Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.07.2024 în toate secţiunile
-
Viata merita traita si sa ne bucuram de ea…anul asta, fata de ceilalti ani, ne-a acomodat banuinul, noi suntem 2 parinti cu 4 copii, si de obicei pt concediu avem un touran cu 7 locuri, are si el topic pe aici, dar merge doar o luna pe an…si cum spuneam, fiul cel mare a fost plecat peste mari si tari si astfel am mers 5 cu golful…mergem babuinul cu noi peste tot, chiar si la munte, doar ca noua ne place marea, poate mai mult ca orice…erau ani cand aveam 7-8 calatorii la mare pe timpul verii, intre timp lucrurile s-au mai schimbat/ aglomerat, cert e ca noi ramanem aceiasi, cu tot cu banuin…imi place sa ma consider un membru mai vechi sa zicem si poate nu asa de activ ca in anii primei tinereti, insa noi continuam povestea, si va multumim ca mai aruncati un ochi din cand in cand. Brgds8 points
-
Salut Haro…pai acum am 43, are si babuinul 17, la anul e major, poate sa bea legal😃😃 E genul de masina de care te indragostesti, daca a fost un vis, si ai putut sa ti-l indeplinesti…aveam cam 26 cand m-am cunoscut cu el, as putea sa zic ca l-am luat de nou, dar avea 33.000 km, luat de la un bun prieten, care cand a luat-o de noua, stia ca ajunge la mine…m-a dus peste tot, de la munti si mari si tari, la maternitate, la inmormantari, e genul de masina care imbatraneste odata cu mine dar nu isi arata varsta. Tre sa sic ceva frumos, ca mai citeste si el😃😃😃…il mai pozez, nu il fac de ras, ca sa nu se supere. More pics to come Babuin in vama veche, langa un cartonabil legendar In 2 Mai Imbatranim impreuna…si nu imi pare rau, am 43, el 17 si 250.000 km…mai avem timp si unul si altul Brgds7 points
-
Da, este rezonabil, dar eu as merge pe motorizarea 1.5 TSI 150 CP. Evantual mai renuntati la optiuni in favoarea unui motor mai potent decat 1.5 TSI 115 CP. Cel putin asa as face eu.2 points
-
1 point
-
Mulțumesc, merge totuși. Trebuia luată borna jos 30 secunde. Acum funcționează.1 point
-
Nu scade 2600 € rabla că nu e așa. Dacă nu ai tu acele rable, fizic, adică dacă nu sunt ale tale să le duci tu la REMAT pentru tichete, reducerea o să fie de DOAR 1000 € pentru că tichetele LE CUMPERI și, anul trecut în septembrie, eu am dat 8.000 (opt mii) lei pe ele, și din euforia reducerii de 2600 € m-am trezit brusc la realitatea de 1000 € reducere. Decât nimic, e bună și ea, dar 1000 nu e 2600. Deci mare atenție. Dacă ruda nu poate da mai mult de 20.000 pe mașină înseamnă că nu și-o permite și ar trebui să se uite la altceva. Pe lângă achiziție se mai adaugă RCA și eventual CASCO pe care ar fi ideal să-l aibă dat fiind faptul că dacă face vreun pocinog, o să plângă lângă ea având im vedere bugetul. Plus reviziile periodice... În 2016 am dat eu pe O3 1.4 tsu, syle, cu ceva optiuni, 18.800 €, redus de la 22.000, iar de atunci mașinile s-au scumpit mult. Altă marcă a încercat? Porsche finance? Să stea cuminte. Sunt bani dați cu dobândă. Nu e un favor.1 point
-
Teoria suna bine, dar m-as mira sa iasa asa bine la pret, chiar si cu bonusul de 3000eur. Sa ne zici ce oferte primesti. P.S. Merita drive mode selection pt 100eur.1 point
-
Salut Andrei1980, probleme nu am prea avut, ca sa pun la suflet…in general ele apar dintr-o mentenanta precara, trecute prin mai multi proprietari care dau doar talpa, le strica si le vand de bune…pana acum a halit 2 distributii, 2 pompe de apa( cea cu ambreiaj magnetic pt supercharger), si o pompa de inalte…pana la urma si astea fac parte din consumabile, dupa parerea mea. In rest, revizii corecte si decente, mers alert dupa ce se incalzeste masina,grija la carosabil sa nu dam in toate bumperele si cam atat. Plus o foarte mare grija de interior, care este ca nou, in ciuda varstei, asa mi-a placut sa o tin si asa m-a tinut si ea pe mine. Brgds1 point
-
