Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.07.2024 în toate secţiunile
-
Vara asta umbla ceva mai mult Golful decat anult trecut. De cand n-am mai postat s-au mai adaugat cateva drumuri. Ceva munti - Piatra Mare, Bucegi, o escapada de o zi la mare, etc. Si o iesire mai lunga pe la inceput de Iulie - "doar" Sighisoara - insa nu pe drumurile principale - la dus prin Codlea, Sercaia, Viscri - si la intoarcere pe Apold, Bradeni, Agnita - apoi Cartisoara si, de ce nu, fiind zi de lucru, Transfagarasan. Cumva tot ne intoarcem pe drumurile secundare de prin Ardeal. De fiecare data intalnim peisaje superbe, asfalt excelent, si putina aglomeratie. Plus locuri faine de vizitat. Toate bune, nu prea am de ce sa ma vait Doar ca in toamna voi schimba chinezismele de pe fatza. Sunt aproape la semn - aprox 50k km.7 points
-
Salut Haro…pai acum am 43, are si babuinul 17, la anul e major, poate sa bea legal😃😃 E genul de masina de care te indragostesti, daca a fost un vis, si ai putut sa ti-l indeplinesti…aveam cam 26 cand m-am cunoscut cu el, as putea sa zic ca l-am luat de nou, dar avea 33.000 km, luat de la un bun prieten, care cand a luat-o de noua, stia ca ajunge la mine…m-a dus peste tot, de la munti si mari si tari, la maternitate, la inmormantari, e genul de masina care imbatraneste odata cu mine dar nu isi arata varsta. Tre sa sic ceva frumos, ca mai citeste si el😃😃😃…il mai pozez, nu il fac de ras, ca sa nu se supere. More pics to come Babuin in vama veche, langa un cartonabil legendar In 2 Mai Imbatranim impreuna…si nu imi pare rau, am 43, el 17 si 250.000 km…mai avem timp si unul si altul Brgds3 points
-
Multumesc frumos! Legat de temperatura ulei, m-am linistit fiindca am crezut ca doar la mine apar aceste temperaturi mai mari pe autostrada fara sa ma dau la masina. Vacanta si drumuri placute fara incidente in continuare!2 points
-
2 points
-
Am mai făcut și azi ceva, pentru retrofitul la farurile cu xenon. Deja cumpărasem un set la un preț foarte avantajos, întrucât avea prinderile superioare rupte. Asa că am cumpărat tot ce lipsea: kit de reparație faruri, drosere, module afs far, inele de prindere D1S și becuri cu led D1S, același model și producător pe care îl folosesc la Tiguan. Am montat foarte ușor cele 2 prinderii superioare cu ajutorul șuruburilor din kit (intr-o pungă au venit 6 bucăți, iar în cealaltă diar 2 bucăți, ambele sigilate) Apoi droserele di modulele afs La final am prins inelele D1S de leduri și le-am prins în poziție. Deocamdată am pus becurile de semnalizare care au fost pe Tiguan, având același soclu, dar am comandat și unele pe led canbus. Săptămâna viitoare sper să o termine de vopsit să continui montajul diverselor lucruri.2 points
-
Si daca tot a inceput sezonul vacantelor, incepem si noi sa visam la zile insorite de concediu, dupa inca un an de efort si munca! Cu greu ne-am decis asupra destinatiei, am reusit sa bifam mai toate tarile din Europa, fiecare tara avand frumusetile ei, atat la nivel de orase mari turistice cat si de litoral. Pentru mine personal, vacanta se rezuma la MARE. Vreau la plaja, sa stau cu burta la soare, sub palmieri, pe nisip, sa ma relaxez, sa halesc niste pesti si oratanii din mare, sa beau un roze rece si sa pufai un trabuc. Sotia nu prea e de acord sa vedem de 2 ori aceeasi "zona", am vazut mai toate capitalele europene, iar in ultimii ani, concediul de vara l-am petrecut pe mai multe insule, printre care Grecia, (recomand Zakynthos, Lefkada, in general tot ce se afla in sud, la Marea Ionica, recomand si inchiriere de barcuta/jetski, cea mai "clara" apa albastru/turquoise din Grecia) Spania (Insulele Baleare, Mallorca este TOP din punctul meu de vedere, insula este mare si ofera tot ce iti poti dori din toate punctele de vedere, plajele sunt SU-PER-BE, apa TOP ❤️ ), Italia (Sardinia este de asemenea TOP, plajele sunt un fel de Maldive "European") , insa si sotia este de acord cu mine ca Sudul Frantei, "Riviera Franceza" ("Coasta de Azur") este unica in felul ei si ofera un pachet complet, merita vizitata de cate ori se iveste ocazia. Tot aici se face si cel mai bun vin rose, aviz amatorilor! (eu fiind mare fan Minuty) Sudul Frantei are un farmec aparte, am mai fost de 3 ori si am reusit sa explorez la pas atat orasele turistice, (Nisa