespirabila din Bucuresti (si cam toata Campia Romana), ne-am intors acasa: Traseul a fost unul simplu, chiar daca pe alocuri am mers "pe aratura". Rosia a stat la locul ei cat timp ne-am plimbat: Si am am facut poze Cateva. Nu mai comentez despre ursi, balci si alte nebunii. Cam aglomerat dar am supravietuit3 points
-
DMS nu e subiectiv deloc. Modifica raspunsul acceleratiei, ea fiind setata standard, atunci cand nu ai DMS, spre confort/consum deci niveleaza varfurile si intarzie raspunsul astfel incat sa ai un mers lin cu un consum optim. In sport motorul se tureaza o data cu pedala de acceleratie, nu dupa 0.5s (timp dat exemplu, nu stiu cat e intarzierea). E una dintre optiunile cele mai ieftine, dar cel mai greu de adaugat ulterior.3 points
-
Anul trecut pe 9 mai am schimbat toată articulația față, luând brațele Lemforder complete cu tot cu bucșe și pivoți. Surpriză, bucsele mari au cedat, au crăpături. IAR! Aveam niște zgomote pe dreapta față și la verificare, bucșele mari subt crăpate. După părerea mea clar sunt subdimensionate pentru mărimea Tiguanului de cedează la 1-2 ani. Ce alți producători să încerc? Am folosit tot timpul Lemforder, dar parcă 1 an e cam puțin... În altă ordine de idei, pe ultimii 500km, 212 km pe autostradă (cam 139km/h), 264km DE/DN (cam 120km/h în afară și 59km/h în localități) și 24km în București, am următoarele valori - la dus: iar la întors: Consumul mediu a fost, să zicem 7..3l/100km, iar la pompă consumul real a fost 8.2l/100km. Diferența e mai mare decât data trecută, deci aproximarea computerului este exagerată bine. Mai am un test în concediu RO - BG - GR - BG - RO, ceva mai lung, dar o să vedem ce o sa iasă.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Un petrolier care transporta 1,4 milioane de litri de petrol s-a scufundat în largul zonei de coastă a capitalei filipineze Manila Meanwhile UE a legat capacul de sticla de plastic, si ne mai si cer 50 bani in plus :)))) aici se intampla dezastrele ecologice, nu ca foloseste gigel golf 8 pe benzina.2 points
-
Cei care la plecarea de pe loc aveti o smucitura, asemanatoare cu efectul de cangur, cu care v-ati obisnuit si credeti ca e de la ambreiaj schimbati bujiile. S-ar putea sa aveti o surpriza majora :). Eu le-am schimbat la 42875km si s-a simtit o imbunatatire majora in mersul motorului, deci nu tin in veci 60.000km la un mers mixt.1 point
-
1 point
-
Subscriu: selectarea modului de conducere este o optiune utila, creste placerea condusului, reduce lag-ul la acceleratie pe modul sport. Daca tu intentionezi sa iei motor de 115 CP, nu vei mai simti atat de mult lag-ul la acceleratie.1 point
-
Când îți configurezi o mașină și ești condiționat de buget, ori ți se pare prea scumpă și nu vrei să dai pe ea decât o anumită sumă, opționalele nu reprezintă o prioritate, sau dacă sunt, evident că sunt foarte puține. Octavia standard este destul de dotată și o poți folosi și stock destul de bine, doar că, na, fiecare cu gusturile lui. Eu am învață din "greșelile" anterioare vizavi de anumite opționale pe care nu le-am pus pe fosta și actuala, dar le-am pus pe viitoarea pentru că unora le-am simțit lipsa deși m-am incăpățât să nu le pun că "nu am nevoie", iar unele m-ar fi ajutat în anumite situații. Plus că mă gândesc și la revânzarea acesteia. Prezența anumitor opționale pot ridica prețul sau o pot vinde mai repede în cazul în care vrei să o vinzi. Să fiu sincer nici mie nu mi se pare ștergătorul de lunetă ceva indispensabil (poate el e bun, nu zic nu, dar strică aspectul mașinii în opinia mea) și din acest motiv nici eu nu l-am bifat. Restul accesoriilor sunt opționale, ca să zic așa, și fiecare le configurează după cum crede de cuviință, însă, o altă părere, este bine dacă tot faci pasul să-l gândești bine că nu cumperi în fiecare an o mașină și măcar să fie ce trebuie. Unele opționale nu le poți pune ulterior sau dacă da, nu sunt ca cele puse de fabrică de la început niciodată.1 point
-
20700 eur cu tot cu rabla e foarte bine. Sa nu uite de optionalele ieftine care ulterior sunt foarte greu de adaugat, gen DMS, ACC, geamuri duble pe fata.1 point
-
PBV face cele mai mari reduceri dintre toti dealerii, si nu doar la Skoda, ci si la Audi si Seat. Asa cum au spus si colegii mai sus, nu ar fi rau sa mergeti cu oferta de la Avia la un dealer PBV, sigur va face una mai buna. Mie Avia si PBN mi-au facut cele mai slabe oferte.1 point