@geopsi2.0 TSI 4x4 și RS-ul vor fi disponibile prin toamnă/iarnă, eu așa am auzit de la dealer și de pe forumurile din străinătate. Momentan, motor mai puternic găsești pe Superb și timpul de livrare este mai scurt decât la Octavia.1 point
-
Retrofit la carlig OEM, pe scurt... si tot lung a iesit... :))) In primul rand, avantajele unui carlig electric codat in softul masinii: - ESP trece pe modul remorca, cu posibilitate de franare selectiva a unor roti ale masinii pentru a stabiliza balansul remorcii (balansul cred ca este citit prin senzorii masinii ABS/ESP) - Carligul se pliaza si depliaza electric, se strange sub bara spate, nu se vede de afara cand nu este folosit, in unele tari nu e permisa deplasarea cu carligul extins fara o remorca;Dezactivare automata senzori parcare (doar cei din spate) – ii trece pe mute si nu ii afiseaza deloc - Portbagajul electric nu se mai deschide singur pana sus, nici din butonul de pe usa, nici din telecomanda, doar il ridica putin (1cm) pentru a preveni lovirea remorcii cu capacul; pentru deschidere trebuie utilizat butonul de pe hayon. - Marirea fortei la franare automata cand este folosit sistemul ACC cu remorca atasata (personal cred ca si frana de picior este marita, are alt zgomot la franare ori discurile/placutele mele sunt pe duca) - Replicarea lampilor pe remorca (nu am putut testa lampa de dat inapoi) - Dezactivare sistem start-stop cand este conectata o rulota pentru prevenirea deteriorarii sistemului de franare (zice in manualul carligului, probabil citeste semnalul de pe unul din fire, dar la un suport de biciclete functionarea start-stop s-a pastrat) - Dezactivare automata a lampii ceata a masinii cu remorca cuplata (pentru prevenirea reflectarii din remorca catre directia inainte a masinii, ar da confuzii pentru cei ce vin din fata) - Masina este acum recunoscuta in sistem ca avand carlig din fabrica, modulul trailer apare si pe scanare cu obd11 - Capacitate tractare 2500kg pentru bitdi – la alte motorizari trebuie citit in COC Dezavantaje: - Pretul - Dezactivare Side si Rear Assist (doar am citit, a mea nu are asa ceva) - Functia de franare automata la obstacole in timpul manevrelor de parcare este dezactivata Altele: - Sistemul de deschidere portbagaj din picior poate prezenta functionalitate redusa (la mine oricum mergea din an in paste si inainte, deci, nici o pierdere) - O data cu semnalizarea/avariile, clipeste si o lampa suplimentara pe bord - Logo-ul masinii apare cu remorca + setari pe navigatie pentru filtrarea drumurilor “cu remorca” - Priza VW este de 13pini, functie de remorca atasata este necesar un convertor la 7 pini cu pret infim. - Greutatea aditionala pe masina, cca 28kg - Carligul inlocuieste bara metalica initiala, se monteaza in locul ei, dispare locul de infiletare a carligului de tractare din trusa de scule - bara Rline este pre-decupata Am dat si cateva poze cu dimensiuni, cotele masurate sunt peste valorile minime impuse de unii producatori (in imagine este un suport de biciclete). Gasiti si poze de ansamblu aici. Una peste alta, analizand cele de mai sus, integrarea cu CAN si sistemele de pe masina este masiva.1 point
-
Si daca tot a inceput sezonul vacantelor, incepem si noi sa visam la zile insorite de concediu, dupa inca un an de efort si munca! Cu greu ne-am decis asupra destinatiei, am reusit sa bifam mai toate tarile din Europa, fiecare tara avand frumusetile ei, atat la nivel de orase mari turistice cat si de litoral. Pentru mine personal, vacanta se rezuma la MARE. Vreau la plaja, sa stau cu burta la soare, sub palmieri, pe nisip, sa ma relaxez, sa halesc niste pesti si oratanii din mare, sa beau un roze rece si sa pufai un trabuc. Sotia nu prea e de acord sa vedem de 2 ori aceeasi "zona", am vazut mai toate capitalele europene, iar in ultimii