si imprejurimi) cat si zonele mai putin "accesibile", Cap Ferrat, Monaco, Antibes, Ramatuelle, Saint Tropez, etc! Nu degeaba cele mai scumpe proprietati de pe planeta se afla la Cap Ferrat. Peisajul pe care il poate oferi coasta Franceza pur si simplu iti taie rasuflarea! ❤️ Cand spun "pachet complet", ma refer ca plajele sunt deosebite, nisipul galben si apa turqoise se gasesc si aici, yachturile intregesc tabloul de la orizont, vegetatia (predominand pini, plantatii de vii si palmieri te invaluie oriunde te uiti) iar mancarea oferita de francezi, pentru mine este peste cea italiana, rafinamentul este superior din toate punctele de vedere, in special pe parte de fructe de mare si deserturi (+vinuri). Asa ca dupa multe dezbateri PRO si CONTRA legate de destinatii, traseu cu masina/avion, am hotarat sa revedem Sudul Frantei, de data asta la bordul Phaetonului! Va fi prima iesire de anvergura, speram ca masinuta (de fapt, MASINOUIUL) sa ne poarte in siguranta in jur de 3500-4000 km (dus-intors + ce mai exploram pe langa) din ce am calculat pe Via Michelin. Va trebui sa rezerv loc pe feribot si/sau tren pentru a traversa canalul manecii, sa rezerv inca o noapte de cazare pe traseu, totusi este destul de mult de condus, nu ma grabesc si vreau sa ajungem in siguranta. Inca ma documentez online referitor la ce costuri implica traseul, ce documente ai nevoie si ce alte lucruri mai trebuie "bifate" pentru a calatori cu o masina de UK in Franta, momentan am platit taxa de "poluare" , existand zone urbane in care este nevoie sa afisezi un abtibild in parbriz, care demonstreaza ca ai platit aceasta taxa. Baloo a fost catalogat la Euro 5. Astept acest "abtibild" sa vina prin posta. Am facut mai de mult un tur al Italiei si am primit amenzi prin posta din Venetia si Roma pentru ca nu am platit aceasta taxa de poluare la Cayenne. Eh, acum ne conformam! 😜 Asigurarea obligatorie acopera toate tarile din Europa, va trebui sa fac o asigurare suplimentara si de recovery pe teritoriul Frantei, voi suna la asigurator zilele urmatoare, sa vedem ce spune. Cazare check, vinieta de poluare pentru Franta, check! ✅1 point
-
La final de iunie masinuta a primit o noua revizie completa, km undeva la 218000km deci vreo 13000 de la revizia anterioara iar 90% din km facuti extraurban. In iulie pe 5 am facut si itp din nou, all good si aici. Dupa vizita la mecanic a reiesit ca masinuta este strong, nimic suspect pe dedesubt, doar pentru toamna-iarna ar trebui sa ma pregatesc de discuri si placute fata. In rest all good, dupa 2 ani de arcuri sport si distantiere bucsaraia este chiar ok, nimic in neregula, probabil si datorita kilometrilor facuti in exterior unde drumurile sunt in mare parte bune. Am mai pus si testerul pe ea sa o mai verific la regenerari si cantitea de cenusa si este ok(era la pornirea la rece), motorina buna si drum intins cum s-ar zice🙏1 point
-
1 point
-
Uau, o ai de o mie de ani! Felicitari. Cati ani aveai cand ai luat-o?1 point
-
Pe mine ma fascineaza copilul ala cu rabdarea lui . Ma incurajeaza sa fac si eu "tampenii" d-astea cu ai mei, doar ca sunt sanse mari sa regret amarnic. Astept cu popcorn continuarea. Ps: pana acum ai fix traseul pe care mi-l propusesem acum 4 ani...dar a venit gunoiu asta de criza si...acum citesc la altii cum ar fi fost.1 point
-
1 point
-
Asa am si facut, nu avea rost sa dau dublu la dealer, de acum merg la ei doar cand ma cheama masina.1 point
-
@Doc Morelli Mergi si fa un schimb de ulei intermediar la 10.000-15.000km la alt service autorizat RAR si n-ar trebui sa ai probleme de garantie. Sigur iesi mult mai ieftin si e mult mai sanatos pentru motor decat sa astepti 30.000km. Vezi aici.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cum era recomandarea din filmul ala prostescian (hollywoodian)? Trebuie sa musti de ureche si sa tragi de coaie chiuhauaha alpha ca sa ti dobandesti superioritatea Ps: eu cresc/am caini de talie mare de cand eram copil dar de nenorocirile alea de animale de stana imi e frica. Iar adaosurile din est sunt mult peste puterile mele de gestionare. 1 ca daca vorbim de mai multi...e groasa treaba.1 point
-