-
Cind ai avut probleme,ti-a dat o eroare.... P1065 - Fuel Pressure Regulation Control difference static Chiar daca acum nu mai iese nimic la diagnoza,dupa cum spui ca se manifesta masina,se pare ca totusi ai o problema in sistemul de injectie. Nu ma apuc sa elucubrez pe aici sa nu se umfle vreun academician youtubist,asa ca pe scurt,verifica,schimba daca e cazul,combustibil,pompa injectie,sau daca vrei un termen mai elaborat pompa de inalta presiune,senzori si regulatoare. Si ca sa fiu in dezacord cu altii,baga ulei 2T in motorina,cam 200 grame,la fiecare 10 litri din rezervor,apoi iesi cu masina la plimbare citiva km. La ultimul VW cu probleme de injectie pe care am pus mina,dupa ce i-am reparat pompa de injectie,scotea atit de mult fum,ca au venit pompierii sa vada ce se intimpla,iar dupa 5 minute dupa ce i-am pus ulei 2T mergea masina ca una electrica. Nu trebuie sa ma crezi pe cuvint,chiar te sfatuiesc sa verifici mereu orice informatie intilnita pe internet,sau auzita la ,,un prieten mecanic" si sa testezi ceea ce tu crezi de cuviinta,pentru ca numai asa se invata.Parerile vor fi mereu impartite,stii cum e in viata,unul e mai destept ca altul,iar eu sint mai destept ca toti. Daca ai necesarul la indemina,verifica presiunea in sistemul de injectie,de preferat in momentele in care masina merge cel mai rau. Succes!1 point
-
Halamadrid, salut, prima distributie am facut-o la 170.000…doar kitul de lant si patine, am gresit ca nu am luat si variatorul. Apoi am facut treaba buna cu tot cu variator la 210000. Brgds1 point
-
Da, este rezonabil, dar eu as merge pe motorizarea 1.5 TSI 150 CP. Evantual mai renuntati la optiuni in favoarea unui motor mai potent decat 1.5 TSI 115 CP. Cel putin asa as face eu.1 point
-
Salut Andrei1980, probleme nu am prea avut, ca sa pun la suflet…in general ele apar dintr-o mentenanta precara, trecute prin mai multi proprietari care dau doar talpa, le strica si le vand de bune…pana acum a halit 2 distributii, 2 pompe de apa( cea cu ambreiaj magnetic pt supercharger), si o pompa de inalte…pana la urma si astea fac parte din consumabile, dupa parerea mea. In rest, revizii corecte si decente, mers alert dupa ce se incalzeste masina,grija la carosabil sa nu dam in toate bumperele si cam atat. Plus o foarte mare grija de interior, care este ca nou, in ciuda varstei, asa mi-a placut sa o tin si asa m-a tinut si ea pe mine. Brgds1 point
-
Motiv pentru care cutiile de viteze au trepte lungi, ce favorizeaza rularea la turatii mai joase, implicit scad consumul. Evident reprizele sunt si ele mai slabe. 0-100km/h il poti face similar ca timp cu o manuala ce ajunge acolo in treapta a doua sau cu o cutie scurta in treapta a treia. Cutia mai scurta nsa va fi clar mai buna pe 80-120km/h si pe reprize. Automatele pot jongla mai bine, pentru ca au mai multe trepte. Cu fiecare model nou cutiile devin mai lungi (aceleasi norme de poluare restrictive), iar masinile isi pierd din dinamica.1 point
-
Viata merita traita si sa ne bucuram de ea…anul asta, fata de ceilalti ani, ne-a acomodat banuinul, noi suntem 2 parinti cu 4 copii, si de obicei pt concediu avem un touran cu 7 locuri, are si el topic pe aici, dar merge doar o luna pe an…si cum spuneam, fiul cel mare a fost plecat peste mari si tari si astfel am mers 5 cu golful…mergem babuinul cu noi peste tot, chiar si la munte, doar ca noua ne place marea, poate mai mult ca orice…erau ani cand aveam 7-8 calatorii la mare pe timpul verii, intre timp lucrurile s-au mai schimbat/ aglomerat, cert e ca noi ramanem aceiasi, cu tot cu banuin…imi place sa ma consider un membru mai vechi sa zicem si poate nu asa de activ ca in anii primei tinereti, insa noi continuam povestea, si va multumim ca mai aruncati un ochi din cand in cand. Brgds1 point
-
UE are printre cele mai retardate politici. Sunt niste imbecili acolo la conducere.1 point
-
Pret final 2600 Lei. Pretul unui injector Reconditionat 650 Lei , codare electronica, garantie si montaj inclus.1 point
-
Nu. Nu suporta asa ceva, e radio simplu și atât. Nu ai ce sa ii faci, doar inlocuire unitate1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00