ani, concediul de vara l-am petrecut pe mai multe insule, printre care Grecia, (recomand Zakynthos, Lefkada, in general tot ce se afla in sud, la Marea Ionica, recomand si inchiriere de barcuta/jetski, cea mai "clara" apa albastru/turquoise din Grecia) Spania (Insulele Baleare, Mallorca este TOP din punctul meu de vedere, insula este mare si ofera tot ce iti poti dori din toate punctele de vedere, plajele sunt SU-PER-BE, apa TOP ❤️ ), Italia (Sardinia este de asemenea TOP, plajele sunt un fel de Maldive "European") , insa si sotia este de acord cu mine ca Sudul Frantei, "Riviera Franceza" ("Coasta de Azur") este unica in felul ei si ofera un pachet complet, merita vizitata de cate ori se iveste ocazia. Tot aici se face si cel mai bun vin rose, aviz amatorilor! (eu fiind mare fan Minuty) Sudul Frantei are un farmec aparte, am mai fost de 3 ori si am reusit sa explorez la pas atat orasele turistice, (Nisa si imprejurimi) cat si zonele mai putin "accesibile", Cap Ferrat, Monaco, Antibes, Ramatuelle, Saint Tropez, etc! Nu degeaba cele mai scumpe proprietati de pe planeta se afla la Cap Ferrat. Peisajul pe care il poate oferi coasta Franceza pur si simplu iti taie rasuflarea! ❤️ Cand spun "pachet complet", ma refer ca plajele sunt deosebite, nisipul galben si apa turqoise se gasesc si aici, yachturile intregesc tabloul de la orizont, vegetatia (predominand pini, plantatii de vii si palmieri te invaluie oriunde te uiti) iar mancarea oferita de francezi, pentru mine este peste cea italiana, rafinamentul este superior din toate punctele de vedere, in special pe parte de fructe de mare si deserturi (+vinuri). Asa ca dupa multe dezbateri PRO si CONTRA legate de destinatii, traseu cu masina/avion, am hotarat sa revedem Sudul Frantei, de data asta la bordul Phaetonului! Va fi prima iesire de anvergura, speram ca masinuta (de fapt, MASINOUIUL) sa ne poarte in siguranta in jur de 3500-4000 km (dus-intors + ce mai exploram pe langa) din ce am calculat pe Via Michelin. Va trebui sa rezerv loc pe feribot si/sau tren pentru a traversa canalul manecii, sa rezerv inca o noapte de cazare pe traseu, totusi este destul de mult de condus, nu ma grabesc si vreau sa ajungem in siguranta. Inca ma documentez online referitor la ce costuri implica traseul, ce documente ai nevoie si ce alte lucruri mai trebuie "bifate" pentru a calatori cu o masina de UK in Franta, momentan am platit taxa de "poluare" , existand zone urbane in care este nevoie sa afisezi un abtibild in parbriz, care demonstreaza ca ai platit aceasta taxa. Baloo a fost catalogat la Euro 5. Astept acest "abtibild" sa vina prin posta. Am facut mai de mult un tur al Italiei si am primit amenzi prin posta din Venetia si Roma pentru ca nu am platit aceasta taxa de poluare la Cayenne. Eh, acum ne conformam! 😜 Asigurarea obligatorie acopera toate tarile din Europa, va trebui sa fac o asigurare suplimentara si de recovery pe teritoriul Frantei, voi suna la asigurator zilele urmatoare, sa vedem ce spune. Cazare check, vinieta de poluare pentru Franta, check! ✅1 point
-
La final de iunie masinuta a primit o noua revizie completa, km undeva la 218000km deci vreo 13000 de la revizia anterioara iar 90% din km facuti extraurban. In iulie pe 5 am facut si itp din nou, all good si aici. Dupa vizita la mecanic a reiesit ca masinuta este strong, nimic suspect pe dedesubt, doar pentru toamna-iarna ar trebui sa ma pregatesc de discuri si placute fata. In rest all good, dupa 2 ani de arcuri sport si distantiere bucsaraia este chiar ok, nimic in neregula, probabil si datorita kilometrilor facuti in exterior unde drumurile sunt in mare parte bune. Am mai pus si testerul pe ea sa o mai verific la regenerari si cantitea de cenusa si este ok(era la pornirea la rece), motorina buna si drum intins cum s-ar zice🙏1 point
-