Eh, tanculetul a atins 260.000 km si a beneficiat de o revizie de ulei si filtre si un set de jante 17 originale Phaeton.Nu am reusit sa gasesc ceva satisfacator decat in Germania, cu tot cu transport 600E dar sunt ce trebuie. Am avut ceva emotii pentru ca mai aveau un set la fel dar mai urat si ma gandeam sa zica: eh, romanisten, le trimitem pe alea naspa dar nu. Sunt enervante cele de 19, se simt toate denivelarile plus ca am mers la cineva cu aceeasi masina dar cu jante de 17, diferenta enorma.1 point
-
Ce spui tu merge cu o singura conditie, ca injectorul sa fie acelasi numar de referinta, sau unul equivalent 100%. Observ destul de des ca exista mecanici care cred ca daca un injector provine dupa o masina de acelasi tip, si estetic este identic cu cel inlocuit, ei cred ca ,, merge si asa" ca au mai pus ei si a mers,doar e acelasi motor, nu? In alta ordine de idei, un cod nou, generat pentru un injector uzat, dar care functioneaza la limita parametrilor, este ca o placuta de matricula noua, pe o masina din cimitirul de masini, adica nu foloseste la nimic, mai bine folosesti codul vechiului injector si asa nici nu mai cheltui bani la pompangiu. Sa revin la subiect.Injectorul in cauza, este compus din parte electrica si parte mecanica. Aplicam regula de 3 simple, daca injectorul da eroare pe un cilindru, se schimba locul cu un alt injector de pe un alt cilindru, si se verifica fiecare pe cilindrul respectiv, apoi se parcurg citiva km daca este posibil si masina functioneaza. In cazul in care acelasi injector care dadea eroare prima data, continua sa o faca pe celalalt cilindru unde a fost mutat, atunci injectorul respectiv trebuie inlocuit sau reparat daca este posibil. In cazul in care eroarea persista pe acelasi cilindru, dar cu un injector diferit, atunci se suspecteaza cablurile care il alimenteaza, sau ECU. Nu le stiu din memorie, azi am sa masor ca sa ma asigur, dar un injector piezo, masurat cu un multimetru intre cei doi pini din conector, trebuie sa indice peste 1 Mohm, si intre oricare dintre cei doi pini si corpul injectorului nu trebuie sa indice nimic, sau mult peste 20 Mohm ...depinde de instrument si conditii, si de regula se masoara sub tensiunea de lucru, nu la rece. de asemenea, intre cei doi pini trebuie sa indice o capacitate minima de 2..2,5 microfarazi.Ambii parametri, rezistenta si capacitatea, sint obligatorii. Mie imi executa bancul de probe aceste teste automat, si nu mai am practica ca sa fiu sigur de valorile enumerate, dar azi verific si revin cu informatia.1 point
-
Pentru putere ai urmatoarele variante: 1. Faci un soft la un tuner bun. Multi promit, putini fac. Dar bani..toti iau. Atat. Astfel ajungi pe la 270-280 cai(repet, la un tuner bun..). Costa 300-400 Euro. 1.1. Dai jos filtrul de particule si refaci traseu complet si faci un soft mai agresiv. Ajungi la ~300 cai. Posibil sa ai nevoie si de intercooler la pasul asta. Cat despre costuri, vorbim deja de 1100-1500E. 2. Fata de punctul 1.1 mai adaugi si un turbo mai generos, musai intercooler custom, traseu admisie, evacuare libera de min 76mm si te duci spre 350-400. Cost total - 3000E+ Mai sus, the sky is the limit.. Pentru peste ~400 de cai deja vbim de bi-turbo. Un singur turbo MARE e degeaba. Pentru ca lag.. LAG! Preturile de mai sus sunt estimative, minime, ce nu includ aspectele neprevazute. Tunerul evalueaza conditia tehnica a masinii si implicit, potentialul acesteia. Dar odata cu cresterea puterii, vei avea neaparat nevoie si de alte cele. Frane, suspensie, transmisie, s.a. Dar avand in vedere genul de economii pe care le faci, mi-e greu sa cred ca ai scoate din buzunar asemenea bani pentru putere. Mai ales ca nu e masina pentru asa ceva.1 point
-
Phaeton nu era gandit sa se bata cu Mercedes si BMW ci sa le depaseasca. Cam aceasta a fost ambitia lui Ferdinand Piech acum 15 ani. Comparativ cu fostul BMW Seria 7, VW mi se pare mai OK din absolut toate punctele de vedere (mai ales design unde Bangle si-a batut joc de bietul BMW) Platforma, electronica, instalatia de clima revolutionara (cea mai performanta pana la momentul aparitiei) au fost preluate de Bentley pe gama Continental, Silver Spur aparuta ulterior. Sunt destui oameni bogati in UK care au ales Phaeton in detrimentul Bentley pe motiv ca primesc acelasi lucru la bani mai putini, fara sa faca rabat de la calitate.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00