Vara asta umbla ceva mai mult Golful decat anult trecut. De cand n-am mai postat s-au mai adaugat cateva drumuri. Ceva munti - Piatra Mare, Bucegi, o escapada de o zi la mare, etc. Si o iesire mai lunga pe la inceput de Iulie - "doar" Sighisoara - insa nu pe drumurile principale - la dus prin Codlea, Sercaia, Viscri - si la intoarcere pe Apold, Bradeni, Agnita - apoi Cartisoara si, de ce nu, fiind zi de lucru, Transfagarasan. Cumva tot ne intoarcem pe drumurile secundare de prin Ardeal. De fiecare data intalnim peisaje superbe, asfalt excelent, si putina aglomeratie. Plus locuri faine de vizitat. Toate bune, nu prea am de ce sa ma vait Doar ca in toamna voi schimba chinezismele de pe fatza. Sunt aproape la semn - aprox 50k km.1 point
-
Pe mine ma fascineaza copilul ala cu rabdarea lui . Ma incurajeaza sa fac si eu "tampenii" d-astea cu ai mei, doar ca sunt sanse mari sa regret amarnic. Astept cu popcorn continuarea. Ps: pana acum ai fix traseul pe care mi-l propusesem acum 4 ani...dar a venit gunoiu asta de criza si...acum citesc la altii cum ar fi fost.1 point
-
Dupa primirea notificarii unui post nou deja mi-am luat cafeaua si tigara si m-am pus pe citit 😁😁😁. La Nadlac mai sunt probleme cu schimbul de tura, si in general se asteapta, ungurii fiind foarte relaxati. Varianta alternativa este pe Turnu, si scapi de cozi la PCTF. Bucata de drum pana in Croatia / Slovenia e ok ca valori de trafic, imai aglomerata insa in weekend pe segnentul pana in Balatonlelle. Asteptam cu interes celelalte parti din aventura. Scuze de fracturarea relatarii cu postul meu. Drumuri bune 👍.1 point
-
Later edit pentru cârlig, dizertație pe baza datelor tehnice si a suporților de biciclete, poate ajută pe cineva, măcar nu pierde timpul cu căutări, daca nu, delete la postare... - capacitatea de sustinere verticală a cârligului OEM este de 100kg masă statică. - conform manualului, masa verticală statică ce poate fi susținută in consolă este de 75kg la 300mm depărtare de axul bilei si este singura informație pe care am gasit-o pe acest subiect legat de suportii de biciclete/bagaje cu prindere pe cupla sferică. Mă refer la masa statică întrucât este cea considerată in referințele date de producători, cea dinamică este factorizată cu coeficienți de siguranță ce consideră suprasarcina din balans (oricum e treaba constructorului auto sa o determine). In cele 75kg trebuie inclusă si masa suportului iar cei 300mm reprezintă distanta de la axul bilei la centrul de masă al întreg ansamblului suport+bicle. Aplicativ: - suport Thule 3bicle, masă de 18,9kg - 3 bicle medii, cu mase de 14, 15 si 16kg inclusiv accesoriile de pe ele - distanțele dintre bicle sunt de cca. 18-19cm iar suportul are 74cm lungime dar masă mai mare distribuită către față Raport de utilizare in acest caz: 93,1% din cuplul maxim disponibil de 75kg x 0,3m (am calculat cu valorile exacte, nu le-am mai scris pe toate). Concluzia, desi fabricantul suportului zice ca acesta mai sustine încă 1 biclă, practic masa si cuplul generate asupra cârligului (sa zicem in medie 15kg bicla + 2kg adaptorul) sunt depășite deoarece Usage Ratio ajunge la 141%, adică 41% peste capacitate, cu efect in deformarea cârligului urmată de aplecarea încărcăturii si de aici totul este domino. In manual zice chiar ca intră maxim 3 bucăți. La o remorcă uzuală este valabilă limita de 100kg pe cuplă.1 point
-
mHEV inseamna "belt starter". Aka alternatorul si electromotorul sunt una si aceeasi piesea... Cand ii dai KD, alternatorul mai adauga cativa Nm... Nu, nu mere doar electric. Ma astept, curand, ca, pentru 95% reducere impozite, sa poata merge macar 70km (WLTP). Deja (iulie 2024) RCA-ul e in functie de kW, nu cc3. Ma astept, curand, ca impozitul sa fie in funcție de kW si nu cc3.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00